Niet eens zo heel vreemd. Volgens mij heb jij nog nooit ruzie gehad op fokquote:
Oh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens zo heel vreemd. Volgens mij heb jij nog nooit ruzie gehad op fok
wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens zo heel vreemd. Volgens mij heb jij nog nooit ruzie gehad op fok
Kan het me haast niet voorstellenquote:
niet zo haten jij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:36 schreef I. het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al uitgelegd? Wat begrijp je daar niet aan?
Hij heeft toch gewoon gelijk? Ga het teruglezen als je het na 1 keer niet begrijptquote:
tief jij aub helemaal op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Ga het teruglezen als je het na 1 keer niet begrijpt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja, nu ik zo door m'n notes zit heen te scrollen heb je misschien nog wel gelijk ook.
Ja, ik heb ook echt weleens wat onaardigs gezegd alleen dat bleef toch wel beperkt tot een enkele opmerking.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten een woordenwisseling over de terreinknecht van Vitesse misschien
wat Dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:39 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, en zo ja, wat boeit dat? Zo ga je niet met users om. Doe normaal man.
geen idee jongen, maar je moet nu wel stoppen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:40 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de gene die hier mensen aanvalt op dit moment. Weet niet hoor.
Dat is alweer bijna, 18 minuutjes nog maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Redelijk, vooral zin in morgen
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef I. het volgende:
Prima joh. Ik ben weg hier. Jij je zin. Joe.
Je laat je toch niet wegjagen door zo;n staatsautistquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef I. het volgende:
Prima joh. Ik ben weg hier. Jij je zin. Joe.
tief ff op gek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door zo;n staatsautist
fok it bekende userquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door zo;n staatsautist
s middags wat leuks en in de avond diner met drank afgekochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is alweer bijna, 18 minuutjes nog maar
Maar is er een reden waarom je zin hebt in morgen ?
Klopt. Dus een kloontje van iemand is niet heel logisch he?quote:
ik ken jou wel ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Dus een kloontje van iemand is niet heel logisch he?
Iedereen kent mequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
s middags wat leuks en in de avond diner met drank afgekocht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]een leuke zaterdag word het dus
Ja, kap er nou maar mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:49 schreef aloa het volgende:
hele topic weer naar de klote door fok it.
Morgen afgesproken met iemand om naar de sportschool te gaan en zondag Eindhoven. Niets bijzonders.quote:
jij verlangt op vrijdag naar de dinsdag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Morgen afgesproken met iemand om naar de sportschool te gaan en zondag Eindhoven. Niets bijzonders.
Maar dinsdag weer werken, daar wel zin in
Waar werk je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Morgen afgesproken met iemand om naar de sportschool te gaan en zondag Eindhoven. Niets bijzonders.
Maar dinsdag weer werken, daar wel zin in
Ja ik verveel mequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij verlangt op vrijdag naar de dinsdag?
herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik verveel meAls ik werk dan valt dat allemaal wel mee
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
herkenbaarmaar op t werk weer verlangen naar weekend ..
Geloof ik wel ja. En je zult wel uitgeput zijn na een dag van die koters bezig te houdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kinderopvangdie kleintjes houden je wel bezig
ik heb ook niet bijster veel (behalve dat zondag m'n ma hierheen komt om d'r verjaardags BBQ te doen)quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik verveel meAls ik werk dan valt dat allemaal wel mee
Blijf nou gwnquote:
quote:
Soms wel. Maar is ook lachen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. En je zult wel uitgeput zijn na een dag van die koters bezig te houden
Kinderopvang is alleen jonge kinderen toch? Of is dat ook voor oudere klassen zeg maar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Soms wel. Maar is ook lachen hoorEn ik sta er niet in mijn eentje gelukkig
echt niet, dit is te triest voor woordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blijf nou gwn![]()
Dit alles is gwn om een domme miscommunicatie ergens
Even rustig uitpraten en klaar
Het belooft mooi weer te worden in het weekendquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook niet bijster veel (behalve dat zondag m'n ma hierheen komt om d'r verjaardags BBQ te doen)
klopt, anders was het ook iets binnen gewordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het belooft mooi weer te worden in het weekend
Allemaal, behalve de Bob, maar die gaat nooit meer open waarschijnlijk. Al met al ontzettend veel attracties gedaan voor een zomervrijdag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe was het ? Alle achtbanen in geweest ook?
Nergens voor nodig weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderopvang is alleen jonge kinderen toch? Of is dat ook voor oudere klassen zeg maar?
Oke morgen dan even uitpraten. Want dit gaat echt nergens over. Dit is niks voor jou of I.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef aloa het volgende:
[..]
echt niet, dit is te triest voor woorden
Waarom gaat die niet meer open?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal, behalve de Bob, maar die gaat nooit meer open waarschijnlijk. Al met al ontzettend veel attracties gedaan voor een zomervrijdag.
Dat bespreek je maar in DM. Klaar met het gezeik en de persoonlijke aanvallen in dit topic nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:58 schreef aloa het volgende:
Waar is i.? Ik wil graag uitleg over dit gezeik.
Ja alleen jonge kinderen. Bij mij 3 tot 4 jarigen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderopvang is alleen jonge kinderen toch? Of is dat ook voor oudere klassen zeg maar?
oke. jammer hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bespreek je maar in DM. Klaar met het gezeik en de persoonlijke aanvallen in dit topic nu.
De R van Rukquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de R zit weer in de maand
Ik zou het niet kunnen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja alleen jonge kinderen. Bij mij 3 tot 4 jarigen.
https://www.looopings.nl/(...)-vervanging-Bob.htmlquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal, behalve de Bob, maar die gaat nooit meer open waarschijnlijk. Al met al ontzettend veel attracties gedaan voor een zomervrijdag.
jajohquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen denk ikMaargoed, zitten volgens mij ook niet bijster veel mannen in die branche tegenwoordig. Word je gelijk met een scheef oog aangekeken
Teveel onderhoud, opgeschroefde veiligheidseisen, te oud. Komt waarschijnlijk een ander achtbaanachtigiets voor in de plek. Is allemaal nog niet zeker maar mijn zwager en een voetbalmaat van me werken er en die zeggen allebei ook dat er niks meer aan gedaan wordt en dat dat gewoon einde verhaal betekent voor een attractie als dat stadium bereikt is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom gaat die niet meer open?
Maar het was dus wel een geslaagde bezoek aan de Efteling
Ja vooral vrouwen. Hebt ook ouders die vragen of er geen mannen werkzaam zijn omdat ze dat echt niet willen. Wel jammer allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen denk ikMaargoed, zitten volgens mij ook niet bijster veel mannen in die branche tegenwoordig. Word je gelijk met een scheef oog aangekeken
Ah jammer. Ik vond dat wel een leuke achtbaanquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teveel onderhoud, opgeschroefde veiligheidseisen, te oud. Komt waarschijnlijk een ander achtbaanachtigiets voor in de plek. Is allemaal nog niet zeker maar mijn zwager en een voetbalmaat van me werken er en die zeggen allebei ook dat er niks meer aan gedaan wordt en dat dat gewoon einde verhaal betekent voor een attractie als dat stadium bereikt is.
Ja mja, ik zou ook niet snel geloven dat er mannen zijn die dat werk echt leuk vinden als passiequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja vooral vrouwen. Hebt ook ouders die vragen of er geen mannen werkzaam zijn omdat ze dat echt niet willen. Wel jammer allemaal
Gelukkig welquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voorlopig eerst nazomeR
what?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar goed. Ik ben weer weg.
Fijne avond mensen en slaap lekker straks
Zonde ja. Had er ook nog wel een keer in willen gaan. Zit er niet meer in waarschijnlijk. Leuke herinneringen aanquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://www.looopings.nl/(...)-vervanging-Bob.html
Ik zie het.
Wel verrek, als ik dat had geweten was ik er nog in geweest toen ik er was een aantal weken terug.
trustequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Denk dat dat bij Veronica een stille dood sterft. Na een seizoentje of 2 nog pijnlijk volhoudenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind daar geen reet meer aan he
hey strijderquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind daar geen reet meer aan he
2 seizoenen, zo lang nog.. echt bijzonder pijnlijk allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat bij Veronica een stille dood sterft. Na een seizoentje of 2 nog pijnlijk volhouden
is goed schatje. Slaap lekker xoxoxoquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]genoeg geteld. Heb even wat rust nodig voor later
Ze hebben er ook half uur extra aan vastgeplakt toch? Zullen ze leuk vindenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 seizoenen, zo lang nog.. echt bijzonder pijnlijk allemaal
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Ze hadden voor 4jaar bijgetekendquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 seizoenen, zo lang nog.. echt bijzonder pijnlijk allemaal
Ja, ik zag de voorspellingen ook. Mag ook niet klagen, het was een goede zomer tot nu.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er nog wat warme weken aan konden komen
Jep, 2 uur lang. Pfff hulde voor de mensen die het lukt on het helemaal uit te zitten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben er ook half uur extra aan vastgeplakt toch? Zullen ze leuk vinden
4 x reclame...quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, 2 uur lang. Pfff hulde voor de mensen die het lukt on het helemaal uit te zitten.
5 minuten samenvatting op Youtube. Niks mis meequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, 2 uur lang. Pfff hulde voor de mensen die het lukt on het helemaal uit te zitten.
Durf niet in achtbanenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Prima weer voor pretpark vandaag trouwens.
Die pak ik vaak ook nog even mee.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 minuten samenvatting op Youtube. Niks mis mee
Ja, jongen. Als je geen diepte ziet, zit je in zo'n Python. Daar word je niet vrolijk van hoor, ken ik je wel zeggenquote:
Immer achtbanen!quote:
Heb geen flauw idee hoe ik me dat moet voorstellen in praktijkquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jongen. Als je geen diepte ziet, zit je in zo'n Python. Daar word je niet vrolijk van hoor, ken ik je wel zeggen
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef Koen66 het volgende:
heb de hype rondom VI nooit gesnapt eigenlijk
ik wel, maar ze hadden al lang lang lang moeten stoppen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef Koen66 het volgende:
heb de hype rondom VI nooit gesnapt eigenlijk
Moet ik in het restaurant blijven, en word ik weer fattie genoemd door Skedquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!meet doen naar een pretpark dus
Ja, na 5 afleveringen ongeveer.....quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel, maar ze hadden al lang lang lang moeten stoppen.
zowel R&P als Radio49 hadden al een Efteling meet dit jaarquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!meet doen naar een pretpark dus
Als je meegaat noem ik je wel fattie als je problemen hebt om in het karretje te passenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik in het restaurant blijven, en word ik weer fattie genoemd door Sked
dat niet. Het echte hoogtepunt lag denk ik in 2010quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, na 5 afleveringen ongeveer.....
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je meegaat noem ik je wel fattie als je problemen hebt om in het karretje te paasen
R&P??? Ging dat door?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowel R&P als Radio49 hadden al een Efteling meet dit jaar
Faxie en Debsterr zijn erheen geweest in ieder gevalquote:
Ik vind wel een goed moment om je fattie te noemen, hoe dan ook.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet vriend
Nou ja, kwaliteitsjournalistiek is het nooit geweest en na 5 afleveringen was de grap er ook wel vanaf.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat niet. Het echte hoogtepunt lag denk ik in 2010
tijd voor een nieuw boekjequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel, maar ze hadden al lang lang lang moeten stoppen.
Knuffelbeertjequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind wel een goed moment om je fattie te noemen, hoe dan ook.
EN DAN VRAGEN ZE MIJ NIET!quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Faxie en Debsterr zijn erheen geweest in ieder geval
Die Topshow was wel echt een vermakelijk boekje moet ik zeggenquote:
ook wel om kunnen lachen jaquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Topshow was wel echt een vermakelijk boekje moet ik zeggen
Weer?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik in het restaurant blijven, en word ik weer fattie genoemd door Sked
Waren de letters niet wat aan de kleine kant voor jouquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook wel om kunnen lachen ja
Hij schrijft echt op zo'n manier dat je bij elk woord gewoon de stemmen van hun al meteen in je hoofd hoortquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook wel om kunnen lachen ja
het werd al snel grappen en grollen. Een echte voetbalkantine, dat werd over het algemeen wel gewaardeerd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, kwaliteitsjournalistiek is het nooit geweest en na 5 afleveringen was de grap er ook wel vanaf.
Als je jezelf nog een beetje serieus neemt in de voetbalwereld ga je er ook niet als gast meer zitten.
Ja, hij noemde me gister ook al dikkequote:
INSOOOOOquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Waren de letters niet wat aan de kleine kant voor jou
Wowow. Dat dit kan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hij noemde me gister ook al dikke
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Na gisteren. En al die keren daarvoor.
Sowww.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wowow. Dat dit kan.
[..]! En terecht
Je kan je nog bedenkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowww.
Ik weet niet hoe ik me voel over ons uitstapje nu
Wattes?quote:
Ik zal me inhouden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowww.
Ik weet niet hoe ik me voel over ons uitstapje nu
Nee, mijn enige hoop om Sneijdertje nog een keer live te zien laat ik niet schietenquote:
Gewoon bolken toch.quote:
Speelt die nog voor Oranje dan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, mijn enige hoop om Sneijdertje nog een keer live te zien laat ik niet schieten
Die kan niet meer lopen johquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, mijn enige hoop om Sneijdertje nog een keer live te zien laat ik niet schieten
One last time hequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Speelt die nog voor Oranje dan?
Ik wacht op de comeback van Marco van Basten.quote:
Weet je tochquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nu nog? Wat voor buurt woon jij joh?
Blijft wel icoontje natuurlijkquote:
Gewoon als ze denken dat er niemand thuis is snel deur open en eentje de kelder mee insleuren. Ff signaaltje afgeven aan die apenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna half 1 en nog van die kudtkinderen. Man man man
Zo ging dat in de Efteling ook. Al die kinderen mochten gewoon blijven van hun ouders.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna half 1 en nog van die kudtkinderen. Man man man
Maar sked is niet zoquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon als ze denken dat er niemand thuis is snel deur open en eentje de kelder mee insleuren. Ff signaaltje afgeven aan die apen
Ik zit nu te wikipdia'en.quote:
Ajax, Real en Inter. Weinig mis meequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit nu te wikipdia'en.
Toch best een teleurstellende carriere uiteindelijk
Buiten 2009/2010 bij Inter
Twas natuurlijjk ook gewoon een klein lijertje met een grote bek.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
oprottenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax, Real en Inter. Weinig mis mee
3 keer kampioenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax, Real en Inter. Weinig mis mee
Toen had ie de Gouden Bal moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen had ie de Gouden Bal moeten hebben
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sneijder met die kopbal tegen Brazilië WK 2010, zal ik nooit vergeten
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat heeft van Persie zelfs nog beter gedaan toch?quote:
Dat heb ik met Robben die tegen Zweden het penaltysyndroom van Oranje aan flarden schoot.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nee johquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft van Persie zelfs nog beter gedaan toch?
alleen eentje bij United denk ik?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee joh
die heeft jaren bij arsenal gespeeld
Feyenoord, Arsenal, United, ah ook 3 keer. Dacht met Fener ook.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee joh
die heeft jaren bij arsenal gespeeld
Dat moment was toen leuk maar staat niet in mijn top 10 verder.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met Robben die tegen Zweden het penaltysyndroom van Oranje aan flarden schoot.
1 keerquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:34 schreef Fok-it het volgende:
Feyenoord, Arsenal, United, ah ook 3 keer. Dacht met Fener ook.
Dat was Cruzgodquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:34 schreef Fok-it het volgende:
oh huh. Dacht dat hij 99 er ook al zat bij Feyenoord
Dat was het jaar dat ik als kleuter voor het eerst naar de kuip gingquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bwoohh genottelijk spelertje ook man
Oh ja, samen met Jon Dahl Tomasson.quote:
Jij bent ook te jong om die frustratie goed te herinnerenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moment was toen leuk maar staat niet in mijn top 10 verder.
lekker! Waren wel mooie jaartjes manquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat ik als kleuter voor het eerst naar de kuip ging
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Fok-it maakt wel vrienden hier zeg
Nu jij nogquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
gek he?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
uhh?? Neh. De frustratie van al die gemiste pingels o.aquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent ook te jong om die frustratie goed te herinneren
Ga jij ook maar wegquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik zat op Samos te kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
uhh?? Neh. De frustratie van al die gemiste pingels o.a
tegen Italië liggen nog vers in mijn geheugen.
Bosvelt voor Robben wisselenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kokkari?quote:
Dat zeg ik, te jong. Die penaltyfrustratie ligt veel dieper joh, tegen Italié was slechts het hoogtepunt van de ellendequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wist je dat je nu al 3 keer hebt gezegd dat je weg ging.
Dit kan op alzheimer duiden
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterAl die carnaval-supporters van het Nederlands elftal zie je dat nou niet snel doen
Robben had toen wat auw, dus wat dat betreft was die wissel wel te verdedigen, alleen bleek Bosvelt niet helemaal opgewassen tegen het niveau.quote:
Die zijn meteen op hun pik getrapt bij een negatief geluidquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat hij echt volledig uitgefloten werd op de training dag laterAl die carnaval-supporters van het Nederlands elftal zie je dat nou niet snel doen
Nice, lekker eilandjequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pythagorion als ik me goed herinner
Wat was dat een afschuwelijke voetballerquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Robben had toen wat auw, dus wat dat betreft was die wissel wel te verdedigen, alleen bleek Bosvelt niet helemaal opgewassen tegen het niveau.
voedselvergiftiging opgelopen daar, 2 dagen van de wereld op bed. Verder toffe tripquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Uiteraard ontzettend populair.
Want bij Feyenoord adorern ze wanvoetballers.
En beste vrienden met Poetinquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, Advocaat is 3(?) keer bondscoach geweest van het NL elftal. Zal je toch ook wel íets kunnen.
Tuurlijk. Maar ook die maken foutenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, Advocaat is 3(?) keer bondscoach geweest van het NL elftal. Zal je toch ook wel íets kunnen.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Uiteraard ontzettend populair.
Want bij Feyenoord adorern ze wanvoetballers.
Wat ik nooit begrepen heb is dat bij Oranje 2000 meen ik, Peter van Vossen steevast de voorkeur als invaller kreeg boven Piet van Hooijdonk. Had waarschijnlijk iets te maken met dat van Vossen matties was met Rijkaard (wat doet die tegenwoordig trouwens?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb Bosvelt in Oranje nooit helemaal begrepen
Geld tellen in het midden-oostenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik nooit begrepen heb is dat bij Oranje 2000 meen ik, Peter van Vossen steevast de voorkeur als invaller kreeg boven Piet van Hooijdonk. Had waarschijnlijk iets te maken met dat van Vossen matties was met Rijkaard (wat doet die tegenwoordig trouwens?)
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immersquote:
En Bert van Marwijk en Mark van Bommel promoten de shariaquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immers
LEXIEquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immers
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat dat betreft was ik vrij zeker dat Weghorst zou komen.
Wat is die slecht zeg.
Bij ADO houden ze in principe ook niet van voetbalquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij ado een cultheld. Man man man
Heel genante persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongen
Niveauverschil. Prima 'clubvoetballer' zou JD zeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij ado een cultheld. Man man man
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LEXIE
Ik bedoel. En terecht.
[..]
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongen
Had je hem gezien bij zijn debuut vorig weekend?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heel genante persoonlijkheid.
Vooral na de bekerfinalee
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heel genante persoonlijkheid.
Vooral na de bekerfinalee
Nee. Hij ging ook bij bejaardentehuizen langs. Beetje met oudjes pratenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Die jongen was toch 1 grote act
Ik moest nog net niet kotsen van die camerabeelden na de bekerfinalequote:
Mijn vader laat mij graag schijtlolligheden op youtube zien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je hem gezien bij zijn debuut vorig weekend?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hij is gewoon enorm toegewijd
[..]
Nee. Hij ging ook bij bejaardentehuizen langs. Beetje met oudjes praten
Kan ie ze een hoek geven zekerquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt Kramer wel. Die vertelde gewoon even dat hij graag met gehandicapten zou werken. Dat is ook echt vreemd voor een voetballer hoor.
Hoezo is dat echt vreemd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt Kramer wel. Die vertelde gewoon even dat hij graag met gehandicapten zou werken. Dat is ook echt vreemd voor een voetballer hoor.
Kan je beter Theo Lucius-stylo vuurwekhandel doen toch.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste zijn nou niet echt van de diepgang in het levenquote:
Theogodquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je beter Theo Lucius-stylo vuurwekhandel doen toch.
quote:
wie?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er eigenlijk spelers afkomstig van ADO die niet volledig uitgekotst of geflopt zijn bij Feyenoord?
Toornstra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |