Kamelenteen kent die hele plek ook niet.quote:Op maandag 3 september 2018 23:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen daar stonden toen bekent als zwoele ontmoetingsplaatsen, of het daadwerkelijk zo was ik weet het niet?
https://l1.nl/meer-agress(...)unssummerheide-64900
1 iemand doet niet veel, komt echter een groep al zijn het kinderen, denk ik dat ik het onderspit delf!
Bij mijn weten ook de parkeerplaatsen toen aan de slingerweg, toeristenweg dacht ik heet die slingerweg?quote:Op maandag 3 september 2018 23:54 schreef Gorraay het volgende:
De parkeerplaats en ontmoetingsplek waar het hier over gaat ligt iets meer dan een kilometer van de plek waar de tenten stonden. Niet echt vlakbij dus. Locatie: 50.9344, 6.0009.
Ik ben zelf niet in die omgeving bekend en haal mijn info uit wat er online of in het boek van Vuyk over te vinden is. Die slingerende weg (Vuyk noemt het een ventweg) heet inderdaad Toeristenweg. De informatie over de ontmoetingsplek vond ik in een artikel van 27 januari j.l. over de De Heikop en omgeving:quote:Op maandag 3 september 2018 23:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij mijn weten ook de parkeerplaatsen toen aan de slingerweg, toeristenweg dacht ik heet die slingerweg?
Die andere locatie bij het pannenkoekhuis geloof ik, stap ik gewoon naar toe hoor.
Al zou ik niet weten hoe het daar in de nacht aan toe gaat.
Het eerste stuk heet anders geloof ik als men vanuit Brunssum naar Duitsland wil rijden?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:21 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet in die omgeving bekend en haal mijn info uit wat er online of in het boek van Vuyk over te vinden is. Die slingerende weg (Vuyk noemt het een ventweg) heet inderdaad Toeristenweg.
Die locatie ligt mijlenver, 10 min fietsen noordelijk, van waar Nicky is gevonden (op de Schinvelderweg).quote:
????quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die locatie ligt mijlenver, 10 min fietsen noordelijk, van waar Nicky is gevonden (op de Schinvelderweg).
Nu je Duitsland noemt...... op nog geen kilometer afstand, zou daar al gezocht onderzoek zijn gedaan of is uitgesloten dat daar (mede)daders over de grens kunnen/zijn gekomen ?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:23 schreef john2406 het volgende:
Het eerste stuk heet anders geloof ik als men vanuit Brunssum naar Duitsland wil rijden?
quote:Bron NOS Feb2018:
'Dader uit het zuiden'
Uiteindelijk hebben deskundigen naar mogelijke scenario's gekeken en geconcludeerd dat het aannemelijk is dat de dader uit de omgeving van of uit Landgraaf komt. Het lichaam van Nicky werd gevonden aan de zuidkant van de heide, waar ook Landgraaf ligt.
In een van de scenario's heeft de dader Nicky in die richting meegenomen. In een tweede scenario, waar meerdere aanwijzingen voor zijn, is hij enige tijd meegenomen en later teruggebracht naar de heide. "De meest waarschijnlijke terugrijroute is dan vanuit het zuiden", zei de officier van het OM.
Ik zou het niet weten, het enigste wat ik hoop is dat Brech, als het zou zijn dat deze iets weet of meer weet, zingt als een vogeltje. Hopelijk laat Peter hem eerst zingen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nu je Duitsland noemt...... op nog geen kilometer afstand, zou daar al gezocht onderzoek zijn gedaan of is uitgesloten dat daar (mede)daders over de grens kunnen/zijn gekomen ?
Ik weet dat Duitsland (terecht) een wat andere kijk heeft op DNA verwantschapsonderzoek.
Ik quote ter info met plattegrond locatie(s) nog even uit
[..]
Ja wat bedoel daarmee te zeggen ? Jouw locatie is een parkeerveldje in/aan de Nieuwenhagerenweg wat hemelsbreed ruim kilometer in het noord westelijk ligt van de Heikop en 2.5km van waar Nicky's lijkje (hier 50.918900, 6.010494) aan de Schinvelderweg is gevonden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
????
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=50.9344%2C+6.0009&gws_rd=ssl
Mijn locatie?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja wat bedoel daarmee te zeggen ? Jouw locatie is een parkeerveldje in/aan de Nieuwenhagerenweg wat hemelsbreed ruim kilometer in het noord westelijk ligt van de Heikop en 2.5km van waar Nicky's lijkje (hier 50.918900, 6.010494) is gevonden.
[ afbeelding ]
Daar geef ik die reactie op wat jij mijlenver noemen doet?quote:Op maandag 3 september 2018 23:54 schreef Gorraay het volgende:
De parkeerplaats en ontmoetingsplek waar het hier over gaat ligt iets meer dan een kilometer van de plek waar de tenten stonden. Niet echt vlakbij dus. Locatie: 50.9344, 6.0009.
Ken de plek inderdaad nietquote:Op maandag 3 september 2018 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kamelenteen kent die hele plek ook niet.
Ik zou er ook niet snel alleen gaan rondwandelen, en Jos B. zat zover ik weet ook niet op die verharde slingerweg maar op een van de paden in het bos.
Overdag OK, maar 's nachts ga je daar beter niet alleen rondhangen.
Ja, dat heb ik gelezen? Dan nog. moet je daar bang voor zijn dan?quote:Op maandag 3 september 2018 23:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen daar stonden toen bekent als zwoele ontmoetingsplaatsen, of het daadwerkelijk zo was ik weet het niet?
https://l1.nl/meer-agress(...)unssummerheide-64900
1 iemand doet niet veel, komt echter een groep al zijn het kinderen, denk ik dat ik het onderspit delf!
Of er wordt geen melding van gedaan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:12 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen? Dan nog. moet je daar bang voor zijn dan?
Nog nooit gelezen dat homo's een fietser van zn fiets hebben gesleurd om 'm anaal te verkrachten. Volgens mij vallen verkrachtingen onder homo's verder ook wel mee ook trouwens.
Je bedoelt door getrouwde mannenquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of er wordt geen melding van gedaan?
Zou men zo een persoon serieus nemen op het bureau?quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Je bedoelt door getrouwde mannen
Nah, ik denk dat ook een man die echt verkracht wordt, ook wel aangifte zou doen.
Zou niet weten waarom niet. Elke melding van een verkrachting moet serieus genomen worden, of die nu van een man of van een vrouw komt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou men zo een persoon serieus nemen op het bureau?
En ik bedoel niet getrouwde mannen maar mannen in het algemeen.
Heeft wat mij betreft niks van doen met getrouwd of ongetrouwd.
Klopt dat soort geeft het zich ook nog inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:22 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Getrouwd? Vaak heimelijk, vrouw mag het niet te weten komen want latente homo. Dat is haast onmogelijk om dan aangifte te doen zonder dat je vrouw het te weten komt dan.
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:46 schreef Knip het volgende:
Wie is/was Kobie Meijers nu weer?
Waarom ligt zij achter het monument van NV begraven?
die eens een foto dan, kan me niet voorstellen dat het nu een natuurlijke begraafplaats is.quote:Op dinsdag 4 september 2018 03:44 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Geen idee.
Een monument in het dorpje Heibloem stuitte op veel weerstand van de dorpsbewoners en priester -die als een van de weinigen openlijk steun bood aan de familie en hen niet liet vallen- heeft toen gezegd dat het monument dan maar geplaatst mocht worden op het grondgebied van de kerk. Dat zou wellicht de reden kunnen zijn dat erachter een graf ligt.
Even gegoogled.
Kan me niet voorstellen dat daar serieus iemand ligt begraven. Dacht dat het op het terrein van de kerk was maar het is echt op de hei. Zal wel iemand grappig hebben gevonden ofzo?
https://martijnmastenbroe(...)ak-nicky-verstappen/quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
die eens een foto dan, kan me niet voorstellen dat het nu een natuurlijke begraafplaats is.
Er zijn twee monumenten, een in de tuin van de pastoor en een op de hei. Daarnaast nog zijn graf.
Ik denk dat dit onderzoek al miljoenen heeft gekost dus die paar duizend euro (of wat zal het zijn?) zal ook niet veel uitmaken.quote:Op maandag 3 september 2018 17:07 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zie inderdaad speciaal vliegtuig staan. Maar ik had hem gewoon op een lijnvlucht gezet. Stuk goedkoper.
Dus iemand zet in een bos bij een boompje een "hier rust die en die" neer en dan doet we net alsof daar werkelijk iemand begraven is?quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:15 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
https://martijnmastenbroe(...)ak-nicky-verstappen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |