abonnement Unibet Coolblue
pi_181705821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:39 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

In ieder geval is de multiculturele samenleving een ramp. Autochtone Nederlanders hebben er gewoon last van.
Je spreekt namen alle autochtone Nederlanders, of alleen namens de PVV-stemmers ?
pi_181705838
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:39 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

In ieder geval is de multiculturele samenleving een ramp. Autochtone Nederlanders hebben er gewoon last van.
Neuh, de meeste mensen nemen deel aan de samenleving op dezelfde manier als jij en ik. Alleen komen ze niet dagelijks bij elkaar over de vloer. Dat lijkt me verder ook geen verplichting. Als je dat wel wilt dan kan dat natuurlijk prima.
pi_181705867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:42 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Je spreekt namen alle autochtone Nederlanders, of alleen namens de PVV-stemmers ?
Dat laatste natuurlijk. En misschien namens dorpelingen die weggestopt zitten op het platteland, waar geen 'buitenlander' woont en die alleen in de krant of op tv de rotte appels zien. Tja.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:57:44 #104
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181706207
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat laatste natuurlijk. En misschien namens dorpelingen die weggestopt zitten op het platteland, waar geen 'buitenlander' woont en die alleen in de krant of op tv de rotte appels zien. Tja.
Blablabla, ik vind het een ramp en velen vinden dat ook.
pi_181706239
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:57 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Blablabla, ik vind het een ramp en velen vinden dat ook.
De PVV-ers, ja. Maar kut voor je, er zal verder niet zoveel mee gebeuren.
  woensdag 5 september 2018 @ 16:02:09 #106
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181706298
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De PVV-ers, ja. Maar kut voor je, er zal verder niet zoveel mee gebeuren.
Nope. VVD, CDA, PVV en FvD hebben tezamen 76 zetels in de peilingen. Deze vier partijen zijn keihard en glashelder over de multikulti. Dus wat klets jij nou?
pi_181706487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:02 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Nope. VVD, CDA, PVV en FvD hebben tezamen 76 zetels in de peilingen. Deze vier partijen zijn keihard en glashelder over de multikulti. Dus wat klets jij nou?
Ok, wat denk je dat die partijen gaan doen?
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 16:10:44 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181706501
Terug naar de vraag uit de TT...

Ik weet het eigenlijk niet jammer dat de groep over wie deze vraag gaat hier niet post. Ik kan alleen maar speculeren, misschien dat ze zich geen nederlanders voelen omdat ze zich meer dat nationaliteit van hun land van afkomst voelen. Misschien voelen ze zich geen nederlanders omdat nederlanders ze geen nederlanders willen noemen. Misschien voelen ze zich geen nederlanders omdat ze er andere manieren op na houden. Misschien is het een combinatie van die zaken.

Wat in ieder geval er niet voor gaat zorgen dat ze zich meer nederlander voelen als wij ze "hun" blijven noemen als zijnde losstaande groep. Als we gaan zeggen dat ze hier niet horen en op moeten rotten. En als we zaken die zij doen al iets negatiefs belichten (bijvoorbeeld een shoarmazaak openen) en als 'wij' hetzelfde doen dat prima vinden. Dit geld voor heel veel zaken, als wij een hechte gemeenschap vormen in een buurt met een speeltuin vereniging, buuthuis etc. dan is dat haske leuk, doen zij hetzelfde dan willen ze niet integreren vormen ze een enclave.. etc etc.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_181706692
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:42 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Je spreekt namen alle autochtone Nederlanders, of alleen namens de PVV-stemmers ?
De meeste NLers die er in de realiteit mee te maken hebben. Dan heb je nog wat verdwaalde zielen die het niet willen zien, maar dat is zo onderhand de minderheid geworden (wat NLers sowieso zijn geworden in de grote steden :') )
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181706723
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, de meeste mensen nemen deel aan de samenleving op dezelfde manier als jij en ik. Alleen komen ze niet dagelijks bij elkaar over de vloer. Dat lijkt me verder ook geen verplichting. Als je dat wel wilt dan kan dat natuurlijk prima.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het een totaal andere beleving is om tussen alleen maar Marokkanen, Turken en Polen te wonen op 1 portiek of in een wijk waar je buren allemaal (letterlijk) dezelfde taal spreken en min of meer dezelfde gewoontes/gebruiken hebben. Dan is er opeens wel sociale samenhang. De buurt knapt op.

Helaas sijpelt de bittere realiteit vd massa-immigratie ook hier nu weer door met WEER hetzelfde resultaat: verlies sociale samenhang, onderlinge wrijvingen en verloedering. Het is iedere keer hetzelfde liedje.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181706939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:21 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het een totaal andere beleving is om tussen alleen maar Marokkanen, Turken en Polen te wonen op 1 portiek of in een wijk waar je buren allemaal (letterlijk) dezelfde taal spreken en min of meer dezelfde gewoontes/gebruiken hebben. Dan is er opeens wel sociale samenhang. De buurt knapt op.

Helaas sijpelt de bittere realiteit vd massa-immigratie ook hier nu weer door met WEER hetzelfde resultaat: verlies sociale samenhang, onderlinge wrijvingen en verloedering. Het is iedere keer hetzelfde liedje.
En... Wat is je plan ?
pi_181707122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:32 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

En... Wat is je plan ?
Tja. Weer verhuizen? Weer vluchten?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181707138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja. Weer verhuizen? Weer vluchten?
Is dat niet wat utopisch en te idealistisch ?
pi_181707180
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:42 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Is dat niet wat utopisch en te idealistisch ?
Dat is toch juist hartstikke pragmatisch?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181707912
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ok, wat denk je dat die partijen gaan doen?
Die doen helemaal niks. Zo behouden ze tenminste hun stemmen.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 5 september 2018 @ 17:25:18 #116
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181708093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De meeste NLers die er in de realiteit mee te maken hebben. Dan heb je nog wat verdwaalde zielen die het niet willen zien, maar dat is zo onderhand de minderheid geworden (wat NLers sowieso zijn geworden in de grote steden :') )
Klopt. Het is een grote puinhoop geworden. De welvaart en beschaving van Nederland kalft langzamerhand af.
  woensdag 5 september 2018 @ 17:30:04 #117
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181708197
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Terug naar de vraag uit de TT...

Ik weet het eigenlijk niet jammer dat de groep over wie deze vraag gaat hier niet post. Ik kan alleen maar speculeren, misschien dat ze zich geen nederlanders voelen omdat ze zich meer dat nationaliteit van hun land van afkomst voelen. Misschien voelen ze zich geen nederlanders omdat nederlanders ze geen nederlanders willen noemen. Misschien voelen ze zich geen nederlanders omdat ze er andere manieren op na houden. Misschien is het een combinatie van die zaken.

Wat in ieder geval er niet voor gaat zorgen dat ze zich meer nederlander voelen als wij ze "hun" blijven noemen als zijnde losstaande groep. Als we gaan zeggen dat ze hier niet horen en op moeten rotten. En als we zaken die zij doen al iets negatiefs belichten (bijvoorbeeld een shoarmazaak openen) en als 'wij' hetzelfde doen dat prima vinden. Dit geld voor heel veel zaken, als wij een hechte gemeenschap vormen in een buurt met een speeltuin vereniging, buuthuis etc. dan is dat haske leuk, doen zij hetzelfde dan willen ze niet integreren vormen ze een enclave.. etc etc.
Ik heb nog geen enkel positief verhaal gehoord over de inbreng van allochtonen in de Nederlandse samenleving. Wat heeft g@dverd@mme! 50 jaar immigratie ons land nou opgeleverd? Voor mij is het enkel ellende. Die nieuwe Nederlanders onder aanvoering van de racistische fascisten van DENK eisen een heleboel maar wat hebben ze in godesnaam te bieden? Hoofddoekjes, onverstaanbaar Nederlands, criminaliteit, bijstandfraude?
pi_181708357
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:25 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Klopt. Het is een grote puinhoop geworden. De welvaart en beschaving van Nederland kalft langzamerhand af.
Stel je niet zo aan.
pi_181708375
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:30 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkel positief verhaal gehoord over de inbreng van allochtonen in de Nederlandse samenleving. Wat heeft g@dverd@mme! 50 jaar immigratie ons land nou opgeleverd? Voor mij is het enkel ellende. Die nieuwe Nederlanders onder aanvoering van de racistische fascisten van DENK eisen een heleboel maar wat hebben ze in godesnaam te bieden? Hoofddoekjes, onverstaanbaar Nederlands, criminaliteit, bijstandfraude?
Genoeg die gewoon mee doen maar die zie je niet op je zolderkamer. Sterker nog, dat is de grote meerderheid.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 18:57:21 #120
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181710327
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:30 schreef Voice_Over het volgende:
Ik heb nog geen enkel positief verhaal gehoord over de inbreng van allochtonen in de Nederlandse samenleving.
Toch apart ik ken er genoeg die leuke projecten hebben opgestart, goede banen hebben, goede ideeën hebben. Zou ik toch inbreng in de samenleving noemen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_181711924
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:30 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkel positief verhaal gehoord over de inbreng van allochtonen
Natuurlijk hoor je dat niet met deze insteek:
  woensdag 5 september 2018 @ 19:57:12 #122
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181711977
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Toch apart ik ken er genoeg die leuke projecten hebben opgestart, goede banen hebben, goede ideeën hebben. Zou ik toch inbreng in de samenleving noemen.
Het is te weinig. In individuele gevallen is het prima maar per saldo is het ruk. Vijftig jaar immigratie en integratie, wat heeft het opgeleverd voor de Nederlandse samenleving?

Dit?:


De Erasmusbrug is niet van joelie

Of dit?:


Lekker ongelovigen onthoofden in de Schilderswijk

Het is allemaal om te kotsen. :{
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 20:01:30 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181712076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:57 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Het is te weinig. In individuele gevallen is het prima maar per saldo is het ruk. Vijftig jaar immigratie en integratie, wat heeft het opgeleverd voor de Nederlandse samenleving?

Dit?:

[ afbeelding ]
De Erasmusbrug is niet van joelie

Of dit?:

[ afbeelding ]
Lekker ongelovigen onthoofden in de Schilderswijk

Het is allemaal om te kotsen. :{
Te weinig is wat anders hè als geen enkel positief verhaal....

Straks ga je nog zeggen dat elk positief voorbeeld geen echte allochtoon is... :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 5 september 2018 @ 20:17:24 #124
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181712464
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:

Straks ga je nog zeggen dat elk positief voorbeeld geen echte allochtoon is... :P
Klopt, iemand die zich heeft aangepast aan de Nederlandse normen en waarden is voor mij geen allochtoon maar een landgenoot.
pi_181712480
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:17 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Klopt, iemand die zich heeft aangepast aan de Nederlandse normen en waarden is voor mij geen allochtoon maar een landgenoot.
_O- :')
pi_181712508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:57 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Het is te weinig. In individuele gevallen is het prima maar per saldo is het ruk. Vijftig jaar immigratie en integratie, wat heeft het opgeleverd voor de Nederlandse samenleving?
Nieuwe landgenoten.
  donderdag 6 september 2018 @ 06:10:46 #127
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181720131
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nieuwe landgenoten.
Nee, voor mij zijn de meesten buitenlanders.
  donderdag 6 september 2018 @ 06:31:16 #128
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181720171
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, de meeste mensen nemen deel aan de samenleving op dezelfde manier als jij en ik. Alleen komen ze niet dagelijks bij elkaar over de vloer. Dat lijkt me verder ook geen verplichting. Als je dat wel wilt dan kan dat natuurlijk prima.
Met een onevenredig groot percentage vertegenwoordigd in uitkeringen en criminaliteit heeft iedereen er in elk geval een financiële last van. Om van de kosten van inburgering, meertalige informatie en remedial teaching maar te zwijgen.
  donderdag 6 september 2018 @ 07:19:22 #129
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181720458
Voor degenen die niks snappen, hier 2 voorbeelden van een echte Nederlander en nepNederlanders:

ECHTE NEDERLANDER

NEPNEDERLANDERS
pi_181721107
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Toch apart ik ken er genoeg die leuke projecten hebben opgestart, goede banen hebben, goede ideeën hebben. Zou ik toch inbreng in de samenleving noemen.
Eerlijk zeggen: als je een tijdmachine zou hebben en de bevolking en bestuurders van NL zou kunnen laten zien waar het openzetten van de grenzen toe heeft geleid, namelijk tot de steden waar de autochtone NLers in de minderheid zijn, hoofddoeken, honderden moskeeen, azaan in de straten, relmarocs, enorme aantallen buitenlanders in de sociale voorzieningen, hele wijken/straten die op het Midden-Oosten of Noord-Afrika lijken, compleet vernietigde sociale samenhang, Nederlands dat niet meer de voertaal is, burqas, terreur etc etc etc

Zouden ze dan nog zeggen "Ja, goed idee om die immigratie uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten en Azie toe te staan'?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181722439
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:19 schreef Voice_Over het volgende:
Voor degenen die niks snappen, hier 2 voorbeelden van een echte Nederlander en nepNederlanders:

ECHTE NEDERLANDER

NEPNEDERLANDERS
Leukkkkk

nog een echte Nederlander:
  donderdag 6 september 2018 @ 10:44:13 #132
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181723041
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Leukkkkk

nog een echte Nederlander:
[ afbeelding ]
Waarom Ruud Gullit? Dit slaat als een tang op het varken in dit topic. Iedereen weet dat Ruud Gullit een Nederlandse held is, een waarachtige vaderlander/ / Nederlander/ medelander/ landgenoot.

Deze onaangepaste crimineel is geen echte Nederlander:

pi_181723087
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:44 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Waarom Ruud Gullit? Dit slaat als een tang op het varken in dit topic. Iedereen weet dat Ruud Gullit een Nederlandse held is, een waarachtige Nederlander.
Ter aanvulling van jouw "echte Nederlander" galerie

Nog een aanvulling
:

En deze ook ...

  donderdag 6 september 2018 @ 10:49:18 #134
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181723121
Simons is een racist. Die heeft een hekel aan witte Nederlanders. Slecht voorbeeld dus.

Die andere engerd is ook een slecht voorbeeld.
pi_181723158
Haha gaan we hier bepalen wie echte Nederlanders zijn?
pi_181723646
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:49 schreef Voice_Over het volgende:
Simons is een racist. Die heeft een hekel aan witte Nederlanders. Slecht voorbeeld dus.

Die andere engerd is ook een slecht voorbeeld.
Ik maar denken dat jij een racist ben.....
Simons had en heeft relaties met blanke mannen en kinderen van hen.

Maar je vind wel dat Sylvana een 'echte Nederlander ' is ?
  donderdag 6 september 2018 @ 11:52:42 #137
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181724512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik maar denken dat jij een racist ben.....
Simons had en heeft relaties met blanke mannen en kinderen van hen.

Maar je vind wel dat Sylvana een 'echte Nederlander ' is ?
Volgens mij moet jij niet zo luisteren naar die linkse gekkies. Ik een racist? Luister eens meer naar mensen die niet zo vreselijke fan zijn van de multiculturele samenleving. Het is niet alleen maar fantastisch. Integendeel, er is heel veel mis mee en dat moet nu eens keihard worden aangepakt.

Verder, ik vind Simons een racist en dus geen echte Nederlander. Een pedofiel/kindermoordenaar ook niet.
pi_181725153
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:52 schreef Voice_Over het volgende:

Verder, ik vind Simons een racist en dus geen echte Nederlander. Een pedofiel/kindermoordenaar ook niet.
Mensen die hardnekkig Sylvana als racist framen zijn zelf vaak racistisch... en dat soort figuren passen in jouw visie van "echte Nederlander".
Dat " echte Nederlanders" geen racisten zijn, klopt heel vaak wel, maar niet persé altijd.
Evenzeer kunnen "echte Nederlanders" ook moordenaars/pedofielen/sadisten en nog veel fouts zijn .
Je definities zijn krom....
  donderdag 6 september 2018 @ 12:52:51 #139
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181725527
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen die hardnekkig Sylvana als racist framen zijn zelf vaak racistisch... en dat soort figuren passen in jouw visie van "echte Nederlander".
Dat " echte Nederlanders" geen racisten zijn, klopt heel vaak wel, maar niet persé altijd.
Evenzeer kunnen "echte Nederlanders" ook moordenaars/pedofielen/sadisten en nog veel fouts zijn .
Je definities zijn krom....
Blablabla ...
Blabla ...
Bla ...

Simons is in mijn ogen een vette racist. Jij ook denk ik. Je hebt namelijk een hele duidelijke antipathie tegen witte mensen als ik die hele dikke vraagtekens stellen bij de voordelen van een multiculturele samenleving en de mentaliteit van de "nieuwe Nederlanders".
  donderdag 6 september 2018 @ 12:56:18 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181725588
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen die hardnekkig Sylvana als racist framen zijn zelf vaak racistisch... en dat soort figuren passen in jouw visie van "echte Nederlander".
Dat " echte Nederlanders" geen racisten zijn, klopt heel vaak wel, maar niet persé altijd.
Evenzeer kunnen "echte Nederlanders" ook moordenaars/pedofielen/sadisten en nog veel fouts zijn .
Je definities zijn krom....
Ongelofelijk he :D Echte Nederlanders kunnen geen moordenaars en/of pedofiel zijn. Manmanmanman :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181725632
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:52 schreef Voice_Over het volgende:
Verder, ik vind Simons een racist en dus geen echte Nederlander. Een pedofiel/kindermoordenaar ook niet.
Mooi dit. Iedereen die je niet aanstaat is geen echt Nederlander.
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 13:42:04 #142
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181726406
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mooi dit. Iedereen die je niet aanstaat is geen echt Nederlander.
In dat geval ben jij ook geen echte Nederlander
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_181726565
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:42 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

In dat geval ben jij ook geen echte Nederlander
Hihi!!!
pi_181727873
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:44 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Waarom Ruud Gullit? Dit slaat als een tang op het varken in dit topic. Iedereen weet dat Ruud Gullit een Nederlandse held is, een waarachtige vaderlander/ / Nederlander/ medelander/ landgenoot.

Deze onaangepaste crimineel is geen echte Nederlander:

[ afbeelding ]
Klopt, dit is een Franse Algerijn. Geen idee wat dat stuk stront hier doet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181727905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:52 schreef Voice_Over het volgende:
Simons is in mijn ogen een vette racist. Jij ook denk ik.
Ik weet in elk geval 100% zeker dat jij er 1 bent. Wat de vraag oproept waarom je hier klaagt over racisme.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181727906
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:14 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Klopt, dit is een Franse Algerijn. Geen idee wat dat stuk stront hier doet.
Nope, een Nederlander. Een idioot weliswaar, maar daar hebben we er meer van.
pi_181727919
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nope, een Nederlander. Een idioot weliswaar, maar daar hebben we er meer van.
Waarom poneer je telkens zo heel stellig dingen terwijl je het helemaal niet weet? :?

quote:
Boef is de artiestennaam van Sofiane Boussaadia (Aubervilliers, 28 februari 1993). Hij is een Nederlandstalige rapper en vlogger met de Franse nationaliteit.[1]
Boef werd geboren in Aubervilliers in Île-de-France (agglomeratie Parijs). Hij heeft Algerijnse ouders en een Frans paspoort.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 6 september 2018 @ 15:37:51 #148
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181728134
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:16 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik weet in elk geval 100% zeker dat jij er 1 bent. Wat de vraag oproept waarom je hier klaagt over racisme.
Nee, klopt niet. Wel dat jij een rare kwast bent die voortdurend ad hominem roept maar zelf geen idee heeft wat dat betekent en die geen fatsoenlijke discussie kan voeren. Je onderbuikgevoelens nemen een loopje met je.
  donderdag 6 september 2018 @ 15:38:28 #149
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181728141
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nope, een Nederlander. Een idioot weliswaar, maar daar hebben we er meer van.
Nee. Een nep-Nederlander. Wegwezen met die crimineel.
pi_181728233
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:37 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Nee, klopt niet. Wel dat jij een rare kwast bent die voortdurend ad hominem roept maar zelf geen idee heeft wat dat betekent en die geen fatsoenlijke discussie kan voeren. Je onderbuikgevoelens nemen een loopje met je.
Er zijn diverse posts van jou verwijderd vanwege racistische uitspraken, en dan ga je me nu zeker vertellen dat je tegen racisme bent?

Veel ongeloofwaardiger wordt het niet hoor. _O-
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181728369
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er zijn diverse posts van jou verwijderd vanwege racistische uitspraken, en dan ga je me nu zeker vertellen dat je tegen racisme bent?

Veel ongeloofwaardiger wordt het niet hoor. _O-
Ja, mooi is dat altijd. Dat er van die racistische figuren roepen tegen racisme te zijn. Maar ze bedoelen tegen de verdrukking van het blanke volk te zijn. Eigen volk eerst.
pi_181728488
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, mooi is dat altijd. Dat er van die racistische figuren roepen tegen racisme te zijn. Maar ze bedoelen tegen de verdrukking van het blanke volk te zijn. Eigen volk eerst.
Racisme is alleen erg als het tegen blanken is.
Grappig ook dat ze een paar pagina's mekaar dan allemaal beamen als ze zeggen dat er eigenlijk geen onterecht racisme in Nederland is. Tja, ik zie dat soort geblaat als een belangrijke reden dat nieuwe Nederlanders zich niet thuisvoelen. Altijd als racisme aan wordt gekaart doet een groot deel van Nederland of zijn neus bloedt of gaat zelfs vol in de aanval want hoe durft die nieuwkomer te klagen over racisme in het minst racistische land ever! Dat ze maar gouw hun plaats leren en de 'echte Nederlander' op hun blote knietjes danken dat ze hier mogen zijn.
pi_181729800
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er zijn diverse posts van jou verwijderd vanwege racistische uitspraken, en dan ga je me nu zeker vertellen dat je tegen racisme bent?

Veel ongeloofwaardiger wordt het niet hoor. _O-
Meneer is alleen tegen racisme wanneer het hem uitkomt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181730353
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Racisme is alleen erg als het tegen blanken is.
Grappig ook dat ze een paar pagina's mekaar dan allemaal beamen als ze zeggen dat er eigenlijk geen onterecht racisme in Nederland is. Tja, ik zie dat soort geblaat als een belangrijke reden dat nieuwe Nederlanders zich niet thuisvoelen. Altijd als racisme aan wordt gekaart doet een groot deel van Nederland of zijn neus bloedt of gaat zelfs vol in de aanval want hoe durft die nieuwkomer te klagen over racisme in het minst racistische land ever! Dat ze maar gouw hun plaats leren en de 'echte Nederlander' op hun blote knietjes danken dat ze hier mogen zijn.
Dit ja.

Als ik 1 ding erger vindt dan een racist dan is het een schijnheilige racist. Dan zie ik nog liever racisten die gewoon eerlijk zijn over hun eigen racisme. (Die kunnen ook veel makkelijker van dit forum afgeschopt worden trouwens.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181730416
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:28 schreef Molurus het volgende:
Dit ja.

Als ik 1 ding erger vindt dan een racist dan is het een schijnheilige racist. Dan zie ik nog liever racisten die gewoon eerlijk zijn over hun eigen racisme. (Die kunnen ook veel makkelijker van dit forum afgeschopt worden trouwens.)
Maar wat is voor jou precies een racist ?
Leg dat eens uit ?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:57 schreef Voice_Over het volgende:
Vijftig jaar immigratie en integratie, wat heeft het opgeleverd voor de Nederlandse samenleving?
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:20 schreef Xa1pt het volgende:
Nieuwe landgenoten.
Dat is natuurlijk geen zinnig antwoord, uiteindelijk heeft die 50 jaar immigratie van die "nieuwe landgenoten" vele miljarden gekost.
Een dicht bevolkter land, tot op het bot gepolariseerd en verdeeld, en met een aanzienlijk percentage aan moslims die niet zo veel op hebben met onze normen en waarden

quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:53 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, mooi is dat altijd. Dat er van die racistische figuren roepen tegen racisme te zijn. Maar ze bedoelen tegen de verdrukking van het blanke volk te zijn. Eigen volk eerst.
Moet je horen wie het zegt :{w
Jij bent een van de meest fanatieke blanken-haters en Nederland-haters hier op het forum :W
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ja, mooi is dat altijd. Dat er van die racistische figuren roepen tegen racisme te zijn. Maar ze bedoelen tegen de verdrukking van hun eigen volk te zijn. Eigen volk eerst.
En wat dan nog ?
Wat is er mis met tegen de verdrukking van je eigen volk te zijn ?
Dat heeft toch geen bal met racisme te maken ?

Het tegenovergestelde is natuurlijk de "weg met ons" mentaliteit en de zelfhaat die tegenwoordig steeds sterker blijkt te worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hexagon op 07-09-2018 09:28:21 ]
pi_181730557
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:31 schreef bluemoon23 het volgende:

Wat is er mis met tegen de verdrukking van je eigen volk te zijn ?
Dat heeft toch geen bal met racisme te maken ?
Het hele concept "eigen volk" is fundamenteel racistisch.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:31 schreef bluemoon23 het volgende:

Het tegenovergestelde is natuurlijk de "weg met ons" mentaliteit en de zelfhaat die tegenwoordig steeds sterker blijkt te worden.
Nee hoor, het tegenovergestelde is "weg met racistische tokkies". Die kunnen we missen als kiespijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181730587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:31 schreef bluemoon23 het volgende:

En wat dan nog ?
Wat is er mis met tegen de verdrukking van je eigen volk te zijn ?
Dat heeft toch geen bal met racisme te maken ?
Wat is je eigen volk dan?

quote:
Het tegenovergestelde is natuurlijk de "weg met ons" mentaliteit en de zelfhaat die tegenwoordig steeds sterker blijkt te worden.
Ik zie dit inderdaad ook veel op fok! zoals users die zeggen D66'ers en GL'ers te haten, dat lijkt me typisch weg met ons toch?
pi_181730679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:37 schreef Molurus het volgende:
Het hele concept "eigen volk" is fundamenteel racistisch.
Nee, dat is de draai die de blankenhaters en linksgekkies er tegenwoordig aan geven.
Maar die bewering is natuurlijk flauwekul.
Eigen volk eerst is eeuwenlang de normaalste zaak van de wereld geweest en dat is ook het meest natuurlijke
Dat zijn de mensen in je omgeving, je landgenoten, de mensen met wie je een cultuur en taal deelt.....

En niet migranten van vele duizenden km`s verderop 8)7
Daar had en heeft de mens gewoon geen binding mee, maar door het multiculturele en diversiteits gedram en de propaganda probeert men het al een paar decennia om te draaien 8)7
quote:
Nee hoor, het tegenovergestelde is "weg met racistische tokkies". Die kunnen we missen als kiespijn.
Nee, blankenhaters en landverraders zoals jou, DIE kunnen we missen als kiespijn :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is je eigen volk dan?
Zie post hierboven.....
quote:
Ik zie dit inderdaad ook veel op fok! zoals users die zeggen D66'ers en GL'ers te haten, dat lijkt me typisch weg met ons toch?
De "weg met ons" mentaliteit is inderdaad sterk vertegenwoordigd onder D66 en GL kiezers en politici, als je dat soms bedoelt.....
pi_181730747
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:42 schreef bluemoon23 het volgende:
idioot dom geblaat
Ah okay, je kunt niet eens definiëren wat dan ons eigen volk is. Prima maar op die manier kun je er natuurlijk ook niet over discussiëren.
pi_181730764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ah okay, je kunt niet eens definiëren wat dan ons eigen volk is. Prima maar op die manier kun je er natuurlijk ook niet over discussiëren.
Dat je daar geen zinnig antwoord op ging krijgen was deprimerend voorspelbaar.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181730786
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ah okay, je kunt niet eens definiëren wat dan ons eigen volk is. Prima maar op die manier kun je er natuurlijk ook niet over discussiëren.
Lees dan, ik heb het toch gepost wat ik bedoel met eigen volk ?
Daar is toch niets idioot dom geblaat aan ?
pi_181731272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik was ook echt knap pissig toen ik dat typte
Godverdomme wat is Molurus een irritant figuur, lekker de moral highground en meneer bepaalt wel even wat racisme is en wat niet.

Ondertussen druipt in al zijn post de haat tegen blanken en Nederlanders door, gatverdamme wat een irritant kutventje
Neem een biertje ofzo en probeer je niet druk te maken man. Ik snap je best, ik heb in het verleden ook wel eens dingen gezegd in een vlaag van woede.
pi_181731285
quote:
18s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:00 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Molurus heeft helemaal geen hekel aan blanken en Nederlanders. Dat is iets wat jij graag wilt lezen.
Correct.

Sowieso hecht ik geen waarde aan huisdkleur en/of culturele achtergrond en beoordeel ik liever mensen op hun individuele kwaliteiten. Ik maak ook geen onderscheid tussen "echte Nederlanders" en "....". Wie een Nederlands paspoort heeft heeft de Nederlandse nationaliteit en de daarmee gepaard gaande rechten en plichten.

Waar ik dus wel de pest aan heb is de stuitende schijnheiligheid van moderne populisten (Fortuyn, Wilders, Baudet) en hun aanhang. Daar word ik echt kotsmisselijk van.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181731465
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:05 schreef Molurus het volgende:

[..]

Correct.

Sowieso hecht ik geen waarde aan huisdkleur en/of culturele achtergrond en beoordeel ik liever mensen op hun individuele kwaliteiten. Ik maak ook geen onderscheid tussen "echte Nederlanders" en "....". Wie een Nederlands paspoort heeft heeft de Nederlandse nationaliteit en de daarmee gepaard gaande rechten en plichten.

Waar ik dus wel de pest aan heb is de stuitende schijnheiligheid van moderne populisten (Fortuyn, Wilders, Baudet) en hun aanhang. Daar word ik echt kotsmisselijk van.
Ik vind niks mis met het idee om je eigen cultuur te willen behouden tegen extreme externe invloeden. Dat buitenlanders zoals Baudet en Wilders zich hardmaken voor de 'blanke cultuur' vind ik alleen maar om aan te moedigen. Zij bezitten een soort loyaliteit en gevoel voor eenheid met de Hollandse cultuur. Iets wat je van vele echte blanke mensen vandaag de dag niet meer kunt verwachten.
pi_181731571
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:13 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik vind niks mis met het idee om je eigen cultuur te willen behouden tegen extreme externe invloeden. Dat buitenlanders zoals Baudet en Wilders zich hardmaken voor de 'blanke cultuur' vind ik alleen maar om aan te moedigen. Zij bezitten een soort loyaliteit en gevoel voor eenheid met de Hollandse cultuur. Iets wat je van vele echte blanke mensen vandaag de dag niet meer kunt verwachten.
Persoonlijk maak ik me veel meer zorgen om extreme interne invloeden. En het hele concept "blanke cultuur" is wmb eveneens om te kotsen. Meer dan een racistisch waanbeeld is het niet.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181731655
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:13 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Dat buitenlanders zoals Baudet en Wilders zich hardmaken voor de 'blanke cultuur'
Hoezo buitenlanders ? Ze zijn heuse Nederlanders.... onze kut-nederlandertjes .
pi_181732446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoezo buitenlanders ? Ze zijn heuse Nederlanders.... onze kut-nederlandertjes .
Ik dacht dat ze beiden half indisch waren maar dat is ten dele waar. Wilders is maar een kwart indish en Thiery één-achtste
pi_181732500
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:03 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze beiden half indisch waren maar dat is ten dele waar. Wilders is maar een kwart indish en Thiery één-achtste
Waar merk je dat aan dan? Dat Wilders net wat minder eigen volk is dan Baudet?
pi_181732729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik was ook echt knap pissig toen ik dat typte
Godverdomme wat is Molurus een irritant figuur, lekker de moral highground en meneer bepaalt wel even wat racisme is en wat niet.

Ondertussen druipt in al zijn post de haat tegen blanken en Nederlanders door, gatverdamme wat een irritant kutventje
_O-

Alleen in jouw hoofd is er sprake van een soort tegenstelling en competitie tussen huidskleuren. Zelfs als je al vindt dat mensen met roots elders dezelfde rechten hebben als 'Nederlanders' is dat al een haat tegen Nederlanders, want ja, je komt niet op voor de belangen van het blanke volk!

:') :R
pi_181732923
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:03 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze beiden half indisch waren maar dat is ten dele waar. Wilders is maar een kwart indish en Thiery één-achtste
Niks kwarten en achtsten.. Ze zijn niet Indisch. Sommige voorouders wel.
Maar dan is het nog onzin hen buitenlanders te noemen
pi_181733137
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:03 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze beiden half indisch waren maar dat is ten dele waar. Wilders is maar een kwart indish en Thiery één-achtste
En ineens begrijp ik waarom Baudet de definitie van "Nederlander met migratieachtergrond" wel 1 maar niet 2 generaties wil oprekken: Daarmee zet hij z'n belangrijkste concurrent weg als allochtoon zonder zichzelf als zodanig te bestempelen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181735143
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waar merk je dat aan dan? Dat Wilders net wat minder eigen volk is dan Baudet?
Wilders heeft toch donker haar wat hij blondeert?
Maar maakt verder niets uit. Ik vind ze beiden helden.
  donderdag 6 september 2018 @ 23:14:24 #173
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181739384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:18 schreef Molurus het volgende:

[..]

Persoonlijk maak ik me veel meer zorgen om extreme interne invloeden. En het hele concept "blanke cultuur" is wmb eveneens om te kotsen. Meer dan een racistisch waanbeeld is het niet.
Blanke cultuur is niet het punt, wel de Nederlandse cultuur. En die wordt kapot gemaakt door heel veel migranten/ asielzoekers/ allochtonen die wel komen halen maar niks brengen.
pi_181739956
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:14 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Blanke cultuur is niet het punt, wel de Nederlandse cultuur. En die wordt kapot gemaakt door heel veel migranten/ asielzoekers/ allochtonen die wel komen halen maar niks brengen.
Welja... het zijn Nederlanders die de Nederlandse cultuur maken en die zijn niet van plan hun cultuur kapot te maken. Niet- nederlanders kunnen de Nederlandse cultuur niet kapot maken, Je maakt hen tot zondebok van een 'kapot' die er niet is...
  vrijdag 7 september 2018 @ 05:20:36 #175
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181743186
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Welja... het zijn Nederlanders die de Nederlandse cultuur maken en die zijn niet van plan hun cultuur kapot te maken. Niet- nederlanders kunnen de Nederlandse cultuur niet kapot maken, Je maakt hen tot zondebok van een 'kapot' die er niet is...
Oneens. Iedereen die sterk afwijkt van de Nederlandse normen en waarden en die "niets heeft" met Nederland is voor mij een buitenlander die maar moet vertrekken. Ze verpesten dit land. Ik wil niks met ze te maken hebben. Wat natuurlijk heel jammer is, is dat ik niet bij machte ben om ze te laten vertrekken. Het enige wat ik kan, is hen volledig te negeren.
  vrijdag 7 september 2018 @ 06:46:29 #176
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181743638
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:03 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze beiden half indisch waren maar dat is ten dele waar. Wilders is maar een kwart indish en Thiery één-achtste
En toen was Indië gewoon Nederlands, dus niks buitenlander.
Je kunt hun hooguit verwijten niet 100% blank te zijn.

Niet alle zwarten zijn buitenlanders.
  vrijdag 7 september 2018 @ 06:54:49 #177
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181743687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Welja... het zijn Nederlanders die de Nederlandse cultuur maken en die zijn niet van plan hun cultuur kapot te maken. Niet- nederlanders kunnen de Nederlandse cultuur niet kapot maken, Je maakt hen tot zondebok van een 'kapot' die er niet is...
Voorbeelden ten over van veranderingen door "Nieuwe Nederlanders" die niet ten gunste van de Nederlandse cultuur zijn (geen verrijking maar afbraak).
Waarbij het sneue is dat Nederlanders tolerant zijn en zijn gewend aan polderen, en vanuit dat punt veel hebben toegestaan en hebben ingeschikt zoals dat al vele eeuwen gebeurde tussen bevolkingsgroepen.
Het verschil met vroeger is dat er steeds meer ingeschikt moet worden en de Nieuwe Nederlanders niet inschikken en nooit de andere groepen tegemoet komen in hun behoeften.
Daar ligt ook het mislukte integreren: niet doorhebben hoe die tolerantie en het polderen werken (of het in theorie wel weten maar het in praktijk uitbuiten voor eigen gewin).
  vrijdag 7 september 2018 @ 07:57:45 #178
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181744015
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 06:54 schreef Lunatiek het volgende:

Daar ligt ook het mislukte integreren: niet doorhebben hoe die tolerantie en het polderen werken (of het in theorie wel weten maar het in praktijk uitbuiten voor eigen gewin).
Klopt, dankzij de tolerantie van de Nederlanders kunnen nu islamitische haatpaleizen dood en verderf spreken over homo's en ongelovigen. Over misbruik van vrijheden gesproken.

Politiek correcte users hier vinden dat dat moet kunnen want als ik zeg dat dergelijke lui moeten oprotten uit Nederland dan ben ik een racist. :')
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:33:53 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181744998
Topic even opgeschoond van een hoop teringzooi
pi_181746193
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:57 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Klopt, dankzij de tolerantie van de Nederlanders kunnen nu islamitische haatpaleizen dood en verderf spreken over homo's en ongelovigen. Over misbruik van vrijheden gesproken.

Politiek correcte users hier vinden dat dat moet kunnen want als ik zeg dat dergelijke lui moeten oprotten uit Nederland dan ben ik een racist. :')
Als dat nou werkelijk gebeurt, doe dan gewoon aangifte.

De wet geldt voor iedereen, dus ook voor moslims. Ik heb wel het gevoel dat je dit voornamelijk uit je onderbuik haalt en zoekt naar redenen om alle moslims het land uit te schoppen. Als dat zo is dan zou ik dat toch racisme noemen. Helaas is autochtone racisten het land uitschoppen lastiger.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181746213
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:57 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Klopt, dankzij de tolerantie van de Nederlanders kunnen nu islamitische haatpaleizen dood en verderf spreken over homo's en ongelovigen. Over misbruik van vrijheden gesproken.

Politiek correcte users hier vinden dat dat moet kunnen want als ik zeg dat dergelijke lui moeten oprotten uit Nederland dan ben ik een racist. :')
Wie zijn hier nou een voorstander van vrijheid van meningsuiting.

Verder heb ik nog geen pc users kunnen betrappen dat ze haat richting homo’s en ongelovigen oké vinden.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:43:45 #182
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181746371
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wie zijn hier nou een voorstander van vrijheid van meningsuiting.

Verder heb ik nog geen pc users kunnen betrappen dat ze haat richting homo’s en ongelovigen oké vinden.
Waarom maak je dan wel bezwaar dat ik pleit voor het met pek en veren uitzetten van deze lui?
Kom niet aan met het argument van 'dat staat de wet niet toe' want wetten zijn er om gemaakt te worden of te worden aangepast. Door de volksvertegenwoordiging. Wetten zijn geen constante natuurwetten maar veranderlijke door mensen gemaakte rechtsregels.

Kortom, alle niet-Nederlandse klootzakken die onze normen en waarden niet accepteren het land uitzetten. Dat zal de druk op de discussie over "het nut van nieuwe Nederlanders' doen wegnemen.
pi_181746792
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 06:46 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En toen was Indië gewoon Nederlands, dus niks buitenlander.
Je kunt hun hooguit verwijten niet 100% blank te zijn.
Nouja, je kan Wilders verwijten dat hij getrouwd is met een Oost Europese regeringsfunctionaris en daar geen mogelijk loyaliteitsconflict ziet ;)
Aan de andere kant had hij een Polenmeldpunt dus echt voorkeursbehandeling geeft hij Oost Europeanen nadrukkelijk niet.
pi_181746934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:43 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Waarom maak je dan wel bezwaar dat ik pleit voor het met pek en veren uitzetten van deze lui?
Kom niet aan met het argument van 'dat staat de wet niet toe' want wetten zijn er om gemaakt te worden of te worden aangepast. Door de volksvertegenwoordiging. Wetten zijn geen constante natuurwetten maar veranderlijke door mensen gemaakte rechtsregels.

Kortom, alle niet-Nederlandse klootzakken die onze normen en waarden niet accepteren het land uitzetten. Dat zal de druk op de discussie over "het nut van nieuwe Nederlanders' doen wegnemen.
Ik heb er anders totaal geen moeite mee als die haatimams worden weggebonjourd.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181747210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:43 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Waarom maak je dan wel bezwaar dat ik pleit voor het met pek en veren uitzetten van deze lui?
Kom niet aan met het argument van 'dat staat de wet niet toe' want wetten zijn er om gemaakt te worden of te worden aangepast. Door de volksvertegenwoordiging. Wetten zijn geen constante natuurwetten maar veranderlijke door mensen gemaakte rechtsregels.

Kortom, alle niet-Nederlandse klootzakken die onze normen en waarden niet accepteren het land uitzetten. Dat zal de druk op de discussie over "het nut van nieuwe Nederlanders' doen wegnemen.
Als je de wet moet aanpassen om daarmee het principe van gelijke behandeling in de prullenbak te gooien ben je sowieso verkeerd bezig.

En zoals gezegd: als ze wetten overtreden, doe aangifte. Of mensen in jouw perceptie wel of niet "Nederlands" zijn is verder compleet oninteressant.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:35:26 #186
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181747235
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:19 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb er anders totaal geen moeite mee als die haatimams worden weggebonjourd.
Finally we agree to agree.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:35:52 #187
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181747245
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je de wet moet aanpassen om daarmee het principe van gelijke behandeling in de prullenbak te gooien ben je sowieso verkeerd bezig.

En zoals gezegd: als ze wetten overtreden, doe aangifte. Of mensen in jouw perceptie wel of niet "Nederlands" zijn is verder compleet oninteressant.
Finally we agree to disagree ... as usual.
pi_181747300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:35 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Finally we agree to disagree ... as usual.
Als dat het einde van je pleidooi is dan is het wat mij betreft maar goed dat jij niks te zeggen hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181747994
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je de wet moet aanpassen om daarmee het principe van gelijke behandeling in de prullenbak te gooien ben je sowieso verkeerd bezig.
Laten we dat principe is toepassen dan: Geen dienstplicht of vervangende heffing voor mensen met een Nederlandse nationaliteit. Geen rechten tegenover een vreemde staat, geen strafbepalingen die in Nederland van toepassing zijn op een deel van de Nederlanders, kortom, geen dubbele nationaliteit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_181748010
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 06:46 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En toen was Indië gewoon Nederlands, dus niks buitenlander.
Je kunt hun hooguit verwijten niet 100% blank te zijn.
Niet alle zwarten zijn buitenlanders.
Met een kleurtje blijf je altijd buitenlands, zeker wanneer je zwart bent. Dit heeft met uiterlijke oenmerken te maken en die gaan nooit weg. Wanneer blanken beweren dat je als zwarte niet meer buitenlands bent omdat je een Nlse nationaliteit hebt, dat noemen ze virtue-signaling. Want wie houd je voor de gek.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:25:12 #191
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181748178
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:15 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Met een kleurtje blijf je altijd buitenlands, zeker wanneer je zwart bent. Dit heeft met uiterlijke oenmerken te maken en die gaan nooit weg. Wanneer blanken beweren dat je als zwarte niet meer buitenlands bent omdat je een Nlse nationaliteit hebt, dat noemen ze virtue-signaling. Want wie houd je voor de gek.

Op straat misschien, niet in de statistieken.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:26:40 #192
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181748204


[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 07-09-2018 12:39:12 (Laat je troll-Latijn maar achterwege) ]
pi_181748402
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Laten we dat principe is toepassen dan: Geen dienstplicht of vervangende heffing voor mensen met een Nederlandse nationaliteit. Geen rechten tegenover een vreemde staat, geen strafbepalingen die in Nederland van toepassing zijn op een deel van de Nederlanders, kortom, geen dubbele nationaliteit.
Waarom zou een dubbele nationaliteit strijdig zijn met het principe van gelijke behandeling? :?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181748439
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waarom zou een dubbele nationaliteit strijdig zijn met het principe van gelijke behandeling? :?
Omdat het Nederlanders in een ongelijke rechtspositie zet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_181748459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat het Nederlanders in een ongelijke rechtspositie zet.
Nee hoor.

Maar misschien denk jij dat "gelijke behandeling" ook de rechtspositie in andere landen omvat. In dat geval is dat gewoon onjuist.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181748501
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee hoor.

Maar misschien denk jij dat "gelijke behandeling" ook de rechtspositie in andere landen omvat. In dat geval is dat gewoon onjuist.
Nee, de rechtspositie in Nederland is anders. Dat weet je zelf ook wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_181748642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, de rechtspositie in Nederland is anders. Dat weet je zelf ook wel.
Vertel.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181748896
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vertel.
Als je hier in Nederlands als Nederlander uit Turkse ouders geboren wordt dan moet je op een gegeven moment kiezen tussen een paar duizend euro aftikken of in militaire dienst gaan. Nederlandse jongens van Turkse afkomst kunnen dat geld of die tijd niet in hun eigen toekomst steken en worden zo dus op achterstand gezet tov Nederlanders zonder Turkse afkomst.

Ook geniet zo'n Turkse jongen niet de Nederlandse vrijheid van meningsuiting, het Turkse strafrecht is namelijk ook van toepassing op Turken in het buitenland waar het gaat om delicten als belediging van Ataturk en/of de Turkse staat. Sterker nog, die uitspraken worden zwaarder bestraft wanneer in het buitenland begaan.

Dan moet ik vaststellen dat al die pollitici en andere mensen die dat goed praten onder het mom van het verder niet beargumenteerde en feitelijk onjuiste "dat maakt toch allemaal niets uit joh" er zo graag hun ogen voor sluiten om dat ze schijt hebben aan gelijke rechten, schijt hebben aan het lot van Nederlanders van Turkse afkomst, en alleen maar denken aan de handelsrelatie en de militaire banden met Turkije en andere belangen bij de ongestoorde massa-immigratie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_181749052
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je hier in Nederlands als Nederlander uit Turkse ouders geboren wordt dan moet je op een gegeven moment kiezen tussen een paar duizend euro aftikken of in militaire dienst gaan. Nederlandse jongens van Turkse afkomst kunnen dat geld of die tijd niet in hun eigen toekomst steken en worden zo dus op achterstand gezet tov Nederlanders zonder Turkse afkomst.

Ook geniet zo'n Turkse jongen niet de Nederlandse vrijheid van meningsuiting, het Turkse strafrecht is namelijk ook van toepassing op Turken in het buitenland waar het gaat om delicten als belediging van Ataturk en/of de Turkse staat. Sterker nog, die uitspraken worden zwaarder bestraft wanneer in het buitenland begaan.
Zover ik kan zien gaat dit over van alles en nog wat, *behalve* de rechtspositie in Nederland.

De Nederlandse staat heeft geen drol te zeggen over Turkse wetgeving. Ik mag hopen dat dat je niet verbaast.

Overigens zie ik ook niet waar je nou heen wilt met je betoog voor ongelijke behandeling. Dat Turkije dat doet maakt het nog niet OK om dat hier ook te gaan doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Molurus op 07-09-2018 13:17:09 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181749393
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Zover ik kan zien gaat dit over van alles en nog wat, *behalve* de rechtspositie in Nederland.
Die rechtspositie is heel concreet, het gaat over rechten en plichten die in Nederland gelden voor Nederlanders.

quote:
De Nederlandse staat heeft geen drol te zeggen over Turkse wetgeving. Ik mag hopen dat dat je niet verbaast.
Nederland laat toe dat die via het nationaliteitsrecht in Nederland van toepassing is, en is daarmee medeplichting.

quote:
Overigens zie ik ook niet waar je nou heen wilt met je betoog voor ongelijke behandeling. Dat Turkije dat doet maakt het nog niet OK om dat hier ook te gaan doen.
Jij houdt hier een betoog voor ongelijke behandeling, eerst doe je alsof die niet bestaat, en als die dan toch 'blijkt' te bestaan doe je alsof dat niet uitmaakt omdat de Nederlandse staat daar alleen maar zijn medewerking aan verleent.

Dat is erg genoeg. Ik pleit er alleen maar voor dat een Turkse (of andere) afkomst geen verschil maakt met een puur Nederlandse afkomst en dat de Nederlandse staat daarvoor zorgt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')