Niet eens zo heel vreemd. Volgens mij heb jij nog nooit ruzie gehad op fokquote:
Oh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens zo heel vreemd. Volgens mij heb jij nog nooit ruzie gehad op fok
wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens zo heel vreemd. Volgens mij heb jij nog nooit ruzie gehad op fok
Kan het me haast niet voorstellenquote:
niet zo haten jij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:36 schreef I. het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al uitgelegd? Wat begrijp je daar niet aan?
Hij heeft toch gewoon gelijk? Ga het teruglezen als je het na 1 keer niet begrijptquote:
tief jij aub helemaal op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Ga het teruglezen als je het na 1 keer niet begrijpt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja, nu ik zo door m'n notes zit heen te scrollen heb je misschien nog wel gelijk ook.
Ja, ik heb ook echt weleens wat onaardigs gezegd alleen dat bleef toch wel beperkt tot een enkele opmerking.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten een woordenwisseling over de terreinknecht van Vitesse misschien
wat Dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:39 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, en zo ja, wat boeit dat? Zo ga je niet met users om. Doe normaal man.
geen idee jongen, maar je moet nu wel stoppen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:40 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de gene die hier mensen aanvalt op dit moment. Weet niet hoor.
Dat is alweer bijna, 18 minuutjes nog maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Redelijk, vooral zin in morgen
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef I. het volgende:
Prima joh. Ik ben weg hier. Jij je zin. Joe.
Je laat je toch niet wegjagen door zo;n staatsautistquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef I. het volgende:
Prima joh. Ik ben weg hier. Jij je zin. Joe.
tief ff op gek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door zo;n staatsautist
fok it bekende userquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door zo;n staatsautist
s middags wat leuks en in de avond diner met drank afgekochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is alweer bijna, 18 minuutjes nog maar
Maar is er een reden waarom je zin hebt in morgen ?
Klopt. Dus een kloontje van iemand is niet heel logisch he?quote:
ik ken jou wel ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Dus een kloontje van iemand is niet heel logisch he?
Iedereen kent mequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
s middags wat leuks en in de avond diner met drank afgekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |