Dit was echt briljant, dat je opeens met die beker op de proppen kwam.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was ook (weer) een spel waar een prijsje mee te winnen wasOpnieuw moest er een verlenging aan te pas komen, waarin ReisT net iets sterker bleek dan dennistd
![]()
[ afbeelding ]
En niet zomaar een bekerquote:Op zondag 10 maart 2019 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit was echt briljant, dat je opeens met die beker op de proppen kwam.
" gaf en geen "
":quote:French people faffing about with their luggage.
Ik had nog gewaarschuwd in de appgroep "deze wil je winnenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit was echt briljant, dat je opeens met die beker op de proppen kwam.
Ik wil altijd wel winnen maar ik verlies zo keihard op spoorkennis.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had nog gewaarschuwd in de appgroep "deze wil je winnen"
Superprijs! Dat was een mooie afsluiter van dit leuke reisje!quote:Op zondag 10 maart 2019 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was ook (weer) een spel waar een prijsje mee te winnen wasOpnieuw moest er een verlenging aan te pas komen, waarin ReisT net iets sterker bleek dan dennistd
![]()
[ afbeelding ]
Eensch!quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond nog een paar reisjes van rond de eeuwwisseling. Zitten jullie daarop te wachten?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond nog een paar reisjes van rond de eeuwwisseling. Zitten jullie daarop te wachten?
Post maar Flash!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dooie mus, dit, dat, allesquote:
Epicquote:
Nvm, inmiddels al gevondenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:22 schreef derLudolf het volgende:
Wat is het algemene topic ook alweer, voor simpele zielen die géén eigen reeks hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |