SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
Ik luister nooit naar radio2, maar dit lijkt me geen nummer dat daar gedraaid zou worden.quote:
En toen ging hij 2 octaven omhoogquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, een nummer waar ik zowaar op mee zou kunnen zingen qua bereik
Mooi nummer dit, kende dit nog niet
Andere nummers van Pulp ken je wel toch? Ze hebben best wat mooie nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, een nummer waar ik zowaar op mee zou kunnen zingen qua bereik
Mooi nummer dit, kende dit nog niet
Ik ken wel een hoop pulp, ja...quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Andere nummers van Pulp ken je wel toch? Ze hebben best wat mooie nummers gemaakt.
Zou me op zich ook nog wel lukken, misschienquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toen ging hij 2 octaven omhoog
Nooit eerder van ze gehoordquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Andere nummers van Pulp ken je wel toch? Ze hebben best wat mooie nummers gemaakt.
omdat ik daar niet werk... maar anders.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar radio2, maar dit lijkt me geen nummer dat daar gedraaid zou worden.
Wedden van wel?quote:
Common People, Disco 2000, Help the aged, This is hardcore? Ken je daar geen enkele van?quote:
Common People ken ik nog wel. De andere twee nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Common People, Disco 2000, Help the aged, This is hardcore? Ken je daar geen enkele van?
Van Pulp heb ik volgens mij nog nooit iets bewust beluisterd...quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Common People, Disco 2000, Help the aged, This is hardcore? Ken je daar geen enkele van?
Andere driequote:Op dinsdag 4 september 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Common People ken ik nog wel. De andere twee niet
andere 3quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Common People ken ik nog wel. De andere twee niet
quote:
Ow die kennen jullie wel....quote:
Nu vind ik Leonard wel iets bekender dan Pulp als ik eerlijk mag zijnquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Ow die kennen jullie wel....
Idem.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nooit zoveel met Leonard gehad.
Maar je wilde wel ?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb nooit zoveel met Leonard gehad.
Jaquote:
Eerst kende ik hem enkel van Hallelujah origineel, en daarna ook nog van Popular Problems nadat hij bij True Detective Nevermind als theme song hadquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Ow die kennen jullie wel....
Je kunt niet alles hebben in het levenquote:
dank je wel Melting en.... welterusten!!quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Net Gup leeggemaakt, en opnieuw gevuld.
Hoop dat er voor iedereen iets in staat.
Als er iets mist, hoor ik het graag via PM.
Sorry dat ik niet mee kon luisteren, peaceman, maar nu ga ik plat. Afgelopen 2 nachten niet al te best geslapen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Sorry dat ik niet mee kon luisteren, peaceman, maar nu ga ik plat. Afgelopen 2 nachten niet al te best geslapen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
maakt niet uit... slaap lekker!quote:Sorry dat ik niet mee kon luisteren, peaceman, maar nu ga ik plat. Afgelopen 2 nachten niet al te best geslapen.
quote:
Welterusten Melting. Hopelijk slaap je vannacht goed.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Ik vind jou ook liefquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
Spannend!quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief![]()
14 september
quote:
Beter dan in regenachtig Nederland dan toch.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over 10 daagjes zit ik in regenachtig Oslo
Because the bird is the word?quote:
Zeker. Ik zit al bijna helemaal volgepland en heb er zin inquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Beter dan in regenachtig Nederland dan toch.
Wat zei George Baker daar ook alweer over?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Because the bird is the word?
Niksquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat zei George Baker daar ook alweer over?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een beetje ouwelullenmuziek, peaceman.
Dank je welquote:
naatje en basman vinden dit leukquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een beetje ouwelullenmuziek, peaceman.
Dat zijn oude zielen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
naatje en basman vinden dit leuk
Did you just assume their gender?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn oude zielen.
Misschien is het meer mannenmuziek dan.
Ik een oude ziel? Zo voel ik me anders nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn oude zielen.
Ach ja, zo ben ik.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Did you just assume their gender?
Je moet de techniek toejuichenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ooh Peace, je bent mijn held
Deze staat heeeeel hoog in mijn top 1000![]()
Nee hij heeft het ook al eerder op de iPod gezet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet de techniek toejuichenpeaceman zet t alleen in zn mixxx-ding
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn oude zielen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ooh Peace, je bent mijn held
Deze staat heeeeel hoog in mijn top 1000![]()
Dat wel, maar ik las net dat het 5300 nummers waren daarop (toch?), dus de kans dat een bepaald nummer gedraaid wordt is kleinquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij heeft het ook al eerder op de iPod gezet.
Dat is waar... maar het begint allemaal met het plaatsen op de iPod.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik las net dat het 5300 nummers waren daarop (toch?), dus de kans dat een bepaald nummer gedraaid wordt is klein
Ik ben een man... misschien had ik er wat invloed op toen ik de iPod vulde...quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn oude zielen.
Maar de kans dat er iets van Pink Floyd komt dan wel weer groter.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik las net dat het 5300 nummers waren daarop (toch?), dus de kans dat een bepaald nummer gedraaid wordt is klein
Probeer eens meer vanuit Diaan te denken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben een man... misschien had ik er wat invloed op toen ik de iPod vulde...
Nee, ik wil niet teveel Simply Red, Cindy Lauper en Paul de Leeuw op de iPod.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Probeer eens meer vanuit Diaan te denken.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet teveel Simply Red, Cindy Lauper en Paul de Leeuw op de iPod.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Draait peace hierna Rush dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
Straks een van de beste solo's ooit geschreven![]()
David Gilmour niet waarderenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Draait peace hierna Rush dan?
Dat zeg ik heulegoar nie!quote:
Maar een Sesamstraat-parodie kan dan weer wel? Daar mag wel minstens 1 Diaan-nummer tegenover staan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Revolutiequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar ik moet wel naar de iPod luisteren.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
hier zitten dus een aantal doorgewinterde FOK!stelletjes, ik vraag me echt af hoe dat gaat, alleen maar gesprekken via DM enzo...
De ipod kan ook per ongeluk toevallig oh-mijn-god-wat-gebeurt-er-nou? midden op de snelweg in Frankrijk het raam uit "waaien"...quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar ik moet wel naar de iPod luisteren.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De ipod kan ook per ongeluk toevallig oh-mijn-god-wat-gebeurt-er-nou? midden op de snelweg in Frankrijk het raam uit "waaien"...
Ze kunnen ook gewoon met elkaar praten hoor. Naast elkaar op de bank zitten en dan DM'en is zo onpersoonlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
hier zitten dus een aantal doorgewinterde FOK!stelletjes, ik vraag me echt af hoe dat gaat, alleen maar gesprekken via DM enzo...
que?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje zoals met jou en Pinda? (Minus de relationele ruzies en plein public uitvechten?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Jij zit zeker stiekem met peacemans iPod te DM'en.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
omg ik neuriede deze vandaag nog out of the blue
We zitten nu gewoon tegenover elkaar en praten tussendoor ook gewoon. Alleen heeft peaceman koptelefoon op, dat praat wat minder handig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
je zou het bijna denken....quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zit zeker stiekem met peacemans iPod te DM'en.
ssst! Niet zeggen! Het en ik zijn een stelletje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zit zeker stiekem met peacemans iPod te DM'en.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:26 schreef just me het volgende:
ToT heb jij je vrouw bezwangerd via DM of PM ?
WAT ZEG JE?!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zitten nu gewoon tegenover elkaar en praten tussendoor ook gewoon. Alleen heeft peaceman koptelefoon op, dat praat wat minder handig.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:26 schreef just me het volgende:
Via Facebook uiteraard!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:26 schreef just me het volgende:
Nee, gewoon fokken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat nou kunstmatige inseminatie?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat nou kunstmatige inseminatie?
quote:
maar als jij bij Oscar op de bank zit, dm je dan wel met peaceman?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zitten nu gewoon tegenover elkaar en praten tussendoor ook gewoon. Alleen heeft peaceman koptelefoon op, dat praat wat minder handig.
you dirty devilquote:
Doe dat ff via DM, zegquote:
nee joh dan maakt ze ruzie met Cindyquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar als jij bij Oscar op de bank zit, dm je dan wel met peaceman?
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
Man, hoe vaak ik dit ook luister, dit nummer blijft echt onvoorstelbaar goed.
Daar heb ik al heel lang niet meer gezetenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar als jij bij Oscar op de bank zit, dm je dan wel met peaceman?
Ik? Nee ik maak (bijna) nooit ruziequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh dan maakt ze ruzie met Cindy
nee zeg, straks leest he mijn dm’s en dan heb ik een hoop uit te leggenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe dat ff via DM, zeg![]()
Steeds dat schunnige gepraat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |