Wat definieert zoiets dan?quote:Op maandag 19 november 2018 22:20 schreef derLudolf het volgende:
Ha, weer een echte-echte Fles travelsnack![]()
Ja hij werkt ook nog echt volgens internet. Maar daar in Salzbergen staat alles wel gruwelijk hutjemutje op elkaar hoor pfff. Ze hebben er trouwens ook een paar oude uit NL staan, oa een Studebaker uit Assen (jaren '50)quote:Die brandweerpomp stond vorig jaar ook op de Historische Feldtage in Nordhorn. Inclusief brandweermannen in die gele uniforms. Gaaf ding inderdaad
quote:
Britten moeten zich gewoon niet aan worsten wagenquote:Op maandag 19 november 2018 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon wat ze daar "kohlwurst" noemen. Niet al te bijzonder. Geen rookworst, maar een heel stuk lekkerder dan die zetmeelbommen die de Britten bij hun ontbijt durven te serveren
Geen idee wat dat precies isquote:
Klopt, ik heb hem ook nog in actie gezienquote:Ja hij werkt ook nog echt volgens internet.
Ja sjit, ik was net een paar weken terug in Kaldenkirchen.quote:Op maandag 19 november 2018 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Fiets naar een duitse supermarkt en koop wat Kohlwurst zou ik zeggenHet is bepaald niet bijzonder. Dat Casselerribchen was écht erg lekker
Geen idee eigenlijk, misschien dat ik sommige bestemmingen gewoon wat saai vond hoor. Of dat er überhaupt weinig gebeurdequote:Op maandag 19 november 2018 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk werkt het gewoon beter met korte reisjes dan met lange
Nee dan ligt het aan jou. Er gebeurt nooit weinig.quote:Op maandag 19 november 2018 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, misschien dat ik sommige bestemmingen gewoon wat saai vond hoor. Of dat er überhaupt weinig gebeurde
Toen ik je post las, snapte ik gelijk waarom je dat zei want het past bij je maar ik kan niet goed uitleggen waarom. Dit was een beetje een boeren trip ofzo.quote:Op maandag 19 november 2018 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, misschien dat ik sommige bestemmingen gewoon wat saai vond hoor. Of dat er überhaupt weinig gebeurde
Nu snap ik het ook. Met een mooi woord zou ik het "de tractor-factor" noemenquote:Op maandag 19 november 2018 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik je post las, snapte ik gelijk waarom je dat zei want het past bij je maar ik kan niet goed uitleggen waarom. Dit was een beetje een boeren trip ofzo.
quote:Ik vind alle travelsnacks echte.
Tractor-factor, treffend!quote:Op maandag 19 november 2018 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu snap ik het ook. Met een mooi woord zou ik het "de tractor-factor" noemen
[..]
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |