Giorgio MarchettiGodquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als de commentator maar niet door de presentator heen lult met allemaal irritante toevoegingen.
Vind je dat een acceptabel alternatief voor voetbal kijken?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met z’n poes spelen misschien.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me op dat die voetballers altijd de mooiste vrouwen hebben. Hoe kan dat toch?²
raar dat dat zo aangepast is jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef TjjWester het volgende:
Toch zielig dat onze kampioen geen fatsoenlijke dug out heeft, daar zit je dan in je nette pak.
en Real en Atlético ook niet.quote:
Begin er dan eens mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dit land praten we gewoon Nederlands ja
Niks raars aan, ze wilden gewoon een Engelse bank makenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
raar dat dat zo aangepast is ja
Hleb dicht.quote:
Afdakje moet er wel financieel vanaf kunnen, zou je denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef TjjWester het volgende:
Toch zielig dat onze kampioen geen fatsoenlijke dug out heeft, daar zit je dan in je nette pak.
Met een flinke rochelquote:
Ik keek die loting voor de derde voorronde een paar weken terug die hij helemaal alleen moest doen. Nog nooit iemand zo ongemakkelijk gezien. Leek alsof ie de boel aan het bedriegen wasquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een type die veel slijmt naar boven en trapt naar beneden.
Als ik de voetbalkwaliteiten van Pereiro had was ik ook een luie speler geweest.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Als Pereiro de bewijzingsdrang had van Ziyech dan was het de beste speler van de eredivisie geweest.
Heb je genoten van Ziyech?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Hleb heeft op een blauwe maandag nog bij Arsenal gevoetbald.²
Hleb was een goeie speler, idiootquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Hleb heeft op een blauwe maandag nog bij Arsenal gevoetbald.²
De coach zit in de regen met een slaafje naast zich die een paraplu boven hem houdt. Dat ziet totaal niet uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks raars aan, ze wilden gewoon een Engelse bank maken
Van den ondeugende gedachten plukt men tot in den einde de vruchtenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dit land praten we gewoon Nederlands ja
Banshee zuipt vier flessen whisky op terwijl hij voetbal kijkt. Dat gaat niet goedquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hleb was een goeie speler, idioot
Ziyach.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:29 schreef Masterminded het volgende:
Ziyasj om precies te zijn. Geen Ziejeg.
Wat lul je, vBommel staat meer dat ie zit, helemaal geen slaafjequote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De coach zit in de regen met een slaafje naast zich die een paraplu boven hem houdt. Dat ziet totaal niet uit.
Ziejasj klinkt fijn.quote:
Ik geniet op het moment van geen enkele speler meer dan van Ziyech. die passie, de toewijding, de techniek, de stijl. WOWquote:
GOGMEquote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik geniet op het moment van geen enkele speler meer dan van Ziyech. die passie, de toewijding, de techniek, de stijl. WOW²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |