SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017/2018/2019
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 31-08-2018 23:59:31 ]SOONY
but not reallyquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Jimbo het volgende:
puddles
maar ja feit is wel at het er idd minder goed uit ziet![]()
jammer, maarja als het maar lekker speelt, fuck it
Bij Watch dogs hadden ze de graphs wel in de game zitten, maar kon je ze op de pc gewoon activeren via een omweg, dat was wel nice
Ik denk oprecht dat het wel mee valt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef DKUp het volgende:
Maandag gaan we het horen van allerlei websites/YouTubers en vrijdag kun jezelf de Spinnenman zijn.
Ja, dat denk ik ook. De gameplay-beelden zien er allemaal fantastisch uit. Iedereen die het heeft gespeeld is enthousiast.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het wel mee valt.
En wat dan nog, het is een Spider-Man game die speciaal voor de PS4 is ontwikkeld door Insomniac. Ik vind dat we niet mogen klagen.
Als er een developer is die dit kan waar maken dan is het Insomniac wel.
Zeker zin inquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. De gameplay-beelden zien er allemaal fantastisch uit. Iedereen die het heeft gespeeld is enthousiast.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef Drankster het volgende:
Day-one patch confirmed.
[ afbeelding ]
Ik vind het irritant dat twee keer april naast elkaar staat. Pre-order canceled!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
ZIJN WE WEER KLAAR VOOR DLC MENSEN?
[ afbeelding ]
Jezus
Goed, dat wordt dus wachten op een goty versie. Beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus
Is dat spel qua tofheid nou ff13 of meer richting ff8?quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog even inhakend op mijn eerdere FFXV post; in de EU store is de Royal Edition ook twee tientjes. Daarmee haal je alle content tot nu toe binnen.
Echter las ik dat de vier nieuwe DLC packs niét inbegrepen zijn. Die komen pas begin 2019 en daarvoor zal wel een season 2 pass komen.
Ik wacht dus nog ff met mijn aanschaf en replay tot alles compleet is. Die game is straks compleet anders dan ik me herinner van de eerste playthrough.
Dat vraag je aan de verkeerde aangezien ik FFVIII echt heel suf vond. ... Whatever. Daarnaast liep ik aan het eind van disc 2 tegen een game breaking bug op.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is dat spel qua tofheid nou ff13 of meer richting ff8?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeker zin in
Wel Jimbo gerepport omdat het kon
Absoluut richting FFXIII, kut dus.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is dat spel qua tofheid nou ff13 of meer richting ff8?
Ze zijn lijken er een soort van trots opquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus
Bij zo'n lang lopende serie zouden ze eigenlijk een keer een game moeten maken die de een soort Ultimate versie is, met álle personages uit de serie ooit, direct vanaf launch beschikbaar.quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:28 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Cervantes en Raphael zitten in SoulCalibur VI.
Maar 20 vechters buiten de DLC, hopelijk nog wel een paar extra vechters in de launch versie beschikbaar.
Hwang, Hilde, Setsuka, Z.W.E.I., Viola, Rock en Inferno?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij zo'n lang lopende serie zouden ze eigenlijk een keer een game moeten maken die de een soort Ultimate versie is, met álle personages uit de serie ooit, direct vanaf launch beschikbaar.
Het mag dan best gebaseerd zijn op de laatste release uit de serie, als het maar geen port is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
7 DLC packs? zijn ze knettergek ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus
Ik speel echt nooit van die DLC packs..quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
7 DLC packs? zijn ze knettergek ofzo
ik wacht wel tot het volledig te krijgen is voor 20 euro.
Nooit voor beta's toch?quote:Op zaterdag 1 september 2018 13:57 schreef DKUp het volgende:
PS Plus is niet nodig voor de beta van Battlefield V.
Toch wel hoor, of is dat vandaag veranderd?quote:Op zaterdag 1 september 2018 13:57 schreef DKUp het volgende:
PS Plus is niet nodig voor de beta van Battlefield V.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:24 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest XI ploft zojuist op de mat.
Tot over 2 maanden!
https://mp1st.com/news/ba(...)-gold-needed-for-xb1quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:19 schreef budvar het volgende:
[..]
Toch wel hoor, of is dat vandaag veranderd?
Edit: nee is niet veranderd, je hebt echt ps plus nodig.
https://www.gamepur.com/n(...)d-date-and-time.html
[ afbeelding ]
en hoe is ie ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:24 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest XI ploft zojuist op de mat.
Tot over 2 maanden!
Ik zie het ja, apart. Kan me ook slecht voorstellen dat iemand wel een ps4 maar geen ps plus heeft, dan ben je toch wel heel beperkt in wat je kan spelen qua multiplayer.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://mp1st.com/news/ba(...)-gold-needed-for-xb1
Stond hier, maar blijkbaar niet waar.
Ach PS Plus heb ik toch altijd
Ik haal nog de platinum trophy van Guacamelee! 2 en dan ga ik spelen, moet nog 1 trophy.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik haal nog de platinum trophy van Guacamelee! 2 en dan ga ik spelen, moet nog 1 trophy.
Heb in ieder geval alle afspraken van vanavond en morgen afgezegd.
Is het een lastige plat of valt het wel mee?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:30 schreef Drankster het volgende:
Ah fuck die laatste trophy voor Guacamelee! 2, DQXI it is!
quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het een lastige plat of valt het wel mee?
Zag dat de game incl plus korting alsnog 17.99 ofzo was , vind dat best prijzig voor z'n indie eigenlijk..
ja dikke prima, maar ik vind 17.99 voor z'n game gewoon duur, simpel.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]dan wacht je toch op een sale nerd, die game is net like een week uit. En die developers moeten ook gewoon eten nigga.
Veel plezier met DQXI Drankster!! Ben benieuwd of t in de buurt komt van DQ8
nu krijg je alleen games waarvoor je de DLC mag kopen om het te kunnen spelenquote:
Lekker manquote:Op zaterdag 1 september 2018 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu krijg je alleen games waarvoor je de DLC mag kopen om het te kunnen spelen![]()
https://howlongtobeat.com/game.php?id=59509quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dikke prima, maar ik vind 17.99 voor z'n game gewoon duur, simpel.
Ik speel alleen de campaign, en vermaak me er prima mee tot nu toe.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu krijg je alleen games waarvoor je de DLC mag kopen om het te kunnen spelen![]()
Niks mis mee inderdaad, gisteren een beginnetje gemaakt. Destiny 1 was ook wel prima voor 15-20 uur.quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel alleen de campaign, en vermaak me er prima mee tot nu toe.
De dlc kunnen ze echter houden.
Wel een aantal Nederlandse namen op de maan Titan tegengekomen: Oeverloper, Kemphaan en Poelruiter (namen van rigs in de zee).
Ja voor 1 playtrough is het een prima game, vind het alleen zo kut als je echt wil gearen of ook maar iets wil doen je gewoon ~50 eur kwijt bent ofzo.. Het is alsof je een uitgebreide demo krijgtquote:Op zaterdag 1 september 2018 17:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel alleen de campaign, en vermaak me er prima mee tot nu toe.
De dlc kunnen ze echter houden.
Wel een aantal Nederlandse namen op de maan Titan tegengekomen: Oeverloper, Kemphaan en Poelruiter (namen van rigs in de zee).
Vind het reuze mee vallen, die van 1 was moeilijker.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het een lastige plat of valt het wel mee?
Zag dat de game incl plus korting alsnog 17.99 ofzo was , vind dat best prijzig voor z'n indie eigenlijk..
San Andreasquote:Op zaterdag 1 september 2018 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien moeten ze bij Insomniac even kijken naar hoe deze mod puddles doet
Zo! Goede dealquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
South Park 2 gekocht voor 15 euro (Intertoys). Kon ik m niet voor laten liggen, nog inclusief de eerste ook.
Wutquote:Op zondag 2 september 2018 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm ik twijfel om spiderman te bestellen, leek mij ontzettend tof maar zie nu dat igg de graphics al echt achteruit zijn gegaan zeg. Lijkt mij ook heel snel repetitief worden
quote:Op zondag 2 september 2018 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm ik twijfel om spiderman te bestellen, leek mij ontzettend tof maar zie nu dat igg de graphics al echt achteruit zijn gegaan zeg. Lijkt mij ook heel snel repetitief worden
Ik moest meer lachen om de graphics zijn achteruit gegaan door al dat puddle-gate gezeik. Repetitief kan het zeker zijn, dat is nog afwachten.quote:Op zondag 2 september 2018 13:09 schreef mtchel112 het volgende:
O mijn god nee hč, ik heb echt geen zin in bashes van fanboys.
Ik ben persoonlijk geen echte Marvel fan maar Spiderman altijd wel weten te appreciëren, ik ben alleen bang dat het snel gaat vervelen (als in, alles lijkt een beetje op hetzelfde)
Even afwachten inderdaad. Ik wil graag een nieuwe game kopen, veel zin in de nieuwe AC maar dat duurt te lang. Zit dus te kijken naar iets om de tijd te dodenquote:Op zondag 2 september 2018 13:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om de graphics zijn achteruit gegaan door al dat puddle-gate gezeik. Repetitief kan het zeker zijn, dat is nog afwachten.
Voor de tussentijd zal het wel prima zijn denk ik. Ik zal lekker de reviews, artikelen en andere filmpjes afwachten.quote:Op zondag 2 september 2018 13:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Even afwachten inderdaad. Ik wil graag een nieuwe game kopen, veel zin in de nieuwe AC maar dat duurt te lang. Zit dus te kijken naar iets om de tijd te doden
Ik hoor het inderdaad wel vaker over Ubisoft spellen op de PS4.quote:Op zondag 2 september 2018 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb origins gister gekocht maar mijn ps4 geeft telkens disc error met veel gezeur game kunnen omwisselen voor een ander exemplaar. Heb dit nooit met andere games naar probleem ook gehad met Assassins creed Unity dus ben er bang voor dat er iets scheelt aan de Ubisoft discs.
Kan er niet echt een oplossing voor vinden denk niet dat ze me weer laten ruilen.quote:Op zondag 2 september 2018 13:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor het inderdaad wel vaker over Ubisoft spellen op de PS4.
Mooiquote:Op zondag 2 september 2018 14:01 schreef DKUp het volgende:
“Gamestop employees claim new Red Dead Redemption 2 demo put them to sleep”
https://www.eurogamer.net(...)mo-put-them-to-sleep
Lekker man![]()
Geen kras op de disc?quote:Op zondag 2 september 2018 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik dit niet kan fixen ga ik mooi 7 september dit spel inwisselen voor korting voor Spidey.
Ja echt mooi, “Arthur loopt in het woud met zijn paard en iemand speelt op zijn gitaar....”quote:Op zondag 2 september 2018 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi. Als je alleen maar continu wil rennen en schieten ga je maar fortnite of zulke onzin spelen.
Nee heb hem omgeruild voor een nieuwe zelfs vandaag.quote:
gewoon kopen, vind je hem kut verkoop je hem binnen een week op marktplaats.quote:Op zondag 2 september 2018 13:09 schreef mtchel112 het volgende:
O mijn god nee hč, ik heb echt geen zin in bashes van fanboys.
Ik ben persoonlijk geen echte Marvel fan maar Spiderman altijd wel weten te appreciëren, ik ben alleen bang dat het snel gaat vervelen (als in, alles lijkt een beetje op hetzelfde)
Man man manquote:Op zondag 2 september 2018 14:01 schreef DKUp het volgende:
Lekker man![]()
Ik vond hem wel leukquote:Op zondag 2 september 2018 15:55 schreef mtchel112 het volgende:
AC syndicate lijkt mij ook ontzettend toffe setting. Ik ben alleen de gameplay van origins gewend en ben bang dat syndicate tegen valt. Iemand ervaring mee?
jij valt tegenquote:
Sowieso dat RDR2 op de PS5 een classic wordtquote:Op zondag 2 september 2018 15:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Man man man![]()
Het klinkt mij eerder als muziek in m'n orenOverigens heb ik hem in de pre-order staan, ik ga toch niet wachten met kopen. Als ik de prijzen van GTA V zie, heeft wachten tot dat RDR2 goedkoper is ook niet veel zin. Dan is hij al lang uit op de PS6
Altijd wel als je een game pakt die eerder uitgekomen is.quote:Op zondag 2 september 2018 16:28 schreef dud0r het volgende:
In vergelijking met origins is het echt een stap terug. Als je het vergelijkt met Unity is het qua speelstijl hetzelfde. Ik vond Unity wel leuker.
Verder is het een makkelijke platinum.
IGN employees zijn ook ergquote:Op zondag 2 september 2018 14:01 schreef DKUp het volgende:
Lekker man![]()
blijft EA,quote:Op zondag 2 september 2018 16:34 schreef DKUp het volgende:
Meh, eerst zien dan geloven (Anthem) tijdens de release en daarna.
Syndicate is wel redelijk, minder dan Origins natuurlijk.
Ja, Anthem en The Division 2 zijn allebei gewoon puur afwachten.quote:Op zondag 2 september 2018 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft EA,
Division 2 ook wel zin an ondanks de enorme deceptie van deel 1
jup, al hoop ik op t beste, beide games met potentiequote:Op zondag 2 september 2018 16:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, Anthem en The Division 2 zijn allebei gewoon puur afwachten.
Anthem is zo gehyped als The Divison een paar jaar geleden. Anthem zal vast heel goed verkopen ondanks of het spel wel of niet goed zal zijn. The Divison 2 zag er grafisch een stuk minder mooi uit en er was niks nieuws te zien ten opzichte van het eerste deel. Eerste jaar in ieder geval geen expansion pass nodig voor TD2.quote:Op zondag 2 september 2018 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jup, al hoop ik op t beste, beide games met potentie
Benieuwd naar alle content na de launch. Bij Origins was het echt goed. In 2019 komt er geen nieuwe AC dus meer ruimte voor meer AC-content.quote:Op zondag 2 september 2018 16:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gold editie besteld van AC odessy, hopelijk geen disc errors
Via ubisoft zelf trouwens voor ps4, wist niet dat ze fysieke kopieën verstuurde.
20% korting en geen verzendkosten, niet slecht in mijn mening.
Wij geven geen commentaarquote:Op zondag 2 september 2018 17:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Enige vreemde was het stukje in mijn account van link mijn ubisoft met psn.. maar dat ging vanzelf zonder dat ik iets in hoefde te vullen.
Vraag me af hoe dat nou kon.
Haha nou ja ik heb weinig ervaring met linken accounts wat betreft ubisoft.quote:Op zondag 2 september 2018 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij geven geen commentaar
Gr gr Igor & Vladimir
Ik hoop vooral op veel content eigenlijk. Ik mis de tijd dat je een volle game kocht.quote:Op zondag 2 september 2018 16:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Anthem is zo gehyped als The Divison een paar jaar geleden. Anthem zal vast heel goed verkopen ondanks of het spel wel of niet goed zal zijn. The Divison 2 zag er grafisch een stuk minder mooi uit en er was niks nieuws te zien ten opzichte van het eerste deel. Eerste jaar in ieder geval geen expansion pass nodig voor TD2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |