ik wil het graag begrijpen want ik snap echt niet wat er in het brein van deze mensen aan de hand isquote:
ok, dan noemen we vanaf nu alle zoete lekkernijen 'Brownies'quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:38 schreef mschol het volgende:
meh, beide zoet spul.. prima om dat als 1 pot nat te zien
ja is ook belangrijk hoe je het noemt je weet toch wat ze bedoelenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik wil het graag begrijpen want ik snap echt niet wat er in het brein van deze mensen aan de hand is
als ik nu lang genoeg mijn kopje thee een kopje melk noem weet ook iedereen wat ik bedoelquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:39 schreef wollah het volgende:
[..]
ja is ook belangrijk hoe je het noemt je weet toch wat ze bedoelen
als jij daar blij van wordt, primaquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
ok, dan noemen we vanaf nu alle zoete lekkernijen 'Brownies'
leuke vergelijking maar neequote:Op zaterdag 1 september 2018 14:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
als ik nu lang genoeg mijn kopje thee een kopje melk noem weet ook iedereen wat ik bedoel
Dat zijn pepernotenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:44 schreef roos94 het volgende:
Je bent gewoon of zwaar autistisch of zwakbegaafd als je kruidnoten zo stug pepernoten blijft noemen terwijl de naam op de verpakking staat.
[ afbeelding ]
Natte pepernotenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:38 schreef mschol het volgende:
meh, beide zoet spul.. prima om dat als 1 pot nat te zien
Knap staaltje projectie. Misschien eens in de spiegel kijken?quote:
quote:Volgens de grote Van Dale is kruidnoot een synoniem van pepernoot.
mislukte kruidnotenquote:Op zaterdag 1 september 2018 14:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan ?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |