SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
Ik luister nooit naar radio2, maar dit lijkt me geen nummer dat daar gedraaid zou worden.quote:
En toen ging hij 2 octaven omhoogquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, een nummer waar ik zowaar op mee zou kunnen zingen qua bereik
Mooi nummer dit, kende dit nog niet
Andere nummers van Pulp ken je wel toch? Ze hebben best wat mooie nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, een nummer waar ik zowaar op mee zou kunnen zingen qua bereik
Mooi nummer dit, kende dit nog niet
Ik ken wel een hoop pulp, ja...quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Andere nummers van Pulp ken je wel toch? Ze hebben best wat mooie nummers gemaakt.
Zou me op zich ook nog wel lukken, misschienquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toen ging hij 2 octaven omhoog
Nooit eerder van ze gehoordquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Andere nummers van Pulp ken je wel toch? Ze hebben best wat mooie nummers gemaakt.
omdat ik daar niet werk... maar anders.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar radio2, maar dit lijkt me geen nummer dat daar gedraaid zou worden.
Wedden van wel?quote:
Common People, Disco 2000, Help the aged, This is hardcore? Ken je daar geen enkele van?quote:
Common People ken ik nog wel. De andere twee nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Common People, Disco 2000, Help the aged, This is hardcore? Ken je daar geen enkele van?
Van Pulp heb ik volgens mij nog nooit iets bewust beluisterd...quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Common People, Disco 2000, Help the aged, This is hardcore? Ken je daar geen enkele van?
Andere driequote:Op dinsdag 4 september 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Common People ken ik nog wel. De andere twee niet
andere 3quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Common People ken ik nog wel. De andere twee niet
quote:
Ow die kennen jullie wel....quote:
Nu vind ik Leonard wel iets bekender dan Pulp als ik eerlijk mag zijnquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Ow die kennen jullie wel....
Idem.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nooit zoveel met Leonard gehad.
Maar je wilde wel ?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nooit zoveel met Leonard gehad.
Jaquote:
Eerst kende ik hem enkel van Hallelujah origineel, en daarna ook nog van Popular Problems nadat hij bij True Detective Nevermind als theme song hadquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Ow die kennen jullie wel....
Je kunt niet alles hebben in het levenquote:
dank je wel Melting en.... welterusten!!quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Net Gup leeggemaakt, en opnieuw gevuld.
Hoop dat er voor iedereen iets in staat.
Als er iets mist, hoor ik het graag via PM.
Sorry dat ik niet mee kon luisteren, peaceman, maar nu ga ik plat. Afgelopen 2 nachten niet al te best geslapen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Sorry dat ik niet mee kon luisteren, peaceman, maar nu ga ik plat. Afgelopen 2 nachten niet al te best geslapen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
maakt niet uit... slaap lekker!quote:Sorry dat ik niet mee kon luisteren, peaceman, maar nu ga ik plat. Afgelopen 2 nachten niet al te best geslapen.
quote:
Welterusten Melting. Hopelijk slaap je vannacht goed.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Ik vind jou ook liefquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
Spannend!quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief![]()
14 september
quote:
Beter dan in regenachtig Nederland dan toch.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over 10 daagjes zit ik in regenachtig Oslo
Because the bird is the word?quote:
Zeker. Ik zit al bijna helemaal volgepland en heb er zin inquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Beter dan in regenachtig Nederland dan toch.
Wat zei George Baker daar ook alweer over?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Because the bird is the word?
Niksquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat zei George Baker daar ook alweer over?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een beetje ouwelullenmuziek, peaceman.
Dank je welquote:
naatje en basman vinden dit leukquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een beetje ouwelullenmuziek, peaceman.
Dat zijn oude zielen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
naatje en basman vinden dit leuk
Did you just assume their gender?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn oude zielen.
Misschien is het meer mannenmuziek dan.
Ik een oude ziel? Zo voel ik me anders nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn oude zielen.
Ach ja, zo ben ik.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Did you just assume their gender?
Je moet de techniek toejuichenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ooh Peace, je bent mijn held
Deze staat heeeeel hoog in mijn top 1000![]()
Nee hij heeft het ook al eerder op de iPod gezet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet de techniek toejuichenpeaceman zet t alleen in zn mixxx-ding
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn oude zielen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ooh Peace, je bent mijn held
Deze staat heeeeel hoog in mijn top 1000![]()
Dat wel, maar ik las net dat het 5300 nummers waren daarop (toch?), dus de kans dat een bepaald nummer gedraaid wordt is kleinquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij heeft het ook al eerder op de iPod gezet.
Dat is waar... maar het begint allemaal met het plaatsen op de iPod.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik las net dat het 5300 nummers waren daarop (toch?), dus de kans dat een bepaald nummer gedraaid wordt is klein
Ik ben een man... misschien had ik er wat invloed op toen ik de iPod vulde...quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn oude zielen.
Maar de kans dat er iets van Pink Floyd komt dan wel weer groter.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik las net dat het 5300 nummers waren daarop (toch?), dus de kans dat een bepaald nummer gedraaid wordt is klein
Probeer eens meer vanuit Diaan te denken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben een man... misschien had ik er wat invloed op toen ik de iPod vulde...
Nee, ik wil niet teveel Simply Red, Cindy Lauper en Paul de Leeuw op de iPod.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Probeer eens meer vanuit Diaan te denken.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet teveel Simply Red, Cindy Lauper en Paul de Leeuw op de iPod.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Draait peace hierna Rush dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
Straks een van de beste solo's ooit geschreven![]()
David Gilmour niet waarderenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Draait peace hierna Rush dan?
Dat zeg ik heulegoar nie!quote:
Maar een Sesamstraat-parodie kan dan weer wel? Daar mag wel minstens 1 Diaan-nummer tegenover staan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Revolutiequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar ik moet wel naar de iPod luisteren.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
hier zitten dus een aantal doorgewinterde FOK!stelletjes, ik vraag me echt af hoe dat gaat, alleen maar gesprekken via DM enzo...
De ipod kan ook per ongeluk toevallig oh-mijn-god-wat-gebeurt-er-nou? midden op de snelweg in Frankrijk het raam uit "waaien"...quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar ik moet wel naar de iPod luisteren.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De ipod kan ook per ongeluk toevallig oh-mijn-god-wat-gebeurt-er-nou? midden op de snelweg in Frankrijk het raam uit "waaien"...
Ze kunnen ook gewoon met elkaar praten hoor. Naast elkaar op de bank zitten en dan DM'en is zo onpersoonlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
hier zitten dus een aantal doorgewinterde FOK!stelletjes, ik vraag me echt af hoe dat gaat, alleen maar gesprekken via DM enzo...
que?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje zoals met jou en Pinda? (Minus de relationele ruzies en plein public uitvechten?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Jij zit zeker stiekem met peacemans iPod te DM'en.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
omg ik neuriede deze vandaag nog out of the blue
We zitten nu gewoon tegenover elkaar en praten tussendoor ook gewoon. Alleen heeft peaceman koptelefoon op, dat praat wat minder handig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
je zou het bijna denken....quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zit zeker stiekem met peacemans iPod te DM'en.
ssst! Niet zeggen! Het en ik zijn een stelletje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zit zeker stiekem met peacemans iPod te DM'en.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:26 schreef just me het volgende:
ToT heb jij je vrouw bezwangerd via DM of PM ?
WAT ZEG JE?!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zitten nu gewoon tegenover elkaar en praten tussendoor ook gewoon. Alleen heeft peaceman koptelefoon op, dat praat wat minder handig.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:26 schreef just me het volgende:
Via Facebook uiteraard!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:26 schreef just me het volgende:
Nee, gewoon fokken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat nou kunstmatige inseminatie?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat nou kunstmatige inseminatie?
quote:
maar als jij bij Oscar op de bank zit, dm je dan wel met peaceman?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zitten nu gewoon tegenover elkaar en praten tussendoor ook gewoon. Alleen heeft peaceman koptelefoon op, dat praat wat minder handig.
you dirty devilquote:
Doe dat ff via DM, zegquote:
nee joh dan maakt ze ruzie met Cindyquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar als jij bij Oscar op de bank zit, dm je dan wel met peaceman?
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
Man, hoe vaak ik dit ook luister, dit nummer blijft echt onvoorstelbaar goed.
Daar heb ik al heel lang niet meer gezetenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar als jij bij Oscar op de bank zit, dm je dan wel met peaceman?
Ik? Nee ik maak (bijna) nooit ruziequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh dan maakt ze ruzie met Cindy
nee zeg, straks leest he mijn dm’s en dan heb ik een hoop uit te leggenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe dat ff via DM, zeg![]()
Steeds dat schunnige gepraat hier
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik? Nee ik maak (bijna) nooit ruzie
Dat was sws lange afstand, ik had nu meer in mn hoofd dat je beiden op de bank naast elkaar zitquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals met jou en Pinda? (Minus de relationele ruzies en plein public uitvechten?)
Hij zei lidquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]Owjah, ik had haar eerst hier lid moeten maken idd!
Ik heb Rush in 2011 gezien. Bijna 60 jaar en dan nog gewoon 3 uur lang helemaal los gaanquote:
ze maken nog steeds platen toch?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb Rush in 2011 gezien. Bijna 60 jaar en dan nog gewoon 3 uur lang helemaal los gaan
Je hebt het goedgemaakt met de zwangerschap-announcement.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]Owjah, ik had haar eerst hier lid moeten maken idd!
Speelden ze Jacob's Ladder ook? Dat vind ik hun beste song.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb Rush in 2011 gezien. Bijna 60 jaar en dan nog gewoon 3 uur lang helemaal los gaan
Goedenavond Luckyquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Speelden ze Jacob's Ladder ook? Dat vind ik hun beste song.
Goedenavond allemaal.
Ze doen het wel wat rustiger aan, en doen tegenwoordig wat meer verzamelwerk en re-releases enzo, maar volgens mij zijn ze achter de schermen ook bezig met wat nieuws.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze maken nog steeds platen toch?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]Godver, gedraag je eens naar je leeftijd, puber!
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt het goedgemaakt met de zwangerschap-announcement.
Voor zover ik me het kan herinneren niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal.
Ik weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef MTheBassman het volgende:
Even off-topic: Maar ik ben sinds gisteren begonnen met het kijken van seizoen 5 van the 100 en echt, ik ben weer verslaafdNa Peace's sessie ga ik er weer mee verder
Ik ben nog maar bij afl 5 dus niks verklappen aub als je het afgekeken hebt
Is ook een toffe serie. Wij moeten seizoen 5 nog kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef MTheBassman het volgende:
Even off-topic: Maar ik ben sinds gisteren begonnen met het kijken van seizoen 5 van the 100 en echt, ik ben weer verslaafdNa Peace's sessie ga ik er weer mee verder
wij moeten die ook nog kijken...quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef MTheBassman het volgende:
Het is een post-apocalyptische serie op netflix.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt.
Nou, die ene doet dit, en dan gaat die ander zo van jaaa wacht es even! en dan krijgen ze ruzie en dan gaat die ander van ja wtf en dan doet die ander dat en dan nou ja meer zal ik niet zeggen!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef MTheBassman het volgende:
Die kijk ik dan weer niet. Wat voor serie is het? Dan weet ik een beetje of die mij zal bevallen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Outlander seizoen 3 staat er nu ook op!![]()
OEH ECHT! NICE!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Outlander seizoen 3 staat er nu ook op!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, die ene doet dit, en dan gaat die ander zo van jaaa wacht es even! en dan krijgen ze ruzie en dan gaat die ander van ja wtf en dan doet die ander dat en dan nou ja meer zal ik niet zeggen!
Heb 't seizoen er alweer op zitten
Aanrader.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kijk ik dan weer niet. Wat voor serie is het? Dan weet ik een beetje of die mij zal bevallen.
Outlander (TV Series 2014– ) - IMDbquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kijk ik dan weer niet. Wat voor serie is het? Dan weet ik een beetje of die mij zal bevallen.
Ja godver, wat zei ik nouquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, die ene doet dit, en dan gaat die ander zo van jaaa wacht es even! en dan krijgen ze ruzie en dan gaat die ander van ja wtf en dan doet die ander dat en dan nou ja meer zal ik niet zeggen!
Heb 't seizoen er alweer op zitten
Friends staat nog gewoon op netflix. Ga je gangquote:
Oh ja, kon me herinneren dat ik de eerste twee afleveringen probeerde te kijken. Ik zat waarschijnlijk met andere dingen in mn hoofd toen. Ik zal het weer eens een kans geven.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Outlander (TV Series 2014– ) - IMDb
Het is soms wel wat ingewikkeld. In verschillende tijdzones: de hoofdpersoon gaat terug in de tijd maar is ook af en toe weer in de moderne tijd. Maar de beelden in deze serie zijn ook erg mooi.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, kon me herinneren dat ik de eerste twee afleveringen probeerde te kijken. Ik zat waarschijnlijk met andere dingen in mn hoofd toen. Ik zal het weer eens een kans geven.
en komt ook nog gewoon op tvquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Friends staat nog gewoon op netflix. Ga je gang
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor degene die Broen/Bron nog niet gezien hebben: gaat u schamen.
Moet nog steeds tweede seizoen afkijken, maar heb geen serie meer gezien sinds ik terug ben van vakantiequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:44 schreef peaceman het volgende:
Westworld... dat is pas een aanrader
ik moet nog anderhalve aflevering van seizoen 2.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet nog steeds tweede seizoen afkijken, maar heb geen serie meer gezien sinds ik terug ben van vakantie
Heb het geprobeerd te kijken voor een paar afleveringen, het trok me niet echtquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor degenen die Broen/Bron nog niet gezien hebben: gaat u schamen.
doorkijkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd te kijken voor een paar afleveringen, het trok me niet echt
Wel een heel origineel idee voor een serie.
Ik ben nog van de SOAPS.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Friends staat nog gewoon op netflix. Ga je gang
quote:
Mijn favoriet blijft echt wel sense8 denk ik.Sons of Anarchy en Gotham daarna waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wel de beste serie die ik ooit gezien heb.
nee dat is Band of Brothers, oh nee Westworld, oh nee Banshee, oh nee Game of thrones, oh nee Breaking Bad, enz.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wel de beste serie die ik ooit gezien heb.
Het is jouw show, wat jij het liefst wilt. Het maakt mij niet zoveel uitquote:
ik kan wel een kwartiertje bijplussen eventueel...quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is jouw show, wat jij het liefst wilt. Het maakt mij niet zoveel uit
Was alleen verbaasd dat je een keer niet verlengde
Victoria was geweldig en er schijnt nog een seizoen te komenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb onlangs Victoria gekeken en kijk nu The Crown. Series over het Engelse koningshuis![]()
![]()
The Reign heb ik ook al gezien maar die is nu afgelopen.
![]()
Ik begreep niet helemaal wat iedereen zo geweldig vond aan End of the f*** world. Ik vond het een goede serie maar de hype die het kreeg was me iets te overdreven. Net als Stranger Things. Heb ik ook niks mee.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind die psychologisch donkere series wel tof:
Bron/Broen
3%
Mindhunter
End of the f*** world
True Detective
La Mante
Dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan wel een kwartiertje bijplussen eventueel...
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk lekker geen series meerIk luister gewoon naar peaceman!
Ja dat heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Victoria was geweldig en er schijnt nog een seizoen te komen
quote:
Wat deed ik eigenlijk voor R49?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk lekker geen series meerIk luister gewoon naar peaceman!
DM'en met je FOK!-liefje natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat deed ik eigenlijk voor R49?
Want toen keek ik ook al geen series.
Fok?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat deed ik eigenlijk voor R49?
Want toen keek ik ook al geen series.
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DM'en met je FOK!-liefje natuurlijk.
ja die wil ik ook nog gaan kijken.. maar eerst Westworld afkijken en daarna the 100.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:56 schreef brother52 het volgende:
Luister niet mee trouwens, net aan nieuwe seizoen Better call Saul begonnen.
OUD vervuilersquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten
Volgens mij was ik in mijn eentje OUD toen aan het vollullen. De rest was allemaal naar FB vertrokken. Maar ze komen langzaam terug
Ultieme rook- en drankstem die man. Prachtige nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:58 schreef peaceman het volgende:
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends (live op Woodstock)
En La casa de papel uiteraardquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja die wil ik ook nog gaan kijken.. maar eerst Westworld afkijken en daarna the 100.
Ik nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten
Volgens mij was ik in mijn eentje OUD toen aan het vollullen. De rest was allemaal naar FB vertrokken. Maar ze komen langzaam terug
Hmm, goeie, ik heb het gevoel dat veel mensen facebook weer de rug toekeren en een aantal FOK!kers (niet alleen OUD, dus) langzaam wederkerenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten
Ik vind het verreweg de beste spin off die ik gezien heb.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:59 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit de behoefte gehad om Better Call Saul te kijken. Heb het nooit zo met spin off series gehad.
toch is die leuk!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:59 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit de behoefte gehad om Better Call Saul te kijken. Heb het nooit zo met spin off series gehad.
quote:
Ja. Nog steeds wel eigenlijk. Geen officiële clips, maar clips die door gebruikers zelf zijn gemaakt op bestaande nummers.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ultieme rook- en drankstem die man. Prachtige nummers gemaakt.
Ik juich het alleen maar toe.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, goeie, ik heb het gevoel dat veel mensen facebook weer de rug toekeren en een aantal FOK!kers (niet alleen OUD, dus) langzaam wederkeren
Okay. Ik kijk echt nooit naar YouTube... Ik zoek alleen heel af en toe een nummer op. Meestal om aan iemand te laten horen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds wel eigenlijk. Geen officiële clips, maar clips die door gebruikers zelf zijn gemaakt op bestaande nummers.
dan zwaai ik alvastquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
Over een uur sluit de VU, over een half uur komt de eerste omroep, dus ergens daarna ga ik afzwaaien (met of zonder daadwerkelijk afzwaaien, dat weet ik niet)
Lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:05 schreef peaceman het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Breaking the Girl
Duurde wel lang voordat ze succes kregen. Ze hebben van armoede met een sok om hun geslachtsdelen moeten optreden, zó erg was het.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
Deze
Claimt ook een lekkere plek in mijn top 1000![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Duurde wel lang voordat ze succes kregen. Ze hebben van armoede met een sok om hun geslachtsdelen moeten optreden, zó erg was het.
Zelfs de Red Hot Chili Pipers konden zich nog rokjes veroorloven.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Duurde wel lang voordat ze succes kregen. Ze hebben van armoede met een sok om hun geslachtsdelen moeten optreden, zó erg was het.
Ja, maar ze hebben gelukkig hun stijl gevondenquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kon je in die tijd ook wel rijk mee worden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Google knowsquote:
Met sokken?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar kon je in die tijd ook wel rijk mee worden.
Hoezo niemendalletje? Ik had een poster van haar...quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Allemaal goede muziek en dan staat dit niemendalletje op je ipod?![]()
Ja, maar Debbie Gibson he? Posters op puberkamers.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
later waren er overigens wel foto's van haar t e vinden, waar ze zelfs geen niemendalletje aanhad..quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo niemendalletje? Ik had een poster van haar...
Mooi ook op hun wiki-pagina:quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meteen opgezocht na jouw post, vandaar mijn reactie.
quote:Their name is a play on the American band the Red Hot Chili Peppers -- the band takes full advantage of people assuming that they are RHCP and will not allow refunds of their tickets to unsuspecting patrons.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo na Peace de stream nog even vervuilen...
Whehehe, op ludieke wijze ingedekt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi ook op hun wiki-pagina:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman![]()
Ik verdenk je ervan je iPod soms voorzichtig bij te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |