Daar wordt aan verdiend ja, veel malware heeft ook zulke miners.quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:24 schreef illusions het volgende:
Weet je wat trouwens veel gebeurt de laatste tijd? Premium WordPress themes en plugins die gebackdoored zijn met een miner. Vraag me of die gasten daar echt wat mee verdienen.
The Pirate Bay heeft ook zo'n miner op alle mirrors. Ben vergeten wat ze minen maar ze geven het wel duidelijk aan dat als je 't er niet mee eens bent je gewoon je virus scanner definities up to date moet houden.
Het een sluit het ander niet uit hequote:Op zaterdag 1 september 2018 18:33 schreef illusions het volgende:
Dacht dat ik een mongool was toen ik m'n Google Auth verloor maar dit slaat alles.
Ja, maatje van me.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 18:36 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he
Ja. Kunt ook even doen alsof je Ethereum in Exodus gaat depositen, je krijgt dan een adres waar je het naar moet overmaken. Dat is je Ether wallet van Exodus en daar staat het ook bij.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:13 schreef illusions het volgende:
n00b vraag:
Ik neem aan dat ik het goed heb want heb best veel ervaring met Ethereum maar niet met Exodus. Als je dus in Exodus naar je EOS wallet gaat, dan zie je dus een uitgaande transactie. Je klikt op die Transaction ID en dan ga je naar EtherScan, daar zie je "From:", en dat is een ETH wallet. Dat is dan toch de ETH wallet van die account?
Gaat dus niet omdat Exodus gelijk met een frozen-melding komt. Maargoed, hier word ik al heel blij van.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:23 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja. Kunt ook even doen alsof je Ethereum in Exodus gaat depositen, je krijgt dan een adres waar je het naar moet overmaken. Dat is je Ether wallet van Exodus en daar staat het ook bij.
Hoezo een frozen melding? Je moet je Ethereum wallet hebben he, niet je EOS. Je kunt via developer tools ook gewoon je private key uit Exodus halen overigens en dan via MEW erbij.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Gaat dus niet omdat Exodus gelijk met een frozen-melding komt. Maargoed, hier word ik al heel blij van.
Ja naja ik heb die computer niet voor me maar hij opende dus gewoon z'n EOS gedeelte van Exodus en heeft daar op een de Transaction ID van een OUT-transactie geklikt, en daar heb ik de wallet van. En daar staat redelijk wat op. Dat is nog maar 1 van de 3 wallets.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:30 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Hoezo een frozen melding? Je moet je Ethereum wallet hebben he, niet je EOS. Je kunt via developer tools ook gewoon je private key uit Exodus halen overigens en dan via MEW erbij.
Hopen dat Bakkt snel live gaatquote:Op zondag 2 september 2018 11:00 schreef MT10 het volgende:
Sowieso gaat het wel lekker vind ik. Uiteindelijk zijn we met wat schommelingen sinds midden augustus van +/- 6000 USD naar 7200 gegaan. Nog steeds een lange weg te gaan natuurlijk, maar de afgelopen weken gaan niet verkeerd.
Lekker shitcoins blijven kopen jongequote:Op zondag 2 september 2018 14:56 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Geef die ADA is een schop onder zn donder.
In de min of echt een bloedbad? De meeste alts waar ik in zit zitten op -1 tot -3% dat is toch helemaal niet erg na een paar dagen steiging en al zeker geen bloedbad toch? Over de laatste week sta ik voor alle alts nog tussen de 5 en 15% in de plus.quote:Op zondag 2 september 2018 13:25 schreef illusions het volgende:
... en vandaag weer een bloedbad in m'n watchlist.Maar denk dat de alts met een paar uur wel weer stijgen als BTC in de plus blijft.
Wacht maar als die binnenkort weer op de 30 cent staat. Dan ga je huilie doen.quote:Op zondag 2 september 2018 15:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker shitcoins blijven kopen jonge
Alles verkocht, dank!quote:Op zondag 2 september 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
Denk dat we een hele harde dump gaan krijgen straks .... gewoon gevoel.
Klopt, ik hoop dat de riemen goed vast zitten.quote:Op zondag 2 september 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
Bledbad omdat letterlijk elke coin in 't rood staat. Hoeveel weet ik niet, niet op gelet, ik zit momenteel nergens in.quote:Op zondag 2 september 2018 15:06 schreef MT10 het volgende:
[..]
In de min of echt een bloedbad? De meeste alts waar ik in zit zitten op -1 tot -3% dat is toch helemaal niet erg na een paar dagen steiging en al zeker geen bloedbad toch? Over de laatste week sta ik voor alle alts nog tussen de 5 en 15% in de plus.
Ik weet niet wat je alts doen natuurlijk, maar heb vaak het idee dat er nogal overdreven gereageerd wordt als iets een dagje iets minder gaat. Niks blijft elke dag groen, uiteindelijk gaat alles de hele tijd op en neer en gaat het om de trent en die is bij mij de afgelopen 2-3 weken zeer positief.
Ahhh dat gaat gezellig worden.quote:Op zondag 2 september 2018 15:50 schreef Aventuras het volgende:
Here we go.
Dominance staat nu al op 53%, dit gaat een mooie worden!
Boeiend, 1 doge is een 1 doge.quote:Op zondag 2 september 2018 15:51 schreef illusions het volgende:
DOGE pleurt weer net zo snel naar beneden als dat ie omhoog ging.
Er zijn weer 100 mil tether naar bitfinex gestuurd, dus BTC wordt weer lekker opgepompt met nepgeldquote:Op zondag 2 september 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
Is daar een bron van?quote:Op zondag 2 september 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er zijn weer 100 mil tether naar bitfinex gestuurd, dus BTC wordt weer lekker opgepompt met nepgeld
Is er al duidelijkheid over de nodes van cpc?quote:Op zondag 2 september 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er zijn weer 100 mil tether naar bitfinex gestuurd, dus BTC wordt weer lekker opgepompt met nepgeld
yup, gewoon volgens planning gereleased:quote:Op zondag 2 september 2018 23:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Is er al duidelijkheid over de nodes van cpc?
Thx! Minimaal 20k voor een economic node, net geen ¤1000. Morgen maar een wat meer lezenquote:Op zondag 2 september 2018 23:25 schreef Predator38 het volgende:
[..]
yup, gewoon volgens planning gereleased:
https://medium.com/@cpcha(...)ructure-18c570afce2a
de structuur en aantallen zijn bekend de echte details komen later en er is eerdaags een AMA.
Dat had je mijlen ver moeten zien aankomen.quote:Op zondag 2 september 2018 15:51 schreef illusions het volgende:
DOGE pleurt weer net zo snel naar beneden als dat ie omhoog ging.
Domme hond, je wil weten hoeveel koopkracht een coin heeft.quote:Op zondag 2 september 2018 22:46 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Boeiend, 1 doge is een 1 doge.
Dit kan je gewoon terug vinden in de blockchain :-)quote:Op zondag 2 september 2018 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is daar een bron van?
Als dit waar is voorspel ik een slecht einde voor btc.
Joh, echt waar? Leg eens uit!quote:Op maandag 3 september 2018 03:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat had je mijlen ver moeten zien aankomen.
Met verkeerde been uit bed gestapt?quote:Domme hond, je wil weten hoeveel koopkracht een coin heeft.
De hond sloeg op Doge, was dus niet zo onaardig bedoeld als het wellicht over kwam.quote:Op maandag 3 september 2018 12:27 schreef illusions het volgende:
[..]
[..]
Met verkeerde been uit bed gestapt?
Ik heb mijzelf daarna in slaap gehuildquote:Op maandag 3 september 2018 15:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De hond sloeg op Doge, was dus niet zo onaardig bedoeld als het wellicht over kwam.
twitter:wavesplatform twitterde op maandag 03-09-2018 om 17:00:37Smart Contracts are coming to #Waves MainNet in a week, on 10 September! Look at what features they will have and what smart contracts will bring to the #WavesPlatform users really soon: https://t.co/4VXApJLpb4#Blockchain #Crypto $WAVES https://t.co/unTxFPtSic reageer retweet
quote:Op maandag 3 september 2018 16:16 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf daarna in slaap gehuild
Maar nee joh, allemaal goed. Kusjes.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Lekker van baanquote:Op maandag 3 september 2018 20:36 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Goed.
Nieuwe baan. Parttime met meer salaris.
Crypto niet zo goed.
Nu pasquote:Op maandag 3 september 2018 20:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waves op de Ledger deze week
Smart contracts volgende week
MAN MAN MAN MAN.WAVESMAAND
Lekker freelancen erbij voor 90 euro per uur.quote:Op maandag 3 september 2018 20:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lekker van baan
Parttime leven
Crypto komt good, m00ns00n
ADAquote:Op zondag 2 september 2018 14:56 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Geef die ADA is een schop onder zn donder.
Goede comment van jequote:Op maandag 3 september 2018 23:31 schreef MaGNeT het volgende:
Miner kopen, iemand?
V&A / [TK] Crypto miner Ethereum Bitcoin 6x RX570 Saffire 188 MHS
Flink rendement verwacht!
Neuh, het is nu wel duidelijk dat dat ding nooit enig rendement gaat geven.quote:Op maandag 3 september 2018 23:40 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Goede comment van je![]()
Zou vervelend zijn als iemand zich laat belazeren. Je kunt er ook aan toevoegen dat de block reward naar 2 Ether gaat in plaats van 3 (weet niet of je dat al meegenomen hebt).
Shit. Ik hem 'm net opgehaald.quote:Op maandag 3 september 2018 23:31 schreef MaGNeT het volgende:
Miner kopen, iemand?
V&A / [TK] Crypto miner Ethereum Bitcoin 6x RX570 Saffire 188 MHS
Flink rendement verwacht!
Heb je ook gelijk inquote:Op maandag 3 september 2018 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neuh, het is nu wel duidelijk dat dat ding nooit enig rendement gaat geven.
Maar als je je verveelt
Is ook niet de bedoeling dat ik z'n handeltje platbrand maar juist voorstelling van zaken lijkt me wel zo netjes.
HAHA REKT!!quote:
En nu lekker SEAL minenquote:Op maandag 3 september 2018 23:46 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Met mijn Lambo ben ik zo in Rotterdam.
quote:Op maandag 3 september 2018 23:46 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Met mijn Lambo ben ik zo in Rotterdam.
Hij was een tijdje geleden weer aanwezig. Ging naar omstandigheden goed en behandeling sloeg volgens mij redelijk goed aan, meer weet ik helaas ook niet.quote:Op maandag 3 september 2018 23:24 schreef BadVlad het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de mod hier die ziek was?
13 of 14 Sept stamcel transplantatie! Daarna nog 6 weken in ziekenhuis liggen en jaartje thuis revalideren.quote:Op maandag 3 september 2018 23:24 schreef BadVlad het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de mod hier die ziek was?
Als je het zo ff snel zegt klinkt het als de behandeling van een ingegroeide teennagel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:22 schreef Zith het volgende:
[..]
13 of 14 Sept stamcel transplantatie! Daarna nog 6 weken in ziekenhuis liggen en jaartje thuis revalideren.
Klopt... De hematoloog zei dat in mijn leeftijdscategorie in de eerste paar maanden na de transplantatie 20% overlijdt aan infecties en afstoting. Heb in de vorige kuren ook last gehad van een schimmel infectie waar ik later van las dat 50% eraan overlijdt... Ben dus door aardig wat hoepels gesprongen maar inmiddels zo vaak gehoord dat er een reële kans is dat ik aan <nieuw gevaar> kan overlijden dat het mij niet zo veel meer doet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je het zo ff snel zegt klinkt het als de behandeling van een ingegroeide teennagel.
Sterkte man!
Heftig Zith. Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt... De hematoloog zei dat in mijn leeftijdscategorie in de eerste paar maanden na de transplantatie 20% overlijdt aan infecties en afstoting. Heb in de vorige kuren ook last gehad van een schimmel infectie waar ik later van las dat 50% eraan overlijdt... Ben dus door aardig wat hoepels gesprongen maar inmiddels zo vaak gehoord dat er een reële kans is dat ik aan <nieuw gevaar> kan overlijden dat het mij niet zo veel meer doet.
Zie ze schitteren die vetvarkens.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:31 schreef leolinedance het volgende:
VET ¤ 0,017![]()
Op naar de $0,12 eoy
Waves op de Ledgertwitter:LedgerHQ twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 15:58:02Happy #CryptoTuesday! Ledger now supports Hycon, Waves, Rise, FIC Network, Pirl, EOS and Akroma. These 3rd-party apps for Ledger Nano S are available on Ledger Live: https://t.co/lVojp5GnZu For more details on upcoming cryptos support visit https://t.co/4PGV5TOz2l https://t.co/Bsy2LVx6Zp reageer retweet
Al 3 weken lekker stabiel, doet geen zak op dit moment.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:06 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Iemand hier durfde ADA een shitcoin te noemen.
Wat een pannenkoek.
Heel vaak als een coin lange tijd side ways gaat dan zal die gaan moenen. Let maar op, binnenkort staat hij op de 20 cent.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al 3 weken lekker stabiel, doet geen zak op dit moment.
Daarnaast is het project ook niet echt onderscheidend van talloze anderen. Topcoin
Als hij heel lang sideways gaat, dan gaat hij inderdaad daarna omhoog, tenzij hij omlaag gaat.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:42 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Heel vaak als een coin lange tijd side ways gaat dan zal die gaan moenen. Let maar op, binnenkort staat hij op de 20 cent.
Het is in ieder geval geen shitcoin imo.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij heel lang sideways gaat, dan gaat hij inderdaad daarna omhoog, tenzij hij omlaag gaat.
Consolidatieperiode. Aangezien alles al omhoog is gegaan, zal ADA ook wel wat stijgen ja. Maar dat heeft dan weinig met de coin zelf te maken, meer algemene marktwerking
okquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:47 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen shitcoin imo.
Ik zit toevallig ook in de WAVES.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:24 schreef Afwazig het volgende:
Waves op de Ledgertwitter:LedgerHQ twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 15:58:02Happy #CryptoTuesday! Ledger now supports Hycon, Waves, Rise, FIC Network, Pirl, EOS and Akroma. These 3rd-party apps for Ledger Nano S are available on Ledger Live: https://t.co/lVojp5GnZu For more details on upcoming cryptos support visit https://t.co/4PGV5TOz2l https://t.co/Bsy2LVx6Zp reageer retweet
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:47 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen shitcoin imo.
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:06 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Iemand hier durfde ADA een shitcoin te noemen.
Wat een pannenkoek.
Sterkte! Klinkt zeer heftig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:22 schreef Zith het volgende:
[..]
13 of 14 Sept stamcel transplantatie! Daarna nog 6 weken in ziekenhuis liggen en jaartje thuis revalideren.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:26 schreef illusions het volgende:
M'n teruggehaalde EOS via fallback (naja, niet van mij, in opdracht van) komt over 51 uur vrij.
sterkte, pik. Goed dat je hier nog rondhangt iig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt... De hematoloog zei dat in mijn leeftijdscategorie in de eerste paar maanden na de transplantatie 20% overlijdt aan infecties en afstoting. Heb in de vorige kuren ook last gehad van een schimmel infectie waar ik later van las dat 50% eraan overlijdt... Ben dus door aardig wat hoepels gesprongen maar inmiddels zo vaak gehoord dat er een reële kans is dat ik aan <nieuw gevaar> kan overlijden dat het mij niet zo veel meer doet.
Geeft niks, anderen wel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
private key kwijt of wat?quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Geeft niks, anderen wel.Heb een heleboel EOS terug "gevonden".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |