AO gaan ze nooit verplaatsen. Is tijdens een schoolvakantie in Australië.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:39 schreef Marcoss het volgende:
Op de US Open is het zowat altijd bloedheet en ook in Australië is het midden in de zomer en dus met enorme temperaturen.. Benieuwd of die planning van de Grand Slams nog een keer op de schop gaat (sowieso de AO iets later zodat je een fatsoenlijke voorbereidingstijd hebt als speler na de "vakantie")
Hij loopt niet meer op alles nee.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef Norrage het volgende:
Nu lijkt delpo er ook wel doorheen. Maar dat denken we wel vaker
Voor 70-68 hadden ze ook wel een shirtfabriek naast de baan mogen zettenquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:23 schreef Marcoss het volgende:
Isner zal in ieder geval blij zijn dat hier een TB is in set 5
Die gaat zich heel erg aanstellen in set 2. Set 3 wint ze dan met 6-0.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Als Serena dit toernooi wint kunnen ze de WTA opheffen. Schande voor het tennis deze vrouw!!!
Nadal speelt inmiddels een stuk beter. Maar vooral ook falen van Thiem op belangrijke momenten.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:30 schreef TennispeRFect het volgende:
Nadal staat 2-1 in sets voor inmiddels, hoe dan
Wss door vaster te zijn dan Thiemgod.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:30 schreef TennispeRFect het volgende:
Breaks verdedigen ging hem niet goed af de laatste sets. Dan zou je dus zeggen geen 5e set.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:35 schreef TennispeRFect het volgende:
Nou 5e set of niet? Ik ga voor niet
Thiem 5-3 in 3e setquote:Op woensdag 5 september 2018 06:30 schreef TennispeRFect het volgende:
Helaas wel.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:52 schreef Federer-fan het volgende:
Spelen ze nou een TB in de beslissende set op de US Open? Ik vergeet dat werkelijk altijd.
Vind het wel fijn, want deze jongen moet straks naar zen werk.quote:
Dan begin je maar wat later. Tiebreak is zo'n aticlimax.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind het wel fijn, want deze jongen moet straks naar zen werk.
Mja, ik vind het wel tof.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dan begin je maar wat later. Tiebreak is zo'n aticlimax.
Is een grap dit toch? Lekker anders als je niet mag serveren dan.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel tof.
Wisten jullie dat ze vroeger op 9-9 in de TB van de beslissende set op de US Open winnend punt speelden?
Nee, geen grap. Lijkt me zenuwslopend als dat in de finale is.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Is een grap dit toch? Lekker anders als je niet mag serveren dan.
Ja, klopt, *4-3.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:02 schreef EP3 het volgende:
Stond Thiem aanvankelijk niet n break voor in de 4e set? Ben weer in slaap gevallen.
Ja, bijvoorbeeld tegen Federer op gravel in Hamburg in 2009 ofzo (werd 2-6 6-0 6-2 - was het einde van Nadals ongeslagen reeks van 81 partijen op gravel.)quote:Op woensdag 5 september 2018 07:03 schreef Max23 het volgende:
Heeft Nadal wel eens eerder een bagel tegen gehad trouwens?
Ja. Een paar. De 3e op een slam geloof ik. Eentje was van Federer.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:03 schreef Max23 het volgende:
Heeft Nadal wel eens eerder een bagel tegen gehad trouwens?
en dat er een shot clock isquote:Op woensdag 5 september 2018 07:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik vind het allemaal wel prima. Maar wie maakt die toernooiplanning. Dat halve stadion is inmiddels leeg. En dan hebben ze nog mazzel dat die vrouwenwedstrijd geen 3 sets duurde.
Ja wie had ineens op thiem gerekendquote:Op woensdag 5 september 2018 07:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Nadal een makkelijke loting had
https://www.channelnewsas(...)t-tiebreaks-10684888quote:Op woensdag 5 september 2018 06:52 schreef Federer-fan het volgende:
Spelen ze nou een TB in de beslissende set op de US Open? Ik vergeet dat werkelijk altijd.
quote:
Het is nog niet over. Hij heeft er al twee gered.quote:
Wat is er voorspelbaar? Thiem kan gewoon nog winnen.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat een anticlimax
Maar zo fucking voorspelbaar..
quote:Op woensdag 5 september 2018 07:47 schreef Szura het volgende:
Je moet het punt weer echt zes keer maken he
Ik had wel verwacht dat hij taai zou zijn, of bedoel je omdat het op hardcourt is?quote:
Nee deze game na 0-40quote:Op woensdag 5 september 2018 07:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat hij taai zou zijn, of bedoel je omdat het op hardcourt is?
O, zo. Mja, hij had wel veel breakpoints weggewerkt natuurlijk, maar heel knap. Vaak gaat het opeens snel als ze het eerste van de drie BP's hebben weggewerkt.quote:
Goeiemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |