Nee hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar Premier League is in het voorjaar, dan doen PSV en Ajax misschien alweer mee
Lijkt veelbelovend inderdaad, maar vond de vorige niet echt interessant.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:53 schreef KingRoland het volgende:
JR en ik kijken het meest uit naar de nieuwe Fantastic Beasts film
Goede manier om kinderen te ontmoeten dus.quote:
sow zegquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een leegte heb jij in je leven met deze kortzichtigheid.
Niet meer? Ik volg de sport niet op de voet.quote:
Dat heb jij ook weer een punt. Kans is groot dat Ajax en/of PSV in het voorjaar gewoon EL speelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar Premier League is in het voorjaar, dan doen PSV en Ajax misschien alweer mee
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede manier om kinderen te ontmoeten dus.
Begint Februari.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer? Ik volg de sport niet op de voet.
Ik wil alle soorten Witchcraft hogescholen wereldwijd zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lijkt veelbelovend inderdaad, maar vond de vorige niet echt interessant.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een leegte heb jij in je leven met deze kortzichtigheid.
Klopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zowel dit als Ajax gisteren gewoon goed was van ONZE kant.
Bovendien zijn de affiches vanaf de laatste 8 vaak best vermakelijk. Denk dat genoeg mensen toch inschakelen op Chelsea - Leipzig of Arsenal - Atleticoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heb jij ook weer een punt. Kans is groot dat Ajax en/of PSV in het voorjaar gewoon EL speelt.
Het zal wel steeds beter worden verwacht ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lijkt veelbelovend inderdaad, maar vond de vorige niet echt interessant.
Ja, je snapt wat ik bedoelquote:
Ik weet nog dat jij pas twee jaar geleden ofzo de HP films voor het eerst zagquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil alle soorten Witchcraft hogescholen wereldwijd zien.
Blokjes kaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trek in iets hartigs man.²
Kop hem er maar in jongensquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trek in iets hartigs man.²
Tolisso (lol)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Met al dat geld kan PSV nu een middenvelder van kwaliteit halen
Poll: Wie gaat PSV nu halen??
• Guti
• Modric
• Anders, namelijk..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Verschil is natuurlijk dat Ajax wat meer verzorgd voetbal speelt. PSV moet noodgedwongen vaak het middenveld overslaan omdat ze daar weinig klasse spelers hebben. En ja Kiev is nu eenmaal een grotere naam dan BATE dus dan krijg je eerder complimenten.quote:
Prima uitslag, niks mis meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Doublepain het volgende:
• Guti
• Modric
• Anders, namelijk..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bazoer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Doublepain het volgende:
• Guti
• Modric
• Anders, namelijk..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Een van mijn leukste weken ooitquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij pas twee jaar geleden ofzo de HP films voor het eerst zag
Was een beetje flauw inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je snapt wat ik bedoel
De boeken zijn nog 100x beterquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een van mijn leukste weken ooitik had toen vakantie en keek toen alle delen.
genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |