SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Het doet me denken aan een ander nummer waarvan ik nu uiteraard de titel niet weetquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een ander nummer waarvan ik nu uiteraard de titel niet weet
quote:
Iemand moet de eerste zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik kom net van een buurtfeest. Wel gezellig, maar ik ben ook wel weer blij dat ik thuis ben. Ik ging wel heel asociaal als eerste weg geloof ik
Je hebt toch wel bier enzo meegenomen bij het weggaan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik kom net van een buurtfeest. Wel gezellig, maar ik ben ook wel weer blij dat ik thuis ben. Ik ging wel heel asociaal als eerste weg geloof ik
Je kon toch zeggen dat je hier verwacht werdquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik was er al vanaf 15.00.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste zijn.
En als je blij bent dat je thuis bent, heb je de goede keuze gemaakt.
En dit dus!quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Je kon toch zeggen dat je hier verwacht werd![]()
Ach je moet gaan wanneer je er klaar mee bent.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik wel, maar ik ga nooit.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach je moet gaan wanneer je er klaar mee bent.
Wij hebben nooit buurtfeest
Ow dat is ook lang genoegquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was er al vanaf 15.00.
6 uur lang sociaal doen is vermoeiend.
Waarom niet?quote:
het is vaak zo'n loos gelul hoe is het met je? Gaat het goed met de kinderen ? Bla blaquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Onze buurt is nogal op zichzelf. Ik ken ook echt alle buren niet. Ik vind het prima zo.
Ik heb niets met de buurt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Onze buurt is nogal op zichzelf. Ik ken ook echt alle buren niet. Ik vind het prima zo.
Dat kan inderdaad...quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb niets met de buurt.
Nooit gehad ook. Ik betaal netjes aan de buurtvereniging, maar doe nergens aan mee.
Maar ze moeten ook geen dingen van me verwachten.
Klinkt wel zo, maar is het niet.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Status Quo - Pictures Of A Matchstick Man?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Rob Base & DJ EZ Rock - Joy & Pain
En als Vout draait ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
De helft van wat Melting draait, ken ik weer eens niet
Wie ken je niet?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
De helft van wat Melting draait, ken ik weer eens niet
Als die nummers draait, waar ik 50% niet van ken, dan ook als Vout draait, jaquote:
All of the above. Én het liedjequote:Op zaterdag 1 september 2018 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie ken je niet?
Rob Base of Dj EZ Rock?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
The Trampps - Zing Goes The String Of My Heart
quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
The Trampps - Zing Goes The String Of My Heart
quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ken ik de andere helft niet.
Ja omdat IK toch niet ga zeggen dat mijn string zingtquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ja omdat IK toch niet ga zeggen dat mijn string zingt
SMDHquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ja omdat IK toch niet ga zeggen dat mijn string zingt
De Nicole die ik ken, is blank, Duits en zingt Ein bisschen Frieden.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Nicole die ik ken, is blank, Duits en zingt Ein bisschen Frieden.
Ik moest googelen. Dan heb je kinderen en dan weet je nog niksquote:
Dan ben je waarschijnlijk een van de laatste lichtingen van de dienstplicht geweest?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit is uit 1986, diensttijd en discotheek...
Dat moet je als ouder ook niet gebruiken bij je kinderen. Vooral niet in het bijzijn van hun vriend(inn)en. Ze zakken ter plekke door de grond van schaamte.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest googelen. Dan heb je kinderen en dan weet je nog niks
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat moet je als ouder ook niet gebruiken bij je kinderen. Vooral niet in het bijzijn van hun vriend(inn)en. Ze zakken ter plekke door de grond van schaamte.
Geen idee wanneer de dienstplicht afgeschaft is, maar ik zat in de lichting 85-6...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk een van de laatste lichtingen van de dienstplicht geweest?
dat was ik ongeveer....quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk een van de laatste lichtingen van de dienstplicht geweest?
Ik kan tegen Merel rustig zeggen ROFLMAOquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat moet je als ouder ook niet gebruiken bij je kinderen. Vooral niet in het bijzijn van hun vriend(inn)en. Ze zakken ter plekke door de grond van schaamte.
Ik ben nog gekeurd in 1992 of 1993.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
91-1quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de dienstplicht afgeschaft is, maar ik zat in de lichting 85-6...
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:02 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heb ik heel trots een keer aan mijn moeder laten horen. Ik dacht dat ze het vast leuk zou vinden omdat ze zo gelovig was. Maar dat was een misvatting.
paar jaar later. Vrienden van mij kregen uitstel ivm studie en werden daarna uiteindelijk helemaal niet meer opgeroepen. Symph moest nog welquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de dienstplicht afgeschaft is, maar ik zat in de lichting 85-6...
En kun je ook ROFLMAOPIMP ook zeggen?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan tegen Merel rustig zeggen ROFLMAO
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
En kun je ook ROFLMAOPIMP ook zeggen?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:05 schreef just me het volgende:
[..]dan komt ze meteen met een nieuwe TENA aan
Nu heb ik trek in een rolmops...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
En kun je ook ROFLMAOPIMP ook zeggen?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een rolmops...
het was vooral lekker nuttig ook....quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dat heeft dan nog wel even geduurd...
ow jee...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een rolmops...
Ik heb me er wel mee vermaakt...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was vooral lekker nuttig ook....
Is alleen erg als je die niet in huis hebt.quote:
we hebben net niet in dezelfde bus gezeten, je was net te snel wegquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was vooral lekker nuttig ook....
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik heb ze nog in huis ook, zie ik net...
Ik heb al in geen jaren meer rolmops gegeten. Maar nu heb ik er ook zin in.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al in geen jaren meer rolmops gegeten. Maar nu heb ik er ook zin in.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan Akkerman dan?
Of Jan met The Hunters?
Het is dit of sociaal doen in de buurt...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik word een beetje zenuwachtig van deze dans, geloof ik.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dit of sociaal doen in de buurt...
Je hoeft niet te dansen hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik word een beetje zenuwachtig van deze dans, geloof ik.
Lekkere dans ditquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dit of sociaal doen in de buurt...
enjoy !quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
heavy shizzlequote:Op zaterdag 1 september 2018 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie wiet hebben die gerookt zeg
Slecht excuus om aan de alcohol te gaan, just me.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Wang Chung - Everybody Wang Chung Tonight
Die herken ik nu ook, links op de afbeelding...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lees net dat Love Sculpture een band van Dave Edmunds is, die ken ik wel
Oh.. sorryquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Slecht excuus om aan de alcohol te gaan, just me.
Ik hoorde het nu ook.quote:
Zeker met de golfwedstrijd morgen en daarna de 1e derby van hetvoetbal seizoenquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Slecht excuus om aan de alcohol te gaan, just me.
Ze wisselen het af in het refrein...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde het nu ook.
Was me niet eerder opgevallen.
Ik weet niet eens dat het nu een eufemisme is.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Was Wang toen ook al een eufemisme voor .. iets anders?
Als fan was je een Wangker, dat wel...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Was Wang toen ook al een eufemisme voor .. iets anders?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als fan was je een Wangker, dat wel...
Je moet wel een beetje up to date blijven, hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet eens dat het nu een eufemisme is.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als fan was je een Wangker, dat wel...
Ja, ik heb het door. Zo ongemerkt ben ik achter gaan lopen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje up to date blijven, hoor
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga straks iemand van een brommer afslaan
Stream je het wel ff live op periscope of twitch ofzo?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga straks iemand van een brommer afslaan
die blijft de straat heen en weer rijden, ik word er een beetje zat van..quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die blijft de straat heen en weer rijden, ik word er een beetje zat van..
Ook lekker.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OK, zure haring it is...
hmm jammer dat het geen zoute haring is.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OK, zure haring it is...
Die had ik vanmorgen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm jammer dat het geen zoute haring is.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Taylor Dane - Proef your haring
Kon Symph maar zo zingen he?!quote:
en Symph is een gewoon talent?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zij is echt een uitzonderlijk talent
Playbacken met Roberta Flack op de achtergrond aan zou al leuk zijn.quote:
Dat is meer voor onze eigen Lady Diquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Playbacken met Roberta Flack op de achtergrond aan zou al leuk zijn.
Dat gaat wat worden als kleine ToT er isquote:
ik ben al aan het oefenen met Whitesnakequote:Op zaterdag 1 september 2018 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Playbacken met Roberta Flack op de achtergrond aan zou al leuk zijn.
Whehe, hoi!quote:
Ik kan nog een beetje meepikken!quote:
Echt wel!quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden als kleine ToT er is
Dan slaapt ie helemaal niet meer, dus kan ie altijd ingetuned zijnquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden als kleine ToT er is
Alsof jij zo laat nog de tuin aan het opknappen was.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hoi!
[..]
Ik kan nog een beetje meepikken!
Net thuis van de buren. Ik help hen met de tuin op te knappen; grond afgraven, tegels leggen enz.
De buurman heeft bij ons de tegels in huis gelegd en diverse andere dingen, en de ene dienst is de andere waard natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan slaapt ie helemaal niet meer, dus kan ie altijd ingetuned zijn
Buurtfeestjequote:Op zaterdag 1 september 2018 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Alsof jij zo laat nog de tuin aan het opknappen was.
In het donker in de tuin van de buren aan het graven.. ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
en waar is de buurvrouw in dit verhaal ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In het donker in de tuin van de buren aan het graven.. ik wil het niet eens weten
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In het donker in de tuin van de buren aan het graven.. ik wil het niet eens weten
Eigenlijk wel ja!quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
poes poes poes poes, waar ben je poes?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iemand nog goede tips voor bloedsporen verwijderen trouwens?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me bedoelde meer...... buurvrouw.... lig je lekker?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
poes poes poes poes, waar ben je poes?
herbert gronemeyer - halt michquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:40 schreef peaceman het volgende:
Kan iedereen vast nadenken:
23:00 - 00:00 DJ Peaceman - Request afterparty
just me is the Godmother.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand nog goede tips voor bloedsporen verwijderen trouwens?Totaal niet gerelateerd natuurlijk.
Ik probeer net mezelf in te roosteren...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:40 schreef peaceman het volgende:
Kan iedereen vast nadenken:
23:00 - 00:00 DJ Peaceman - Request afterparty
ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
just me bedoelde meer...... buurvrouw.... lig je lekker?
Die heeft ervaring met paardenbloed, gok ik.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer net mezelf in te roosteren...
+1quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
herbert gronemeyer - halt mich
Ik verwijder geen bloedsporenquote:
Dat laat je natuurlijk doen door je minions.quote:
koud waterquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand nog goede tips voor bloedsporen verwijderen trouwens?Totaal niet gerelateerd natuurlijk.
ja daar past Halt Mich niet in he?! Maar als jij wilt gewoon zeggen hoor.. ik ga waarschijnlijk morgenochtend wel weer, dus maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was van plan een Ben Liebrand jaarmix er in te gooien...
Ik laat ze liggen als dreigementquote:
Jij was eerst, waarschijnlijk enkele seconden...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daar past Halt Mich niet in he?! Maar als jij wilt gewoon zeggen hoor.. ik ga waarschijnlijk morgenochtend wel weer, dus maakt mij niet uit.
Ah!quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik laat ze liggen als dreigement
dat is toch wel echte ware liefdequote:Op zaterdag 1 september 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij was eerst, waarschijnlijk enkele seconden...
Ik moet tot 2 uur wakker blijven, want dan moet ik mw. MM oppikken...
anders ga je na mij?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij was eerst, waarschijnlijk enkele seconden...
Ik moet tot 2 uur wakker blijven, want dan moet ik mw. MM oppikken...
Wist niet dat jij van de triootjes was?quote:
Mmm, ben ik medeplichtig als ik tips geef?quote:
Zo dan, Symph heeft het voor elkaar!quote:
volgens mij staat ie in mijn database onder human leaguequote:Op zaterdag 1 september 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, Phil Oakey & Georgio Moroder
Giorgio is een heel oude man nu...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat was het gaaf om dit live mee te maken, al was Giorgio er dan niet zelf bij
Ach, ik ben vandaag toch in een sociale bui.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van de triootjes was?
Aanpassen dan...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij staat ie in mijn database onder human league
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik ben vandaag toch in een sociale bui.
Ja, wat is er?quote:
Ehhhh........nee?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ben ik medeplichtig als ik tips geef?
sterker nog, hij staat op de The Best of cd die ik heb van Human Leaguequote:
Dat kan, maar het is toch echt niet van hen...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
sterker nog, hij staat op de The Best of cd die ik heb van Human League
Ja, dat zeg ik, zoon.quote:
ik heb het ze ook horen en zien uitvoeren, maar het is echt Phil met meneer Moroderquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
sterker nog, hij staat op de The Best of cd die ik heb van Human League
vreemd dan toch wel.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is toch echt niet van hen...
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Deze speelde ik de eerste keer dat ik hem hoorde gelijk mee
Ik zou persoonlijk niks doen. Het slijt vanzelf wel weg.quote:
Nee, het is een track voor de film Electric Dreams geweest en was een eenmalig samenwerkingsverband tussen de 2 heren. Human League speelt het wel live, Phil is dan toch aanwezig...quote:
76, maar dat moet ik even goed voorbereiden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Over meneer Moroder gesproken, wanneer komen de 73 versies van I feel love?
Whehe okay!quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niks doen. Het slijt vanzelf wel weg.
Maar anders de schep schoonschuren en de tegels boenen. En ik zou even langs de huisartsenpost gaan voor wat hechtingen.
en orgelspelen en zingen tegelijk ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
orgelspelen kan hij beter dan zingen
Tja.... jij begon over triootjes.quote:
Met het volume vol open hoor je de zang niet.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
en orgelspelen en zingen tegelijk ?
ah een beetje zoals die tracks van Godley & Creme op de best of van 10cc dus...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is een track voor de film Electric Dreams geweest en was een eenmalig samenwerkingsverband tussen de 2 heren. Human League speelt het wel live, Phil is dan toch aanwezig...
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pak dan de Nederlandse versie maar niet, Gesabbel....
Ik moet hierbij denken aan A Fish called Wanda.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze een pilletje in je sinas gedaan?
Over erotisch gesproken...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet hierbij denken aan A Fish called Wanda.
frietjes in je neus, goudvis opetenquote:Op zaterdag 1 september 2018 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet hierbij denken aan A Fish called Wanda.
Maar wel met Jamie Lee Curtis op haar hoogtepunt...quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
frietjes in je neus, goudvis opetenen vergeet de geplette hond niet
Ze heeft net 6 uur sociaal zitten doen, dus de kans is aanwezig dat ze een behoorlijk promillage blaast.quote:
Ik heb denk ik het minst gedronken van iedereen daar op het feest. Maar misschien wel meer dan normaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |