ben altijd moequote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je ook eens moeten doen. Jezelf een keer moe maken op een dag. Dikke.
Hou dat soort geneuzel lekker in ONZ.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:11 schreef Masterminded het volgende:
ONZ / Pindakaas met stukjes noot?
het is toch een link naar onz debielquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou dat soort geneuzel lekker in ONZ.
Ja in VBL. Blindequote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is toch een link naar onz debiel
wowww ice poseidon gister gescamd door 2 hoerenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En moet een reward flight LHR-DME (opperkleurder vind dit leuk) boeken met avios.
F ticket voor 34k avios en 60 pond
lekker hoor
Pizza met alleen tomaat?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
misschien moet jij daar de IT gaan doen jc
Wat stond hier?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is toch een link naar onz debiel
Vindquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En moet een reward flight LHR-DME (opperkleurder vind dit leuk) boeken met avios.
F ticket voor 34k avios en 60 pond
lekker hoor
Zal vast wel ja. Zou een schande zijn anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wat zeg
Dit weekend slopen we jullie Tilburgers
iets ergsquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat stond hier?
Tegenwoordig mag je niks meer zeggen.
Hangt je vette onderarm weer op de shift-knop?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:42 schreef JanCees het volgende:
lenny hou nou GODVERDOMME JE BEK VERZAKEr
RAAAAAAZZEEEENDDD
Ik zie allemaal posts/opinies langskomen waarin men doet alsof Willem II nu wel even linkerrijtje inwandelt. (lol)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal vast wel ja. Zou een schande zijn anders.
Fran Sol is inmiddels de beste spits van Europaquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie allemaal posts/opinies langskomen waarin men doet alsof Willem II nu wel even linkerrijtje inwandelt. (lol)
Özbiliz is de reïncarnatie van Arjen Robben.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Fran Sol is inmiddels de beste spits van Europa
Anita beter dan strootmanquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Özbiliz is de reïncarnatie van Arjen Robben.
Opassen he, ik heb contacten hierquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hangt je vette onderarm weer op de shift-knop?
Lijkt me niet realistisch. Is overigens ook niet de doelstelling natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie allemaal posts/opinies langskomen waarin men doet alsof Willem II nu wel even linkerrijtje inwandelt. (lol)
Nouja, het is natuurlijk wel achterlijk dat er 2,5 miljoen op geboden wordt. Dat is echt een belediging.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Fran Sol is inmiddels de beste spits van Europa
Tuurlijk niet. Willem II zit nu sinds 2014/15(?) weer in de Eredivisie dus dit is het vijfde seizoen. Nu nog een jaar overleven en dan mag je best wat verwachtingen opschalen toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch. Is overigens ook niet de doelstelling natuurlijk.
Aan de andere kant mogen we met deze selectie ook nooit in gevaar komen voor degradatie.
Oppassen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opassen he, ik heb contacten hier
Paar jaar geleden nog wel nacompetitie gespeeld. Maar doel op lange termijn is een stabiele middenmotor worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Willem II zit nu sinds 2014/15(?) weer in de Eredivisie dus dit is het vijfde seizoen. Nu nog een jaar overleven en dan mag je best wat verwachtingen opschalen toch?
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol GGMM heeft de vraag bij Freek Jansen gewonnen
quote:
quote:
Het boeit me allemaal niet zo, als jij een patatje oorlog en een berenhap hebt weggebunkerd is het ook prima.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Gym geweest. Zo Skyr eten. Jullie kunnen weer trots zijn.
Dat magquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal niet zo, als jij een patatje oorlog en een berenhap hebt weggebunkerd is het ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |