In werkelijkheid is het dus andersom: Andrew Wakefield gebruikt jouw irrationele angst om je op te zetten tegen Big Pharma, om er ZELF veel geld aan te verdienen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:02 schreef Unlucky1 het volgende:
Wat ik probeer te zeggen Kimosabesan, is dat Big Oharma je kind gebruikt voor de Monay.
Het gaat niet om jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. Als je je spuitje hebt gekregen ben je zo goed als beschermd zo niet zou ik me afvragen waarom je dan nog laat vaccineren? Ik heb vroeger de mazzelen gehad en de bof mijn zusje de waterpokken, mijn zus en ik leven nog steeds en ook in mijn omgeving kregen kinderen al die ziektes waar we nu zo bang voor zijn, ga maar samen spelen dan heb je het tenminste gehad was het motto, niemand is er aan overleden. Persoonlijk neem ik geen vaccinaties ook niet als ik op reis ga, als het niet verplicht is doe ik het niet, nog nooit ziek ergens geworden. Living on the edge![]()
Die unlucky gaf het ergens in dit topic al goed aan, het lijkt wel een religie die vaxxers.
Ja, je gezondheid lijkt wel een religie..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. Als je je spuitje hebt gekregen ben je zo goed als beschermd zo niet zou ik me afvragen waarom je dan nog laat vaccineren? Ik heb vroeger de mazzelen gehad en de bof mijn zusje de waterpokken, mijn zus en ik leven nog steeds en ook in mijn omgeving kregen kinderen al die ziektes waar we nu zo bang voor zijn, ga maar samen spelen dan heb je het tenminste gehad was het motto, niemand is er aan overleden. Persoonlijk neem ik geen vaccinaties ook niet als ik op reis ga, als het niet verplicht is doe ik het niet, nog nooit ziek ergens geworden. Living on the edge![]()
Die unlucky gaf het ergens in dit topic al goed aan, het lijkt wel een religie die vaxxers.
Ik ben vast niet de eerste die het post, maar herhaling kan vast geen kwaad. Wakefield heeft het onderzoek in de lancet verzonnen, en had een financieel voordeel bij een switch naar losse vaccins.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:38 schreef Unlucky1 het volgende:
De radio-interview met oa. Andy Wakefield schijnt een iets andere invalsehoek op de zaak. De researcher bij de CDC was ene William Thompson. En zijn zorg ging om specifiek de MMR (gecombineerde) vaccin. Waarbij afro-amerikaanse kinderen tot 3 jaar verhoogde risico op autisme vertoonden volgens de statistieken. De CDC heeft deze groep uit de conclusie laten wissen. Andy Wakefield pikte deze informatie op en .. luister die interview nou maar. Bonus die raiohostess heeft een halla sexy voice. Zo hoort radio te zijn.
Iets meer nog. Wakefield richtte zich niet op anti-vaccinaties. In zijn publicatie in the lancet. Zei hij nadrukkelijk dat er meer onderzoek gedaan moest worden naar mogelijk verband tussen vaccinaties en de effect op de maag-darmatelsel en de Iekte van Crohn. Wat verband kan hebben met autisme. Wat betreft de MMR gecombineerde vaccin. Waren er waren geen safety-studies gedaan zelfs niet na uitbraken van hersenvliesonsteking. Wanneer de vaccinaties per ziekte apart met een interval werden gegdoseerd waren er geen problemen. Voorts zegt hij dat de gecombineerde vaccin niet nodig was en alleen vanuit winstoogmwrk werd geproduceerd. Zelfs het CDC zelf zei dat vaccinatie tegen de bof niet nodig was. Het is een milde Ziekte. Maar iemand hogerop wilde deze toch met de MMR hebben wegens commercie. Dit veroorzaakte mogelijk autisme bij kinderen tot 3 jaar van afro-amerikaanse afkomst. Weetje teveel schrijfwerk op een mobieltje. Luister nou maar of houd je mond.
Ja in ontwikkelingslanden sterven naar schatting maar 330 kinderen per dag aan de mazelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee. Dat is een heel nauwe en slechte omschrijving van wetenschap. Wellicht gaat dit op voor sociale wetenschap en sociologie, de zachte kant, maar aan de harde kant gaat het echt niet om data verzamelen.quote:
Mijn bejaarde buren hebben beide lang geleden kanker gehad en leven nog, dus volgens die redenatie is kanker ook geen issue. Daar zitten een paar logical fallacies inquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Het blijft inderdaad altijd hilarisch hoe goedgelovig zogenaamd kritische denkers zijn als iets in hun straatje past.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:08 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
In werkelijkheid is het dus andersom: Andrew Wakefield gebruikt jouw irrationele angst om je op te zetten tegen Big Pharma, om er ZELF veel geld aan te verdienen.
Toegegeven, niet alles in de medische wereld is eerlijk en goed. Maar vaccins zijn nodeloos vaak onderzocht. Verder zijn het wereldwijd vooral verzekeringsmaatschappijen die vaccinaties doordrukken, waarom zou dat? Ik geef je een kleine hint, de ziekte zelf kost veel meer om te behandelen.
Daar hebben we hem weer - van alle markten thuis - . .. ja jongen we kropen door het oog van de naald, besef nu ook wel hoeveel geluk we (allemaal zelfs) hebben gehad. De dood lag om de hoekquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buren hebben beide lang geleden kanker gehad en leven nog, dus volgens die redenatie is kanker ook geen issue. Daar zitten een paar logical fallacies in
Heerlijk als door de mensen die niet zijn ingeënt het virus overbrengen naar kinderen die nog niet ingeënt mogen / kunnen worden omdat ze nog te jong zijn hiervoor? hoe sociaal is dit?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is ook gewoon egoïstisch. Je ondermijnt de groeps-immuniteit er ook mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar hebben we hem weer - van alle markten thuis - . .. ja jongen we kropen door het oog van de naald, besef nu ook wel hoeveel geluk we (allemaal zelfs) hebben gehad. De dood lag om de hoek
quote:The Ancient One: Arrogance and fear still keep you from learning the simplest and most significant lesson of all.
Dr. Stephen Strange: Which is?
The Ancient One: It's not about you.
Is wel begrijpelijk gezien de toon hier af en toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 03:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Respect. Toegeven dat je ongelijk hebt is zo zeldzaam op dit forum dat de database direct na jouw post plat ging van de schrik.
Omdat die mensen allemaal gecorrumpeerd zijn door Big Pharma natuurlijk (of de overheid of de Illuminati of Aliens, kies maar iets).quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
Tegenwoordig staat kritisch denken niet meer synoniem aan wat het is, maar synoniem aan de gevestigde kennis zonder reden in twijfel trekken.
Waarom accepteer je dan wél de kennis van hen, die niets inhoudelijks van vaccins af weten, maar níet van degenen die er wél, door jarenlange studie en ervaring, wat van af weten?
Het was meer een retorische vraag, maar soitquote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:53 schreef DustPuppy het volgende:
Omdat die mensen allemaal gecorrumpeerd zijn
Dit argument is nu wel zo ontzettend uit den treure ontkracht dat het gelijk bewijst waarom een discussie met jou niet veel zin heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. Als je je spuitje hebt gekregen ben je zo goed als beschermd zo niet zou ik me afvragen waarom je dan nog laat vaccineren?
Een volwassen reactie zat er zeker niet in?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar hebben we hem weer - van alle markten thuis - . .. ja jongen we kropen door het oog van de naald, besef nu ook wel hoeveel geluk we (allemaal zelfs) hebben gehad. De dood lag om de hoek
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een antwoord.
Jij zegt dat conclusies onder druk aangepast worden. Ik vraag jou hoe dat betrekking heeft op dit topic.
Wat is hier nou zo moeilijk aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Een betrouwbare overheid met een altijd eerlijk verhaal zou wel helpen in deze. Laat Dijkhoff daarmee eens aan het werk gaan.
Uhm niet om je feestje te verstoren hoor, maar je bent op de hoogte van het feit dat de naam van Wakefield hersteld is?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:40 schreef DrParsifal het volgende:
Degenen die echt met hun "Wakefield" verhaaltjes komen zijn enger en gevaarlijker.
Precies en het is moeilijk om te ontdekken dat het kind autistisch is als het alleen maar eet, poept en huilt!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 00:02 schreef madam-april het volgende:
Autisme is aangeboren, het kan zich dus niet pas op latere leeftijd ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |