Het is mij de laatste tijd wel duidelijk geworden dat 99 procent van de Nederlandse vrouwen met rood haar een IQ heeft dat lager is als die van een fruitvlieg. Mijn advies is om vrouwen met rood haar niet meer serieus te nemenquote:
(lol)quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is mij de laatste tijd wel duidelijk geworden dat 99 procent van de Nederlandse vrouwen met rood haar een IQ heeft dat lager is als die van een fruitvlieg. Mijn advies is om vrouwen met rood haar niet meer serieus te nemen
niks van gemerktquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:27 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry, Wereldgozer, ik zit met mijn iPhone op FOK! en had geen idee dat ik de lapo was (zie dat de lapo op mijn iPhone op pagina 5 zit en op mijn iMac op pagina 7.
Oké, vervelend.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:09 schreef suus21 het volgende:
@federer fan, geluid kan niet op engels, en jij had mij als eerste gespot ja, komt niemand tussen hoor no worries..en Rafa gaat gewoon winnen en roger morgen verliezen (helaas).
Oké, ik bedoel: ik had een nieuw deel moeten openen.quote:
Hij had wel alle kansen. Maar op de belangrijkste momenten laat ie het helaas afweten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nadal is te pakken. Maar Khachanov gaat dat niet doen.
En de volgende wedstrijd gaat ook geen probleem vormen voor Nadal.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nadal is te pakken. Maar Khachanov gaat dat niet doen.
Ik ben meestal voor fed alleen nooit tegen rafa..en kyrgios gaat toch geen GS winnen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, vervelend.
Hoera.
Waarom vind je het jammer dat Federer gaat verliezen, omdat je wilt dat hij de finale van Nadal verliest?
Delpo moet eerst van Coric winnen hèquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:54 schreef papert het volgende:
[..]
En de volgende wedstrijd gaat ook geen probleem vormen voor Nadal.
Del potro in de halve finale. Die Nadal pakt na die fantastische wedstrijd op Wimbledon zou heel mooi zijn.
maar Kiki gaat toch de US Open winnen?quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:06 schreef Max23 het volgende:
Serena vernedert Venus even.
In deze vorm stopt niemand haar
Edit: 6-1 6-2 evenaring van de grootste uitslag tussen de twee ooit.
Zendt Eurosport dat uit?quote:Op zaterdag 1 september 2018 09:14 schreef Max23 het volgende:
Kiki moet meteen om 17:00 NL tijd de eerste partij van de dag in het Louis Armstrong Stadium
Normaal zenden ze alle Nederlanders uit. Alleen denk ik dat ze pas na de finish van de vuelta gaan schakelen nuquote:
Wat in principe niet veel later dan vijf uur zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2018 10:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Normaal zenden ze alle Nederlanders uit. Alleen denk ik dat ze pas na de finish van de vuelta gaan schakelen nu
Oh alweer een vroege finish vandaagquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat in principe niet veel later dan vijf uur zou moeten zijn.
31k te gaanquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh alweer een vroege finish vandaag
Uhm.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:26 schreef wimderon het volgende:
Vervroegd naar Miesjel en Zjosé, JAAA.
Ja, dat is de vraag. Het was meer een wens /hoop dan een voorspelling.quote:Op zaterdag 1 september 2018 04:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Delpo moet eerst van Coric winnen hè
Kiki heeft een finaleplaats op een Grand slam nodig om haar bekender te maken bij het grote publiek.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:39 schreef wdn het volgende:
Ze maakt de eigen games gemakkelijk. 3de kiki do you love me game in deze set.
JINXquote:Op zaterdag 1 september 2018 17:39 schreef wdn het volgende:
Ze maakt de eigen games gemakkelijk. 3de love game in deze set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |