moet toch vlucht boekenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom ga je dan op die site?
Chili.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:38 schreef Elan het volgende:
Het antwoord op je vraag is JA Drizzt.
Helaas niet in de gelegenheid om dm's te beantwoorden.
naja mijn familie is een uitstervend ras daar. nu alleen maar creolen en chinezenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
bij jullie in suriname gaat het nog zo roland
Dit blijft toch ook genot, zulke berichten: https://speld.nl/2018/08/(...)hne-uit-de-schappen/quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://speld.nl/2018/08/(...)un-kunsten-vertonen/
(lol)
Bloed geven en daarna koffie drinken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Note to myself: geen berichten van de Speld lezen in de koffiehoek van de bloedbank
Valt mee. Ik geef overigens plasma en geen volbloedquote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Bloed geven en daarna koffie drinken.
Hét recept om van je stokje te gaan.
Hoe werkt datquote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee. Ik geef overigens plasma en geen volbloed![]()
Misschien een beetje wroeten met je vingers?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:28 schreef JanCees het volgende:
Ik zit nog steeds te poepen maar heb het gevoel dat er meer uit kan
Iemand tips
Eendebek + lepelquote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:28 schreef JanCees het volgende:
Iemand tips
doe niet die homo ding manquote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien een beetje wroeten met je vingers?
Tijdens de donatie wordt het plasma uit het bloed gehaald en gaat het plasmaloze bloed terug je lichaam in.quote:
Bij mij werkt het als ik een nat washandje in mijn boxer stop...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:28 schreef JanCees het volgende:
Iemand tips
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:25 schreef O_o_ het volgende:
Ajax maakt goede kans, PSV is kansloos.
Is dit weer iets nieuws of zo?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:00 schreef Masterminded het volgende:
Nu ben ik de stelling van de dag vergeten.
Autist.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit weer iets nieuws of zo?
Lol. Klummie op VBL verwachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo kreeg hij 2 weken eigenlijk?
Werkt FOK! niet met een trapsmethode?
@Drizzt @Klummie @LBM
Breken die hele kankertent af, ja toch, vieze cholo's, niks mis mee, lekker man!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even die hele FB naar de gloria helpen.
met wat erop?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
GM
deze avond pizza gegeten
(1tje)
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
FREEGGMM
deze avond pizza gegeten
(1tje)
wrmquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
kan nog steeds geen vluchten boeken op ba.com
wordt lauw wordt lauw wordt lauw
Boek dan met een andere maatschappij?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
kan nog steeds geen vluchten boeken op ba.com
wordt lauw wordt lauw wordt lauw
Zoalsquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Boek dan met een andere maatschappij?
Kloonsquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:31 schreef JanPawelII het volgende:
Wow op m'n ene browser sta ik met dit acc ingelogged
Moet gewoon BA vliegen, of Finnair maar die zijn flink duurder.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet toch niet waar hij heen wil...
jouw probleemquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga zo maar eens de mand in, ben kapot.
Geld moet rollen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Moet gewoon BA vliegen, of Finnair maar die zijn flink duurder.
ben altijd moequote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je ook eens moeten doen. Jezelf een keer moe maken op een dag. Dikke.
Hou dat soort geneuzel lekker in ONZ.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:11 schreef Masterminded het volgende:
ONZ / Pindakaas met stukjes noot?
het is toch een link naar onz debielquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou dat soort geneuzel lekker in ONZ.
Ja in VBL. Blindequote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is toch een link naar onz debiel
wowww ice poseidon gister gescamd door 2 hoerenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En moet een reward flight LHR-DME (opperkleurder vind dit leuk) boeken met avios.
F ticket voor 34k avios en 60 pond
lekker hoor
Pizza met alleen tomaat?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
misschien moet jij daar de IT gaan doen jc
Wat stond hier?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is toch een link naar onz debiel
Vindquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En moet een reward flight LHR-DME (opperkleurder vind dit leuk) boeken met avios.
F ticket voor 34k avios en 60 pond
lekker hoor
Zal vast wel ja. Zou een schande zijn anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wat zeg
Dit weekend slopen we jullie Tilburgers
iets ergsquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat stond hier?
Tegenwoordig mag je niks meer zeggen.
Hangt je vette onderarm weer op de shift-knop?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:42 schreef JanCees het volgende:
lenny hou nou GODVERDOMME JE BEK VERZAKEr
RAAAAAAZZEEEENDDD
Ik zie allemaal posts/opinies langskomen waarin men doet alsof Willem II nu wel even linkerrijtje inwandelt. (lol)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal vast wel ja. Zou een schande zijn anders.
Fran Sol is inmiddels de beste spits van Europaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie allemaal posts/opinies langskomen waarin men doet alsof Willem II nu wel even linkerrijtje inwandelt. (lol)
Özbiliz is de reïncarnatie van Arjen Robben.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Fran Sol is inmiddels de beste spits van Europa
Anita beter dan strootmanquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Özbiliz is de reïncarnatie van Arjen Robben.
Opassen he, ik heb contacten hierquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hangt je vette onderarm weer op de shift-knop?
Lijkt me niet realistisch. Is overigens ook niet de doelstelling natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie allemaal posts/opinies langskomen waarin men doet alsof Willem II nu wel even linkerrijtje inwandelt. (lol)
Nouja, het is natuurlijk wel achterlijk dat er 2,5 miljoen op geboden wordt. Dat is echt een belediging.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Fran Sol is inmiddels de beste spits van Europa
Tuurlijk niet. Willem II zit nu sinds 2014/15(?) weer in de Eredivisie dus dit is het vijfde seizoen. Nu nog een jaar overleven en dan mag je best wat verwachtingen opschalen toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch. Is overigens ook niet de doelstelling natuurlijk.
Aan de andere kant mogen we met deze selectie ook nooit in gevaar komen voor degradatie.
Oppassen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opassen he, ik heb contacten hier
Paar jaar geleden nog wel nacompetitie gespeeld. Maar doel op lange termijn is een stabiele middenmotor worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Willem II zit nu sinds 2014/15(?) weer in de Eredivisie dus dit is het vijfde seizoen. Nu nog een jaar overleven en dan mag je best wat verwachtingen opschalen toch?
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol GGMM heeft de vraag bij Freek Jansen gewonnen
quote:
quote:
Het boeit me allemaal niet zo, als jij een patatje oorlog en een berenhap hebt weggebunkerd is het ook prima.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Gym geweest. Zo Skyr eten. Jullie kunnen weer trots zijn.
Dat magquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal niet zo, als jij een patatje oorlog en een berenhap hebt weggebunkerd is het ook prima.
@iedereen die twitter heefttwitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 30-08-2018 om 21:36:07Meer dan 500 inzendingen... Geen winnaar. Gewoon geen winnaar. Geen ultieme glazen bol dus. Dank voor alle respons, de mooie prijs schuift door naar volgend jaar. (En hier gaat een grondige evaluatie plaatsvinden. Een spel zonder winnaar, wat een aanfluiting) reageer retweet
René heeft zijn prijs al binnen hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:19 schreef KingRoland het volgende:
@iedereen die twitter heefttwitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 30-08-2018 om 21:36:07Meer dan 500 inzendingen... Geen winnaar. Gewoon geen winnaar. Geen ultieme glazen bol dus. Dank voor alle respons, de mooie prijs schuift door naar volgend jaar. (En hier gaat een grondige evaluatie plaatsvinden. Een spel zonder winnaar, wat een aanfluiting) reageer retweet
jullie weten wat jullie moeten doen
NOU HIJ ZEGT WEER VAN NIETquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
René heeft zijn prijs al binnen hoor.
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 30-08-2018 om 21:47:39We hebben toch een winnaar. De jury klopte zojuist aan dat er bij nader inzien toch een ultieme glazen bol is gevonden. Vanmiddag om 16:20 stuurde Rene deze inzending in. Hulde! Het prijzenpakket komt zo snel mogelijk jouw kant op. ?? https://t.co/ytBXJ3eO9r reageer retweet
Zoooo koekoekquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:21 schreef KingRoland het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 30-08-2018 om 21:47:39We hebben toch een winnaar. De jury klopte zojuist aan dat er bij nader inzien toch een ultieme glazen bol is gevonden. Vanmiddag om 16:20 stuurde Rene deze inzending in. Hulde! Het prijzenpakket komt zo snel mogelijk jouw kant op. ?? https://t.co/ytBXJ3eO9r reageer retweet
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:21 schreef KingRoland het volgende:
kkdom jijquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
NOU HIJ ZEGT WEER VAN NIET
geen idee wat hier aan de hand is
edit: die klootzak Freek Jansen heeft zijn vorige tweet laten staan. Vandaar de verwarring.
Lekker optyfen die gast.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:22 schreef KingRoland het volgende:
het is wel jammer dat René hier niet aanwezig is
Hoop op één keer niezen en ohhhh hij/zij is er!!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweede schijnt vaak wat makkelijker te gaan
Ga je thuis bevallen of in ZHquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoop op één keer niezen en ohhhh hij/zij is er!!
Oh ja dat slaat meestal wel aan ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:48 schreef Elan het volgende:
Mijn zus kreeg een soort wee-opwekkers toen was mijn neefje er zo.
Beter hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ziekenhuis. Een zeer bewuste keuze.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Lijkt me heel matig thuisbevalling.
Zou dan gewoon moeten vehuizen omdat ik niet meer in dat huis zou kunnen slapen
:Hoezo dat. Het is de geboorte van je nageslacht niet een of andere duivelsritueel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nou, zo leuk is het niet hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
:Hoezo dat. Het is de geboorte van je nageslacht niet een of andere duivelsritueel.
In ZH moet je toch ook kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zou hele tijd flashback krijgen
Die baby komt uit de kut van je vrouw krijg je daar geen flashbacks van dan als je seks hebt??quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan link je je eigen huis er niet aan
Gelukkig nietquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die baby komt uit de kut van je vrouw krijg je daar geen flashbacks van dan als je seks hebt??
Mijn zus vond dat prima gaan, kind floepte er ook zo uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Elan het volgende:
Ziekenhuis lijkt me wel beter voor je het weet zijn er complicaties en heb je een klaasweetalles kind.
mja in ziekenhuis ook veel ziekten enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Elan het volgende:
Ziekenhuis lijkt me wel beter voor je het weet zijn er complicaties en heb je een klaasweetalles kind.
Aansteller.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb je dat nu niet dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tja, je hebt daarna toch wel weer seks met je vrouw en dan kijk je toch ook wel weer?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan link je je eigen huis er niet aan
Lijkt me sowieso geen mannenaangelegenheid gewoon haar wensen (bevelen) opvolgen beste op zo'n moment. Anders eindig je zelf in het ziekenhuis wellicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mja in ziekenhuis ook veel ziekten enzo
denk niet dat het zo gek veel uitmaakt als er geen complicaties zijn tijdens de zwangerschap
Ik ben ook sterk voorstander dat mannen daar niet bij zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso geen mannenaangelegenheid gewoon haar wensen (bevelen) opvolgen beste op zo'n moment. Anders eindig je zelf in het ziekenhuis wellicht.
Jij kan altijd op zakenreis gaan toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook sterk voorstander dat mannen daar niet bij zijn.
Ben bang dat ik daarna niet meer thuis hoef te komenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan altijd op zakenreis gaan toch.
Moet je nagaan vroeger in de oorlog. Kwam je thuis had je opeens een baby van 4 maandenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hij wist het ook pas uren later.
Ja als je a la minute een keizersnede moet of wat dan ook dan lig ik liever in een ziekenhuis. Ik had de perfecte eerste zwangerschap, zoontje lag tot de laatste controle er fantastisch voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mja in ziekenhuis ook veel ziekten enzo
denk niet dat het zo gek veel uitmaakt als er geen complicaties zijn tijdens de zwangerschap
Nou geld is ook belangrijk moet je kijken wat al die onzin kost. 1000 euro voor een kinderwagentje is heel normaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daarna niet meer thuis hoef te komen
Dit wist ik. Vind het nog steeds zo erg.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn vader kwam gewoon een dag later.
God. Held.
Hoezoquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit wist ik. Vind het nog steeds zo erg.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja als je a la minute een keizersnede moet of wat dan ook dan lig ik liever in een ziekenhuis. Ik had de perfecte eerste zwangerschap, zoontje lag tot de laatste controle er fantastisch voor.
Tot de het hele gebeuren begon en m’n zoontje ineens draaide en een sterrenkijker werd. Had dus niet thuis mogen bevallen.
Mijn moeder was 19quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou het echt erg vinden als m’n vriend er niet bij zou zijn joh.
Oooooh wat een gestress om niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Mijn zus moest een keer op controle ergens (niet in het ZH) en toen konden ze geen hartslag vinden. Moest ze met spoed naar het ziekenhuis, was er niks aan de hand lag meneer ergens achter verstopt of zo
Ook met 19 zou ik m’n vriend er bij willen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn moeder was 19
Wist die veel
Is niks joh.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook met 19 zou ik m’n vriend er bij willen.
‘Ik bel even mijn moeder hoe de stand van zaken is.’quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mannen maken dan toch altijd de foute opmerkingen
Mijn vriend plofte op de stoel toen de kleine er net uit was en zei: man man ben echt kapot.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mannen maken dan toch altijd de foute opmerkingen
Oooooh ja dat is een foute.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
‘Ik bel even mijn moeder hoe de stand van zaken is.’
Ik kreeg vooral zin in een sigaretquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vriend plofte op de stoel toen de kleine er net uit was en zei: man man ben echt kapot.
Ik in een rib-eye.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg vooral zin in een sigaret
blijft een lijerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
René
Hij wint zomaar even de glazen bol he
Liters bloed overal.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vriend plofte op de stoel toen de kleine er net uit was en zei: man man ben echt kapot.
Hoeveel glazen rum zijn er doorheen gedraaid tijdens de film?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net Avengers Infinity Wars gekeken, heb me goed vermaakt
Geenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoeveel glazen rum zijn er doorheen gedraaid tijdens de film?
Wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:46 schreef Elan het volgende:
Hoezo heeft zij 140k maar amper een PoHi.
http://forum.fok.nl/user/history/329736
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Slachtquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nog een goede Wikipedia tip?
Interessant zegquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
120.739 (gemiddeld 44 per dag)
En kijk haar postgeschiedenis. Hoe dan?
Gewoon topics in je MyAT wissen. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
120.739 (gemiddeld 44 per dag)
En kijk haar postgeschiedenis. Hoe dan?
Als je topics uit je AT wist verdwijnen ze niet uit je pohi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon topics in je MyAT wissen. Zo moeilijk is dat niet.
Holy fucking shit dat is best een bak werkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon topics in je MyAT wissen. Zo moeilijk is dat niet.
Nee zie je wel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je topics uit je AT wist verdwijnen ze niet uit je pohi.
Op dat blote spul en crewgedoe na kan ik volgens mij gewoon overal in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Gokje: jij ziet gewoon niet alle topics, omdat je niet in alle forums kan.
ABO en OO kan je ook niet in. Maar KSC en Radio staat er ook gewoon tussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat blote spul en crewgedoe na kan ik volgens mij gewoon overal in.
Laatste en enige subforum-ban was in VBL door Stijn (lol)
Boeit verder ook allemaal niet maar vroeg me af hoe dat eigenlijk kan, weet namelijk 100 procent zeker dat ik vroeger samen met haar in KSC en het radiotopic gepost heb.
Ik mag zoveel niet. Streng hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja dat mag je nu niet toch, rauw vlees enz
Muggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:09 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ik wakker doe willen jullie weten? MUG.
Wat een genot is dat dan hé. Ik had het de nacht ervoor jojo, 02.30 wakker, 03.07 had ik 'm pasquote:
quote:i Top 100 van donderdag 30 augustus 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 0323 JR-Style-93
18. 0182 Ajacied422
35. 0117 Elan
42. 0109 Sked
44. 0107 JanCees
53. 0095 Wereldgozer
59. 0089 onlogisch
60. 0085 Jojoortje
74. 0070 Doublepain
74. 0070 KingRoland
88. 0058 Tarado
98. 0053 Dven
98. 0053 GGMM (RIP)
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 07:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik had ook last van een mug, maar deze klootzak leeft nog
Als je hem doodslaat zit meteen alles onder het bloedquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 07:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik had ook last van een mug, maar deze klootzak leeft nog
Ik kon hem niet meer vinden, was echt woedendquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je hem doodslaat zit meteen alles onder het bloed
Het doet mij ook deugd tussen 2 zéér goede vrienden te staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gezellig om zo dicht in de buurt van goede vriend onlogisch te staan
Schuif maar een stuk naar mij op als je wordt geplet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet mij ook deugd tussen 2 zéér goede vrienden te staan
Het wordt wat krap naast jojo. Maar ik kan het van haar hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schuif maar een stuk naar mij op als je wordt geplet.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schuif maar een stuk naar mij op als je wordt geplet.
Het houdt niet op..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:17 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nog niet eens m’n koffie op of het gaat altijd weer zo.
Sorry jojo. We zullen je sparen. Zeker nu je op het einde loopt van je zwangerschapquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:17 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nog niet eens m’n koffie op of het gaat altijd weer zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jojo moet niet denken omdat ze zwanger is dat we haar ontzien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:37 schreef Doublepain het volgende:
Onlo is een beetje verliefd op Jojo denk ik
Maat. Mijn kweektent is binnen. Ik heb er een spreekwoordelijk kwakje op losgelaten gisterenquote:
Verlichting erin? Kijk je wel uit dat het zaakje niet afbrandt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Mijn kweektent is binnen. Ik heb er een spreekwoordelijk kwakje op losgelaten gisteren
Hij is volledig opgebouwd en dit weekend gaat de verlichting erin. Het was een emotioneel moment.
Dat zijn pas teksten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jojo moet niet denken omdat ze zwanger is dat we haar ontzien.
Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.
Er komt een ventilator bij en deze lampen geven amper warmte af. Ik ga er geen weed in telenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verlichting erin? Kijk je wel uit dat het zaakje niet afbrandt...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt een ventilator bij en deze lampen geven amper warmte af. Ik ga er geen weed in telen
Geklikt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rugdraaien~ac04a00b/
Man man man.
Als je je eigen kinderen kunt vermoorden heb je pillen nodig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt.
Pff, dat ze die vrouw ook maar opknopen. Heks.
Weinig mis mee toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:54 schreef Masterminded het volgende:
Ik lees dat ze de wintertijd willen afschaffen (lol).
09:50 licht in de morgen genot
eu genot, als de enquete mee zit volgen we hem! Dat de enquete is ingevuld door 85% EU ambtenaren staat er dan weer niet bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:54 schreef Masterminded het volgende:
Ik lees dat ze de wintertijd willen afschaffen (lol).
09:50 licht in de morgen genot
Mag ik jou dan de impertinente vraag stellen of jij voor dit wonderlijke fenomeen waar jij dus zo dol op bent twee keer per jaar de wekker zet? Of blijf je wakker?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik die klok vooruit / achteruit zie gaan, dat is gewoon het mooiste moment van het jaar.
Jazeker, het is te vergelijken met opblijven voor een maansverduistering.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag ik jou dan de impertinente vraag stellen of jij voor dit wonderlijke fenomeen waar jij dus zo dol op bent twee keer per jaar de wekker zet? Of blijf je wakker?
Ja, hij had Drizzt voor pijpsnol uitgemaakt en toen heeft Sked bij de directie een ban aangevraagd.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, hij had Drizzt voor pijpsnol uitgemaakt en toen heeft Sked bij de directie een ban aangevraagd.
savonds lichterquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat begrijp ik niet, waarom niet de zomertijd afschaffen, de wintertijd is de originele tijd
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
de baas heeft het nu door en gaat gewoon verder naar een andere internationale studente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |