ik wil het graag begrijpen want ik snap echt niet wat er in het brein van deze mensen aan de hand isquote:
ok, dan noemen we vanaf nu alle zoete lekkernijen 'Brownies'quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:38 schreef mschol het volgende:
meh, beide zoet spul.. prima om dat als 1 pot nat te zien
ja is ook belangrijk hoe je het noemt je weet toch wat ze bedoelenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik wil het graag begrijpen want ik snap echt niet wat er in het brein van deze mensen aan de hand is
als ik nu lang genoeg mijn kopje thee een kopje melk noem weet ook iedereen wat ik bedoelquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:39 schreef wollah het volgende:
[..]
ja is ook belangrijk hoe je het noemt je weet toch wat ze bedoelen
als jij daar blij van wordt, primaquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
ok, dan noemen we vanaf nu alle zoete lekkernijen 'Brownies'
leuke vergelijking maar neequote:Op zaterdag 1 september 2018 14:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
als ik nu lang genoeg mijn kopje thee een kopje melk noem weet ook iedereen wat ik bedoel
Dat zijn pepernotenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:44 schreef roos94 het volgende:
Je bent gewoon of zwaar autistisch of zwakbegaafd als je kruidnoten zo stug pepernoten blijft noemen terwijl de naam op de verpakking staat.
[ afbeelding ]
Natte pepernotenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:38 schreef mschol het volgende:
meh, beide zoet spul.. prima om dat als 1 pot nat te zien
Knap staaltje projectie. Misschien eens in de spiegel kijken?quote:
quote:Volgens de grote Van Dale is kruidnoot een synoniem van pepernoot.
mislukte kruidnotenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan ?
[ afbeelding ]
Umm, mensen constant verbeteren en niet om kunnen gaan met een dynamische taal, waarin met pepernoten eigenlijk bijna altijd pepernoten worden genoemd in de gesproken taal, neigt juist meer richting autisme.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:44 schreef roos94 het volgende:
Je bent gewoon of zwaar autistisch of zwakbegaafd als je kruidnoten zo stug pepernoten blijft noemen terwijl de naam op de verpakking staat.
[ afbeelding ]
Iets waar niemand sinds 1920 een fuck om geeft.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan ?
[ afbeelding ]
Leuk en aardig, maar vies vlees is nog steeds vlees, zoals vieze kruidnoten ook nog steeds kruidnoten zijn. Een pak macaroni is echter géén vlees, zoals kruidnoten ook geen pepernoten zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:51 schreef Sigaartje het volgende:
TS heeft gewoon gelijk.
Hetzelfde als "vlees" bij Albert Heijn.
Dat is helemaal geen vlees.
Dat is rotzooi.
Moet je die afvaltroep eens vergelijken met een echt stukje vlees van de slager.
Ik weet niet waar AH zijn inkopen doet, maar het is echt om te huilen.
Wat ik het ergste vind: In de Allerhande staat in elk nummer een chef inkopen die bijvoorbeeld de kersen een lofzang toedicht (ongelooflijk, want kersen uit de boomgaard zijn stukken beter) en dan springen me echt de tranen in de ogen van het lachen en huilen tegelijk als ik zo'n gezellige dikzak met een AH schort voor (chef inkopen biefstukken) die vol liefde kijkt naar de grootste troep die je kunt voorstellen.
Dan denk ik: dat is chef inkopen? Man, die man heeft er de ballen verstand van. Als je dat lekker vindt. Sta je nou gewoon een potje te liegen of heb je de hersens van een eicel denk ik dan.
maar het ligt nu al in de winkels...quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:11 schreef Jordy-B het volgende:
Het is krap an september. Je bent zeker twee maanden te vroeg om een fuck te geven.
Dan gaan we maandag even een zakje halen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het ligt nu al in de winkels...
Dat klopt...quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het ligt nu al in de winkels...
ik vrees van wel anders zou het niet in de winkel liggenquote:Op zaterdag 1 september 2018 17:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat klopt...
Maar kopen mensen die meuk nou al? De fuck hee.
Volgens mij ben jij de enige autist hier, dat zijn namelijk gewoon pepernoten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:44 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was er van overtuigd dat er altijd pepernoten op de zak stond gedrukt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:44 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zo eentje, noem het gewoon pepernoten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:33 schreef roos94 het volgende:
Elk jaar rond Augustus liggen de eerste lekkernijen weer in de schappen en dan begint het gelazer.
Mensen die dag in dag uit, jaar in jaar uit, kruidnoten, pepernoten blijven noemen. Als ik het hoor verbeter ik ze altijd. Dan zeggen ze soms; nee dat is niet waar. En als ik het tegendeel bewijs halen ze hun schouders op.
Dan zeg ik; dan noem ik vanaf nu mijn kopje thee een kopje melk. 'Nee dat is raar' Oh echt?
Mandela effectquote:Op zaterdag 1 september 2018 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik was er van overtuigd dat er altijd pepernoten op de zak stond gedrukt.
Taaie meukquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan ?
[ afbeelding ]
Pepernotenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:44 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |