SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017/2018/2019
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 31-08-2018 23:59:31 ]SOONY
but not reallyquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Jimbo het volgende:
puddles
maar ja feit is wel at het er idd minder goed uit ziet![]()
jammer, maarja als het maar lekker speelt, fuck it
Bij Watch dogs hadden ze de graphs wel in de game zitten, maar kon je ze op de pc gewoon activeren via een omweg, dat was wel nice
Ik denk oprecht dat het wel mee valt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef DKUp het volgende:
Maandag gaan we het horen van allerlei websites/YouTubers en vrijdag kun jezelf de Spinnenman zijn.
Ja, dat denk ik ook. De gameplay-beelden zien er allemaal fantastisch uit. Iedereen die het heeft gespeeld is enthousiast.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het wel mee valt.
En wat dan nog, het is een Spider-Man game die speciaal voor de PS4 is ontwikkeld door Insomniac. Ik vind dat we niet mogen klagen.
Als er een developer is die dit kan waar maken dan is het Insomniac wel.
Zeker zin inquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. De gameplay-beelden zien er allemaal fantastisch uit. Iedereen die het heeft gespeeld is enthousiast.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef Drankster het volgende:
Day-one patch confirmed.
[ afbeelding ]
Ik vind het irritant dat twee keer april naast elkaar staat. Pre-order canceled!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
ZIJN WE WEER KLAAR VOOR DLC MENSEN?
[ afbeelding ]
Jezus
Goed, dat wordt dus wachten op een goty versie. Beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus
Is dat spel qua tofheid nou ff13 of meer richting ff8?quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog even inhakend op mijn eerdere FFXV post; in de EU store is de Royal Edition ook twee tientjes. Daarmee haal je alle content tot nu toe binnen.
Echter las ik dat de vier nieuwe DLC packs niét inbegrepen zijn. Die komen pas begin 2019 en daarvoor zal wel een season 2 pass komen.
Ik wacht dus nog ff met mijn aanschaf en replay tot alles compleet is. Die game is straks compleet anders dan ik me herinner van de eerste playthrough.
Dat vraag je aan de verkeerde aangezien ik FFVIII echt heel suf vond. ... Whatever. Daarnaast liep ik aan het eind van disc 2 tegen een game breaking bug op.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is dat spel qua tofheid nou ff13 of meer richting ff8?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeker zin in
Wel Jimbo gerepport omdat het kon
Absoluut richting FFXIII, kut dus.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is dat spel qua tofheid nou ff13 of meer richting ff8?
Ze zijn lijken er een soort van trots opquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus
Bij zo'n lang lopende serie zouden ze eigenlijk een keer een game moeten maken die de een soort Ultimate versie is, met álle personages uit de serie ooit, direct vanaf launch beschikbaar.quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:28 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Cervantes en Raphael zitten in SoulCalibur VI.
Maar 20 vechters buiten de DLC, hopelijk nog wel een paar extra vechters in de launch versie beschikbaar.
Hwang, Hilde, Setsuka, Z.W.E.I., Viola, Rock en Inferno?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij zo'n lang lopende serie zouden ze eigenlijk een keer een game moeten maken die de een soort Ultimate versie is, met álle personages uit de serie ooit, direct vanaf launch beschikbaar.
Het mag dan best gebaseerd zijn op de laatste release uit de serie, als het maar geen port is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
7 DLC packs? zijn ze knettergek ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus
Ik speel echt nooit van die DLC packs..quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
7 DLC packs? zijn ze knettergek ofzo
ik wacht wel tot het volledig te krijgen is voor 20 euro.
Nooit voor beta's toch?quote:Op zaterdag 1 september 2018 13:57 schreef DKUp het volgende:
PS Plus is niet nodig voor de beta van Battlefield V.
Toch wel hoor, of is dat vandaag veranderd?quote:Op zaterdag 1 september 2018 13:57 schreef DKUp het volgende:
PS Plus is niet nodig voor de beta van Battlefield V.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:24 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest XI ploft zojuist op de mat.
Tot over 2 maanden!
https://mp1st.com/news/ba(...)-gold-needed-for-xb1quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:19 schreef budvar het volgende:
[..]
Toch wel hoor, of is dat vandaag veranderd?
Edit: nee is niet veranderd, je hebt echt ps plus nodig.
https://www.gamepur.com/n(...)d-date-and-time.html
[ afbeelding ]
en hoe is ie ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:24 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest XI ploft zojuist op de mat.
Tot over 2 maanden!
Ik zie het ja, apart. Kan me ook slecht voorstellen dat iemand wel een ps4 maar geen ps plus heeft, dan ben je toch wel heel beperkt in wat je kan spelen qua multiplayer.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://mp1st.com/news/ba(...)-gold-needed-for-xb1
Stond hier, maar blijkbaar niet waar.
Ach PS Plus heb ik toch altijd
Ik haal nog de platinum trophy van Guacamelee! 2 en dan ga ik spelen, moet nog 1 trophy.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik haal nog de platinum trophy van Guacamelee! 2 en dan ga ik spelen, moet nog 1 trophy.
Heb in ieder geval alle afspraken van vanavond en morgen afgezegd.
Is het een lastige plat of valt het wel mee?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:30 schreef Drankster het volgende:
Ah fuck die laatste trophy voor Guacamelee! 2, DQXI it is!
quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het een lastige plat of valt het wel mee?
Zag dat de game incl plus korting alsnog 17.99 ofzo was , vind dat best prijzig voor z'n indie eigenlijk..
ja dikke prima, maar ik vind 17.99 voor z'n game gewoon duur, simpel.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]dan wacht je toch op een sale nerd, die game is net like een week uit. En die developers moeten ook gewoon eten nigga.
Veel plezier met DQXI Drankster!! Ben benieuwd of t in de buurt komt van DQ8
nu krijg je alleen games waarvoor je de DLC mag kopen om het te kunnen spelenquote:
Lekker manquote:Op zaterdag 1 september 2018 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu krijg je alleen games waarvoor je de DLC mag kopen om het te kunnen spelen![]()
https://howlongtobeat.com/game.php?id=59509quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dikke prima, maar ik vind 17.99 voor z'n game gewoon duur, simpel.
Ik speel alleen de campaign, en vermaak me er prima mee tot nu toe.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu krijg je alleen games waarvoor je de DLC mag kopen om het te kunnen spelen![]()
Niks mis mee inderdaad, gisteren een beginnetje gemaakt. Destiny 1 was ook wel prima voor 15-20 uur.quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel alleen de campaign, en vermaak me er prima mee tot nu toe.
De dlc kunnen ze echter houden.
Wel een aantal Nederlandse namen op de maan Titan tegengekomen: Oeverloper, Kemphaan en Poelruiter (namen van rigs in de zee).
Ja voor 1 playtrough is het een prima game, vind het alleen zo kut als je echt wil gearen of ook maar iets wil doen je gewoon ~50 eur kwijt bent ofzo.. Het is alsof je een uitgebreide demo krijgtquote:Op zaterdag 1 september 2018 17:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel alleen de campaign, en vermaak me er prima mee tot nu toe.
De dlc kunnen ze echter houden.
Wel een aantal Nederlandse namen op de maan Titan tegengekomen: Oeverloper, Kemphaan en Poelruiter (namen van rigs in de zee).
Vind het reuze mee vallen, die van 1 was moeilijker.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het een lastige plat of valt het wel mee?
Zag dat de game incl plus korting alsnog 17.99 ofzo was , vind dat best prijzig voor z'n indie eigenlijk..
San Andreasquote:Op zaterdag 1 september 2018 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien moeten ze bij Insomniac even kijken naar hoe deze mod puddles doet
Zo! Goede dealquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
South Park 2 gekocht voor 15 euro (Intertoys). Kon ik m niet voor laten liggen, nog inclusief de eerste ook.
Wutquote:Op zondag 2 september 2018 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm ik twijfel om spiderman te bestellen, leek mij ontzettend tof maar zie nu dat igg de graphics al echt achteruit zijn gegaan zeg. Lijkt mij ook heel snel repetitief worden
quote:Op zondag 2 september 2018 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm ik twijfel om spiderman te bestellen, leek mij ontzettend tof maar zie nu dat igg de graphics al echt achteruit zijn gegaan zeg. Lijkt mij ook heel snel repetitief worden
Ik moest meer lachen om de graphics zijn achteruit gegaan door al dat puddle-gate gezeik. Repetitief kan het zeker zijn, dat is nog afwachten.quote:Op zondag 2 september 2018 13:09 schreef mtchel112 het volgende:
O mijn god nee hè, ik heb echt geen zin in bashes van fanboys.
Ik ben persoonlijk geen echte Marvel fan maar Spiderman altijd wel weten te appreciëren, ik ben alleen bang dat het snel gaat vervelen (als in, alles lijkt een beetje op hetzelfde)
Even afwachten inderdaad. Ik wil graag een nieuwe game kopen, veel zin in de nieuwe AC maar dat duurt te lang. Zit dus te kijken naar iets om de tijd te dodenquote:Op zondag 2 september 2018 13:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om de graphics zijn achteruit gegaan door al dat puddle-gate gezeik. Repetitief kan het zeker zijn, dat is nog afwachten.
Voor de tussentijd zal het wel prima zijn denk ik. Ik zal lekker de reviews, artikelen en andere filmpjes afwachten.quote:Op zondag 2 september 2018 13:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Even afwachten inderdaad. Ik wil graag een nieuwe game kopen, veel zin in de nieuwe AC maar dat duurt te lang. Zit dus te kijken naar iets om de tijd te doden
Ik hoor het inderdaad wel vaker over Ubisoft spellen op de PS4.quote:Op zondag 2 september 2018 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb origins gister gekocht maar mijn ps4 geeft telkens disc error met veel gezeur game kunnen omwisselen voor een ander exemplaar. Heb dit nooit met andere games naar probleem ook gehad met Assassins creed Unity dus ben er bang voor dat er iets scheelt aan de Ubisoft discs.
Kan er niet echt een oplossing voor vinden denk niet dat ze me weer laten ruilen.quote:Op zondag 2 september 2018 13:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor het inderdaad wel vaker over Ubisoft spellen op de PS4.
Mooiquote:Op zondag 2 september 2018 14:01 schreef DKUp het volgende:
“Gamestop employees claim new Red Dead Redemption 2 demo put them to sleep”
https://www.eurogamer.net(...)mo-put-them-to-sleep
Lekker man![]()
Geen kras op de disc?quote:Op zondag 2 september 2018 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik dit niet kan fixen ga ik mooi 7 september dit spel inwisselen voor korting voor Spidey.
Ja echt mooi, “Arthur loopt in het woud met zijn paard en iemand speelt op zijn gitaar....”quote:Op zondag 2 september 2018 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi. Als je alleen maar continu wil rennen en schieten ga je maar fortnite of zulke onzin spelen.
Nee heb hem omgeruild voor een nieuwe zelfs vandaag.quote:
gewoon kopen, vind je hem kut verkoop je hem binnen een week op marktplaats.quote:Op zondag 2 september 2018 13:09 schreef mtchel112 het volgende:
O mijn god nee hè, ik heb echt geen zin in bashes van fanboys.
Ik ben persoonlijk geen echte Marvel fan maar Spiderman altijd wel weten te appreciëren, ik ben alleen bang dat het snel gaat vervelen (als in, alles lijkt een beetje op hetzelfde)
Man man manquote:Op zondag 2 september 2018 14:01 schreef DKUp het volgende:
Lekker man![]()
Ik vond hem wel leukquote:Op zondag 2 september 2018 15:55 schreef mtchel112 het volgende:
AC syndicate lijkt mij ook ontzettend toffe setting. Ik ben alleen de gameplay van origins gewend en ben bang dat syndicate tegen valt. Iemand ervaring mee?
jij valt tegenquote:
Sowieso dat RDR2 op de PS5 een classic wordtquote:Op zondag 2 september 2018 15:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Man man man![]()
Het klinkt mij eerder als muziek in m'n orenOverigens heb ik hem in de pre-order staan, ik ga toch niet wachten met kopen. Als ik de prijzen van GTA V zie, heeft wachten tot dat RDR2 goedkoper is ook niet veel zin. Dan is hij al lang uit op de PS6
Altijd wel als je een game pakt die eerder uitgekomen is.quote:Op zondag 2 september 2018 16:28 schreef dud0r het volgende:
In vergelijking met origins is het echt een stap terug. Als je het vergelijkt met Unity is het qua speelstijl hetzelfde. Ik vond Unity wel leuker.
Verder is het een makkelijke platinum.
IGN employees zijn ook ergquote:Op zondag 2 september 2018 14:01 schreef DKUp het volgende:
Lekker man![]()
blijft EA,quote:Op zondag 2 september 2018 16:34 schreef DKUp het volgende:
Meh, eerst zien dan geloven (Anthem) tijdens de release en daarna.
Syndicate is wel redelijk, minder dan Origins natuurlijk.
Ja, Anthem en The Division 2 zijn allebei gewoon puur afwachten.quote:Op zondag 2 september 2018 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft EA,
Division 2 ook wel zin an ondanks de enorme deceptie van deel 1
jup, al hoop ik op t beste, beide games met potentiequote:Op zondag 2 september 2018 16:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, Anthem en The Division 2 zijn allebei gewoon puur afwachten.
Anthem is zo gehyped als The Divison een paar jaar geleden. Anthem zal vast heel goed verkopen ondanks of het spel wel of niet goed zal zijn. The Divison 2 zag er grafisch een stuk minder mooi uit en er was niks nieuws te zien ten opzichte van het eerste deel. Eerste jaar in ieder geval geen expansion pass nodig voor TD2.quote:Op zondag 2 september 2018 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jup, al hoop ik op t beste, beide games met potentie
Benieuwd naar alle content na de launch. Bij Origins was het echt goed. In 2019 komt er geen nieuwe AC dus meer ruimte voor meer AC-content.quote:Op zondag 2 september 2018 16:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gold editie besteld van AC odessy, hopelijk geen disc errors
Via ubisoft zelf trouwens voor ps4, wist niet dat ze fysieke kopieën verstuurde.
20% korting en geen verzendkosten, niet slecht in mijn mening.
Wij geven geen commentaarquote:Op zondag 2 september 2018 17:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Enige vreemde was het stukje in mijn account van link mijn ubisoft met psn.. maar dat ging vanzelf zonder dat ik iets in hoefde te vullen.
Vraag me af hoe dat nou kon.
Haha nou ja ik heb weinig ervaring met linken accounts wat betreft ubisoft.quote:Op zondag 2 september 2018 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij geven geen commentaar
Gr gr Igor & Vladimir
Ik hoop vooral op veel content eigenlijk. Ik mis de tijd dat je een volle game kocht.quote:Op zondag 2 september 2018 16:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Anthem is zo gehyped als The Divison een paar jaar geleden. Anthem zal vast heel goed verkopen ondanks of het spel wel of niet goed zal zijn. The Divison 2 zag er grafisch een stuk minder mooi uit en er was niks nieuws te zien ten opzichte van het eerste deel. Eerste jaar in ieder geval geen expansion pass nodig voor TD2.
Blijft vaag ja, je zou zeggen dat ze goedkoper moeten zijn want het scheelt flink in de kosten (print, distributie e.d.)quote:Op zondag 2 september 2018 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Wat ik niet snap is waarom digitale versies altijd zo belachelijk duur zijn, PES Beckham editie kost 80 euro in de store, in de MM is het 60 eu..
Klopt. Daarom geef ik de voorkeur aan discs boven digitaal. Komt er nog bij.. een fysiek exemplaar kan ik nog een keertje verkopen, inruilen of iemand cadeau doen of uitlenen. Maar een digitaal exemplaar niks van dat alles.quote:Op zondag 2 september 2018 17:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijft vaag ja, je zou zeggen dat ze goedkoper moeten zijn want het scheelt flink in de kosten (print, distributie e.d.)
Maarja als ze die games daadwerkelijk goedkoop maken gaat de hele niet digitale industrie dood, prijs blijft koning voor veel mensen
is gewoon een mindere ac vond ikquote:
Gameshock in Oss heeft games vaak iets eerder. Al is dat geen garantie dat dat bij elke game zo is.quote:Op zondag 2 september 2018 18:36 schreef mtchel112 het volgende:
Ok, genoeg gameplay gezien. Ik ga Spiderman bestellen! Helaas pas vrijdag, nou zijn er altijd wel shops die ze eerder versturen. Ik heb altijd de pech dat ik m pas op de launch krijg. Iemand een idee welke kwajongens webshop hem eerder uit zal leveren?
ja precies, game voor 48-50 kopen, uitspelen en voor 40-45 weer verkopen binnen een week na launch, zo zijn kutgames toch leuk om te spelenquote:Op zondag 2 september 2018 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom geef ik de voorkeur aan discs boven digitaal. Komt er nog bij.. een fysiek exemplaar kan ik nog een keertje verkopen, inruilen of iemand cadeau doen of uitlenen. Maar een digitaal exemplaar niks van dat alles.
Pas wanneer Sony de drive eruit sloopt in de PS5 en digital only gaat ga ik mee. Maargoed dat zie je bij de pc games ook wel. De disc variant is vaak niks meer dan een code in een doosje zodat je hem in Steam, Origin of Ubistore kunt downloadenPunt is dat de pc game dan wel daadwerkelijk goedkoper is. En dat heeft de retailmarkt nog niet de das omgedaan.
soms hebben mensen geluk maar ga er van uit dat je hem pas eind van de week hebt... ook niet erg toch?quote:Op zondag 2 september 2018 18:36 schreef mtchel112 het volgende:
Ok, genoeg gameplay gezien. Ik ga Spiderman bestellen! Helaas pas vrijdag, nou zijn er altijd wel shops die ze eerder versturen. Ik heb altijd de pech dat ik m pas op de launch krijg. Iemand een idee welke kwajongens webshop hem eerder uit zal leveren?
staat een flinke boete op, vaak doen ze hem dan niet eerder verkopenquote:Op zondag 2 september 2018 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gameshock in Oss heeft games vaak iets eerder. Al is dat geen garantie dat dat bij elke game zo is.
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt. Normaal niet erg, een keer vond ik het wel echt enorm zuur. Was met MGS V, ik las dat enorm veel shops de game vrijdag al leverde behalve waar ik hem had gekocht. Was mijn laatste vrije weekendquote:Op zondag 2 september 2018 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
soms hebben mensen geluk maar ga er van uit dat je hem pas eind van de week hebt... ook niet erg toch?
ja ook vaak gehad dat je het overal hoort, maar uiteindelijk zijn het een paar mensen die geluk hebben en de rest wacht netjesquote:Op zondag 2 september 2018 19:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt. Normaal niet erg, een keer vond ik het wel echt enorm zuur. Was met MGS V, ik las dat enorm veel shops de game vrijdag al leverde behalve waar ik hem had gekocht. Was mijn laatste vrije weekendwas toen enorm zuur.
FC5 werd op een dinsdag geleverd, was op de vrijdag/zaterdag al te koop
Er waren tijden dat ik dat nog wel deed. Maarja loonslaaf en student af. Weg tijdquote:Op zondag 2 september 2018 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja precies, game voor 48-50 kopen, uitspelen en voor 40-45 weer verkopen binnen een week na launch, zo zijn kutgames toch leuk om te spelen
diablo 4 pre-order ik in elke mogelijke versie zodra hij online staatquote:Op zondag 2 september 2018 19:53 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die pre-orderenGegarandeert langer wachten.
games voor 10-15 eur kopen is altijd goedquote:Op zondag 2 september 2018 19:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er waren tijden dat ik dat nog wel deed. Maarja loonslaaf en student af. Weg tijd
Dus nu aas ik op leuke tweedehandse deals (voor 20/25 de stuk kopen en ooit voor 15/20 doorverkopen) Komt op hetzelfde neer, duurt alleen langer. Maarja backlog ftw in dat geval*gaat verder met Frozen Wilds
Precies. Ticket voor de bioscoop of een maandje Netflix kost net zoveel. Nou met Horizon heb ik toch meer uren gamegenot dan die 2/2,5 uur in de bios of die X uur per week aan Netflix.quote:Op zondag 2 september 2018 20:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
games voor 10-15 eur kopen is altijd goed
Ik ben nog steeds blij dat ik ooit IOTA gekocht heb, de aankomende 30 jaar heb ik pornhubquote:Op zondag 2 september 2018 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. Ticket voor de bioscoop of een maandje Netflix kost net zoveel. Nou met Horizon heb ik toch meer uren gamegenot dan die 2/2,5 uur in de bios of die X uur per week aan Netflix.
Dit slaat ook nergens op:quote:Op zondag 2 september 2018 17:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijft vaag ja, je zou zeggen dat ze goedkoper moeten zijn want het scheelt flink in de kosten (print, distributie e.d.)
Maarja als ze die games daadwerkelijk goedkoop maken gaat de hele niet digitale industrie dood, prijs blijft koning voor veel mensen
Als je hem in de store koopt, dan kost het 100 euquote:De NBA 2K19 20th Anniversary Edition bevat de volgende digitale items:
- 100.000 Virtual Currency
- 50.000 MyTEAM-punten
- 20 MyTEAM League-packs
- Sapphire LeBron James MyTEAM-card
- 10 MyTEAM “20th Anniversary”-packs
- 5 muurafbeeldingen met LeBron-thema voor MyCOURT
- LeBron MyCOURT-ontwerp
- LeBron Nike kledingcapsule: met shirts, petten, sokken en hoodies met Lebron-thema
- LeBron Nike schoenencollectie: met 25 verschillende paren van LeBrons eigen schoenenlijn, waaronder de Lebron 15’s en 16’s
Fysieke voorwerpen:
- Lebron NBA 2K19-poster
- NBA 2K-stickervel
- Speciale polsband met de door LeBron gekozen woorden
Ja hoe bevalt die danquote:Op maandag 3 september 2018 00:15 schreef Drankster het volgende:
Pre-order nooit behalve DQ XI en die plofte zaterdag op de mat terwijl de game pas dinsdag uitkomt.
Pre-orderen
Wel de CEquote:Op zondag 2 september 2018 20:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
diablo 4 pre-order ik in elke mogelijke versie zodra hij online staat
ik wacht op de Switch-versie. Deze wil ik in bed kunnen spelen.quote:Op maandag 3 september 2018 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoe bevalt die dan
Ik heb dit filmpje gecheckt die gast was best positief
Of ja hij zegt dat het de beste game ever is en best chill
Ik heb denk ik echt niet meer het geduld voor dit soort games.quote:Op maandag 3 september 2018 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoe bevalt die dan
Ik heb dit filmpje gecheckt die gast was best positief
Of ja hij zegt dat het de beste game ever is en best chill
Red dead brokeback mountain?quote:Op zondag 2 september 2018 14:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja echt mooi, “Arthur loopt in het woud met zijn paard en iemand speelt op zijn gitaar....”
Hoe durven ze geen actie te laten zien![]()
Rockstar kan dat best nog wel een keer doenquote:Op maandag 3 september 2018 09:46 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Red dead brokeback mountain?
ballads of gay tony meets RDR?quote:Op maandag 3 september 2018 09:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rockstar kan dat best nog wel een keer doen
quote:Op maandag 3 september 2018 10:27 schreef Black-Hole het volgende:
Van het weekend een Pro gehaald en morgen wordt mijn 4k OLED tv geleverd, dat wordt genieten
Kan niet wachten tot ik RDR2 daarop kan spelen.
Damn, ik ga mijn Croft Edition van Tomb Raider refunden, 61 euro voor betaaldquote:Op zondag 2 september 2018 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
sws geen games kopen die meer kosten dan 60 euro
fap fap fapquote:Op maandag 3 september 2018 10:27 schreef Black-Hole het volgende:
Van het weekend een Pro gehaald en morgen wordt mijn 4k OLED tv geleverd, dat wordt genieten
Kan niet wachten tot ik RDR2 daarop kan spelen.
met één hand speelbaarquote:Op maandag 3 september 2018 10:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor een lesbische Afro-Amerikaanse vrouwelijk hoofdpersonage
maar het is nog geen diabloquote:Op maandag 3 september 2018 10:41 schreef Black-Hole het volgende:
Als groot Diablo fan lijkt me dit ook een erg leuke game die net uit is. Reviews zijn best goed en de gameplay lijkt me erg interessant.
bij!quote:Op maandag 3 september 2018 11:39 schreef DKUp het volgende:
De Open Beta van Battlefield V kan je nu alvast downloaden.
En geen scheldwoorden a.u.b.quote:Op maandag 3 september 2018 10:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor een lesbische Afro-Amerikaanse vrouwelijk hoofdpersonage
Tr op launch kopenquote:Op maandag 3 september 2018 11:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Damn, ik ga mijn Croft Edition van Tomb Raider refunden, 61 euro voor betaald.
Je kan idd beter kut indy's kopen van 30 euro per stuk.
Heel goed.quote:
Mooi toch, dan heb ik nieuwe content als ik hem in december en april nog een keer speel. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 3 september 2018 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tr op launch kopen
[ afbeelding ]
dan beter een indie van 30eu die gewoon compleet is
Meer waard voor je euro?quote:Op maandag 3 september 2018 13:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Mooi toch, dan heb ik nieuwe content als ik hem in december en april nog een keer speel. Ik zie het probleem niet.
Je kan overal wel een probleem van maken maar ik replay veel vaker games die zo werken en aan het eind van de rit heb ik dan meer waar voor mijn euro.
Nee, hij heeft de croft edition en daar zit alle dlc dus al bij. Voor 61 euro.quote:Op maandag 3 september 2018 14:33 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Meer waard voor je euro?Je betaalt straks een game van zestig euro met daarbovenop elke maand nog eens extra geld voor content die (grotendeels) al af is en dus eigenlijk in het originele spel had kunnen zitten.
Wat jij nodig vind om weer over te zeiken broquote:Op maandag 3 september 2018 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
Wat jij nodig vind om het goed te praten bro
Hoe kom je trouwens op 61e voor de croft editie?quote:Op maandag 3 september 2018 11:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Damn, ik ga mijn Croft Edition van Tomb Raider refunden, 61 euro voor betaald.
Je kan idd beter kut indy's kopen van 30 euro per stuk.
Ja ,maar die vloggers klagen ook. MET CAPSLOCK!quote:Op maandag 3 september 2018 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat jij nodig vind om weer over te zeiken bro
ga een ps4 kopen of flikker eens op met je eeuwige gezeik altijd
quote:Op maandag 3 september 2018 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat jij nodig vind om weer over te zeiken bro
ga een ps4 kopen of flikker eens op met je eeuwige gezeik altijd
Ja dat is een prima deal!quote:Op maandag 3 september 2018 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de croft edition en daar zit alle dlc dus al bij. Voor 61 euro.
Oh ja en ditquote:Op maandag 3 september 2018 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens op 61e voor de croft editie?
Ik ook, moet het nog schrijven vanavond. En ik heb overwerk op het werkquote:Op maandag 3 september 2018 15:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
Morgen vervalt het review embargo over Spiderman. Ben benieuwd
dit snap ik nou niet he, vind dat zo zonde van het geld.quote:Op maandag 3 september 2018 16:04 schreef mtchel112 het volgende:
spiderman toch maar in de pre-order bij gamemania, 2 games gevonden die ik toch nooit meer zal spelen en dus maar 25 euro voor spiderman, leuke deal
Ach, ik denk dat het wel meevalt. Tuurlijk is dit een makkelijke oplossing waarbij je eigenlijk verlies maakt.quote:Op maandag 3 september 2018 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit snap ik nou niet he, vind dat zo zonde van het geld.
Zou ze dan liever op marktplaats verkopen, meer geld enzo
hou eens op met zeikenquote:Op maandag 3 september 2018 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weinig plassenquote:Op maandag 3 september 2018 17:02 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man leaks overal.....
Slingeren door de stad ziet er prima uit![]()
YT?quote:Op maandag 3 september 2018 17:02 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man leaks overal.....
Slingeren door de stad ziet er prima uit![]()
Soms is het wel lastig: God of War Ascension (ps3) had bv een moeilijkheid spike. Dus met die lift naar boven (op het eind van het spel) heb ik wel 20x moeten proberen. Naar bed gegaan, 's ochtends om 5 uur weer proberen: in 1x gehaaldquote:Op maandag 3 september 2018 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet leuk zijn al die games spelen voor de menigte die krijgen
zin inquote:
Ah, weer eentje met DLC wat eigenlijk al klaar is. Ook maar niet kopen danquote:
Veel meer moeite. Tijd > geld.quote:Op maandag 3 september 2018 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En een berg mails ontvangen van lui die een mail sturen zoals:quote:Op maandag 3 september 2018 18:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Veel meer moeite. Tijd > geld.
Paupersquote:Op maandag 3 september 2018 18:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
En een berg mails ontvangen van lui die een mail sturen zoals:
Halo 5 euro nu ophallen niet veel geld is goed?
Paupers
Mwah die prijzen van game mania zijn vaak wel echt om te janken helaasquote:Op maandag 3 september 2018 18:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Veel meer moeite. Tijd > geld.
heb je je harde spiderman plasser al naar beneden gekregen inmiddels?quote:Op maandag 3 september 2018 17:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
zin in
(je snapt het waarom als je de game speelt, daar wordt ook al geteaset).
En dat zeg jij?quote:
Wachten op de GOTY ULTIMATE COMPLETE editie voor 40 over een jaartje.quote:Op maandag 3 september 2018 17:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah, weer eentje met DLC wat eigenlijk al klaar is. Ook maar niet kopen dan
Potdikkie zo komen er veel spellen op de wachtrij.
ohneequote:
quote:Op maandag 3 september 2018 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohneenu alles weer moeten ontwijken tot ie uitgespeeld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Heb vooral de webswing leaks alleen gezien. Geniaalquote:Op maandag 3 september 2018 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohneenu alles weer moeten ontwijken tot ie uitgespeeld is
quote:Op maandag 3 september 2018 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had dit niet moeten lezen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Uhhhh ik had bijna weer Battlefield 1 gekocht. Godver ik had het gewoon moeten doen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 02:04 schreef MMaRsu het volgende:
The Battlefield 1 Premium Pass giveaway is set to run from September 11 to 18, as our way to capstone all the giveaways and rewards from the Road to Battlefield V. This offer will let Battlefield 1 owners play everything Battlefield 1 Premium Pass has to offer for free*.
Yasssssquote:Op dinsdag 4 september 2018 02:04 schreef MMaRsu het volgende:
The Battlefield 1 Premium Pass giveaway is set to run from September 11 to 18, as our way to capstone all the giveaways and rewards from the Road to Battlefield V. This offer will let Battlefield 1 owners play everything Battlefield 1 Premium Pass has to offer for free*.
quote:Op maandag 3 september 2018 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]Wanneer komt jouw review online ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook vanmiddag rond 16.00 ?The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
God of War en Horizon: Zero Dawn tot nu toe. De laatste twee Uncharted delen, Battlefield 1 en Assassin’s Creed: Origins (niet altijd maar heeft mooie momenten) zijn ook prachtige games.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:15 schreef Black-Hole het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste game op de Pro? Kan zo een lijstje vinden met Pro enhanced games maar ben benieuwd naar jullie mening. Dan weet ik welke game ik (nog een keer) moet spelen nu ik mijn nieuwe tv binnen heb.
En Senua Hellblade.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
God of War en Horizon: Zero Dawn tot nu toe. De laatste twee Uncharted delen en Assassin’s Creed: Origins (niet altijd maar heeft mooie momenten) zijn ook prachtige games.
GoW moet ik nog een keer kopen net als de DLC van Uncharted maar dat is een kwestie van tijd. Denk dat ik Eloy nog maar een keer onder handen neem en dan niet op story mode speel maar wat lastigerquote:Op dinsdag 4 september 2018 12:18 schreef DKUp het volgende:
God of War en Horizon: Zero Dawn tot nu toe. De laatste twee Uncharted delen en Assassin’s Creed: Origins (niet altijd maar heeft mooie momenten) zijn ook prachtige games.
Dat lijkt me ook nog een hele mooie 'game' en staat ook nog op de to do lijstquote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw review online ?
Ook vanmiddag rond 16.00 ?
voorspelbaar, overal 9./10 en 10/10quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:46 schreef DKUp het volgende:
Over iets meer dan vier uur de reviews en andere zaken over Spider-Man![]()
De Battlefield V beelden op de PS4 Pro zien er prima uit. Xbox One X en pc versies zijn natuurlijk mooier maar dat wisten we al
Rotterdam map![]()
twee cijfers per review?quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voorspelbaar, overal 9./10 en 10/10
Heb zelf verder echt helemaal niks met Marvel films of games.twitter:SkillUpYT twitterde op maandag 03-09-2018 om 22:48:28I just did a 15 minute boss battle in #SpiderManPS4 and it hands down shits over any fight scene you've ever seen in a Marvel movie. reageer retweet
Oneens met tweet. Dat stond zelfs al in mijn previewquote:Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Black-Hole het volgende:
Heb zelf verder echt helemaal niks met Marvel films of games.twitter:SkillUpYT twitterde op maandag 03-09-2018 om 22:48:28I just did a 15 minute boss battle in #SpiderManPS4 and it hands down shits over any fight scene you've ever seen in a Marvel movie. reageer retweet
is poepen op iets goed of slecht?quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oneens met tweet. Dat stond zelfs al in mijn preview
Klinkt als een fanboy.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Black-Hole het volgende:
ligt eraan op wie je poept.quote:
Ik ben zo benieuwd waar Square Enix mee bezig is met die Avenger game. Maar die stilte na de aankondigingquote:Op dinsdag 4 september 2018 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
Yeah right btr dan de thanos fightscenes uhuh
laat ze eerst maar aan FF VII werkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd waar Square Enix mee bezig is met die Avenger game. Maar die stilte na de aankondiging
Ik denk tussen de 8 en 8,5..quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voorspelbaar, overal 9./10 en 10/10
En of je het in Nederland doet of in Belgiëquote:
nahhhh daar is de game te gehyped voorquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 8 en 8,5..
Ik raad CEX aan, want dat klinkt als 'sex' als je het uitspreektquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:06 schreef DKUp het volgende:
Inruilactie van Spider-Man nu ook geldig voor andere grote titels bij de Game Mania tot en met 18 november 2018:
-Spider-Man
-Shadow of the Tomb Raider
-FIFA 19
-Assassin's Creed Odyssey
-Call of Duty Black Ops 4
-Red Dead Redemption 2
-Fallout 76
Battlefield V doet niet mee, maar dat was wel de bedoeling aan het oneven rijtje te zien (en de releasedatum wijziging).
https://www.gamemania.nl/info/Inruilactie-topgames-2018
En anders doe je het lekker via CEX, FOK!, Marktplaats, iets anders of niet
Vergeet ook niet het Black Friday 2018 weekend (start vrijdag 23 november 2018), dan betaal je rond €30-€45,- voor redelijke nieuwe spellen bij verschillende winkels zonder spellen te hoeven inleveren.
Maar die puddles is minstens 1 metacritic punt eraf.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nahhhh daar is de game te gehyped voor
kan je hebt niet via je werk fixen? die kopen toch ook gewoon via micro in?quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Intertoys had de 500 million PS4 van 11:00 tot 11:03 online.
Toen zat ik bij de tandarts.
Het is me niet gegund.
Sterke trailer, lekker action packed en goede gameplaybeelden.quote:
Ja niks mis meequote:Op dinsdag 4 september 2018 15:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sterke trailer, lekker action packed en goede gameplaybeelden.
door deze trailer ga ik hem wel halenquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sterke trailer, lekker action packed en goede gameplaybeelden.
quote:Norway, France, Rotterdam, North Africa
Each of these come with 2 maps.
even geduld tot 16:00quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:37 schreef gniffie het volgende:
WAAR ZIJN DIE SPIDERMAN REVIEWS DAN???
alsof er iemand zit te wachten op deze game
Spider-Man Remastered PS5quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Budgetbak titel toch over 2 jaar toch voor 20 euro als playstation classic .
Wij doen niet aan die speciale edities. Volgens mij hebben we ze nu zelfs helemaal niet. Enkel wat verdwaalde Switches. De 500M editie is sowieso wel op nu, Intertoys was de laatste retailer.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je hebt niet via je werk fixen? die kopen toch ook gewoon via micro in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Infamous was ook tof op de ps 3.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:01 schreef gniffie het volgende:
Waarom is Insomniac zo gehypet eigenlijk? R&C en Resistance. Echte pure 8/10 studio
Dat spel is niet van Insomniac.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Infamous was ook tof op de ps 3.
Niks mis met een 8, dat is een heel goed cijfer.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:01 schreef gniffie het volgende:
Waarom is Insomniac zo gehypet eigenlijk? R&C en Resistance. Echte pure 8/10 studio
Oh dacht altijd van wel.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:00 schreef DKUp het volgende:
Marvel's Spider-Man
Flopshow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SOONY
Ik wel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb nog geen lager cijfer dan een 9 gezien, dat wordt nog lastig nu ik midden in (aan het begin weliswaar) God of War zit....
Mooi man, zuur voor de puddlelaars.quote:
Ik ook niet, maar vind reviews wel leuk om te lezenquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben overigens niet hyped en wacht nog even rustig af. Nog een te grote backlog liggen en FIFA 19 komt er aan.
Waarom vond je MHW tegenvallen dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind reviews wel leuk om te lezen
Ik raakte ooit hyped van Monster Hunter World.... Dat viel toch vies tegen achteraf
Dus nu wacht ik echt alleen maar op 2 games![]()
Days gone en Borderlands 3
Het was TE uitgebreid voor mij en daarnaast was het jagen op monsters en het combat systeem niet aan mij besteed. Ik zie dat het een goede game is maar niet voor mij.... Simpelweg niet leukquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom vond je MHW tegenvallen dan?
Dat had ik ook wel bij de beta, ik vond het helemaal niet leuk om te spelen. Grafisch wisselvallig, tijdslimiet en houterige combat. Gewoon niet mijn type game.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het was TE uitgebreid voor mij en daarnaast was het jagen op monsters en het combat systeem niet aan mij besteed. Ik zie dat het een goede game is maar niet voor mij.... Simpelweg niet leuk
Zou je zeggen dat er een overload is aan mogelijkheden en dat het daarom niet meer leuk is? Ik heb het spel niet gespeeld trouwens.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het was TE uitgebreid voor mij en daarnaast was het jagen op monsters en het combat systeem niet aan mij besteed. Ik zie dat het een goede game is maar niet voor mij.... Simpelweg niet leuk
Praat het maar goed voor jezelfquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
Er is niks houterigs aan de combat. Het is methodisch ala Dark Souls. Dat is niet houterig.
Dit ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wacht lekker tot ik cowboy kan spelen.
Puddles of niet, vind hem wel 'raar' eruit zien ofzo.quote:
Metacritic 8.7, paar 6/7, rest 8 of hoger wel ja. Vrij normaal/verwacht dus. Samenvatting --> Kopen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik zie veel postst, iemand een samenvatting?
Gaat vast allemaal over spiderman en de reviews, gewoon 9 of 10-en zeker?
mja dat sowieso, beetje slingeren door de stad ziet er heel chill uit, dus kopen zal ik 'm sowieso welquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Metacritic 8.7, paar 6/7, rest 8 of hoger wel ja. Vrij normaal/verwacht dus. Samenvatting --> Kopen.
Dat dekt inderdaad wel een deel van de lading....quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:48 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat er een overload is aan mogelijkheden en dat het daarom niet meer leuk is? Ik heb het spel niet gespeeld trouwens.
Dat kan wel kloppen want het was een enorm traag, groot en zwaar wapen. Vloeiende bewegingen maakte het wapen nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja ik snap echt wel dat het niet voor iedereen is,het is ook enorm uitgebreid. Persoonlijk vind ik het niet erg dat er een tijdslimiet op die missies zitten, want zo lang hoeft het ook niet te duren als je het monster eindelijk hebt gevonden ( wat imo het langst duurt ).
Maar ik zou de combat iig niet als houterig benoemen.
Volgens mij maakt het wel enorm uit wat voor type wapen je kiest.
Ik koop direct de season pass erbij.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik koop spidey niet.
Ik wacht wel op de goty editie. Geen zin om elke maand dlc te moeten kopen om een complete game te hebben.
maar wat ga je dan doen tot rdr2?quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik koop spidey niet.
Ik wacht wel op de goty editie. Geen zin om elke maand dlc te moeten kopen om een complete game te hebben.
90 eu betalen voor een spelquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik koop direct de season pass erbij.
Ik kan het ook niet vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:15 schreef Dagger87 het volgende:
Wat is die nieuwe psplus knop naar zeg. Er is geen directe knop meer naar de maandelijkse games in de psplus tabblad. Ik moest god of war 3 zoeken via de zoekmachine.
Ik heb nog zo'n backlog liggen dat ik wel gewoon wacht tot de GOTY hiervan voor twee tientjes is te krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
PS app op je telefoon en dan vanaf daar aan zetten om te downloaden. Kan je alsnog even flink schijten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden.
Moest heel nodig schijten maar wilde het nog downen vóór ik op de pot zit.
Nu lees ik dit ook terwijl ik op de pot zit. Had God of War 3 al tien minuten kunnen downloaden
Normaliter zet ik altijd de PS4 uit als ik weg ga, en kan derhalve pas de PS Plus games downloaden als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
PS app op je telefoon en dan vanaf daar aan zetten om te downloaden. Kan je alsnog even flink schijten.
Dat. Idem voor de nieuwe Tomb Raider.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik koop spidey niet.
Je weet niet eens of de dlc de moeite waard is thoquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Spidey fan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je weet niet eens of de dlc de moeite waard is tho
ok poepje <3quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
God of War Remastered en ik moet nog Metro Last Light uitspelen. Daar ben ik wel zoet mee
quote:
Ja okequote:
jupquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:05 schreef Rijst het volgende:
Hier nog 1 die hyped is voor Spidey. Donderdag vrij. Weet nog niet of ik deze online ga bestellen of donderdag in de winkel ga halen.
Oh fml hij komt vrijdag pas uit 😭
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |