Oh ja dat slaat meestal wel aan ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:48 schreef Elan het volgende:
Mijn zus kreeg een soort wee-opwekkers toen was mijn neefje er zo.
Beter hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ziekenhuis. Een zeer bewuste keuze.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Lijkt me heel matig thuisbevalling.
Zou dan gewoon moeten vehuizen omdat ik niet meer in dat huis zou kunnen slapen
:Hoezo dat. Het is de geboorte van je nageslacht niet een of andere duivelsritueel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nou, zo leuk is het niet hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
:Hoezo dat. Het is de geboorte van je nageslacht niet een of andere duivelsritueel.
In ZH moet je toch ook kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zou hele tijd flashback krijgen
Die baby komt uit de kut van je vrouw krijg je daar geen flashbacks van dan als je seks hebt??quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan link je je eigen huis er niet aan
Gelukkig nietquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die baby komt uit de kut van je vrouw krijg je daar geen flashbacks van dan als je seks hebt??
Mijn zus vond dat prima gaan, kind floepte er ook zo uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Elan het volgende:
Ziekenhuis lijkt me wel beter voor je het weet zijn er complicaties en heb je een klaasweetalles kind.
mja in ziekenhuis ook veel ziekten enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Elan het volgende:
Ziekenhuis lijkt me wel beter voor je het weet zijn er complicaties en heb je een klaasweetalles kind.
Aansteller.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb je dat nu niet dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tja, je hebt daarna toch wel weer seks met je vrouw en dan kijk je toch ook wel weer?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan link je je eigen huis er niet aan
Lijkt me sowieso geen mannenaangelegenheid gewoon haar wensen (bevelen) opvolgen beste op zo'n moment. Anders eindig je zelf in het ziekenhuis wellicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mja in ziekenhuis ook veel ziekten enzo
denk niet dat het zo gek veel uitmaakt als er geen complicaties zijn tijdens de zwangerschap
Ik ben ook sterk voorstander dat mannen daar niet bij zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso geen mannenaangelegenheid gewoon haar wensen (bevelen) opvolgen beste op zo'n moment. Anders eindig je zelf in het ziekenhuis wellicht.
Jij kan altijd op zakenreis gaan toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook sterk voorstander dat mannen daar niet bij zijn.
Ben bang dat ik daarna niet meer thuis hoef te komenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan altijd op zakenreis gaan toch.
Moet je nagaan vroeger in de oorlog. Kwam je thuis had je opeens een baby van 4 maandenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hij wist het ook pas uren later.
Ja als je a la minute een keizersnede moet of wat dan ook dan lig ik liever in een ziekenhuis. Ik had de perfecte eerste zwangerschap, zoontje lag tot de laatste controle er fantastisch voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mja in ziekenhuis ook veel ziekten enzo
denk niet dat het zo gek veel uitmaakt als er geen complicaties zijn tijdens de zwangerschap
Nou geld is ook belangrijk moet je kijken wat al die onzin kost. 1000 euro voor een kinderwagentje is heel normaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daarna niet meer thuis hoef te komen
Dit wist ik. Vind het nog steeds zo erg.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn vader kwam gewoon een dag later.
God. Held.
Hoezoquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit wist ik. Vind het nog steeds zo erg.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja als je a la minute een keizersnede moet of wat dan ook dan lig ik liever in een ziekenhuis. Ik had de perfecte eerste zwangerschap, zoontje lag tot de laatste controle er fantastisch voor.
Tot de het hele gebeuren begon en m’n zoontje ineens draaide en een sterrenkijker werd. Had dus niet thuis mogen bevallen.
Mijn moeder was 19quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou het echt erg vinden als m’n vriend er niet bij zou zijn joh.
Oooooh wat een gestress om niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Mijn zus moest een keer op controle ergens (niet in het ZH) en toen konden ze geen hartslag vinden. Moest ze met spoed naar het ziekenhuis, was er niks aan de hand lag meneer ergens achter verstopt of zo
Ook met 19 zou ik m’n vriend er bij willen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn moeder was 19
Wist die veel
Is niks joh.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook met 19 zou ik m’n vriend er bij willen.
‘Ik bel even mijn moeder hoe de stand van zaken is.’quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mannen maken dan toch altijd de foute opmerkingen
Mijn vriend plofte op de stoel toen de kleine er net uit was en zei: man man ben echt kapot.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mannen maken dan toch altijd de foute opmerkingen
Oooooh ja dat is een foute.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
‘Ik bel even mijn moeder hoe de stand van zaken is.’
Ik kreeg vooral zin in een sigaretquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vriend plofte op de stoel toen de kleine er net uit was en zei: man man ben echt kapot.
Ik in een rib-eye.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg vooral zin in een sigaret
blijft een lijerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
René
Hij wint zomaar even de glazen bol he
Liters bloed overal.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vriend plofte op de stoel toen de kleine er net uit was en zei: man man ben echt kapot.
Hoeveel glazen rum zijn er doorheen gedraaid tijdens de film?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net Avengers Infinity Wars gekeken, heb me goed vermaakt
Geenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoeveel glazen rum zijn er doorheen gedraaid tijdens de film?
Wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:46 schreef Elan het volgende:
Hoezo heeft zij 140k maar amper een PoHi.
http://forum.fok.nl/user/history/329736
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Slachtquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nog een goede Wikipedia tip?
Interessant zegquote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
120.739 (gemiddeld 44 per dag)
En kijk haar postgeschiedenis. Hoe dan?
Gewoon topics in je MyAT wissen. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
120.739 (gemiddeld 44 per dag)
En kijk haar postgeschiedenis. Hoe dan?
Als je topics uit je AT wist verdwijnen ze niet uit je pohi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon topics in je MyAT wissen. Zo moeilijk is dat niet.
Holy fucking shit dat is best een bak werkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon topics in je MyAT wissen. Zo moeilijk is dat niet.
Nee zie je wel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je topics uit je AT wist verdwijnen ze niet uit je pohi.
Op dat blote spul en crewgedoe na kan ik volgens mij gewoon overal in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Gokje: jij ziet gewoon niet alle topics, omdat je niet in alle forums kan.
ABO en OO kan je ook niet in. Maar KSC en Radio staat er ook gewoon tussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat blote spul en crewgedoe na kan ik volgens mij gewoon overal in.
Laatste en enige subforum-ban was in VBL door Stijn (lol)
Boeit verder ook allemaal niet maar vroeg me af hoe dat eigenlijk kan, weet namelijk 100 procent zeker dat ik vroeger samen met haar in KSC en het radiotopic gepost heb.
Ik mag zoveel niet. Streng hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja dat mag je nu niet toch, rauw vlees enz
Muggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:09 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ik wakker doe willen jullie weten? MUG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |