Ja, dag. Jij hebt hulp nodig, en dan mogen wij even naar de Herengracht gaan bellen. Deel zelf eens eindelijk de informatie die je hebt, of ga gewoon weg.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:56 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Niet hier. Bestook Femke dan maar met vragen waar ik het antwoord ook niet op heb.
Deze mevrouw kreeg uitstekende zorg, thuis, met behulp van pgb en vele medewerkersquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het lijkt mij anders zeer verstandig om een zwaar dementerende dame van 63 onder goede zorg te plaatsen.
Je bent een heel eind op de goede weg. Curator en huisarts worden niet door de politie geinformeerdquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dan zou die in ieder geval op de hoogte moeten zijn van het waarom.
De politie neemt niet zomaar iemand uit huis zonder een goede gegronde reden.
En als die reden niet verteld wordt, dan is daar zeer waarschijnlijk een nog veel betere reden voor. Ik neem aan dat alleen eventuele (zaak)waarnemers daarover ingelicht worden, maar ik kan het mis hebben.
Heeft de hulp goede band met buurtregisseur?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:59 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Deze mevrouw kreeg uitstekende zorg, thuis, met behulp van pgb en vele medewerkers
De zorg kan prima zijn, maar alsnog kan iemand een gevaar zijn voor zichzelf. Man, ga eerst eens na wasrom die vrouw uit haar huis is gehaald.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:59 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Deze mevrouw kreeg uitstekende zorg, thuis, met behulp van pgb en vele medewerkers
Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heeft de hulp goede band met buurtregisseur?
Ach, kom op ..... Jij kunt morgen Femke toch wel even bellen dat ze freeofknots van Fok! moet antwoorden?! En anders Femke met vragen bestoken (maakt niet uit welke, voor mijn part hoe laat de afhaalchinees sluit)?!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dag. Jij hebt hulp nodig, en dan mogen wij even naar de Prinsengracht gaan bellen. Deel zelf eens eindelijk de informatie die je hebt, of ga gewoon weg.
Dus. Even een de boel op een rijtje:quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:01 schreef freeofknots het volgende:
Je bent een heel eind op de goede weg. Curator en huisarts worden niet door de politie geinformeerd
Dat hoeft ook niet als ze evt. iets strafbaars heeft gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:01 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Je bent een heel eind op de goede weg. Curator en huisarts worden niet door de politie geinformeerd
Dat 1 van de hulpverleners gaat vragen aan de buurtregisseur (wijkagent) wat er aan de hand is ivm zorg van mevrouw.quote:
Verhaal? Welk verhaal?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:07 schreef Armani XL het volgende:
Ik ga pitten, lees het verhaal morgen wel.
Of niet
Slaap lekker Femke.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:07 schreef Armani XL het volgende:
Ik ga pitten, lees het verhaal morgen wel.
Of niet
Inderdaad, precies juist geformuleerd. Ik heb precies alle informatie die de curator ook heeft. Wij vermoeden dat de politie haar boekje te buiten is gegaan, maar waarom daar hebben we geen idee van. Inmiddels verleent haar huisarts alle medewerking om een en ander weer in orde te krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dus. Even een de boel op een rijtje:
De politie kwam binnen.. heeft die mevrouw meegenomen... niemand weet waarom... en niemand, zelfs de curator niet, is op de hoogte gebracht van dit voorval?
Dit voorval speelde zich af in juli 2018 en nu minstens 2 maanden verder is nog steeds niemand op de hoogte gebracht?
Erkent de politie overigens wel dat zij die mevrouw hebben meegenomen?
ja dat is juist TS' probleem.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef jogy het volgende:
Maar de jong demente dame is dus in een verzorgingstehuis geplaatst
Curator (juridisch)quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Inderdaad, precies juist geformuleerd. Ik heb precies alle informatie die de curator ook heeft. Wij vermoeden dat de politie haar boekje te buiten is gegaan, maar waarom daar hebben we geen idee van. Inmiddels verleent haar huisarts alle medewerking om een en ander weer in orde te krijgen.
Dat is mooi. Dat zal de huisarts ook wel moeten naar de curator toe vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef freeofknots het volgende:
Inderdaad, precies juist geformuleerd. Ik heb precies alle informatie die de curator ook heeft. Wij vermoeden dat de politie haar boekje te buiten is gegaan, maar waarom daar hebben we geen idee van. Inmiddels verleent haar huisarts alle medewerking om een en ander weer in orde te krijgen.
Curator is niet bekend met contact met "buurtregisseur" . Wij zijn daar niet bekend mee.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat 1 van de hulpverleners gaat vragen aan de buurtregisseur (wijkagent) wat er aan de hand is ivm zorg van mevrouw.
Jullie hebben het dus nog niet via de wijkagent geprobeerd?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:14 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Curator is niet bekend met contact met "buurtregisseur" . Wij zijn daar niet bekend mee.
Wil je hier even op reageren TS? Waarom denk je dat een politie onwillekeurig handeld in geval van vrijheidsberoving?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:06 schreef Renesite het volgende:
Natuurlijk doe de politie dit zomaar. Want in een dergelijke politiestaat wonen we. Een politie doet dit zonder een bevel van enig hoger of gelijk geplaatste instantie. De politie doet dit vrij willekeurig omdat ze houden van eventuele klachten rechtzaken en ander gesodemieter. Daar kicken ze norm op en worden ze blij van. Dus pas op!! Jij kan straks de volgende zijn!![]()
Janneke belt morgen wel even met Femke.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is juist TS' probleem.
onduidelijk waar de 63jarige naar toe is want Femke wil niet antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |