Tja ik vind IOTA een shitcoin, maar volgens Viespeuk kan het geen shitcoin zijnquote:Op woensdag 5 september 2018 00:09 schreef illusions het volgende:
Zo zie je maar dat het belangrijk is om je definities op orde te hebben.
Als jij er vertrouwen in hebt dat niet iedereen hem peert ga je gang.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef illusions het volgende:
Wel blij dat ik nu weet dat DOGE geen shitcoin is.Morgen 25k in stoppen.
Beste keuze ooitquote:Op woensdag 5 september 2018 00:10 schreef illusions het volgende:
Wel blij dat ik nu weet dat DOGE geen shitcoin is.Morgen 25k in stoppen.
Ik weet vrij zeker dat er altijd developers voor doge zullen zijn. Hun conferences zijn ook legendary.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:11 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Als jij er vertrouwen in hebt dat niet iedereen hem peert ga je gang.
Aan mij zullen ze geen cent verdienen.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:11 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat er altijd developers voor doge zullen zijn. Hun conferences zijn ook legendary.
Welke coins verdienen wel een cent aan jou dan?quote:Op woensdag 5 september 2018 00:12 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Aan mij zullen ze geen cent verdienen.
Je bedoelt in welke ik heb geïnvesteerd?quote:Op woensdag 5 september 2018 00:17 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Welke coins verdienen wel een cent aan jou dan?
Ja maar dan verdienen ze toch niet perse een cent aan jou? Je moet zorgen dat je er eerder uit bent dan dat de developers verkopen en niemand van hun verdiend een cent aan jou ouwe Viespeuk2018.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:25 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Je bedoelt in welke ik heb geïnvesteerd?
BTC ADA WAVES POLY XMR PIVX SHL PRL LTHN USDT heb ik nu.
Zo lang ik er maar een cent aan verdien vind ik het best. Beetje speculeren met andermans geld, prima. Dan noemen we het gokken, doen ze bij de beurs ook.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:28 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja maar dan verdienen ze toch niet perse een cent aan jou? Je moet zorgen dat je er eerder uit bent dan dat de developers verkopen en niemand van hun verdiend een cent aan jou ouwe Viespeuk2018.
En laten we het niet "investeren" noemen joh, dat geeft teveel cachet aan wat we hier doen. Het is speculatie op volle toeren, en dat is heerlijk
Dan had je het ook in DOGE kunnen pompen.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:37 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Zo lang ik er maar een cent aan verdien vind ik het best.
Had gekund, maar ik ga niet op elke willekeurige coin gokken.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:40 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dan had je het ook in DOGE kunnen pompen.
Volgens mij doe je dat nu wel met ADA, want de vraag waarom dat geen shitcoin is heb je nog niet beantwoord.quote:Op woensdag 5 september 2018 00:48 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik ga niet op elke willekeurige coin gokken.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:15 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Nou kappen met bijdehand lopen doen, anders zal ik je rapporteren.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:15 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Nou kappen met bijdehand lopen doen, anders zal ik je rapporteren.
Dit vooral dus.quote:DEFINITION of 'Shitcoin'
Shitcoin is a pejorative term used to describe an altcoin that has become worthless. Shitcoin value may disappear because interest failed to materialize, because the altcoin itself was not created in good faith, or because the price was based on speculation.
Ja, dan is ADA toch bijna een definitie van een shitcoin (voor nu in ieder geval). Na zoveel tijd hebben ze nog niks, behalve beloftes en een leuk team.quote:
Dat zou ik wel zeggen ja.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dan is ADA toch bijna een definitie van een shitcoin (voor nu in ieder geval). Na zoveel tijd hebben ze nog niks, behalve beloftes en een leuk team.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:02 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Met DogeCoin ben ik niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |