Ja, maar ze doen echt weinig shots van de barvrouwen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Staat EmilyGodin weer achter de tap?
Veel vrouwen willen een oplossing voor hun vaginale schimmel.quote:
Wanneer verwacht jij Dolberg weer in actie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh meteen reclame
Laat maar zitten dan
Staat ook veel verder weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen echt weinig shots van de barvrouwen.
Geen idee, ik zag wel een foto dat hij weer meedeed met de rondo. Maar kan zomaar nog maanden duren als ik de teksten van Ten Hag zo gehoord hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij Dolberg weer in actie?
Met een dildo in zijn maagquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Was het de keeper van Den Haag? Van Den Haag?
Zou toch genot zijn als hij een CL wedstrijdje meepakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag wel een foto dat hij weer meedeed met de rondo. Maar kan zomaar nog maanden duren als ik de teksten van Ten Hag zo gehoord heb
Ajax heeft hem wel nodig ja, want Huntelaar uit in München heeft ook weinig zin.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou toch genot zijn als hij een CL wedstrijdje meepakt.
Ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Weer 8 minuten reclame. Dit is echt de laatste keer dat ik live kijk.
Ik ben fervent kijker maar ik word hier ook gedemotiveerd van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Weer 8 minuten reclame. Dit is echt de laatste keer dat ik live kijk.
Leven op het randje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik schakel gwn beetje over naar voetbal, tegenwoordig altijd wel voetbal op ziggo op maandag of vrijdag. Kan me niet zoveel schelen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind boskamp echt een wereldgozer.
Dat zou Sked leuk vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En dit weekend gaan we er waarschijnlijk af tegen Vitesse
Sol had wel een leuke versterking geweest voor ajax, maar dan had je 6 spitsen onder contract.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:42 schreef franklop het volgende:
Dolberg heeft zich ongeveer 2,5 maand bewezen.. laat hem eerst maar terug komen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sol had wel een leuke versterking geweest voor ajax, maar dan had je 6 spitsen onder contract.
Ja, en vervolgens de ander de schuld geven als ie reageert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wilfred gaat weer schijtlollig doen als het langer dan 20 seconden over voetbal gaat
Hij denkt dat de kijkers niet zitten te wachten op inhoudelijk geneuzel over voetbal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wilfred gaat weer schijtlollig doen als het langer dan 20 seconden over voetbal gaat
Uh Okquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
jammer dat ze die act met die rode kaart niet laten zien
Prima spitsje joh, lekker man, niets mis mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Genoegen nemen met niveau Sol bij Ajax
Echt totaal niet geschikt voor Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima spitsje joh, lekker man, niets mis mee.
Als backupje, in sierhuis of pereira geloof ik niet hoor dit seizoen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt totaal niet geschikt voor Ajax.
Huntelaar is al onze back-up spits. Als Ajax een spits had gehaald had het gewoon voor de basis gemoeten en dan is niveau Sol niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als backupje, in sierhuis of pereira geloof ik niet hoor dit seizoen.
Als we toch even echt moeten zeiken, hoe veel vertrouwen heb je nou echt in dolberg dit seizoen, eerlijk hequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar is al onze back-up spits. Als Ajax een spits had gehaald had het gewoon voor de basis gemoeten en dan is niveau Sol niet goed genoeg.
JR en ik staan achter Dolberg tot in den dood.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als we toch even echt moeten zeiken, hoe veel vertrouwen heb je nou echt in dolberg dit seizoen, eerlijk he
Moet ie eerst fit worden en een ritme vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
JR en ik staan achter Dolberg tot in den dood.
Niet veel, maar dan vooral om zijn fitheid. Ik heb er wel vertrouwen in dat als hij een tijdje fit is en wedstrijdritme heeft hij zijn 16/17 vorm kan hervinden. Maar dat is een grote als.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als we toch even echt moeten zeiken, hoe veel vertrouwen heb je nou echt in dolberg dit seizoen, eerlijk he
Idd, alsof we alle Vuelta pooltjes consequent invullenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:50 schreef franklop het volgende:
Risico spreiding is toch prima met 3-2
Fietsen is geen sport.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, alsof we alle Vuelta pooltjes consequent invullen
Precies, dat denk ik ook en dus zijn we ws voor een groot deel afhankelijk van KJH.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet veel, maar dan vooral om zijn fitheid. Ik heb er wel vertrouwen in dat als hij een tijdje fit is en wedstrijdritme heeft hij zijn 16/17 vorm kan hervinden. Maar dat is een grote als.
Daarom had ik het ook goed gevonden als Ajax nog een spits had gehuurd of ergens een snelle aanvaller had gekocht die in de spits en op de flanken kan. Maar die konden ze niet vinden dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, dat denk ik ook en dus zijn we ws voor een groot deel afhankelijk van KJH.
Zwakke puntje in onze ploeg. Aan de andere kant, KJH is wel vaak in prima positie, dit soort kansen kan hij niet blijven missen toch
Luuk de Jong lacht hier om.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aan de andere kant, KJH is wel vaak in prima positie, dit soort kansen kan hij niet blijven missen toch
Maar Derksen jankt zelf het hards.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De riante salarissen moeten ergens van betaalt worden.
Als hij al die makkelijke kansen had gemaakt zat die nog bij Schallekequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, dat denk ik ook en dus zijn we ws voor een groot deel afhankelijk van KJH.
Zwakke puntje in onze ploeg. Aan de andere kant, KJH is wel vaak in prima positie, dit soort kansen kan hij niet blijven missen toch
Echt een parodie op een parodie op een spits. Die jongen hoort bij Heracles te voetballen maar is op een of andere onverklaarbare manier omhoog gevallen naar aanvoerder en spits bij PSV? Hoe kan dit?quote:
Dat heeft Van Bommel uitgelegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt een parodie op een parodie op een spits. Die jongen hoort bij Heracles te voetballen maar is op een of andere onverklaarbare manier omhoog gevallen naar aanvoerder en spits bij PSV? Hoe kan dit?
Ik neem geen genoegen met die uitleg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |