Iedereen met B-rijbewijs mag busjescoureur zijn, mits maximaal 9 zitplaatsen/inzittenden (chauffeur meegeteld)quote:Op donderdag 11 april 2019 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Zal later vanavond even invullen. Wellicht ook nog handig om te vragen of iemand bereid is, en bevoegd is tot het rijden in een busje?
Ja maar ik wil ook graag mee, en ik heb dus geen rijbewijs, vandaag mijn opmerking.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Iedereen met B-rijbewijs mag busjescoureur zijn, mits maximaal 9 zitplaatsen/inzittenden (chauffeur meegeteld)
Neequote:Op donderdag 11 april 2019 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ken een modje de titel ff veranderen in "Wie heeft zin om Liesje rond te rijden in een busje?"?![]()
Dat is oprecht alweer veel te lang geleden. Berlijn was echt een Topshowquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:37 schreef Barreltje het volgende:
oeh! ik wil wel weer met fles op 1 kamer op reis
gheheh.. ik dacht meer aan ons fantastisch hotel met zwembad in een ander landquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is oprecht alweer veel te lang geleden. Berlijn was echt een Topshow
Ja ik heb daar uit respect voor de nabestaanden (nou ja ZO erg was het nou ook weer niet) nooit een travelsnack van gemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gheheh.. ik dacht meer aan ons fantastisch hotel met zwembad in een ander land![]()
maar goed.. dat was een beetje een domper achteraf![]()
Lijkt me ook leuk om jou te ontmoeten!quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:37 schreef Barreltje het volgende:
oeh! ik wil wel weer met fles op 1 kamer op reis ( en ik wil Majo nou wel eens in het echt zien)
het gaat voor mij heel erg afhangen waneer ivm werk rooster, dus plannen jullie maar wat ik schuif evt wel aan.
Ohja, ik kan liesje wel rond rijden![]()
Dat is wel een heel gaaf reisverslagquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is oprecht alweer veel te lang geleden. Berlijn was echt een Topshow
Ik zou inderdaad een stad nemen op niet al te ver reizen, zoals Leuven of Mechelen of Dusseldorf of Aken. Jij nog plekken waar jij NIET bent geweest?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hotel was trouwens wel behoorlijk fantastisch idd![]()
Maar laten we voor de mensen die dit willen en denken te durven, beginnen met kleine stapjes
Doe niet zo lollig man. Godverdomme. Kinderachtig ditdatalles.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:47 schreef Barreltje het volgende:
Dusseldorf!!
Gaan we dan Skiien?? https://www.alpenpark-neuss.de/piste.html
Fles en sneeuw gaan zo goed samen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |