abonnement Unibet Coolblue
pi_181594910


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:25:56 #2
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181594926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Laat wel zien dat rijk zijn != hersencapaciteit.
Precies, dat was dan ook mijn hidden message ;-)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181594940
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk dat de politie het wel handig vind dat iemand zichzelf komt melden na betrokken te zijn bij een poging tot witwassen _O-
Het lijkt me niet dat iemand zó dom is, om illegaal verkregen btc te verkopen en dan naar de politie gaan.
Lambo of Rekt
pi_181594941
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:25 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Precies, dat was dan ook mijn hidden message ;-)
Dan zijn we het helemaal met elkaar eens!

Nu SEAL nog even moon en we dansen op de maan.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:24 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181594962
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:26 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dan zijn we het helemaal met elkaar eens!

Nu SEAL nog even moon en we dansen op de maan.
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:30:08 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181595028
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat iemand zó dom is, om illegaal verkregen btc te verkopen en dan naar de politie gaan.
Je gaat je BTC niet voor een tas cash verkopen om het vervolgens netjes aan te geven bij de belastingdienst ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181595040
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je gaat je BTC niet voor een tas cash verkopen om het vervolgens netjes aan te geven bij de belastingdienst ;)
Ja maar daar is geen bewijs voor... hij kreeg 24K meer dan dat ze waard zijn, dat zal zijn argument richting politie zijn.
Lambo of Rekt
pi_181595065
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en net of die aangifte gaat helpen :') De politie vind bijna nooit wat terug als het om gestolen shit gaat, laat staan btc.
Mja, opzich is BTC makkelijk te tracen. Misschien zijn ze niet zo heel slim.

quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je gaat je BTC niet voor een tas cash verkopen om het vervolgens netjes aan te geven bij de belastingdienst ;)
Nee, maar witwassen is het ook niet. Dan zou het geen cash zijn.
pi_181595085
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:30 schreef EggsTC het volgende:
hij kreeg 24K meer dan dat ze waard zijn,
Valt hier iets over te zeggen?

Heb het artikel er nu niet meer bij, dus kan dat er een tijd in staat, maar kan in theorie ook gewoon 1 maand geleden gebeurd zijn.
pi_181595097
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:31 schreef illusions het volgende:
Nee, maar witwassen is het ook niet. Dan zou het geen cash zijn.
Huh?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:33:38 #11
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181595114
Idd voorbarig om te zeggen dat het om witwassen ging?
24k meer krijgen voor hetzelfde, lijkt mij een goed argument?

Maargoed, allemaal aannames.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181595134
Moet je transacties groter dan 15k cash niet sowieso aangeven? Of geldt dat alleen voor ondernemers?
pi_181595201
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Huh?
Als je geld gaat witwassen gaat er juist cash geld IN de wasmachine, waar je vervolgens meestal belasting over betaalt. Niet andersom.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:40:20 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181595240
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je geld gaat witwassen gaat er juist cash geld IN de wasmachine, waar je vervolgens meestal belasting over betaalt. Niet andersom.
Ze kopen er toch BTC van, BTC kun je opgeven aan de belasting want het is niet te controleren hoe je er aan komt. Kan prima via handelen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181595259
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze kopen er toch BTC van, BTC kun je opgeven aan de belasting want het is niet te controleren hoe je er aan komt. Kan prima via handelen
Die gast heeft z'n BTC verkocht, niet gekocht. Degene die er nepgeld voor heeft betaalt is niet degene die naar de politie ging, en dus ook niet degene over wie 't gaat. :P
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:09:23 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181597077
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Die gast heeft z'n BTC verkocht, niet gekocht. Degene die er nepgeld voor heeft betaalt is niet degene die naar de politie ging, en dus ook niet degene over wie 't gaat. :P
Daar heb ik het toch ook niet over? Ik zeg dat hij betrokken is bij een poging tot witwassen. Niet dat hij degene is die geld probeert wit te wassen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181597301
Heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en wat Cardano gekocht. Terwijl alles na de dump een moentje had gemaakt was deze side ways aan het gaan.

Nu is het de eer aan Cardano om te gaan moenen, make me a believer. ^O^
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:51:43 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181599219
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:11 schreef Sosa het volgende:

[..]

ok, waar zet je op in dan?

Ik heb er nog 10k, maar dat zal wel te weinig zijn
Zojuist bekend gemaakt, het minimum voor een node is 20k CPC.

https://cpchain.io/rnodes/

Als je hoger wil dan gaat het al naar 200k. Dat is voor mij in ieder geval al wat te overdreven. Zou op dit moment zo'n 8000 euro zijn.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181599259
nepgeld witwassen
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:54:25 #20
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_181599286
¤180.000 nepgeld, wat een actie _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:06:59 #21
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181599583
Als je met dat soort bedragen gaat werken koop je voor dat kleine beetje geld toch ff een mooi apparaatje die kan checken of geld echt is :')
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:25:29 #22
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_181599946
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zojuist bekend gemaakt, het minimum voor een node is 20k CPC.

https://cpchain.io/rnodes/

Als je hoger wil dan gaat het al naar 200k. Dat is voor mij in ieder geval al wat te overdreven. Zou op dit moment zo'n 8000 euro zijn.
Hmmmm

ansich wil ik er wel een node van maken, maar ik begrijp dat de rewards niet heel hoog zijn. En je moet ze min. 90 dagen locken.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:56:39 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181600739
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:25 schreef Sosa het volgende:

[..]

Hmmmm

ansich wil ik er wel een node van maken, maar ik begrijp dat de rewards niet heel hoog zijn. En je moet ze min. 90 dagen locken.
Het is afhankelijk hoeveel coins er in totaal in nodes worden gelocked. De daily rewards worden verdeeld over alle coins die minimaal 90 dagen vast liggen. ROI ligt rond de 10% schat ik zo in, dus dat is best netjes. Beetje vergelijkbaar met een Dash of Pivx.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:51:09 #24
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_181601991
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is afhankelijk hoeveel coins er in totaal in nodes worden gelocked. De daily rewards worden verdeeld over alle coins die minimaal 90 dagen vast liggen. ROI ligt rond de 10% schat ik zo in, dus dat is best netjes. Beetje vergelijkbaar met een Dash of Pivx.
ah. dat is best te doen. Als het project voortduurt. Ben altijd voorzichtig met locken van tokens/coins.

Maarre, is er een wallet/app van of een desktopapplicatie? Ik lees op de site/rnodes nergens iets over hoe dit in z'n werk gaat.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_181602143
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is afhankelijk hoeveel coins er in totaal in nodes worden gelocked. De daily rewards worden verdeeld over alle coins die minimaal 90 dagen vast liggen. ROI ligt rond de 10% schat ik zo in, dus dat is best netjes. Beetje vergelijkbaar met een Dash of Pivx.
10% Klinkt meer als een droom dan werkelijkheid, hoe gaat dat gerealiseerd worden dan?
It All Goes Back in the Box
pi_181602199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:59 schreef Aventuras het volgende:

[..]

10% Klinkt meer als een droom dan werkelijkheid, hoe gaat dat gerealiseerd worden dan?
Jonge, reageer jij nou maar eerst op de shit die we jou vroegen ipv zelf vragen te stellen, want je bent niet erg geloofwaardig, rossdale heeft wat meer rep dan jij hier.
Lambo of Rekt
pi_181602811
Sowieso het hele concept van nodes die niks functioneels doen en je coins locken :')
pi_181602856
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, reageer jij nou maar eerst op de shit die we jou vroegen ipv zelf vragen te stellen, want je bent niet erg geloofwaardig, rossdale heeft wat meer rep dan jij hier.
Ben nog opzoek naar de bron voor over 10 jaar. Ik kom tot nu toe alleen bij mensen als John McAfee en vage websites uit die zeggen dat VeChain de wereld gaat disrupten. Niet echt nuttig dus.

Maar goed wat maakt het uit, Lambo of rekt toch?
It All Goes Back in the Box
pi_181602959
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:31 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ben nog opzoek naar de bron voor over 10 jaar. Ik kom tot nu toe alleen bij mensen als John McAfee en vage websites uit die zeggen dat VeChain de wereld gaat disrupten. Niet echt nuttig dus.

Maar goed wat maakt het uit, Lambo of rekt toch?
Ja scroll eerst maar ns terug gast, voordat je vage dingen begint te roepen
Lambo of Rekt
pi_181603182
Sjezus wat een negatieviteit joh :')
Vakman pur sang
pi_181604170
Dash power
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 20:04:30 #32
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181604886
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 19:30 schreef Dwaalboy het volgende:
Dash power
Seal power
Hmz...
pi_181605620
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch ook niet over? Ik zeg dat hij betrokken is bij een poging tot witwassen. Niet dat hij degene is die geld probeert wit te wassen
Ah ok ik dacht dat je dat insinueerde. Overigens is dit het hoe je het ook bekijkt geen poging tot witwassen als het geld nep is. :P
pi_181605760
Over een paar jaar zal de politie overigens wel wat bedrevener worden in het opsporen van gestolen Bitcoins en andere coins/tokens, aangezien het niet bepaald anoniem is - zelfs Monero niet.
pi_181609992
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 20:41 schreef illusions het volgende:
Over een paar jaar zal de politie overigens wel wat bedrevener worden in het opsporen van gestolen Bitcoins en andere coins/tokens, aangezien het niet bepaald anoniem is - zelfs Monero niet.
daar zullen ze over een paar jaar de expertise nog niet voor hebben gok ik zo, of mankracht
pi_181610328
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 22:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

daar zullen ze over een paar jaar de expertise nog niet voor hebben gok ik zo, of mankracht
Precies, en niet vergeten, de techniek staat ook niet stil
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181610557
carterthomas twitterde op vrijdag 31-08-2018 om 22:40:54 CME futures close in 20 minutes for BTC - this week has had more buzz than usual for some reason, keep an eye on price this weekend reageer retweet
pi_181611113
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 22:58 schreef Mand het volgende:

[..]

Precies, en niet vergeten, de techniek staat ook niet stil
Ze kunnen hooguit de coins of tokens laten 'freezen' of 'burnen' met medewerking, of de adressen noteren en in de gaten houden. De meeste daders zullen ze niet te pakken krijgen.
pi_181614688


Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 1 september 2018 @ 08:22:29 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181615609
Wat een hoofd :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181616146
quote:
Rekt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181617007
Hoe is het hier? Zijn alle newbies inmiddels weg? Ga ik dit weer volgen :-)
  zaterdag 1 september 2018 @ 10:43:07 #43
131603 Afwazig
Serious business
pi_181617057
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:38 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hoe is het hier? Zijn alle newbies inmiddels weg? Ga ik dit weer volgen :-)
Maak je niet druk. Bij de eerste beste pump zijn ze er weer.
pi_181617181
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Maak je niet druk. Bij de eerste beste pump zijn ze er weer.
Oh crap, ik werd gek van die gasten. Die MZS gaat wel gelijk krijgen met VEN, die gaat niet meer boven de $6 uit komen :p

Meer dan een halfjaar en een halve crypto depressie verder waar mijn portfolio makkelijk gedeeld door 7 is gegaan ben ik klaar om het weer op te pakken :)
pi_181618032
Buy
pi_181618392
AurumCoin (AU)
It All Goes Back in the Box
pi_181618757
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:29 schreef ChickenMan het volgende:
Sowieso het hele concept van nodes die niks functioneels doen en je coins locken :')
Dit ja.
  zaterdag 1 september 2018 @ 12:38:27 #48
131603 Afwazig
Serious business
pi_181618790
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit ja.
Eens.
pi_181619563
Hey jongens, ik heb een vraagje en ik kom er via de website van EOS en Exodus niet uit. Een vriend van me heeft nog iets van 5000¤ aan EOS tokens (de ERC20 versie) op een Exodus wallet gevonden. Is het nog mogelijk om deze om te wisselen voor de huidige EOS coins?

Op de site van Exodus lees ik dat het moeilijk is, maar niet onmogelijk. Als niemand het hier weet, waag ik er even een mailtje aan. Het enige wat ik vind is "There is a possibility of a "fallback" registration process to allow unregistered addresses to access their tokens after the Mainnet launches." en daar word ik niet héél veel wijzer van.
pi_181619650
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:17 schreef illusions het volgende:
Hey jongens, ik heb een vraagje en ik kom er via de website van EOS en Exodus niet uit. Een vriend van me heeft nog iets van 5000¤ aan EOS tokens (de ERC20 versie) op een Exodus wallet gevonden. Is het nog mogelijk om deze om te wisselen voor de huidige EOS coins?

Op de site van Exodus lees ik dat het moeilijk is, maar niet onmogelijk. Als niemand het hier weet, waag ik er even een mailtje aan. Het enige wat ik vind is "There is a possibility of a "fallback" registration process to allow unregistered addresses to access their tokens after the Mainnet launches." en daar word ik niet héél veel wijzer van.
Ik zou het even in de EOS developer telegram vragen. Of op /r/EOS.

Ik herinner me wel dat ze zoiets wilde gaan aanbieden, er is immers een snapshot gemaakt waarop zijn tokens vastliggen op dat moment, maar of ze dat nu al aangeboden hebben weet ik niet.

EOS sowieso :') maar dat is een ander verhaal.

En ik zou ook Exodus niet gebruiken.
pi_181619809
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:23 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik zou het even in de EOS developer telegram vragen. Of op /r/EOS.

Ik herinner me wel dat ze zoiets wilde gaan aanbieden, er is immers een snapshot gemaakt waarop zijn tokens vastliggen op dat moment, maar of ze dat nu al aangeboden hebben weet ik niet.

EOS sowieso :') maar dat is een ander verhaal.

En ik zou ook Exodus niet gebruiken.
Ik zie in Exodus niet zoveel fouts, maar EOS .. tja, kan er ook niks aan doen. :P Niet mijn geld gelukkig.
pi_181619894
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zie in Exodus niet zoveel fouts, maar EOS .. tja, kan er ook niks aan doen. :P Niet mijn geld gelukkig.
Exodus laat toch je private keys in je pc zien als je ingelogd bent? Kan een hacker er makkelijk bij, is een exchange nog veiliger want 2FA.
pi_181621543
Koop nu dash boys! Er schijnen veel heel veel krypto mobile te worden verkocht!!
pi_181622132
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:09 schreef Dwaalboy het volgende:
Koop nu dash boys! Er schijnen veel heel veel krypto mobile te worden verkocht!!
Dank. Alles verkocht.
pi_181622298
PICC
pi_181622470
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:37 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Exodus laat toch je private keys in je pc zien als je ingelogd bent? Kan een hacker er makkelijk bij, is een exchange nog veiliger want 2FA.
Geen idee eigenlijk, heb Exodus al lang niet gebruikt. Heb het letterlijk 1x gebruikt om een hele portfolio van iemand anders z'n Binance op de mijne te zetten omdat dat wel makkelijk gaat en het een ERC20 compatible wallet is.

Snap eigenlijk niet waarom je binnen Binance niet van 1 account naar het andere kan sturen maar daar zal wel een simpele reden voor zijn die ik over 't hoofd zie. Ben te lang wakker. :P
pi_181622572
EOS :')
pi_181622616
Jaja die reactie kennen we nou wel. Het zijn niet mijn tokens.

Het feit dat het EOS is is nog niet zo erg als het feit dat ze tijdens de swap het dubbele van nu waard waren :D
  zaterdag 1 september 2018 @ 16:08:45 #59
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181622622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:06 schreef Viespeuk2018 het volgende:
EOS :')
Wat is zo'n reactie nu waard zonder inhoud?
Viespeuk2018 :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 1 september 2018 @ 16:09:38 #60
62913 Blik
The one and Only!
pi_181622651
Trol van de week
pi_181622655
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat is zo'n reactie nu waard zonder inhoud?
Viespeuk2018 :')
Bitcoin Cash :')
  zaterdag 1 september 2018 @ 16:10:47 #62
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181622676
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:08 schreef illusions het volgende:
Jaja die reactie kennen we nou wel. Het zijn niet mijn tokens.

Het feit dat het EOS is is nog niet zo erg als het feit dat ze tijdens de swap het dubbele van nu waard waren :D
Zo'n mensen verneuken zelfs de SC. Zonder inhoud maar blaten.
Ben dan stil.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181622687
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:43 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dank. Alles verkocht.
Mooi dom haha

Kijk um weer gaan

Dash power

Drugs geld heerlijk
pi_181622734
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:09 schreef Blik het volgende:
Trol van de week
Neem aan dat je mij niet bedoelt, dit is gewoon echt. Geen trollpost.
pi_181622735
Dash? Kiss my ass
pi_181622828
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:10 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zo'n mensen verneuken zelfs de SC. Zonder inhoud maar blaten.
Ben dan stil.
Komt omdat dit het enige levende topic is in dit subforum geloof ik. :P
  zaterdag 1 september 2018 @ 16:37:57 #67
62913 Blik
The one and Only!
pi_181623231
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Neem aan dat je mij niet bedoelt, dit is gewoon echt. Geen trollpost.
Nee, ging niet over jou
pi_181623643
Inhoudelijk ingaan op EOS. :')
pi_181623711
Zolang een coin geld oplevert op de lange termijn maakt het mij geen zak uit welke het is.
pi_181623734
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:00 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang een coin geld oplevert op de lange termijn maakt het mij geen zak uit welke het is.
Die VET van jullie gaat ook wel lekker he.
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:04:54 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181623841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:00 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Die VET van jullie gaat ook wel lekker he.
Picc
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181623852
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:00 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang een coin geld oplevert op de lange termijn maakt het mij geen zak uit welke het is.
Precies.

Als ik trade maakt het me geen reet uit of het EOS is of een andere shitcoin. De meesten zijn toch shitcoins.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:00 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Die VET van jullie gaat ook wel lekker he.
Met VET kon je de laatste tijd best wat winst behalen. Maargoed, feeding the troll enzo.
pi_181623874
VET momenteel 5%+ in 24h
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:06:28 #74
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181623875
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:00 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Die VET van jullie gaat ook wel lekker he.
Geen geld verdiend hebben hiermee en nu zo komen.
Boot gemist? :D
Noob.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181623929
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:06 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Geen geld verdiend hebben hiermee en nu zo komen.
Boot gemist? :D
Noob.
Op dit moment kan je met swingtraden best lekker verdienen. Vrij duidelijke buy/sell walls, kind kan de was doen. Zelfs op EOS had je een goeie 3% kunnen pakken als je het safe speelt.
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:10:45 #76
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181623976
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Op dit moment kan je met swingtraden best lekker verdienen. Vrij duidelijke buy/sell walls, kind kan de was doen. Zelfs op EOS had je een goeie 3% kunnen pakken als je het safe speelt.
Precies, nu is wel leuk moment.
Maar dan komen die noobs ertussen dat alles crap is. Ze zien de waarde niet in die 3-5% elke swing.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181623979
Het meest veilige op dit moment zijn denk ik de coins die nu al veel volume hebben en op veel exchanges staan gelist
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:11:24 #78
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181623990
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:10 schreef metallicelmo het volgende:
Het meest veilige op dit moment zijn denk ik de coins die nu al veel volume hebben en op veel exchanges staan gelist
Ik heb de gekste tokens atm. :D Op volgende bullrun wil ik de max hebben.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181624000
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:10 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Precies, nu is wel leuk moment.
Maar dan komen die noobs ertussen dat alles crap is. Ze zien de waarde niet in die 3-5% elke swing.
Dat is de hele reden dat de koers zo gemanipuleerd wordt. Als jij degene bent die de koers manipuleert dan kan een klein kind nog hoog verkopen en laag inkopen, en als je elke paar dagen 10% meepakt maak je van 20¤ nog een miljoen.
pi_181624024
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:10 schreef metallicelmo het volgende:
Het meest veilige op dit moment zijn denk ik de coins die nu al veel volume hebben en op veel exchanges staan gelist
Dat is altijd het veiligste. ;) Je zal maar mee doen met een pump & dump groep, er 20k¤ in gooien en erachter komen dat het totale volume van de pump 0.5BTC was. Zit je dan mooi met je shitcoins die je nooit meer kwijt raakt.

Die fout heb ik dus een keertje gemaakt. Goeie leerschool.
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:13:14 #81
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181624026
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is de hele reden dat de koers zo gemanipuleerd wordt. Als jij degene bent die de koers manipuleert dan kan een klein kind nog hoog verkopen en laag inkopen, en als je elke paar dagen 10% meepakt maak je van 20¤ nog een miljoen.
Was ik maar een whale. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181624093
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:13 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Was ik maar een whale. :(
Geloof me dat is niemand, als je met whales particuliere personen bedoelt.

Die manipulatie gebeurt ook grotendeels enkel op BTC dus dan heb je wel een idee over hoeveel geld het gaat als je de koers 10% doet stijgen in 5 minuten tijd. Ik denk zelf dat als je nu BTC verkoopt dat het in de handen komt van bankiers. Maarja, dat is ook maar speculatie.

Volgens mij zitten de grote investment bankers zoals Chase er al in sinds voor de grote bullrun van afgelopen winter. Het feit dat dat nu pas in het nieuws komt, komt op mij op z'n zachtst gezegd nogal dodgy over.

Vraag me wel af waarom de echte traders die al 30 jaar beroepsmatig traden crypto met geen stok willen aanraken. Hoge volatiliteit lijkt me juist de natte droom van elke trader.
pi_181624122
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat is zo'n reactie nu waard zonder inhoud?
Viespeuk2018 :')
Jij altijd met je inhoud :P

Inhoud is overschat.
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:19:51 #84
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181624139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jij altijd met je inhoud :P

Inhoud is overschat.
Wtf, jij komt als het erop aankomt ook met inhoud toch?
Niks overschat, zonder inhoud, heb ik poep op die post.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181624141
Tether op #9 trouwens *O* *O* *O*

Hopelijk dondert dat ding snel uit de top 10.
pi_181624142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jij altijd met je inhoud :P

Inhoud is overschat.
Konden we posts maar checken op authentieke inhoud met onze sealscanner.
pi_181624150
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:19 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wtf, jij komt als het erop aankomt ook met inhoud toch?
Niks overschat, zonder inhoud, heb ik poep op die post.
Loop je te kutten joh :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Konden we posts maar checken op authentieke inhoud met onze sealscanner.
_O- _O- _O-
pi_181624153
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:19 schreef KappenBakken het volgende:
Tether op #9 trouwens *O* *O* *O*

Hopelijk dondert dat ding snel uit de top 10.
Dat dat ding nog bestaat vind ik een wonder opzich. :P
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:21:27 #89
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181624168
Wie is de SEAL scammer?
SEAL is een godencoin, wat dikke winst gaat opleveren. Soon®. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181624187
TUSD is overigens in 3 maanden wel flink gegroeid. Heb ik een stuk meer vertrouwen in als USDT.
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:23:44 #91
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181624203
Argh.
Fck it.
Ik lees niet goed.
WARRIORS
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181624208
Weet je wat trouwens veel gebeurt de laatste tijd? Premium WordPress themes en plugins die gebackdoored zijn met een miner. Vraag me of die gasten daar echt wat mee verdienen.

The Pirate Bay heeft ook zo'n miner op alle mirrors. Ben vergeten wat ze minen maar ze geven het wel duidelijk aan dat als je 't er niet mee eens bent je gewoon je virus scanner definities up to date moet houden.
pi_181624515
Vraagje. Weet iemand hier hoe ik 28 bitcoins anoniem kan omzetten naar fiat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181624545
Op naar de 8000 USD _O_
pi_181625284
Lekker groen boys
pi_181625735
Het verhaal wordt steeds mooier, het gaat nu om bijna 11k EOS tokens.

De tering hey, wat moeten dit soort mensen met crypto. :')
pi_181625750
Dacht dat ik een mongool was toen ik m'n Google Auth verloor maar dit slaat alles. _O-
pi_181625789
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:33 schreef illusions het volgende:
Dacht dat ik een mongool was toen ik m'n Google Auth verloor maar dit slaat alles. _O-
Wat, iemand is 11K EOS kwijt?
Lambo of Rekt
pi_181625807
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:32 schreef illusions het volgende:
Het verhaal wordt steeds mooier, het gaat nu om bijna 11k EOS tokens.

De tering hey, wat moeten dit soort mensen met crypto. :')
Tyfus zeg. Das ongeveer 2x modaal ofzo.
pi_181625809
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:24 schreef illusions het volgende:
Weet je wat trouwens veel gebeurt de laatste tijd? Premium WordPress themes en plugins die gebackdoored zijn met een miner. Vraag me of die gasten daar echt wat mee verdienen.

The Pirate Bay heeft ook zo'n miner op alle mirrors. Ben vergeten wat ze minen maar ze geven het wel duidelijk aan dat als je 't er niet mee eens bent je gewoon je virus scanner definities up to date moet houden.
Daar wordt aan verdiend ja, veel malware heeft ook zulke miners.
Lambo of Rekt
pi_181625815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:33 schreef illusions het volgende:
Dacht dat ik een mongool was toen ik m'n Google Auth verloor maar dit slaat alles. _O-
Het een sluit het ander niet uit he :P
pi_181625831
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat, iemand is 11K EOS kwijt?
Ja, maatje van me. :P

Heb 'm (op aanraden van m'n broertje, wist het zelf ook niet) nog gevraagd of ie die zooi had geregistreerd.

"Ja ja ben niet dom."

Ok, nu wist ie dus niet wat ik met registreren bedoelde.
pi_181625835
Gvd kan je een huis van kopen hier. En voor de swap was het nog een redelijk leuk appartement geweest ook.

_O-
pi_181625860
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit he :P
:*
pi_181626142
Dogecoin +63%.
pi_181626245
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:59 schreef Gehrman het volgende:
Dogecoin +63%.
what.. the.. fuck...

Begint nu toch wel te kriebelen om weer te gaan traden. De tyfus.
pi_181626434
n00b vraag:

Ik neem aan dat ik het goed heb want heb best veel ervaring met Ethereum maar niet met Exodus. Als je dus in Exodus naar je EOS wallet gaat, dan zie je dus een uitgaande transactie. Je klikt op die Transaction ID en dan ga je naar EtherScan, daar zie je "From:", en dat is een ETH wallet. Dat is dan toch de ETH wallet van die account?
pi_181626673
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 19:13 schreef illusions het volgende:
n00b vraag:

Ik neem aan dat ik het goed heb want heb best veel ervaring met Ethereum maar niet met Exodus. Als je dus in Exodus naar je EOS wallet gaat, dan zie je dus een uitgaande transactie. Je klikt op die Transaction ID en dan ga je naar EtherScan, daar zie je "From:", en dat is een ETH wallet. Dat is dan toch de ETH wallet van die account?
Ja. Kunt ook even doen alsof je Ethereum in Exodus gaat depositen, je krijgt dan een adres waar je het naar moet overmaken. Dat is je Ether wallet van Exodus en daar staat het ook bij.
pi_181626801
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 19:23 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja. Kunt ook even doen alsof je Ethereum in Exodus gaat depositen, je krijgt dan een adres waar je het naar moet overmaken. Dat is je Ether wallet van Exodus en daar staat het ook bij.
Gaat dus niet omdat Exodus gelijk met een frozen-melding komt. Maargoed, hier word ik al heel blij van.
pi_181626861
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 19:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Gaat dus niet omdat Exodus gelijk met een frozen-melding komt. Maargoed, hier word ik al heel blij van.
Hoezo een frozen melding? Je moet je Ethereum wallet hebben he, niet je EOS. Je kunt via developer tools ook gewoon je private key uit Exodus halen overigens en dan via MEW erbij.
pi_181626908
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 19:30 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoezo een frozen melding? Je moet je Ethereum wallet hebben he, niet je EOS. Je kunt via developer tools ook gewoon je private key uit Exodus halen overigens en dan via MEW erbij.
Ja naja ik heb die computer niet voor me maar hij opende dus gewoon z'n EOS gedeelte van Exodus en heeft daar op een de Transaction ID van een OUT-transactie geklikt, en daar heb ik de wallet van. En daar staat redelijk wat op. Dat is nog maar 1 van de 3 wallets. :P
pi_181629498
Hm lekkere stijging van btc :9
Vakman pur sang
pi_181629965
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Hm lekkere stijging van btc :9
Ja, schommelt de hele dag al beetje rond dit punt geloof ik.
pi_181638267
Sowieso gaat het wel lekker vind ik. Uiteindelijk zijn we met wat schommelingen sinds midden augustus van +/- 6000 USD naar 7200 gegaan. Nog steeds een lange weg te gaan natuurlijk, maar de afgelopen weken gaan niet verkeerd.
pi_181638601
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 11:00 schreef MT10 het volgende:
Sowieso gaat het wel lekker vind ik. Uiteindelijk zijn we met wat schommelingen sinds midden augustus van +/- 6000 USD naar 7200 gegaan. Nog steeds een lange weg te gaan natuurlijk, maar de afgelopen weken gaan niet verkeerd.
Hopen dat Bakkt snel live gaat :)
pi_181640515
... en vandaag weer een bloedbad in m'n watchlist. :P Maar denk dat de alts met een paar uur wel weer stijgen als BTC in de plus blijft.
pi_181642136
Geef die ADA is een schop onder zn donder.
pi_181642263
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2018 14:56 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Geef die ADA is een schop onder zn donder.
Lekker shitcoins blijven kopen jonge
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181642281
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 13:25 schreef illusions het volgende:
... en vandaag weer een bloedbad in m'n watchlist. :P Maar denk dat de alts met een paar uur wel weer stijgen als BTC in de plus blijft.
In de min of echt een bloedbad? De meeste alts waar ik in zit zitten op -1 tot -3% dat is toch helemaal niet erg na een paar dagen steiging en al zeker geen bloedbad toch? Over de laatste week sta ik voor alle alts nog tussen de 5 en 15% in de plus.

Ik weet niet wat je alts doen natuurlijk, maar heb vaak het idee dat er nogal overdreven gereageerd wordt als iets een dagje iets minder gaat. Niks blijft elke dag groen, uiteindelijk gaat alles de hele tijd op en neer en gaat het om de trent en die is bij mij de afgelopen 2-3 weken zeer positief.
pi_181642294
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2018 15:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lekker shitcoins blijven kopen jonge
Wacht maar als die binnenkort weer op de 30 cent staat. Dan ga je huilie doen. :'(
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 september 2018 @ 15:36:39 #122
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181642824
Denk dat we een hele harde dump gaan krijgen straks .... gewoon gevoel.
  zondag 2 september 2018 @ 15:39:41 #123
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181642875
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
Denk dat we een hele harde dump gaan krijgen straks .... gewoon gevoel.
Alles verkocht, dank!
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 september 2018 @ 15:40:35 #124
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181642893
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 15:39 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Alles verkocht, dank!
:P
pi_181642910
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
Denk dat we een hele harde dump gaan krijgen straks .... gewoon gevoel.
Klopt, ik hoop dat de riemen goed vast zitten.
It All Goes Back in the Box
pi_181643033
Ff wachten nog voordat iedereen gaat dumpen, Cardano moet nog eerst gaan moenen.
pi_181643038
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 15:06 schreef MT10 het volgende:

[..]

In de min of echt een bloedbad? De meeste alts waar ik in zit zitten op -1 tot -3% dat is toch helemaal niet erg na een paar dagen steiging en al zeker geen bloedbad toch? Over de laatste week sta ik voor alle alts nog tussen de 5 en 15% in de plus.

Ik weet niet wat je alts doen natuurlijk, maar heb vaak het idee dat er nogal overdreven gereageerd wordt als iets een dagje iets minder gaat. Niks blijft elke dag groen, uiteindelijk gaat alles de hele tijd op en neer en gaat het om de trent en die is bij mij de afgelopen 2-3 weken zeer positief.
Bledbad omdat letterlijk elke coin in 't rood staat. Hoeveel weet ik niet, niet op gelet, ik zit momenteel nergens in.
pi_181643086
Het komt toch nog wel goed met crypto?

toch? -O-
pi_181643113
Here we go.

Dominance staat nu al op 53%, dit gaat een mooie worden!
It All Goes Back in the Box
pi_181643127
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:50 schreef Aventuras het volgende:
Here we go.

Dominance staat nu al op 53%, dit gaat een mooie worden!
Ahhh dat gaat gezellig worden. O+ >:)
pi_181643139
DOGE pleurt weer net zo snel naar beneden als dat ie omhoog ging.
pi_181653383
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:51 schreef illusions het volgende:
DOGE pleurt weer net zo snel naar beneden als dat ie omhoog ging.
Boeiend, 1 doge is een 1 doge.
  zondag 2 september 2018 @ 22:51:06 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181653460
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
Denk dat we een hele harde dump gaan krijgen straks .... gewoon gevoel.
Er zijn weer 100 mil tether naar bitfinex gestuurd, dus BTC wordt weer lekker opgepompt met nepgeld
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181653639
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Er zijn weer 100 mil tether naar bitfinex gestuurd, dus BTC wordt weer lekker opgepompt met nepgeld
Is daar een bron van?
Als dit waar is voorspel ik een slecht einde voor btc.
Vakman pur sang
pi_181653779
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Er zijn weer 100 mil tether naar bitfinex gestuurd, dus BTC wordt weer lekker opgepompt met nepgeld
Is er al duidelijkheid over de nodes van cpc?
pi_181654084
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 23:09 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Is er al duidelijkheid over de nodes van cpc?
yup, gewoon volgens planning gereleased:

https://medium.com/@cpcha(...)ructure-18c570afce2a

de structuur en aantallen zijn bekend de echte details komen later en er is eerdaags een AMA.
pi_181654178
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 23:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

yup, gewoon volgens planning gereleased:

https://medium.com/@cpcha(...)ructure-18c570afce2a

de structuur en aantallen zijn bekend de echte details komen later en er is eerdaags een AMA.
Thx! Minimaal 20k voor een economic node, net geen ¤1000. Morgen maar een wat meer lezen :)
pi_181655600
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 15:51 schreef illusions het volgende:
DOGE pleurt weer net zo snel naar beneden als dat ie omhoog ging.
Dat had je mijlen ver moeten zien aankomen.
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:46 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Boeiend, 1 doge is een 1 doge.
Domme hond, je wil weten hoeveel koopkracht een coin heeft.
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is daar een bron van?
Als dit waar is voorspel ik een slecht einde voor btc.
Dit kan je gewoon terug vinden in de blockchain :-)
https://omniexplorer.info(...)GxRQnFKyb3G1FAJysSfz
pi_181660645
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 03:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat had je mijlen ver moeten zien aankomen.
Joh, echt waar? Leg eens uit!

quote:
Domme hond, je wil weten hoeveel koopkracht een coin heeft.
Met verkeerde been uit bed gestapt?
  maandag 3 september 2018 @ 12:48:54 #140
62913 Blik
The one and Only!
pi_181661064
Net REKT gegaan gok ik :P
pi_181664267
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:27 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Met verkeerde been uit bed gestapt?
De hond sloeg op Doge, was dus niet zo onaardig bedoeld als het wellicht over kwam.
pi_181664495
Waarom word hun logo niet een keer vernieuwd? Het ziet er zo early 90's uit. :')
pi_181665081
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 15:33 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

De hond sloeg op Doge, was dus niet zo onaardig bedoeld als het wellicht over kwam.
Ik heb mijzelf daarna in slaap gehuild :(

Maar nee joh, allemaal goed. Kusjes.
pi_181665982
wavesplatform twitterde op maandag 03-09-2018 om 17:00:37 Smart Contracts are coming to #Waves MainNet in a week, on 10 September! Look at what features they will have and what smart contracts will bring to the #WavesPlatform users really soon: https://t.co/4VXApJLpb4#Blockchain #Crypto $WAVES https://t.co/unTxFPtSic reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181666217
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf daarna in slaap gehuild :(

Maar nee joh, allemaal goed. Kusjes.
:*
pi_181668815
Wavesmaand :D
Eindelijk :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 september 2018 @ 20:20:24 #147
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181669857
Hoe is het leven hier :)
pi_181670176
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
Wavesmaand :D
Eindelijk :D
September Wavesmaand inderdaad. Stond al in mijn kalender.
pi_181670194
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:20 schreef Kyran het volgende:
Hoe is het leven hier :)
Goed.

Nieuwe baan. Parttime met meer salaris.

Crypto niet zo goed.
  maandag 3 september 2018 @ 20:46:50 #150
131603 Afwazig
Serious business
pi_181670446
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
Wavesmaand :D
Eindelijk :D
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_
Waves op de Ledger deze week
Smart contracts volgende week

MAN MAN MAN MAN. _O_ WAVESMAAND _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 september 2018 @ 20:48:10 #151
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181670476
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Goed.

Nieuwe baan. Parttime met meer salaris.

Crypto niet zo goed.
Lekker van baan _O_

Parttime leven _O_

Crypto komt good, m00ns00n
pi_181670515
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_
Waves op de Ledger deze week
Smart contracts volgende week

MAN MAN MAN MAN. _O_ WAVESMAAND _O_
Nu pas _O-

deadcoin walking
pi_181670530
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lekker van baan _O_

Parttime leven _O_

Crypto komt good, m00ns00n
Lekker freelancen erbij voor 90 euro per uur. *)

Moon soon inderdaad!!!
pi_181670618
Was me met dash
pi_181672175
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2018 14:56 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Geef die ADA is een schop onder zn donder.
ADA _O_
pi_181674803
Hoe gaat het trouwens met de mod hier die ziek was?
pi_181674960
Miner kopen, iemand?

V&A / [TK] Crypto miner Ethereum Bitcoin 6x RX570 Saffire 188 MHS

Flink rendement verwacht!
pi_181675166
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:31 schreef MaGNeT het volgende:
Miner kopen, iemand?

V&A / [TK] Crypto miner Ethereum Bitcoin 6x RX570 Saffire 188 MHS

Flink rendement verwacht!
Goede comment van je ^O^

Zou vervelend zijn als iemand zich laat belazeren. Je kunt er ook aan toevoegen dat de block reward naar 2 Ether gaat in plaats van 3 (weet niet of je dat al meegenomen hebt).
pi_181675179
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Goede comment van je ^O^

Zou vervelend zijn als iemand zich laat belazeren. Je kunt er ook aan toevoegen dat de block reward naar 2 Ether gaat in plaats van 3 (weet niet of je dat al meegenomen hebt).
Neuh, het is nu wel duidelijk dat dat ding nooit enig rendement gaat geven.

Maar als je je verveelt ;)

Is ook niet de bedoeling dat ik z'n handeltje platbrand maar juist voorstelling van zaken lijkt me wel zo netjes.
pi_181675232
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:31 schreef MaGNeT het volgende:
Miner kopen, iemand?

V&A / [TK] Crypto miner Ethereum Bitcoin 6x RX570 Saffire 188 MHS

Flink rendement verwacht!
Shit. Ik hem 'm net opgehaald.
pi_181675240
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:44 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Shit. Ik hem 'm net opgehaald.
Dat was vlot, je buurman? :P
pi_181675244
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Neuh, het is nu wel duidelijk dat dat ding nooit enig rendement gaat geven.

Maar als je je verveelt ;)

Is ook niet de bedoeling dat ik z'n handeltje platbrand maar juist voorstelling van zaken lijkt me wel zo netjes.
Heb je ook gelijk in :).

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:44 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Shit. Ik hem 'm net opgehaald.
HAHA REKT!!
pi_181675258
Zodra een goudzoeker z'n schep en houweel verkoopt moet je uitkijken.
pi_181675260
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat was vlot, je buurman? :P
Met mijn Lambo ben ik zo in Rotterdam.
  maandag 3 september 2018 @ 23:50:26 #165
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181675308
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:46 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Met mijn Lambo ben ik zo in Rotterdam.
En nu lekker SEAL minen :9
pi_181675375
Was een grapje he. Ik heb helemaal geen Lambo.
pi_181675378
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 23:46 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Met mijn Lambo ben ik zo in Rotterdam.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 00:10:59 #168
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181675581
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2018 23:24 schreef BadVlad het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de mod hier die ziek was?
Hij was een tijdje geleden weer aanwezig. Ging naar omstandigheden goed en behandeling sloeg volgens mij redelijk goed aan, meer weet ik helaas ook niet.
pi_181676685
Alles verkocht. Fok topic is al een tijdje dood.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2018 @ 09:22:39 #170
230491 Zith
pls tip
pi_181678499
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2018 23:24 schreef BadVlad het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de mod hier die ziek was?
13 of 14 Sept stamcel transplantatie! Daarna nog 6 weken in ziekenhuis liggen en jaartje thuis revalideren.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_181678745
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:22 schreef Zith het volgende:

[..]

13 of 14 Sept stamcel transplantatie! Daarna nog 6 weken in ziekenhuis liggen en jaartje thuis revalideren.
Als je het zo ff snel zegt klinkt het als de behandeling van een ingegroeide teennagel.

Sterkte man!
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2018 @ 10:01:28 #172
230491 Zith
pls tip
pi_181679015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je het zo ff snel zegt klinkt het als de behandeling van een ingegroeide teennagel.

Sterkte man!
Klopt... De hematoloog zei dat in mijn leeftijdscategorie in de eerste paar maanden na de transplantatie 20% overlijdt aan infecties en afstoting. Heb in de vorige kuren ook last gehad van een schimmel infectie waar ik later van las dat 50% eraan overlijdt... Ben dus door aardig wat hoepels gesprongen maar inmiddels zo vaak gehoord dat er een reële kans is dat ik aan <nieuw gevaar> kan overlijden dat het mij niet zo veel meer doet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_181679166
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:01 schreef Zith het volgende:

[..]

Klopt... De hematoloog zei dat in mijn leeftijdscategorie in de eerste paar maanden na de transplantatie 20% overlijdt aan infecties en afstoting. Heb in de vorige kuren ook last gehad van een schimmel infectie waar ik later van las dat 50% eraan overlijdt... Ben dus door aardig wat hoepels gesprongen maar inmiddels zo vaak gehoord dat er een reële kans is dat ik aan <nieuw gevaar> kan overlijden dat het mij niet zo veel meer doet.
Heftig Zith. Sterkte ermee!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181679216
Sterkte Zith!
pi_181679240
Sterkte Zith
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181680046
btc in euro gaat hardt!
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:25:36 #177
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181682201
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:28:20 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181682237
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:02 schreef iloveshitcoins het volgende:
btc in euro gaat hardt!
Waarin gaat ie niet hard dan? In VET :D
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:31:01 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181682283
VET ¤ 0,017 _O_

Op naar de $0,12 eoy
pi_181684781
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 21:48 schreef bamibij het volgende:

[..]

ADA _O_
Iemand hier durfde ADA een shitcoin te noemen.

Wat een pannenkoek. :')
pi_181684799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:31 schreef leolinedance het volgende:
VET ¤ 0,017 _O_

Op naar de $0,12 eoy
Zie ze schitteren die vetvarkens.
  dinsdag 4 september 2018 @ 16:24:28 #182
131603 Afwazig
Serious business
pi_181685018
LedgerHQ twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 15:58:02 Happy #CryptoTuesday! Ledger now supports Hycon, Waves, Rise, FIC Network, Pirl, EOS and Akroma. These 3rd-party apps for Ledger Nano S are available on Ledger Live: https://t.co/lVojp5GnZu For more details on upcoming cryptos support visit https://t.co/4PGV5TOz2l https://t.co/Bsy2LVx6Zp reageer retweet
Waves op de Ledger _O_
  dinsdag 4 september 2018 @ 16:40:25 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181685282
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:06 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Iemand hier durfde ADA een shitcoin te noemen.

Wat een pannenkoek. :')
Al 3 weken lekker stabiel, doet geen zak op dit moment.

Daarnaast is het project ook niet echt onderscheidend van talloze anderen. Topcoin
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181685316
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Al 3 weken lekker stabiel, doet geen zak op dit moment.

Daarnaast is het project ook niet echt onderscheidend van talloze anderen. Topcoin
Heel vaak als een coin lange tijd side ways gaat dan zal die gaan moenen. Let maar op, binnenkort staat hij op de 20 cent. :Y)
  dinsdag 4 september 2018 @ 16:45:09 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181685368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:42 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Heel vaak als een coin lange tijd side ways gaat dan zal die gaan moenen. Let maar op, binnenkort staat hij op de 20 cent. :Y)
Als hij heel lang sideways gaat, dan gaat hij inderdaad daarna omhoog, tenzij hij omlaag gaat.

Consolidatieperiode. Aangezien alles al omhoog is gegaan, zal ADA ook wel wat stijgen ja. Maar dat heeft dan weinig met de coin zelf te maken, meer algemene marktwerking
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181685410
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als hij heel lang sideways gaat, dan gaat hij inderdaad daarna omhoog, tenzij hij omlaag gaat.

Consolidatieperiode. Aangezien alles al omhoog is gegaan, zal ADA ook wel wat stijgen ja. Maar dat heeft dan weinig met de coin zelf te maken, meer algemene marktwerking
Het is in ieder geval geen shitcoin imo.
  dinsdag 4 september 2018 @ 16:51:37 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181685497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:47 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Het is in ieder geval geen shitcoin imo.
ok
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181685625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:24 schreef Afwazig het volgende:
LedgerHQ twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 15:58:02 Happy #CryptoTuesday! Ledger now supports Hycon, Waves, Rise, FIC Network, Pirl, EOS and Akroma. These 3rd-party apps for Ledger Nano S are available on Ledger Live: https://t.co/lVojp5GnZu For more details on upcoming cryptos support visit https://t.co/4PGV5TOz2l https://t.co/Bsy2LVx6Zp reageer retweet
Waves op de Ledger _O_
Ik zit toevallig ook in de WAVES. _O_ Ingekocht op $1.76. ^O^
pi_181685662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:47 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Het is in ieder geval geen shitcoin imo.
Waarom niet dan?
pi_181686203
binance speelgeld is eindelijk nog eens verdubbeld
pi_181687790
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:06 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Iemand hier durfde ADA een shitcoin te noemen.

Wat een pannenkoek. :')
Pannenkoeken :') :')

ADA _O_ _O_ _O_
pi_181687901
M'n teruggehaalde EOS via fallback (naja, niet van mij, in opdracht van) komt over 51 uur vrij. _O_
pi_181687980
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:22 schreef Zith het volgende:

[..]

13 of 14 Sept stamcel transplantatie! Daarna nog 6 weken in ziekenhuis liggen en jaartje thuis revalideren.
Sterkte! Klinkt zeer heftig.
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:49:48 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181689492
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:26 schreef illusions het volgende:
M'n teruggehaalde EOS via fallback (naja, niet van mij, in opdracht van) komt over 51 uur vrij. _O_
Geen idee waar je het over hebt
pi_181689528
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:01 schreef Zith het volgende:

[..]

Klopt... De hematoloog zei dat in mijn leeftijdscategorie in de eerste paar maanden na de transplantatie 20% overlijdt aan infecties en afstoting. Heb in de vorige kuren ook last gehad van een schimmel infectie waar ik later van las dat 50% eraan overlijdt... Ben dus door aardig wat hoepels gesprongen maar inmiddels zo vaak gehoord dat er een reële kans is dat ik aan <nieuw gevaar> kan overlijden dat het mij niet zo veel meer doet.
sterkte, pik. Goed dat je hier nog rondhangt iig.
pi_181689619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt
Geeft niks, anderen wel. :P Heb een heleboel EOS terug "gevonden".
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:02:01 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181689783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Geeft niks, anderen wel. :P Heb een heleboel EOS terug "gevonden".
private key kwijt of wat?
pi_181689832
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

private key kwijt of wat?
Was niet geregistreerd.
pi_181689868
Nu aan 't unstaken dus, duurt nog 50 uur en dan zijn ze vrij. *O*

Waarom dat zo fucking lang duurt snap ik eigenlijk niet, 72uur totaal.

Effe snel 10k op verdiend. :7
pi_181690260
Koers blijft het nog steeds goed doen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 21:43:45 #201
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 21:45:06 #202
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181692557
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:06 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Iemand hier durfde ADA een shitcoin te noemen.

Wat een pannenkoek. :')
ADA is tot nu toe alleen maar een lege belofte. Er is echt nul komma niks aan een product. Whitepaper coin .... kan best wat worden en de prijs zegt echt niks over of iets een shit coin is of niet .... zie XRP en XVG :)
pi_181692580
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:24 schreef Gehrman het volgende:
Koers blijft het nog steeds goed doen.
Euhm ik hoop het, ff dipje en flink.
Vakman pur sang
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:24:43 #204
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181693543
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Euhm ik hoop het, ff dipje en flink.
Welk dipje?
Hmz...
pi_181693769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

ADA is tot nu toe alleen maar een lege belofte. Er is echt nul komma niks aan een product. Whitepaper coin .... kan best wat worden en de prijs zegt echt niks over of iets een shit coin is of niet .... zie XRP en XVG :)
Dan zijn 99% van alle bestaande cryptomunten shitcoins.

Shitcoins zijn er alleen voor de pumps en daarna zijn ze compleet waardeloos. Ik zie dit niet snel gebeurden met hoge marketcaps coins/tokens zoals XRP. BitConnect was een uitzondering, meestal hebben shitcoins een lage marketcap. Die met een hogere marketcap van $1 miljard of meer zullen heus niet zomaar verdwijnen.
pi_181694213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:34 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Dan zijn 99% van alle bestaande cryptomunten shitcoins.
Zijn het ook.
quote:
Shitcoins zijn er alleen voor de pumps en daarna zijn ze compleet waardeloos. Ik zie dit niet snel gebeurden met hoge marketcaps coins/tokens zoals XRP. BitConnect was een uitzondering, meestal hebben shitcoins een lage marketcap. Die met een hogere marketcap van $1 miljard of meer zullen heus niet zomaar verdwijnen.
Wat een onzin. Op dit moment zegt market cap helemaal niks over de kwaliteit van een coin of token, kijk alleen al naar DOGE, of EOS voor mijn part. En prijs al helemaal niks, ligt er maar helemaal aan wat de supply is natuurlijk.
pi_181694283
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Zijn het ook.

[..]

Wat een onzin. Op dit moment zegt market cap helemaal niks over de kwaliteit van een coin of token, kijk alleen al naar DOGE, of EOS voor mijn part. En prijs al helemaal niks, ligt er maar helemaal aan wat de supply is natuurlijk.
Nu zit je gwn bijdehand te doen. Wedden dat de grote namen er over een paar jaar nog steeds zitten? Hoe erg ik die Bitcoin Cash ook haat.
pi_181694318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:56 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Nu zit je gwn bijdehand te doen. Wedden dat de grote namen er over een paar jaar nog steeds zitten? Hoe erg ik die Bitcoin Cash ook haat.
Waar zeg ik van niet dan?
pi_181694349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar zeg ik van niet dan?
Dan zijn het geen shitcoins of wel? Die leven niet zo lang hoor.
pi_181694414
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:59 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Dan zijn het geen shitcoins of wel? Die leven niet zo lang hoor.
Alleen omdat het waarde heeft betekent het niet dat het geen shitcoin is ofzo. Je vindt DogeCoin een solide project? :P
pi_181694434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Alleen omdat het waarde heeft betekent het niet dat het geen shitcoin is ofzo. Je vindt DogeCoin een solide project? :P
Met DogeCoin ben ik niet bekend.
pi_181694484
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:02 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Met DogeCoin ben ik niet bekend.
Nummer #22 ter wereld, en leent z'n bestaan uit aan het feit dat de Shiba Inu een leuke hond is en populair is op memes.
pi_181694582
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Nummer #22 ter wereld, en leent z'n bestaan uit aan het feit dat de Shiba Inu een leuke hond is en populair is op memes.
Ik heb in de grootste shitcoins gezeten dus ga mij nou niet vertellen wat een shitcoin is.

Misschien zijn dat gwn honden liefhebbers? Tja, dat ben ik niet dus ik blijf dr van af.
pi_181694607
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:10 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ik heb in de grootste shitcoins gezeten dus ga mij nou niet vertellen wat een shitcoin is.

Misschien zijn dat gwn honden liefhebbers? Tja, dat ben ik niet dus ik blijf dr van af.
Volgens jou is het geen shitcoin als 'ie na een paar jaar nog sterk staat. :')
pi_181694642
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens jou is het geen shitcoin als 'ie na een paar jaar nog sterk staat. :')
Als mensen aan die coin waarde hechten dan moeten zij dat weten. Misschien is Doge voor hun goud waard weet jij het.
pi_181694665
Jij komt er wel. _O-
pi_181694684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:14 schreef illusions het volgende:
Jij komt er wel. _O-
Nou kappen met bijdehand lopen doen, anders zal ik je rapporteren.
pi_181695405
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:15 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Nou kappen met bijdehand lopen doen, anders zal ik je rapporteren.
Wat is jouw definitie van een shitcoin?
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:58:30 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181695466
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:24 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Welk dipje?
Wen maar aan zijn dipjes :')
  woensdag 5 september 2018 @ 00:01:01 #220
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181695501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:15 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Nou kappen met bijdehand lopen doen, anders zal ik je rapporteren.
Sow!

#teamillusions
pi_181695507
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat is jouw definitie van een shitcoin?
Een coin dat in principe 'dood' is. Dat kan komen omdat het een scamcoin is of de devs het project hebben opgegeven.
pi_181695546
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:02 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Een coin dat in principe 'dood' is. Dat kan komen omdat het een scamcoin is of de devs het project hebben opgegeven.
Tja maar wat voor de een een scamcoin is is voor de ander een succes. Hiermee schieten we dus nog niks op -O-
pi_181695570
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Tja maar wat voor de een een scamcoin is is voor de ander een succes. Hiermee schieten we dus nog niks op -O-
Nadat de scammers met de buit vertrokken zijn natuurlijk. Dan is het duidelijk dat het voortaan een shitcoin zal blijven. Valt idd geld mee te verdienen, maar dan moet je wel op tijd je bag dumpen.
pi_181695579
Zo zie je maar dat het belangrijk is om je definities op orde te hebben. :P
pi_181695584
Wel blij dat ik nu weet dat DOGE geen shitcoin is. *O* Morgen 25k in stoppen.
pi_181695595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:09 schreef illusions het volgende:
Zo zie je maar dat het belangrijk is om je definities op orde te hebben. :P
Tja ik vind IOTA een shitcoin, maar volgens Viespeuk kan het geen shitcoin zijn :P
pi_181695596
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef illusions het volgende:
Wel blij dat ik nu weet dat DOGE geen shitcoin is. *O* Morgen 25k in stoppen.
Als jij er vertrouwen in hebt dat niet iedereen hem peert ga je gang.
pi_181695597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef illusions het volgende:
Wel blij dat ik nu weet dat DOGE geen shitcoin is. *O* Morgen 25k in stoppen.
Beste keuze ooit _O_ _O_
pi_181695602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:11 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Als jij er vertrouwen in hebt dat niet iedereen hem peert ga je gang.
Ik weet vrij zeker dat er altijd developers voor doge zullen zijn. Hun conferences zijn ook legendary.
pi_181695609
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:11 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat er altijd developers voor doge zullen zijn. Hun conferences zijn ook legendary.
Aan mij zullen ze geen cent verdienen.
pi_181695644
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:12 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Aan mij zullen ze geen cent verdienen.
Welke coins verdienen wel een cent aan jou dan?
pi_181695658
Ik zit te denken om in https://www.spacekim.io/ te investeren.
pi_181695713
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Welke coins verdienen wel een cent aan jou dan?
Je bedoelt in welke ik heb geïnvesteerd?

BTC ADA WAVES POLY XMR PIVX SHL PRL LTHN USDT heb ik nu.
pi_181695744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:25 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Je bedoelt in welke ik heb geïnvesteerd?

BTC ADA WAVES POLY XMR PIVX SHL PRL LTHN USDT heb ik nu.
Ja maar dan verdienen ze toch niet perse een cent aan jou? Je moet zorgen dat je er eerder uit bent dan dat de developers verkopen en niemand van hun verdiend een cent aan jou ouwe Viespeuk2018.

En laten we het niet "investeren" noemen joh, dat geeft teveel cachet aan wat we hier doen. Het is speculatie op volle toeren, en dat is heerlijk _O_
pi_181695804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:28 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja maar dan verdienen ze toch niet perse een cent aan jou? Je moet zorgen dat je er eerder uit bent dan dat de developers verkopen en niemand van hun verdiend een cent aan jou ouwe Viespeuk2018.

En laten we het niet "investeren" noemen joh, dat geeft teveel cachet aan wat we hier doen. Het is speculatie op volle toeren, en dat is heerlijk _O_
Zo lang ik er maar een cent aan verdien vind ik het best. Beetje speculeren met andermans geld, prima. Dan noemen we het gokken, doen ze bij de beurs ook.
pi_181695820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:37 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Zo lang ik er maar een cent aan verdien vind ik het best.
Dan had je het ook in DOGE kunnen pompen.
pi_181695862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dan had je het ook in DOGE kunnen pompen.
Had gekund, maar ik ga niet op elke willekeurige coin gokken. ;)
pi_181696026
pi_181697065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:48 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Had gekund, maar ik ga niet op elke willekeurige coin gokken. ;)
Volgens mij doe je dat nu wel met ADA, want de vraag waarom dat geen shitcoin is heb je nog niet beantwoord. :P
pi_181697549
And another one :)
pi_181697555

Muahahahahhh

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 06:59:55 ]
pi_181697566
De eerste stappen righting de 'killer app' carbon bank ecosysteem zijn gezet :)
pi_181697974
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:15 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Nou kappen met bijdehand lopen doen, anders zal ik je rapporteren.
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181698046
JAJAJAJAJAJAJA UNIBERSAAAAAA
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 08:25:42 #245
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181698203
Als alles wat ook maar enigszins activiteit vertoont niet onder shitcoin kan vallen heb je wel een erg ruime opvatting hoor ....

Ook met shitcoins kan je winst maken. Dat is hier al vaak genoeg gezegd, maar dat maakt een shitcoin niet minder shit :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 08:30:30 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181698241
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:15 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Nou kappen met bijdehand lopen doen, anders zal ik je rapporteren.
oO/
pi_181698260
quote:
DEFINITION of 'Shitcoin'

Shitcoin is a pejorative term used to describe an altcoin that has become worthless. Shitcoin value may disappear because interest failed to materialize, because the altcoin itself was not created in good faith, or because the price was based on speculation.
Dit vooral dus.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 08:37:05 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181698297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dit vooral dus.
Ja, dan is ADA toch bijna een definitie van een shitcoin (voor nu in ieder geval). Na zoveel tijd hebben ze nog niks, behalve beloftes en een leuk team.
pi_181698353
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, dan is ADA toch bijna een definitie van een shitcoin (voor nu in ieder geval). Na zoveel tijd hebben ze nog niks, behalve beloftes en een leuk team.
Dat zou ik wel zeggen ja. :) Hoge marketcap puur op basis van speculatie.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 5 september 2018 @ 09:22:06 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181698854
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:02 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Met DogeCoin ben ik niet bekend.
:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 september 2018 @ 09:27:09 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181698949
Dogecoindark zeker ook niet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 september 2018 @ 09:41:59 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181699205
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:27 schreef fathank het volgende:
Dogecoindark zeker ook niet?
Kun je toch maar mooi een porno account mee betalen. Want dat doen mensen anno 2018 nog enzo, great team, many copy paste, much partnerships, such wow
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 5 september 2018 @ 10:15:14 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181699702
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kun je toch maar mooi een porno account mee betalen. Want dat doen mensen anno 2018 nog enzo, great team, many copy paste, much partnerships, such wow
Hebben ze toch maar mooi even de industrie mee de moeder gedisrupt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 september 2018 @ 10:43:55 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181700230
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Hebben ze toch maar mooi even de industrie mee de moeder gedisrupt
Toch knap, je community miljoenen laten betalen zodat jij een reclamefilmpje kunt laten maken voor je coin.

Dat moet ik ze wel meegeven :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181700267
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Toch knap, je community miljoenen laten betalen zodat jij een reclamefilmpje kunt laten maken voor je coin.

Dat moet ik ze wel meegeven :Y
Ja, en iets maakt wat 0 zin heeft waar ze dachten dat ze echt een knaller zouden maken :')
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 11:33:23 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181701057
Betalen voor porno .... echt wtf.
  woensdag 5 september 2018 @ 11:51:53 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181701416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:33 schreef Kyran het volgende:
Betalen voor porno .... echt wtf.
En betalen voor reclame :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181701454
Ok, waar waren we, when ven moen
Lambo of Rekt
pi_181701547


Here we go agahahain; same old shit dog just another day.
Lambo of Rekt
pi_181701580
rip
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 12:02:19 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181701616
Gewoon ook even 300 in een minuutje .... pats boem weg :D
pi_181701623
stop loss iets onder de 7k?
  woensdag 5 september 2018 @ 12:05:47 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181701700
Zolang BTC tussen de 7350 en 7100 blijft schommelen blijft hij voorlopig in zijn uptrend. Mooie drop tot exact de onderkant van de huidige range :D Mooi dat hij er niet doorheen klapte, of ja... nog niet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181701748
Ether bijna op -10% _O_
pi_181701776
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Zolang BTC tussen de 7350 en 7100 blijft schommelen blijft hij voorlopig in zijn uptrend. Mooie drop tot exact de onderkant van de huidige range :D Mooi dat hij er niet doorheen klapte, of ja... nog niet
Lambo of Rekt
pi_181701789
Wel frappant dat Bitcoin Diamond lekker pumpt.

Diamonds are forever!!
pi_181701814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 05:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij doe je dat nu wel met ADA, want de vraag waarom dat geen shitcoin is heb je nog niet beantwoord. :P
Volgens jullie definitie is heel crypto shit. Wat ik wel of niet shit vind moet ik zelf weten.

En nou opbokken. :{w
pi_181701836
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:12 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Wat ik wel of niet shit vind moet ik zelf weten.
Laat ons dat dan ook lekker zelf beslissen verrekte koekwaus :D
pi_181701844
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Laat ons dat dan ook lekker zelf beslissen verrekte koekwaus :D
_O-
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 12:14:22 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181701853
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:12 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Volgens jullie definitie is heel crypto shit. Wat ik wel of niet shit vind moet ik zelf weten.

En nou opbokken. :{w
Mogen wij dat dan ook? Wat een aanwinst weer dit ....
pi_181701863
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:54 schreef EggsTC het volgende:
Ok, waar waren we, when ven moen
EoY 12 dollah.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 5 september 2018 @ 12:15:10 #272
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181701866
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:12 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Volgens jullie definitie is heel crypto shit. Wat ik wel of niet shit vind moet ik zelf weten.

En nou opbokken. :{w
Mag ik vragen als jij geen schouders hebt?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181701867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mogen wij dat dan ook? Wat een aanwinst weer dit ....
Jullie lijken wel een stel wijven.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 12:16:39 #274
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181701889
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:15 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Jullie lijken wel een stel wijven.
Nu weer teurg naar normaal doen (iedereen, ik ook) anders ga ik inderdaad mensen rapporteren :P Niet op de man blijven spelen om reacties uit te lokken.
  woensdag 5 september 2018 @ 12:16:57 #275
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181701892
Goedemorgen Warriors!

Welkom terug Kyran :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181701992
quote:
BYD, One of the Largest Chinese Car Brands and World’s Top Selling Plug-In Electric Car Manufacturer, Is Further Tackling Carbon Emission Imbalances by Partnering with DNV GL and VeChain, Completing Blockchain Based Proof of Concept and is Mass-Production Ready
https://medium.com/@vecha(...)ric-car-ab591f73237f

We gaan moeeeeeeeeeeeeeehoehoehoen

SEAL, de VENkiller, komt er ook aan _O_
Lambo of Rekt
pi_181702093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nu weer teurg naar normaal doen (iedereen, ik ook) anders ga ik inderdaad mensen rapporteren :P Niet op de man blijven spelen om reacties uit te lokken.
Oke :@
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 12:31:18 #278
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181702115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oke :@
oO/
pi_181702283
Keurige timing weer Ven met mooi nieuws BTC kakt in _O-
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181702511
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:40 schreef m.k het volgende:
Keurige timing weer Ven met mooi nieuws BTC kakt in _O-
7 sept komt er nog zoiets als dit.
Lambo of Rekt
pi_181702515
Kijk Tether dan eens pumpen.
It All Goes Back in the Box
pi_181702596
Doe maar een flinke dip, dan ga ik all-in op GODENCOIN VET _O_
pi_181702612
Lambo of Rekt
pi_181702621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

7 sept komt er nog zoiets als dit.
aankondiging? Of een dip? Of allebei :o
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 13:06:36 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181702768
Zo kan die wel weer.
pi_181702781
Laat maar lekker dumpen, ik ben dr klaar voor.
pi_181702822
Zoals hij zegt, coordinated action dit.
Lambo of Rekt
pi_181702877
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:40 schreef m.k het volgende:
Keurige timing weer Ven met mooi nieuws BTC kakt in _O-
Venbois die steeds BTC de schuld geven van de crappy koers :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 5 september 2018 @ 13:16:22 #290
62913 Blik
The one and Only!
pi_181702966
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:59 schreef m.k het volgende:

[..]

aankondiging? Of een dip? Of allebei :o
Aankondiging, event van PWC waar Vechain centrale rol speelt
  woensdag 5 september 2018 @ 13:17:08 #291
62913 Blik
The one and Only!
pi_181702987
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Venbois die steeds BTC de schuld geven van de crappy koers :')
De daling van 255 naar 240 sats is wel degelijk te wijten aan de daling van BTC
pi_181703002
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:16 schreef Blik het volgende:

[..]

Aankondiging, event van PWC waar Vechain centrale rol speelt
oeh Nice
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181703004
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:16 schreef Blik het volgende:

[..]

Aankondiging, event van PWC waar Vechain centrale rol speelt
klein bedrijfje maar
  woensdag 5 september 2018 @ 13:19:25 #294
62913 Blik
The one and Only!
pi_181703046
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

klein bedrijfje maar
ja, nikszeggend. Dus zal wel dumpen...
pi_181703377
Let wel, dat is PwC China ofzo toch :')

Gisteren docu The China Hustle gezien, dan weet je wel dat dat echt helemaal niks zegt. Het is in China bij wet niet eens verboden om van buitenlandse beleggers te stelen.
pi_181703797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:38 schreef KappenBakken het volgende:
Let wel, dat is PwC China ofzo toch :')

Gisteren docu The China Hustle gezien, dan weet je wel dat dat echt helemaal niks zegt. Het is in China bij wet niet eens verboden om van buitenlandse beleggers te stelen.
PWC is brits?
Lambo of Rekt
  woensdag 5 september 2018 @ 14:41:27 #298
62913 Blik
The one and Only!
pi_181704672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:38 schreef KappenBakken het volgende:
Let wel, dat is PwC China ofzo toch :')

Gisteren docu The China Hustle gezien, dan weet je wel dat dat echt helemaal niks zegt. Het is in China bij wet niet eens verboden om van buitenlandse beleggers te stelen.
Dit is misschien wel de meest zielige poging tot FUD die ik in tijden heb gespot. Wat slecht zeg, PWC China is nu opeens een klein miezerig bedrijfje ofzo :')

Lees even dit:

wazapepe twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 10:35:12 $VETSEPTEMBER 7–8Slush Shanghai 2018 will attract 15,000 attendees, including 1,000 startups, 500 investors, as well as 500 domestic and foreign media all gathered in one of the most iconic cities in the world.https://t.co/StHlEIcgb4$BTC $ETH $EOS $XLM https://t.co/WJz3EfVnmu reageer retweet
En deze:



Kijk even naar het programma, dan zie je dat de ochtend bijna helemaal in het teken staat van Vechain, is het niet als keynote speaker dan is het wel als panellid bij een discussie. Andere panel-leden zijn o.a. DB Schenker (ken je denk ik wel), maar ENN en Shenergy Group zijn beiden onbekender maar ook miljarden-bedrijven.

Dikke positieve exposure dus
  woensdag 5 september 2018 @ 14:59:13 #299
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181704970
Vergeet Daniel Kelman ook niet, predikt voor OceanEx en dus ook Vechain (helaas ook BCH)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181705300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

PWC is brits?
PwC China kan je zien als een franchise. Is echt by far niet hetzelfde als PwC UK.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Dit is misschien wel de meest zielige poging tot FUD die ik in tijden heb gespot. Wat slecht zeg, PWC China is nu opeens een klein miezerig bedrijfje ofzo :')

Lees even dit:

wazapepe twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 10:35:12 $VETSEPTEMBER 7–8Slush Shanghai 2018 will attract 15,000 attendees, including 1,000 startups, 500 investors, as well as 500 domestic and foreign media all gathered in one of the most iconic cities in the world.https://t.co/StHlEIcgb4$BTC $ETH $EOS $XLM https://t.co/WJz3EfVnmu reageer retweet
En deze:

[ afbeelding ]

Kijk even naar het programma, dan zie je dat de ochtend bijna helemaal in het teken staat van Vechain, is het niet als keynote speaker dan is het wel als panellid bij een discussie. Andere panel-leden zijn o.a. DB Schenker (ken je denk ik wel), maar ENN en Shenergy Group zijn beiden onbekender maar ook miljarden-bedrijven.

Dikke positieve exposure dus
Niet oordelen voordat je de docu gezien hebt. Staat gewoon op Netflix. Kijk het en besef dat je niks dat uit China komt kan vertrouwen.

quote:
The documentary shows the issues that crop up when large accounting firms like KPMG and Price Waterhouse Coopers sign off audit reports done by their affiliates in China, which may not have completely been verified, but are the system that is followed by all large accounting firms across the world.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_China_Hustle

Of specifieker voor PwC;

http://www.chinaaccountingblog.com/weblog/who-audits-alibaba.html

[ Bericht 3% gewijzigd door KappenBakken op 05-09-2018 15:23:08 ]
pi_181705721
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kun je toch maar mooi een porno account mee betalen. Want dat doen mensen anno 2018 nog enzo, great team, many copy paste, much partnerships, such wow
Niet met crypto nee, en ik vind het ook echt raar dat iemand betaalt voor porn membership maar dat gebeurt dus nog enorm veel. Je krijgt voor een 3 dagen trial signup al 35$ bonus als referrer, omdat ze bijna alle klanten na die 3 dagen toch wel sluiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')