is dat geen leuk meisje voor jou?quote:
Jasonquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me eerlijk man. Mag ook weleens gezegd worden!²
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Die Emma® matras is wel een lekkere matras heb ik gehoord
Geloof mij nou maar, al heb je de beste matras ter wereld, als er geen vrouw naast je ligt is het niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Daar heeft het nieuwe RTL7-directeurtje schijt aan als dartsen hogere kijkcijfers oplevert.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon verplicht EL-duels uit te zenden als ze de rechten hebben.
Ik denk dat ik dan binnen vijf minuten zelfmoord pleeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dat geen leuk meisje voor jou?
Die matras?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Is dit waar, JR?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Stuani startte tegen Real Madrid gewoon op de bank. Eusebio wisselt nog wel eens af.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Stuani heb je Doumbia toch niet nodig?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:53 schreef KingRoland het volgende:
JR en ik kijken het meest uit naar de nieuwe Fantastic Beasts film
Ja, maar Premier League is in het voorjaar, dan doen PSV en Ajax misschien alweer meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar heeft het nieuwe RTL7-directeurtje schijt aan als dartsen hogere kijkcijfers oplevert.
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar Premier League is in het voorjaar, dan doen PSV en Ajax misschien alweer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |