Ja zulke dingen doe ik nu niet meer hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Whahaha wat een briljant tripje was dat. Leuk verslag! Ik krijg er een beetje een nostalgisch gevoel van.
Je had gelukkig wel een helm opquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zulke dingen doe ik nu niet meer hoorOp het dak van een rijdende bus door de waterbak
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, het weekend was nog lang. We sliepen in de Jugendherberge te Hahnenklee-Bockswiese. Hier aan de ontbijttafel.
Even later pakten we de spullen voor een mooie rondrit door de Harz.
Oom Fles bij een "ellendig" stationnetje![]()
Okertalsperre.
En er moest nog wel even van de lokale specialiteit genoten worden: de Windbeutel. Een giga roomsoes, en als je er 2 wegkreeg, kreeg je de derde gratisMaar ja, een half uur later had je weer honger
![]()
![]()
Bis auf näxt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is een bedrijventerrein geworden en veel dingen zijn gesloopt, verplaatst of vervallen. Ben er denk ik drie jaar terug nog naar binnen gesneakt en helemaal bovenop geklommenquote:Op woensdag 3 april 2019 00:59 schreef MaJo het volgende:
Jonge flesTof, ik ben toen ook naar de Expo geweest! Kan me het paviljoen nog goed herinneren met die tuinen binnen.
Bestaat de Expo eigenlijk nog? Ik was er ook bij in Lissabon en volgens mij nog wel meer. Hoor er nooit meer iets over
Ja daar heb ik 2 jaar geleden ooit eens een account aangemaakt inderdaad. Nooit wat mee gedaan eigenlijk. Was het niet zo dat je dan al je belevenissen live moet invoeren? Dus dat je niet meer achteraf van alles kunt toevoegen? Kan me goed voorstellen dat ik er daarom niks mee ben gaan doenquote:Op woensdag 3 april 2019 10:15 schreef RockNijntje het volgende:
Opmerking die niet als reclame maar advies/hulp bedoeld is: is Polarsteps niks voor je om je reizen (ook) in bij te houden? Ik gebruik het nu ook voor m'n reis van vier maanden en ben echt helemaal fan want het is zo makkelijk en overzichtelijk. En het houdt meteen allerlei leuke statistiekjes bij.
Zeker waar. Ik ben zelf alleen helemaal hyped iedere keer dat het kaartje met m'n reisroute bijgewerkt word (quote:Op woensdag 3 april 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik 2 jaar geleden ooit eens een account aangemaakt inderdaad. Nooit wat mee gedaan eigenlijk. Was het niet zo dat je dan al je belevenissen live moet invoeren? Dus dat je niet meer achteraf van alles kunt toevoegen? Kan me goed voorstellen dat ik er daarom niks mee ben gaan doen
Oh dat is het niet dus. Nou ja, ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van eigenlijk, om op nog weer een plek dingen bij te gaan houden. Af en toe hier een verhaaltje, ik vind het wel best![]()
Het Messe Gelände bestaat nog steeds in Hannover ja. Lijkt me dat het daar was?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:59 schreef MaJo het volgende:
Jonge flesTof, ik ben toen ook naar de Expo geweest! Kan me het paviljoen nog goed herinneren met die tuinen binnen.
Bestaat de Expo eigenlijk nog? Ik was er ook bij in Lissabon en volgens mij nog wel meer. Hoor er nooit meer iets over
Zonde eigenlijk, gaat zoveel geld in en dan wordt er niks meer mee gedaanquote:Op woensdag 3 april 2019 10:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Is een bedrijventerrein geworden en veel dingen zijn gesloopt, verplaatst of vervallen. Ben er denk ik drie jaar terug nog naar binnen gesneakt en helemaal bovenop geklommen
Meteen gecheckt, toffe appquote:Op woensdag 3 april 2019 10:15 schreef RockNijntje het volgende:
Opmerking die niet als reclame maar advies/hulp bedoeld is: is Polarsteps niks voor je om je reizen (ook) in bij te houden? Ik gebruik het nu ook voor m'n reis van vier maanden en ben echt helemaal fan want het is zo makkelijk en overzichtelijk. En het houdt meteen allerlei leuke statistiekjes bij.
ik bedoel niet in Hannover maar letterlijk het concept expo (wereldtentoonstelling). Ik zie dat deze nog wel bestaat en ongeveer om de 5 jaar wordt gehouden. Wat ik niet wist is dat er ook weer onderscheid is in de verschillende expo’s. Zo was die in Hannover een universele wereldtentoonstelling en die in Lissabon had als onderwerp oceanen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het Messe Gelände bestaat nog steeds in Hannover ja. Lijkt me dat het daar was?
Allemaal notities gemaakt en zo hequote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef MaJo het volgende:
Die oude snacks zijn toch ook wel heel tofWat onthoud jij er veel van!
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 21:54 schreef Barreltje het volgende:
Durf je het nog een keer met mij aan fles ??![]()
Aha, dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 10 april 2019 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal notities gemaakt en zo heIk ben heel erg van het documenteren
I'm inquote:Op woensdag 10 april 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja met ook Fogel erbij en MaJo en UIO en al onze fans
Ik wil wel wat organiseren nadat ik terug ben uit de VSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |