Hipster biertje heb ik, de rest nietquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
2 kapsalonnetjes op, hipster biertje erbij, voetbal aan, broekie uit, peukie.
Genot.
Je bier is mislukt?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:41 schreef Saind het volgende:
Jongens ik moet jullie iets heel ergs vertellen
Heeft het iets met koeien te maken?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:41 schreef Saind het volgende:
Jongens ik moet jullie iets heel ergs vertellen
Het was eerder een algemene dan een specifieke constatering in dit geval.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ga morgen pas brouwen
Nee ik vind John Mayer tegenwoordig best wel een toffe gast
Wat voor muntje moet je halen danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik kom er 1 keer per jaar om een muntje te halen
ik vind dat vooral een erg tragikomische bijeenkomst
gewoon prima nummertjes hoor sommigequote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ga morgen pas brouwen
Nee ik vind John Mayer tegenwoordig best wel een toffe gast
Oh heb geen idee van z'n solo werk, maar hij speelt met de Dead tegenwoordig en dat doet ie steeds beterquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
gewoon prima nummertjes hoor sommige
Dat bepaal jij niet. Heb jij eigenlijk ooit gerookt?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het was eerder een algemene dan een specifieke constatering in dit geval.
restjes peuken uit de asbak achterin de autoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Heb jij eigenlijk ooit gerookt?
ik weet mn eerst sigaret niet meer hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:46 schreef Saind het volgende:
Mijn eerste hijsje was een gestolen sigaret van mijn ouders. Dat moet voor 2002 zijn geweest dus toen was ik hoogstens 9
Goed ziek geweest en daarna gewacht tot ik 12 was. Toch verstandige jongen eigenlijk
Ik ook niet, was 11 ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik weet mn eerst sigaret niet meer hoor
Ben begonnen met echt roken door het blowen. Had altijd tabak bij me weetjewelquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik weet mn eerst sigaret niet meer hoor
Ik weet heel goed de strekking van mijn posts te onthouden, dus dat bepaal jij niet voor mij.quote:
Een hijsje genomen in een nachtclub tijdens de reizenweek van de middelbare school, that's all.quote:Heb jij eigenlijk ooit gerookt?
Wat toevallig, ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben begonnen met echt roken door het blowen. Had altijd tabak bij me weetjewel
Toch een gateway drug dus
M'n ouders zijn gestopt toen ze dat verbodenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:49 schreef Elan het volgende:
Vroeger mocht je roken in de trein. Echt chill was dat.
In Japan heb je tenminste nog rokershokjes in de treinquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:49 schreef Elan het volgende:
Vroeger mocht je roken in de trein. Echt chill was dat.
Een keuze die je vaak maakt als je jong en onverstandig bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:49 schreef Masterminded het volgende:
Overigens heb ik geen problemen met rokers. Roken is een keuze.
Ja man tegenwoordig is het echt kut. Toen ik begon rookte echt minimaal de helft van de bevolking. Nu kijken de proleten je nog net niet vuil aan als je een peuk op steekt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n ouders zijn gestopt toen ze dat verboden
Vonden ze dat de lol er af was
Ik ken genoeg rokers waar ik gewoon prima mee op kan schieten. Rokers zijn hetzelfde als niet-rokers. Een deel is normaal, het andere deel kan figureren in Probleemwijken. Het is wat het is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een keuze die je vaak maakt als je jong en onverstandig bent.
Als horecaeigenaar word je in Nederland om de maand in een andere regelgeving gezeuld (lol).quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan mag je niet op straat roken maar wel in cafés
Het zijn inderdaad net mensen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ken genoeg rokers waar ik gewoon prima mee op kan schieten. Rokers zijn hetzelfde als niet-rokers. Een deel is normaal, het andere deel kan figureren in Probleemwijken. Het is wat het is.
Dat vind ik wel schandalig, verbouw je de toko voor een paar ton en mag het daarna niet meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als horecaeigenaar word je in Nederland om de maand in een andere regelgeving gezeuld (lol).
Slaat helemaal nergens op. Volgens mij heb je in Duitsland ook gewoon scheidingen tussen normale zitruimtes en rookruimtes in een fucking restaurant. Waar hebben we het hier in Nederland over.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel schandalig, verbouw je de toko voor een paar ton en mag het daarna niet meer.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
gewoon niet roken
niet drinken
niet blowen
en vooral niet 2 kapsalons of 5 XL burgers eten
Opzouten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef Mariocash het volgende:
Hallo. Ik ben hier op uitnodiging van Coco.
Aangenaam.
Kankert ff een eind opquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef Mariocash het volgende:
Aangenaam.
Promes halen voor 20 mil is een koopje, sterker nog --> diefstalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als horecaeigenaar word je in Nederland om de maand in een andere regelgeving gezeuld (lol).
Wie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef Mariocash het volgende:
Aangenaam.
Maar uit hun bek stinken doen ze allemaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ken genoeg rokers waar ik gewoon prima mee op kan schieten. Rokers zijn hetzelfde als niet-rokers. Een deel is normaal, het andere deel kan figureren in Probleemwijken. Het is wat het is.
Zal wel roulatiespeler worden met het volle schema. In de sterkste basiself denk ik niet dat hij per se in de basis zou staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Promes halen voor 20 mil is een koopje, sterker nog --> diefstal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |