Lijkt veelbelovend inderdaad, maar vond de vorige niet echt interessant.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:53 schreef KingRoland het volgende:
JR en ik kijken het meest uit naar de nieuwe Fantastic Beasts film
Goede manier om kinderen te ontmoeten dus.quote:
sow zegquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een leegte heb jij in je leven met deze kortzichtigheid.
Niet meer? Ik volg de sport niet op de voet.quote:
Dat heb jij ook weer een punt. Kans is groot dat Ajax en/of PSV in het voorjaar gewoon EL speelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar Premier League is in het voorjaar, dan doen PSV en Ajax misschien alweer mee
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede manier om kinderen te ontmoeten dus.
Begint Februari.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer? Ik volg de sport niet op de voet.
Ik wil alle soorten Witchcraft hogescholen wereldwijd zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lijkt veelbelovend inderdaad, maar vond de vorige niet echt interessant.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een leegte heb jij in je leven met deze kortzichtigheid.
Klopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zowel dit als Ajax gisteren gewoon goed was van ONZE kant.
Bovendien zijn de affiches vanaf de laatste 8 vaak best vermakelijk. Denk dat genoeg mensen toch inschakelen op Chelsea - Leipzig of Arsenal - Atleticoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heb jij ook weer een punt. Kans is groot dat Ajax en/of PSV in het voorjaar gewoon EL speelt.
Het zal wel steeds beter worden verwacht ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lijkt veelbelovend inderdaad, maar vond de vorige niet echt interessant.
Ja, je snapt wat ik bedoelquote:
Ik weet nog dat jij pas twee jaar geleden ofzo de HP films voor het eerst zagquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil alle soorten Witchcraft hogescholen wereldwijd zien.
Blokjes kaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trek in iets hartigs man.²
Kop hem er maar in jongensquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trek in iets hartigs man.²
Tolisso (lol)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Met al dat geld kan PSV nu een middenvelder van kwaliteit halen
Poll: Wie gaat PSV nu halen??
• Guti
• Modric
• Anders, namelijk..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |