Ik kan me niet veel grappen van jou herinneren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:01 schreef Saind het volgende:
Dit is meer een waarschuwing dat mijn grappen straks nóg slechter gaan zijn
Wie speelt anders rechtsbuiten? Nog steeds Navas??quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zal wel roulatiespeler worden met het volle schema. In de sterkste basiself denk ik niet dat hij per se in de basis zou staan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef Mariocash het volgende:
Hallo. Ik ben hier op uitnodiging van Coco.
Aangenaam.
quote:
quote:
Opgebaarde is wel een enorm vermoeionde user. Maar leuk idee die stellingen ja. Echt een hoogtepuntje van mijn dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:01 schreef Masterminded het volgende:
Goed om te zien dat de stellingen leven in de brouwerij brengen. Doen we alleen op werkdagen.
Uh, nee. Als wingback.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie speelt anders rechtsbuiten? Nog steeds Navas??
Ik kan je wel vertellen dat we antisemitisme hier niet dulden. Zelfs niet als "grap"quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:03 schreef Mariocash het volgende:
Wat een taalgebruik weer. Hangen hier alleen maar joden rond zeker?
Zo gaat dat hier, daar moet je doorheen bijten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit is niet wat ik een warm welkom noem, maatje.
Ah najah, prima invaller om wat te forceren dan, kan mis ook achter de spits spelen misschien alleen denk ik dat Spanje te technisch voor hem is daarvoor, in Rusland kan je dat nog proberen met die lage balsnelheidquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uh, nee. Als wingback.
André Silva - Mudo
Sarabia
Arana/Escudero - Banega - Mesa - Navas
Sergi Gomez - Kjaer - Carrico/Mercado
Vaclik
Er zijn mensen voor minder de trein op gezet hier.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat we antisemitisme hier niet dulden. Zelfs niet als "grap"
godverquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder de trein op gezet hier.
Jij weet dondersgoed dat ik Ajacieden bedoel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat we antisemitisme hier niet dulden. Zelfs niet als "grap"
Hij is volgens mij beter als valse spits. Buiten Mudo hebben ze daar niet veel van. Alleen Muriel en Ben Yedder maar die zijn beter zoals André Silva als pure spits. Onze vriend Machín heeft nogal scherpe eisen voor een spits.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah najah, prima invaller om wat te forceren dan, kan mis ook achter de spits spelen misschien alleen denk ik dat Spanje te technisch voor hem is daarvoor, in Rusland kan je dat nog proberen met die lage balsnelheid
Ik zal het zien als een ontgroening.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier, daar moet je doorheen bijten.
En dan is de holocaust ineens grappig?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat ik Ajacieden bedoel.
linkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef GGMM het volgende:
Mijn Youtube-reactie heeft 122 likes.
Einde bericht.
Wat zegt het? Die jongen voelt zich waarschijnlijk meer Marokkaan dan Nederlander. Het is allemaal wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
Het zegt wel genoeg dat spelers als Mazraoui gewoon al niet meer kiezen voor Oranje.
Begin maar eens te vertellen voor welke Nederlandse club je bent. (wel maar 1, users die voor meerdere clubs zijn nemen we niet serieus)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zal het zien als een ontgroening.
Ben Yeddergodquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij is volgens mij beter als valse spits. Buiten Mudo hebben ze daar niet veel van. Alleen Muriel en Ben Yedder maar die zijn beter zoals André Silva als pure spits. Onze vriend Machín heeft nogal scherpe eisen voor een spits.
Voor het Nederlands elftal spelen lijkt me ook echt een drama.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat zegt het? Die jongen voelt zich waarschijnlijk meer Marokkaan dan Nederlander. Het is allemaal wat.
Hoelang heeft die gast in Marokko gewoond buiten de vakantie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat zegt het? Die jongen voelt zich waarschijnlijk meer Marokkaan dan Nederlander. Het is allemaal wat.
Is toch totaal irrelevantquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoelang heeft die gast in Marokko gewoond buiten de vakantie?
Ja, je hebt genoeg kans op speeltijd gezien het feit dat Sevilla een enorm brede selectie heeft; diep in Europa kunnen gaan, in La Liga en in de Copa Del Rey.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben Yeddergod![]()
Ben wel benieuwd, zou wel tof zijn als ie gaat.
In de vakantie woon je daar niet, dan ben je daar gewoon op vakantie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoelang heeft die gast in Marokko gewoond buiten de vakantie?
Beter dan voor Marokko.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Voor het Nederlands elftal spelen lijkt me ook echt een drama.
Nee, fifa moet in deze tijd eens harde eisen gaan stellen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, fifa moet in deze tijd eens harde eisen gaan stellen.
Daar zou ik niet voor voetballen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.
Daar heb je echt faam
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zou ik niet voor voetballen.
Dit verzin je ter plekke.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Crack en vRhijn waren ook wereldtalenten op RB bij Ajax,
Dat weet ik Rene, ik wilde alleen een mogelijke bijdehante opmerking van stijn voor zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de vakantie woon je daar niet, dan ben je daar gewoon op vakantie.
Beroemd zijn is niet ieders wens, maar misschien is dat lastig voor te stellen als je ziekelijk ijdel bent.quote:
Waarvoor zou je wel voetballen dan? Nooit zelf gevoetbald neem ik aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zou ik niet voor voetballen.
Dat heb je mooi weten te voorkomenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat weet ik Rene, ik wilde alleen een mogelijke bijdehante opmerking van stijn voor zijn.
we hebben iedereen nodig in deze tijd Stijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef Masterminded het volgende:
Jullie maken je druk om een Allerhande-improvisatiebackje die moeite heeft met verdedigen maar uitstekend aan kan vallen (lol). Als wingback op interlandniveau kan je er niet mee aankomen dat je niet kan verdedigen
Een domme aanname, zo kennen we je weer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarvoor zou je wel voetballen dan? Nooit zelf gevoetbald neem ik aan?
Dan moet de KNVB ze iets beters bieden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
we hebben iedereen nodig in deze tijd Stijn.
Nee, jij zet jezelf weer voor lul. Achterlijke tering Fries.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een domme aanname, zo kennen we je weer.
Haha ziedend.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, jij zet jezelf weer voor lul. Achterlijke tering Fries.
tsjah die tijden dat we ons er niet druk over hoefden te maken zijn wel voorbijquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Janmaat en Hateboer doen het op acceptabel niveau prima. De een bij Watford, de ander bij Atalanta. Dat vind ik reden genoeg om niet in paniek te slaan over Noussair Mazraoui.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:13 schreef Saind het volgende:
Heb eigenlijk helemaal geen zin zo naar PSV te kijken
Toen kon je op een WK gewoon met de Zeeuw of Braafheid spelen zonder gevolgenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:13 schreef Saind het volgende:
[..]
tsjah die tijden dat we ons er niet druk over hoefden te maken zijn wel voorbij
en ik ga in staking, netflix weigert seizoen 3 van gomorra te uppenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:13 schreef Saind het volgende:
Ik app je wel een samenvatting achterafquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:13 schreef Saind het volgende:
Gesport vanavond.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.
Ik kan me voorstellen dat het vreselijk is om PSV-supporter te zijn, want wanneer heb je nou eigenlijk wel zin om naar PSV te gaan zitten kijken?
Luuk mistquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik app je wel een samenvatting achteraf
(als we winnen)
De trap in plaats van de lift?quote:
Nee, met een noodgang achterwaarts in de poes bij je moeder.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De trap in plaats van de lift?
Huisgenoot van me zit tweede ring lange zijde voor ¤15quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.
Ik kan me voorstellen dat het vreselijk is om PSV-supporter te zijn, want wanneer heb je nou eigenlijk wel zin om naar PSV te gaan zitten kijken?
Straks 2 ploegen in de CL. Dat is wel ff geleden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:13 schreef Saind het volgende:
10/11?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks 2 ploegen in de CL. Dat is wel ff geleden.
KOEKOEKquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het grappige is dat jij nu al vaker gesport hebt dan Onlo in 2 maanden
2010, nog met Twente. (lol)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks 2 ploegen in de CL. Dat is wel ff geleden.
Eens met GGMM. Ik sla trouwens ook over. Kan alleen maar zwaar tegenvallen na de voetbalshow van Ajax gisteren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.
nou nouquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee, met een noodgang achterwaarts in de poes bij je moeder.
Ik geloof het seizoen dat Suarez niet doorhad dat er expres rood tegen ajax werd gepakt.quote:
Dit staat me niet meer zo voor de geestquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof het seizoen dat Suarez niet doorhad dat er expres rood tegen ajax werd gepakt.
Werelds.
Morgen weer maatquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen Real.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit staat me niet meer zo voor de geest
Volgens mijn lijstje heb ik sinds 19 februari dit kalenderjaar al 2.190 kilometer gefietst, maar tel daar nog maar eens 200 kilometer bij op.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor meerdere clubs zijn. Man, man, man...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Begin maar eens te vertellen voor welke Nederlandse club je bent. (wel maar 1, users die voor meerdere clubs zijn nemen we niet serieus)
Zout jij eens op. Niemand moet je.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Voor meerdere clubs zijn. Man, man, man...
Feyenoord till I die.
Goeie pot was dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
De laatste CL wedstrijd van Ajax is het debuut van de Boer. (0-2 winst tegen AC Milan)
Maakt Mario Cash eigenlijk nog wel muziek? Lang niet meer van gehoordquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Voor meerdere clubs zijn. Man, man, man...
Feyenoord till I die.
0-4 ja, en Ramos en Alonso pakten bewust rood.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was niet leuk toen geloof ik hè
Was dat die heeeele pijnlijke wedstrijd?
oh ik dacht die met die heerlijke real counterquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was niet leuk toen geloof ik hè
Was dat die heeeele pijnlijke wedstrijd?
Huh?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
De laatste CL wedstrijd van Ajax is het debuut van de Boer. (0-2 winst tegen AC Milan)
Als je de app had gelezen weet je dat ik maandag ook geweest benquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
"Vanaf maandag weer schema, bla bla bla...."
[ afbeelding ]
Dat was die 3-0 in Madrid ja, waarna Cruijff de aanval opende op Jol en consorten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik dacht die met die heerlijke real counter
Oh, voortaan ff een @ ingooien dan.. 👌🏿quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je de app had gelezen weet je dat ik maandag ook geweest ben
Ajax heeft tot 2014/15 in de CL gespeeld joh.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat mijn geheugen mij in de steek?
Niet alleen je geheugen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat mijn geheugen mij in de steek?
Ja, check m’n nieuwste pokoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakt Mario Cash eigenlijk nog wel muziek? Lang niet meer van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |