Teveel onderhoud, opgeschroefde veiligheidseisen, te oud. Komt waarschijnlijk een ander achtbaanachtigiets voor in de plek. Is allemaal nog niet zeker maar mijn zwager en een voetbalmaat van me werken er en die zeggen allebei ook dat er niks meer aan gedaan wordt en dat dat gewoon einde verhaal betekent voor een attractie als dat stadium bereikt is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom gaat die niet meer open?
Maar het was dus wel een geslaagde bezoek aan de Efteling
Ja vooral vrouwen. Hebt ook ouders die vragen of er geen mannen werkzaam zijn omdat ze dat echt niet willen. Wel jammer allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen denk ikMaargoed, zitten volgens mij ook niet bijster veel mannen in die branche tegenwoordig. Word je gelijk met een scheef oog aangekeken
Ah jammer. Ik vond dat wel een leuke achtbaanquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teveel onderhoud, opgeschroefde veiligheidseisen, te oud. Komt waarschijnlijk een ander achtbaanachtigiets voor in de plek. Is allemaal nog niet zeker maar mijn zwager en een voetbalmaat van me werken er en die zeggen allebei ook dat er niks meer aan gedaan wordt en dat dat gewoon einde verhaal betekent voor een attractie als dat stadium bereikt is.
Ja mja, ik zou ook niet snel geloven dat er mannen zijn die dat werk echt leuk vinden als passiequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja vooral vrouwen. Hebt ook ouders die vragen of er geen mannen werkzaam zijn omdat ze dat echt niet willen. Wel jammer allemaal
Gelukkig welquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voorlopig eerst nazomeR
what?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar goed. Ik ben weer weg.
Fijne avond mensen en slaap lekker straks
Zonde ja. Had er ook nog wel een keer in willen gaan. Zit er niet meer in waarschijnlijk. Leuke herinneringen aanquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://www.looopings.nl/(...)-vervanging-Bob.html
Ik zie het.
Wel verrek, als ik dat had geweten was ik er nog in geweest toen ik er was een aantal weken terug.
trustequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Denk dat dat bij Veronica een stille dood sterft. Na een seizoentje of 2 nog pijnlijk volhoudenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind daar geen reet meer aan he
hey strijderquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind daar geen reet meer aan he
2 seizoenen, zo lang nog.. echt bijzonder pijnlijk allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat bij Veronica een stille dood sterft. Na een seizoentje of 2 nog pijnlijk volhouden
is goed schatje. Slaap lekker xoxoxoquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]genoeg geteld. Heb even wat rust nodig voor later
Ze hebben er ook half uur extra aan vastgeplakt toch? Zullen ze leuk vindenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 seizoenen, zo lang nog.. echt bijzonder pijnlijk allemaal
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Ze hadden voor 4jaar bijgetekendquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 seizoenen, zo lang nog.. echt bijzonder pijnlijk allemaal
Ja, ik zag de voorspellingen ook. Mag ook niet klagen, het was een goede zomer tot nu.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er nog wat warme weken aan konden komen
Jep, 2 uur lang. Pfff hulde voor de mensen die het lukt on het helemaal uit te zitten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben er ook half uur extra aan vastgeplakt toch? Zullen ze leuk vinden
4 x reclame...quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, 2 uur lang. Pfff hulde voor de mensen die het lukt on het helemaal uit te zitten.
5 minuten samenvatting op Youtube. Niks mis meequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, 2 uur lang. Pfff hulde voor de mensen die het lukt on het helemaal uit te zitten.
Durf niet in achtbanenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Prima weer voor pretpark vandaag trouwens.
Die pak ik vaak ook nog even mee.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 minuten samenvatting op Youtube. Niks mis mee
Ja, jongen. Als je geen diepte ziet, zit je in zo'n Python. Daar word je niet vrolijk van hoor, ken ik je wel zeggenquote:
Immer achtbanen!quote:
Heb geen flauw idee hoe ik me dat moet voorstellen in praktijkquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jongen. Als je geen diepte ziet, zit je in zo'n Python. Daar word je niet vrolijk van hoor, ken ik je wel zeggen
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef Koen66 het volgende:
heb de hype rondom VI nooit gesnapt eigenlijk
ik wel, maar ze hadden al lang lang lang moeten stoppen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef Koen66 het volgende:
heb de hype rondom VI nooit gesnapt eigenlijk
Moet ik in het restaurant blijven, en word ik weer fattie genoemd door Skedquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!meet doen naar een pretpark dus
Ja, na 5 afleveringen ongeveer.....quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel, maar ze hadden al lang lang lang moeten stoppen.
zowel R&P als Radio49 hadden al een Efteling meet dit jaarquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK!meet doen naar een pretpark dus
Als je meegaat noem ik je wel fattie als je problemen hebt om in het karretje te passenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik in het restaurant blijven, en word ik weer fattie genoemd door Sked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |