SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak als ik dat bij anderen doe, dan moet i er ook maar aan meewerken
TheeThee Changequote:
quote:
Dat was gisterenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff snel wezen scoren bij Vomar vandaag nog?
Dat waren maar 2 mokkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, die paar keer dat je thee dronk vergeef ik je nog steeds.
Mijn oude bril was gejatquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej, verse bril. Ziet er keurig uit zo knok!
Mafze Koenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Ja, slaaptijd, thanks voor de muziek en truste allemaal
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn oude bril was gejat![]()
Vervolgens pleur ik van mijn fiets af en zit er een flinke kras op mijn nieuwe glazen en bril![]()
Deze was in de aanbieding. Heb wel een regencoating erin laten zetten
Wat raar.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook sinds afgelopen nacht aan de gare kant.
Johquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook sinds afgelopen nacht aan de gare kant.
Mafze scharrelquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga ook, slaap lekker allemaal!
Fijn weekend![]()
Succes knok, morgen!!
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wil je het ook een keer posten als je een dag hebt dat je niets vreemds overkomt?
Ik was om 5 uur al op pad vanmorgen, omdat mijn eega een dagje naar Frankrijk wil.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog een reden om geen kinderen te krijgen... verplicht vroeg op moeten staan in het weekend voor hun hobby/sport
Goede reis!quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was om 5 uur al op pad vanmorgen, omdat mijn eega een dagje naar Frankrijk wil.
Leeftijd zegt dus niks...
quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het aan mw. MM doorgeven.
Ik ben gewoon thuis...
Klopt, maar daar kies je dan bewust zelf voor... voor mijn eigen dingen vroeg opstaan vind ik dan ook geen probleem...quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was om 5 uur al op pad vanmorgen, omdat mijn eega een dagje naar Frankrijk wil.
Je kind is ook je eigen ding hè?quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kies je dan bewust zelf voor... voor mijn eigen dingen vroeg opstaan vind ik dan ook geen probleem...
ook goedemorgen...quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog een reden om geen kinderen te krijgen... verplicht vroeg op moeten staan in het weekend voor hun hobby/sport
Vuurwerk?quote:Op zaterdag 1 september 2018 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting, hoe laat begint het vuurwerk daar?
Ah.... ja... officieel morgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2018 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je laatste vakantiedag toch.
ToT!quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ja... officieel morgen natuurlijk.
Maar geen vuurwerk. Diepe rouw.
Ja als er voor kiest wel... en dan zit je er jaren aan vastquote:Op zaterdag 1 september 2018 09:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kind is ook je eigen ding hè?
Er bestaan flats hè?quote:Op zaterdag 1 september 2018 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanmiddag ook weer een start maken met het onderhoud van 17,5 are aan tuin. Joehoe.
Even een dagje Frankrijk. Heb ik niet meer gedaan sinds studie Japans in Maastricht lol.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:00 schreef knokkels het volgende:
Môgge
Nou ja, volgende week tweede kans
quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nu pas de tijd waarop hij goedemorgen zei en ZWEERT dat dit PUUR TOEVAL is
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 1 september 2018 11:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nu pas de tijd waarop hij goedemorgen zei en ZWEERT dat dit PUUR TOEVAL is
Yeah yeah sure surequote:Op zaterdag 1 september 2018 11:12 schreef Elfletterig het volgende:
Toch is het zoquote:Op zaterdag 1 september 2018 11:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van![]()
Goedemorgen
Toeval bestaat nietquote:Op zaterdag 1 september 2018 11:12 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |