Of onderweg Twitteren terwijl de collega aan het stuur zitquote:Op donderdag 13 september 2018 12:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles, dus eerst Twitteren en dan pas weggaan...
Dat mag je idd dan maar hopen dat een collega achter het stuur zit.quote:Op donderdag 13 september 2018 12:23 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Of onderweg Twitteren terwijl de collega aan het stuur zit
Veiligheid voor alles, dus vooral geen belijningquote:Op donderdag 13 september 2018 12:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles, dus eerst Twitteren en dan pas weggaan...
Dat ja: https://twitter.com/ICB_Joelle/status/1040186665770393600?s=19quote:Op donderdag 13 september 2018 12:23 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Of onderweg Twitteren terwijl de collega aan het stuur zit
jawel maar niet de soort die je graag ziet...quote:Op donderdag 13 september 2018 17:57 schreef b2py het volgende:
Je was toch niet blond met dikke tieten?
Sowieso is het vinden van een trein in Gieten vrij lastigquote:
Mooie trein om te zien. Hopelijk zijn de rijeigenschappen ook goedquote:Op donderdag 13 september 2018 17:55 schreef Salatrel het volgende:
Vandaag voor het eerst met de SNG gereden in het kader van de opleiding.. trok genoeg bekijks in amersfeurt
qua vgm zul je denk ik veel herkennen van SLT maar ook wat van de traxx(heb ik mij laten vertellen). rijden zelf lijkt het meest op SLT al loopt de snelheid bij uitrollen wat sneller terug. ik vind de cabine van een flirt wel stillerquote:Op donderdag 13 september 2018 18:03 schreef MTL het volgende:
Rijdt het een beetje, meneer de keerpuntmachinist?
Ik ben volgende week de pineut. Ben benieuwd
Meer op https://nos.nl/artikel/22(...)00-jaar-na-dato.htmlquote:Na precies honderd jaar leeft de treinramp bij Weesp nog steeds voor Vincent Ophoff. Bij het ongeluk op vrijdag 13 september 1918 kwamen 41 mensen om het leven, onder wie zijn opa. Tientallen mensen raakten zwaargewond.
"Dat verhaal is in de familie altijd iets waar we het over hadden. Vrijdag de 13e was voor ons altijd een dag waarvan we blij waren als die zonder problemen was verlopen", zegt Ophoff bij NH Nieuws.
Zijn opa zat in de bewuste trein, op weg naar zijn werk. "Hij begon die dag in de Vituskerk in Hilversum. Er was een volksmissie waarbij de paters de gelovigen op het rechte spoor probeerden te brengen, voor zover dat nodig was. Daarom wilde hij naar de mis in die ochtend en pakte hij pas om 10.10 uur de trein. Anders was hij veel vroeger op pad gegaan. Eigenlijk is hij aan zijn geloof ten onder gegaan."
De trein zat vol met dames uit Het Gooi die gingen winkelen in Amsterdam, weet Ophoff. "De reis ging prachtig, totdat ze voorbij Weesp kwamen. De dames begonnen al hun hoedjes op te zetten en de jassen aan te trekken, want ze zouden zo in Amsterdam zijn. Maar toen stortte de trein met alle wagons naar beneden, want opeens was de spoordijk weg."
ik denk laptopje mee want als keerpuntmcn kun je volgens mij niet veel meer doen dan vgm en als die mcn dat niet zelf kan hoort ie überhaupt niet bevoegd te zijn met dat mat te rijdenquote:
Willen wij een snuffelaarsclubje zijn? Daar staan we toch boven man. Zo'n meid doet ook gewoon d'r werk net als jij en ik. Er zijn meer dan zat genoeg autistenclubjes die achter zo iemand aan gaan snuffelen. Dit is niet iets waar Fok! wat mee te maken wil hebbenquote:Op donderdag 13 september 2018 14:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Incidentenbestrijder Joelle. Deskundige vrouw en leuk om te zien. Ze was op TV te zien geweest, voordat ze ICB'er was, bij programma "De Handhavers".
https://www.prorail.nl/ni(...)iel-in-de-handhavers
[ afbeelding ]
Mooi om te horen. Klinkt als een appeltje/eitje/etc.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
qua vgm zul je denk ik veel herkennen van SLT maar ook wat van de traxx(heb ik mij laten vertellen). rijden zelf lijkt het meest op SLT al loopt de snelheid bij uitrollen wat sneller terug. ik vind de cabine van een flirt wel stiller
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:03 schreef MTL het volgende:
[..]
FLIRT heb ik geen ervaring mee, dat is alleen voor de echte machinisten:P
Ah oke, en wat was dan de gedachte achter die introductiestatus van twee jaar? De meeste storingen waren er na een paar maanden wel uitgeholpen...quote:Op donderdag 13 september 2018 23:09 schreef MTL het volgende:
De FLIRT had de afgelopen twee jaar de 'speciale' introductiestatus. Ze wilden dat machinisten 50% van de diensten op de FLIRT zou rijden, dus zijn er op mijn standplaats slechts een beperkt aantal roosters aangewezen.
Aangezien de ICD voor mij theoretisch al 50% van mijn week in beslag neemt, is mijn rooster logischerwijs niet aangewezen, anders zou ik 50% Flirt en 50% ICD rijden.
Geen idee wat het komende jaar gaat brengen. In ieder geval de SNG, vanaf eind oktober in de reizigersdienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |