SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Ook in mijn diensttijd, heb ik ze live op zien treden in La Rocca in Brasschaat.
Wat een fake...
Nou dat zal Diaan op prijs stellenquote:
Deze keer vond ik dat abrupte einde niet erg.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:01 schreef livelink het volgende:
Dankjewel Melting.
Ik moet altijd even bijkomen van die abrupte eindes van jou.
ik vond het toen ook heel hip, stonden we daar te ‘housen’ op de schooldisco, doen alsof je een denkbeeldig pakketje boven je hoofd heen en weer zwaait. En maar roepen: Aciiiid. Met een neonveter om mijn polsen gewikkeldquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch was het een toptijd, met de New Beat en het begin van de house...
Diaan mag ook wel plezier hebben met peaceman.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat zal Diaan op prijs stellen
Ik ga er proberen rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:01 schreef livelink het volgende:
Dankjewel Melting.
Ik moet altijd even bijkomen van die abrupte eindes van jou.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Diaan mag ook wel plezier hebben met peaceman.
ja die staat allang klaarquote:Op zaterdag 1 september 2018 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Herbert Gronemeyer - Halt mich
Toch wel?quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Diaan mag ook wel plezier hebben met peaceman.
Ik moet nu aan die foto van je denken van toen en zie je gaan...quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vond het toen ook heel hip, stonden we daar te ‘housen’ op de schooldisco, doen alsof je een denkbeeldig pakketje boven je hoofd heen en weer zwaait. En maar roepen: Aciiiid. Met een neonveter om mijn polsen gewikkeld
De reden dat het voor mij zo abrupt komt is omdat ik zelf ook de tijd niet in de gaten houd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga er proberen rekening mee te houden.
Spreek me er gerust op tijd op aan, zodat ik er rekening mee kan houden.
Wie wil er mee lappen voor een horloge voor Melting?quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga er proberen rekening mee te houden.
Spreek me er gerust op tijd op aan, zodat ik er rekening mee kan houden.
Liever niet.... ik heb er al genoeg liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie wil er mee lappen voor een horloge voor Melting?
ik ga ooit een keer zoeken naar een foto van mij in dat smilieshirt, ik gok dat er wel eentje bestaat. Die foto die jij bedoelt was iets laterquote:Op zaterdag 1 september 2018 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die foto van je denken van toen en zie je gaan...
moet je ze wel gebruikenquote:Op zaterdag 1 september 2018 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Liever niet.... ik heb er al genoeg liggen.
Doe ik ook. Maar niet tijdens het draaien.quote:
Zonder horloge voel ik me naakt...quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar niet tijdens het draaien.
Ik ga mijn wekker voor morgen maar eens zetten..quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar niet tijdens het draaien.
Die tijd heb ik ook gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder horloge voel ik me naakt...
Veel succes morgen met de wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn wekker voor morgen maar eens zetten..fijne avond nog allemaal, tijd voor mij om eens verstandig te zijn
Misschien moet je een broek aantrekken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trusten!quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn wekker voor morgen maar eens zetten..fijne avond nog allemaal, tijd voor mij om eens verstandig te zijn
quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
welterusten!quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan zie je mijn klokkenspel niet...quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je een broek aantrekken.
Welterusten verstandige just me.quote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben niet gewend om er een te dragen dat ik er ook niet op kijk als ik hem wel een keer om hebquote:Op zaterdag 1 september 2018 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |