abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:31:34 #1
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_181544049

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.

Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.

Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.

Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192

Klik hier voor onze Facebookpagina

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:31:55 #2
38344 knokkels
pi_181544060
Dank voor de inspiratie, Lucky *)
pi_181544075
@TT. _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:29 schreef knokkels het volgende:

[..]

Kwartiertje je UTP kabel uit je modem halen. Dan vind ie hem niet meer, krijg je een nieuw IP en dan kan je weer lekker verder je ding doen :P
Goeie tip! Ga ik doen, zodra het weer wegvalt. :)
L2B's Mixcloud
pi_181544094
Eerst even checken of het modem wel aan staat.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:34:41 #5
38344 knokkels
pi_181544128
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eerst even checken of het modem wel aan staat.
_O-
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:35:43 #6
38344 knokkels
pi_181544155
Jij heette vroeger niet meneer Jansen die de gironet postbank migratielijn belde toen ik werd ingewerkt? _O-
pi_181544371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:35 schreef knokkels het volgende:
Jij heette vroeger niet meneer Jansen die de gironet postbank migratielijn belde toen ik werd ingewerkt? _O-
rofl! Die startte op die wijze?
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:48:47 #8
38344 knokkels
pi_181544534
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

rofl! Die startte op die wijze?
quote:
Hij: Ja ehh, m'n internet doetutnie~! Is er een probleem bij jullie dan?
Ik: Onze systemen werken allemaal meneer. Staat uw modem aan (analoog, aan/uitknopje? Zitten de kabels er goed in?
Hij: Ja natuurlijk staat die aan! Kabels ook natuurlijk. IK kom daar niet aan.
Ik: Prima meneer, we moeten het even checken. Gaat u voor mij even naar de DUN settings, en dan gaan we daar het eea bekijken.
Hij *TIKTIKTIKTIK.........................................Tik .... tik.... tiktik.... ehh meneer ik zie net dat de UTPkabel er uitligt, mijn vrouw heeft hem eruit getikt met stofzuigen. *KLIK* TUUTTUUTTUUTTUUT
pi_181544759
_O-
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:59:23 #10
38344 knokkels
pi_181544816
quote:
Ik kon me nog net inhouden om te gaan schaterlachen toen de man aan de telefoon was. Toen hij had opgehangen lagen mijn collega en ik dubbel :D
Iedereen van:"Hey wtf is hier aan de hand?"
pi_181544927
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:59 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik kon me nog net inhouden om te gaan schaterlachen toen de man aan de telefoon was. Toen hij had opgehangen lagen mijn collega en ik dubbel :D
Iedereen van:"Hey wtf is hier aan de hand?"
Knap dat je het volhield. _O- Zo kreeg ik ooit een gast aan de lijn die een 'aanbieding' voor me had. Energie. Het was een deal van niets, dus ik zei heel ongeïnteresseerd, poeh poeh... Het werd uiteraard weer eens opgenomen voor trainingsdoeleinden en die vent schóót me toch in de lach. _O- Zegt ie, je maakt me aan het lachten man! :D
L2B's Mixcloud
pi_181544941
Ik heb tijdens mijn eerste helpdeskbaan een internationaal bedrijfsspionage-alarm bij Compaq af laten gaan. Hoge heren kwamen diezelfde dag nog bij me om het één en ander even door te spreken. Sta je daar als 22-jarig broekkie.
Het halve bedrijf in Nederland, de VS en Zuid Afrika in paniek.
Good times.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181544960
Lachten. Juist.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:04:28 #14
38344 knokkels
pi_181544969
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb tijdens mijn eerste helpdeskbaan een internationaal bedrijfsspionage-alarm bij Compaq af laten gaan. Hoge heren kwamen diezelfde dag nog bij me om het één en ander even door te spreken. Sta je daar als 22-jarig broekkie.
Good times.
Wachtwat. Hier zit een goed verhaal achter :D
pi_181545432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:04 schreef knokkels het volgende:

[..]

Wachtwat. Hier zit een goed verhaal achter :D
Ik werkte op detacheringsbasis bij Compaq. Maar op een dedicated helpdesk voor Dow Chemicals, bij Compaq in Utrecht.
Na een tijdje was er wat onrust over een man (werknemer van Dow dus) die elke dag belde voor een reset van zijn wachtwoord. Dat begon wat raar te worden, want wie vergeet elke dag zijn wachtwoord? Anyway, hij stopte met bellen naar de helpdesk, dus alles was weer goed.
Drie maanden later belde hij weer. Toen hij zijn naam noemde, rinkelde bij mij meteen een bel. "Wait.. die naam ken ik..". Dus ik snel dingen proberen uit te zoeken en in de tussentijd de man aan de telefoon proberen af te leiden. Toen zag ik dus al die wachtwoordresets van een paar maanden eerder. Dus ik zeg dat de systemen even niet werkten (altijd een goed smoesje) en dat ik hem terug zou bellen. Daarna meteen naar de manager gelopen en het gemeld. Die begon meteen allerlei instanties binnen Compaq en binnen Dow te bellen. De security van Dow was in de VS en de werknemer zat in Zuid Afrika. Dus daar werd het ook lekker opgeschud.
Ik heb hem teruggebeld en het wachtwoord gereset, zodat een eventuele bedrijfsspion niet ál te achterdochtig werd.
Intussen het halve bedrijf aan het rennen en vliegen om alles uit te zoeken, en dus kwamen er ook wat hoge meneren mij even vragen hoe en wat. Gewoon even gezegd wat er gebeurd was, niks aan de hand ;)
En dus mocht ik weer aan het werk.
Later 's middags krijg ik het hele verhaal te horen:
Er bleken 2 werknemers in Zuid Afrika te zitten met exact dezelfde naam. Bij aanvang van de 2e werd er, volgens procedure, een account etc aangevraagd bij security in de VS. Daar zag iemand dat de persoon al een account had (maar dat was dus een andere persoon..). Dus Japie van de security in de VS heeft vrolijk de accountgegevens van de 1e werknemer aan de 2e werknemer gegeven. Met als gevolg dat ze elke dag allebei inlogden, maar natuurlijk werkte bij 1 van de 2 het wachtwoord niet, dus belde hij. De volgende dag werkte van de ander het wachtwoord niet en belde voor een reset. De dag daarop werkte van de 1e werknemer het wachtwoord niet en belde. Infinite loop detected.... totdat ik dus merkte dat er iets niet klopte en aan de bel trok.
Uiteindelijk hebben de beide werknemers elk een eigen account gekregen.
Japie van de security in de VS heeft er, naar verluid, niet meer heel lang gewerkt.
Dat is het in het kort :+
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181545447
Zo, weer wat Ikealades in elkaar geknutseld. Straks in de kast monteren en dan kan ik mijn sjaaltjes en riemen etc netjes overzichtelijk opbergen. Via marktplaats geregeld, nog in ongeopende verpakking, goedkoper dan zelf bij Ikea kopen.
pi_181545490
Goed verhaal spijkerbroek en was dat bij Compaq op Kanaleneiland?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:20:40 #18
38344 knokkels
pi_181545506
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Drie maanden later belde hij weer. Toen hij zijn naam noemde, rinkelde bij mij meteen een bel. "Wait.. die naam ken ik..". Dus ik snel dingen proberen uit te zoeken en in de tussentijd de man aan de telefoon proberen af te leiden. Toen zag ik dus al die wachtwoordresets van een paar maanden eerder. Dus ik zeg dat de systemen even niet werkten (altijd een goed smoesje) en dat ik hem terug zou bellen. Daarna meteen naar de manager gelopen en het gemeld. Die begon meteen allerlei instanties binnen Compaq en binnen Dow te bellen. De security van Dow was in de VS en de werknemer zat in Zuid Afrika. Dus daar werd het ook lekker opgeschud.
Whahaha wat een prutser _O-

Hey, Deze heren hebben dezelfde naam! En toch zijn het twee verschillende mannen. Laat ik toch maar even makkelijk doen en de accounts mergen. _O-
pi_181545522
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed verhaal spijkerbroek en was dat bij Compaq op Kanaleneiland?
Yep.
pi_181545570
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Yep.
vriendin van mij werkte er, niet bij de helpdesk maar bij het tenderbureau, ben er wel eens binnen geweest
pi_181545572
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:20 schreef knokkels het volgende:
Whahaha wat een prutser _O-

Hey, Deze heren hebben dezelfde naam! En toch zijn het twee verschillende mannen. Laat ik toch maar even makkelijk doen en de accounts mergen. _O-
Ja, die vent heeft gewoon naar de namen gekeken, niet verder gekeken dan zijn neus lang was en niet gedacht dat het wel eens een andere persoon zou kunnen zijn met dezelfde naam.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:23:26 #22
38344 knokkels
pi_181545610
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, die vent heeft gewoon naar de namen gekeken, niet verder gekeken dan zijn neus lang was en niet gedacht dat het wel eens een andere persoon zou kunnen zijn met dezelfde naam.
Dat is sowieso alleen al een beveiligingsrisico :D
pi_181545621
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

vriendin van mij werkte er, niet bij de helpdesk maar bij het tenderbureau, ben er wel eens binnen geweest
Wij zaten rechts van de hoofdingang, in een totaal afgescheiden ruimte van de rest van het gebouw. We moesten door de lobby om de rest van het gebouw (lees: kantine) te bezoeken.
pi_181545746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:23 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dat is sowieso alleen al een beveiligingsrisico :D
In dat bedrijf had iedereen een persoonlijke drive voor documenten e.d. met als format \\<servernaam>\<gebruikersnaam>.
Een nieuwe werknemer belde en zei dat hij geen toegang kreeg tot zijn persoonlijke drive. Dus ik even kijken en zag het probleem. Ik bellen naar security en kreeg een collega van Japie aan de foon. Dus ik zeg: "Hi! Can I get my own server too?"
Hij: "Euh.. what?"
Dus ik uitleggen wat Japie had gedaan: hij had als persoonlijke drive \\<gebruikersnaam>\<servernaam> ingevoerd.
Collega van Japie: *kreun* "Him again.."
Japie had wel meer van die geintjes. En na het "2 men 1 account" debacle mocht ie het dus ergens anders proberen.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:31:59 #25
38344 knokkels
pi_181545842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

In dat bedrijf had iedereen een persoonlijke drive voor documenten e.d. met als format \\<servernaam>\<gebruikersnaam>.
Een nieuwe werknemer belde en zei dat hij geen toegang kreeg tot zijn persoonlijke drive. Dus ik even kijken en zag het probleem. Ik bellen naar security en kreeg een collega van Japie aan de foon. Dus ik zeg: "Hi! Can I get my own server too?"
Hij: "Euh.. what?"
Dus ik uitleggen wat Japie had gedaan: hij had als persoonlijke drive \\<gebruikersnaam>\<servernaam> ingevoerd.
Collega van Japie: *kreun* "Him again.."
Japie had wel meer van die geintjes. En na het "2 men 1 account" debacle mocht ie het dus ergens anders proberen.
Alrighty then.

Persoonlijke drive van een paar gig _O- :D

Werden ze inderdaad vast niet blij van :P
pi_181545878
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:31 schreef knokkels het volgende:

[..]

Alrighty then.

Persoonlijke drive van een paar gig _O- :D

Werden ze inderdaad vast niet blij van :P
Wij hadden wel een server voor de helpdesk, maar die zat vol met mp3's. Toen kon dat nog O-) ^O^
pi_181545949
Oh, ander leuk verhaal.
Een andere Japie bij security vond het een goed idee om een backup van een aantal maanden geleden terug te zetten. Waarbij dus alle wachtwoorden van heel Europa veranderd waren naar die van een paar maanden geleden. Met als gevolg dat 30.000 mensen belden voor een wachtwoordreset. Zit je daar met 25 man...
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:37:19 #28
38344 knokkels
pi_181545965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wij hadden wel een server voor de helpdesk, maar die zat vol met mp3's. Toen kon dat nog O-) ^O^
Joh, je moet toch iets doen met je tijd en de snelle server? :D
pi_181545994
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:37 schreef knokkels het volgende:

[..]

Joh, je moet toch iets doen met je tijd en de snelle server? :D
Precies! En vanaf 6 uur 's avonds belden er toch niet zoveel mensen, dus hadden we tijd zat voor andere dingen :+
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 14:38:37 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181546003
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

haha bij mijn eerste stage zoveel genapsterd. Dat was de enige manier om volledige bestanden te krijgen, als je het thuis deed had je nooit genoeg tijd om het hele bestand door de telefoon te halen.. gevolg cd's vol met "songnaam~incomplete.mp3" bestanden die op random plekken stopten. Bij de uni hadden ze T1 en kon je de PC gewoon aan laten staan :o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_181546046
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

haha bij mijn eerste stage zoveel genapsterd. Dat was de enige manier om volledige bestanden te krijgen, als je het thuis deed had je nooit genoeg tijd om het hele bestand door de telefoon te halen.. gevolg cd's vol met "songnaam~incomplete.mp3" bestanden die op random plekken stopten. Bij de uni hadden ze T1 en kon je de PC gewoon aan laten staan :o
Foei! O-)
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:41:48 #32
38344 knokkels
pi_181546064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ander leuk verhaal.
Een andere Japie bij security vond het een goed idee om een backup van een aantal maanden geleden terug te zetten. Waarbij dus alle wachtwoorden van heel Europa veranderd waren naar die van een paar maanden geleden. Met als gevolg dat 30.000 mensen belden voor een wachtwoordreset. Zit je daar met 25 man...
1 persoon op 1200 :D

Nice odds

Ach ja, een paar jaar geleden. T-Mobile met een vaag issue dat Henk Tinus probeerde te bellen maar Annie aan de lijn kreeg met het nummer van Tinus. Er was *iets* fout gegaan in de nummertoewijzing of zo. :P

Dat was ook nogal chaotisch. Constant een mannetje of 100 in de wacht per CCA, en we zaten met 30 man daar _O-
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 14:42:14 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181546075
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Foei! O-)
Dankzij napster/kazaa/erzatnogietstussenwaarvanikdenaamnietmeerweet/oink/waffles heb ik nu een platenkast vol toffe muziek :P

(anders had ik waarschijnlijk een platenkast vol met iets minder toffe muziek)
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:45:50 #34
38344 knokkels
pi_181546145
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Precies! En vanaf 6 uur 's avonds belden er toch niet zoveel mensen, dus hadden we tijd zat voor andere dingen :+
Oeh ja. Bij Epson, hoogzomer op het dakterras gaan zitten en dan naar binnen lopen wanneer er eens een telefoontje binnenkomt.

En een andere keer had ik dienst met een collega. Had IT het lumineuze idee opgevat om grootschalig onderhoud te gaan doen.

*Lotus Notes fail
Netwerk fail
Logsysteem fail
vervolgens ging geloof ik de electriciteit ook nog uit.

Toen mochten we naatr huis.. :P
BUM was nogal pissed off toen :D
pi_181546147
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:41 schreef knokkels het volgende:
1 persoon op 1200 :D

Nice odds
Er hing zo'n mooi elektronisch bord met daarop de verschillende taalqueues, maar die kon het niet meer aan en begaf het. Iedereen die voor een latere shift binnenkwam keek naar dat bord, hoorde de chaos om zich heen en begon meteen te hyperventileren. Ik kan mer herinneren dat we latere-shifters begroetten met "welcome to the jungle!"
quote:
Ach ja, een paar jaar geleden. T-Mobile met een vaag issue dat Henk Tinus probeerde te bellen maar Annie aan de lijn kreeg met het nummer van Tinus. Er was *iets* fout gegaan in de nummertoewijzing of zo. :P

Dat was ook nogal chaotisch. Constant een mannetje of 100 in de wacht per CCA, en we zaten met 30 man daar _O-
Oeh, tofjes.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:46:26 #36
38344 knokkels
pi_181546157
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dankzij napster/kazaa/erzatnogietstussenwaarvanikdenaamnietmeerweet/oink/waffles heb ik nu een platenkast vol toffe muziek :P

Seek eens dieper in je Soul O-)
pi_181546159
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Good times.
:D! Oej, dat is een mooie om spontaan tijdelijk een ander kleurtje te krijgen.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 14:46:48 #38
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181546166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:46 schreef knokkels het volgende:

[..]

Seek eens dieper in je Soul O-)
Juist ja :Y
pi_181546173
Nou, UTP heeft er een half uurtje naast gelegen, nu afwachten.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:48:11 #40
38344 knokkels
pi_181546198
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Juist ja :Y
Dat is ook een grote platenkast O-)
pi_181546208
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds jammer dat ik destijds niet meer heb gekopieerd voor thuisgebruik. Maar ja, jong en dom...
pi_181546222
Storing e-mail

Door een storing zijn er problemen met het sturen van e-mail. We werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Ja, dat is lastig verzenden zonder verbinding.
L2B's Mixcloud
pi_181546248
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Storing e-mail

Door een storing zijn er problemen met het sturen van e-mail. We werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Ja, dat is lastig verzenden zonder verbinding.
Daar hebben ze allang iets op gevonden, hoor.
Het heet Sneakernet. ;)
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 14:50:48 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181546263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds jammer dat ik destijds niet meer heb gekopieerd voor thuisgebruik. Maar ja, jong en dom...
:X heb ooit al mijn mp3s geluisterd dat duurde +/- een jaar. Met mijn platenkast ben ik sneller klaar... ben al over de helft: Topicreeks: Uw MUZ mod speelt zijn platenkast
Volgende project wordt denk ik al mijn cds... :)

(na alle oscar winnende films... F&S / [Projectje] Alle oscar winnaars beste film kijken)

Ik hou van projectjes :D
pi_181546285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Daar hebben ze allang iets op gevonden, hoor.
Het heet Sneakernet. ;)
Ja, dat vertelden ze er niet bij. :P
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:53:55 #46
38344 knokkels
pi_181546330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

HIP97, WANNULL. MegaBIT vooral.

Good times.
pi_181546474
Ik had koffie staan, maar vergeten, dus nu is die koud. }:|
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:02:21 #48
38344 knokkels
pi_181546521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan is het nog immer lekker :D
pi_181546522
quote:
In de koelkast en vanavond ijskoffie maken! O+
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:02:57 #50
38344 knokkels
pi_181546536
* knokkels schenkt nog een dampende mok koffie in voor directe consumptie
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:03:20 #51
38344 knokkels
pi_181546549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:02 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

In de koelkast en vanavond ijskoffie maken! O+
:9
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:03:36 #52
38344 knokkels
pi_181546556
Oh, en ijskoffie. Yummy
pi_181546571
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:03 schreef knokkels het volgende:
Oh, en ijskoffie. Yummy
In de blender.. ijsklontjes, volle melk, siroop.. inschenken en dan slagroom erop :9
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:10:23 #54
38344 knokkels
pi_181546695
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:04 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

In de blender.. ijsklontjes, volle melk, siroop.. inschenken en dan slagroom erop :9
toch wel Jersey Melk? :D

Lekker romig O+
pi_181546719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:10 schreef knokkels het volgende:

[..]

toch wel Jersey Melk? :D

Lekker romig O+
OMG KNOKKELS, ik heb die vorige week voor het eerst gekocht...
Was eigenlijk opzoek naar die glazen flessen melk, van vroegah.
pi_181546732
Hallo
blablablabla
pi_181546740
Mag ik een verzoekje plaatsen,?
blablablabla
pi_181546797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:12 schreef Elan het volgende:
Er wordt niet gedraaid nog.. lekker vbl-sc'en verder :W
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:16:21 #59
38344 knokkels
pi_181546815
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:11 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

OMG KNOKKELS, ik heb die vorige week voor het eerst gekocht...
Was eigenlijk opzoek naar die glazen flessen melk, van vroegah.
Dat spul is goed :D
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:17:06 #60
38344 knokkels
pi_181546832
* knokkels gaat even een brief posten die verkeerd bezorgd is. :Y
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2018 @ 15:17:49 #61
35723 crew  GGMM
pi_181546846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:15 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Er wordt niet gedraaid nog.. lekker vbl-sc'en verder :W
Daar moeten we hem ook niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181546874
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar moeten we hem ook niet.
Ahhh ..Jullie missen me :D?
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2018 @ 15:19:14 #63
35723 crew  GGMM
pi_181546884
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:18 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ahhh ..Jullie missen me :D?
Beetje :@
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181546936
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:12 schreef Elan het volgende:
Dat kan! :Y Op www.radio49.nl zie je de inhoud van de database van Gup; onze automatische verzoekjesmachine. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 29-08-2018 15:26:36 ]
pi_181546953
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat kan! :Y Op www.radio49.nl zie je de inhoudt van de database van Gup; onze automatische verzoekjesmachine. :)
Dankjewel.
Fijn dat er tenminste iemand fatsoenlijk kan reageren :)
blablablabla
pi_181547015
Geen Beatles? :(
blablablabla
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2018 @ 15:24:44 #67
35723 crew  GGMM
pi_181547017
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat kan! :Y Op www.radio49.nl zie je de inhoudt van de database van Gup; onze automatische verzoekjesmachine. :)
inhoud
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181547045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:24 schreef Elan het volgende:
Geen Beatles? :(
Ff op artiest zoeken i.p.v. titel. :) En vink voor de zekerheid "Alles doorzoeken" aan: 78 hits. :)
pi_181547069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

inhoud
Fuck! _O- Ik zat ff met mijn gedachten helemaal ergens anders en heb er per ongeluk een werkwoord van gemaakt! :')
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2018 @ 15:26:53 #70
35723 crew  GGMM
pi_181547078
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Fuck! _O- Ik zat ff met mijn gedachten helemaal ergens anders en heb er per ongeluk een werkwoord van gemaakt! :')
Kan gebeuren :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181547130
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Ff op artiest zoeken i.p.v. titel. :) En vink voor de zekerheid "Alles doorzoeken" aan: 78 hits. :)
Topgozer.
Heb een leuk liedje van Meredith Brooks aangevraagd. Als ode aan Charlotte.
blablablabla
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 15:30:16 #72
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181547161
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Topgozer.
Hey beetje lief zijn hè.
pi_181547217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:17 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even een brief posten die verkeerd bezorgd is. :Y
Kijk, Lucky. Sneakernet! :+
pi_181547247
_O-
L2B's Mixcloud
pi_181547257
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hey beetje lief zijn hè.
Altijd.
blablablabla
pi_181547258
Wedden dat ie stiekem op sandalen loopt!
L2B's Mixcloud
pi_181547312
quote:
op de omamanier opwarmen: in een pannetje met melk op het vuur zetten
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:39:46 #78
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181547338
quote:
En toen heb je V.O.F. de Kunst maar aangevraagd bij Gup?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:41:09 #79
37150 livelink
pi_181547367
Ik ga vanavond naar een open-lucht-concert. Met als doel natgeregend worden, vrees ik.
pi_181547387
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Topgozer.
I'm an angel underneath, Innocent and sweet.. O~)
pi_181547404
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:41 schreef livelink het volgende:
Ik ga vanavond naar een open-lucht-concert. Met als doel natgeregend worden, vrees ik.
Poncho aan en gaan, van wie?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:47:23 #82
37150 livelink
pi_181547499
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:42 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Poncho aan en gaan, van wie?
Ja, ik ga sowieso. Naar Blaudzun. Ik ken eigenlijk alleen dat Tour-de-France-nummer van hem, dus ik ben benieuwd.
pi_181547519
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:47 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, ik ga sowieso. Naar Blaudzun. Ik ken eigenlijk alleen dat Tour-de-France-nummer van hem, dus ik ben benieuwd.
Hmm.. zegt me niks :)
pi_181547522
[quote van verwijderde post]

Doe 'es lief hier. :P In dit topic houden we de boel gewoon een beetje positief! ^O^

[ Bericht 26% gewijzigd door Bosbeetle op 29-08-2018 15:52:30 ]
pi_181547607
Hier wel.. dat scheelt
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 15:54:39 #86
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181547662
Voetbal SC mag in VBL blijven...
pi_181547674
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
amen
pi_181547715
quote:
2s.gif woensdag 29 augustus 2018 schreef Bosbeetle het volgende:
Hou ONZ dan ook lekker in ONZ.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bosbeetle op 29-08-2018 16:11:41 ]
blablablabla
pi_181547747
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:47 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik ken de naam, en heb hem op tv wel wat liedjes zien spelen, maar het heeft me kennelijk weinig kunnen boeien.
Maar toch veel plezier vanavond! Hou wel je hand boven je bier, want die regen lengt het bier nog meer aan dan dat het al is ;)
pi_181547760
-Edit-
pi_181547780
Ja, veel plezier, livelink en denk aan het stopknopje in de bus!
L2B's Mixcloud
pi_181547814
Oh ja, de keuze was tussen Blaudzun en nog wat
pi_181547828
Treinperikelen: tot heden geen.

Schiphol perikelen: snorders die met een bordje "official Amsterdam taxi" borden proberen toeristen op te lichten :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_181547903
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:

Schiphol perikelen: snorders die met een bordje "official Amsterdam taxi" borden proberen toeristen op te lichten :')
Valt eens een keer mee vandaag dan. ;)
pi_181547921
quote:

even melden, worden ze gezellig in elkaar gemept
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:06:12 #96
37150 livelink
pi_181547935
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, de keuze was tussen Blaudzun en nog wat
Tim Knol. Die was gisteren. Dat was achteraf de betere keuze geweest, weertechnisch.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:08:05 #97
37150 livelink
pi_181547976
quote:

Mijn nichtje werkt op schiphol. Ze waarschuwt toeristen altijd dat ze niet met hen mee moeten gaan. Laatst hield ze toeristen tegen die mee wilden gaan, ze werd daarna serieus bedreigd :{
Gelukkig is ze niet bang uitgevallen.
pi_181548002
Treinperikelen heb ik genoeg gehad tijdens mijn reisje vorig jaar :+
pi_181548025
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:06 schreef livelink het volgende:

[..]

Tim Knol. Die was gisteren. Dat was achteraf de betere keuze geweest, weertechnisch.
niet alleen weertechnisch. Blaudzun is zo’n pretentieuze kwal en dan dat gehinnik van hem, blegh
pi_181548045
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

niet alleen weertechnisch. Blaudzun is zo’n pretentieuze kwal en dan dat gehinnik van hem, blegh
Wel knap.. livelink's avond verpesten voordat ie is begonnen ;)
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 16:10:40 #101
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181548048
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Hou ONZ dan ook lekker in ONZ.
Doen we
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:10:49 #102
37150 livelink
pi_181548053
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk heb je gelijk, maar ik wilde weer eens wat anders. Tim Knol leek de veilige keuze te zijn.
pi_181548076
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wel knap.. livelink's avond verpesten voordat ie is begonnen ;)
toen ze vroeg welke act ze moest kiezen heb ik mijn ongezouten mening ook al gegeven
pi_181548085
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:04 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Valt eens een keer mee vandaag dan. ;)
De reis is nog niet voorbij
pi_181548101
Zeker een hele lange brief waar knok mee op pad ging.
L2B's Mixcloud
pi_181548122
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeker een hele lange brief waar knok mee op pad ging.
of z’n sleutels liggen nog binnen
pi_181548143
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

even melden, worden ze gezellig in elkaar gemept
Ik ga mij daar niet tussen mengen. Dat mag het taxi volk onderling uitvechten.

Sowieso zie ik toeristen er nooit op ingaan. Met alle borden naar officiële taxi standplaats valt het wel enorm op.
Helemaal met een gelamineerd Geel gelamineerd A3 formaat bord.
pi_181548154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:08 schreef livelink het volgende:

[..]

Mijn nichtje werkt op schiphol. Ze waarschuwt toeristen altijd dat ze niet met hen mee moeten gaan. Laatst hield ze toeristen tegen die mee wilden gaan, ze werd daarna serieus bedreigd :{
Straks is jouw nichtje een collega :o
pi_181548202
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:08 schreef livelink het volgende:

[..]

Zelf ben ik een keer in de Filipijnen belazerd door zo'n neptaxi.
Ik moest alleen ff naar een andere gate toe van het vliegveld. Was wel een redelijk stukje, dus nam ik een taxi.
Voordat ik instap: "Turn on the taxi meter. I don't want to pay a fixed price!"
- "Yes yes, taxi meter, sure!"
"Really DO turn it on, I want to pay the METER price!"
Eenmaal in de taxi begint hij mijn aandacht af te leiden door als een bezetene te lullen en me allemaal vragen te stellen over Nederland.
Ik wijs naar het lege schermpje op de taximeter en probeer te vragen of-ie echt wel aan staat.
"Yes yes, it's turned on, oh look: a fuel pump! What are the fuel prices in The Netherlands?"
En aan het eind van de rit laat hij een lijst zien met idioot hoge prijzen van ritten van punt A naar punt B. Mijn ritje zou zo'n ¤50 kosten, terwijl het normaal ergens rond de ¤3 zou moeten zijn.
"I said I wanted to pay the METER price, not a FIXED price!"
- "Yes yes, these are meter prices! You pay 2500 pesos!"
Ik ontplof als een malle tegen hem en hij speelt de vermoorde onschuld van dat hij dit van het taxibedrijf moet doen en zegt dat hij me dan gaat matsen omdat hij mijn vriend is, en ik hoef "maar" 1000 pesos te betalen; 2 tientjes dus voor een ritje van 3 euro.

Wel van geleerd. Sindsdien als ik een taximeter op 0 zie staan (zonder starttarief dus), eis ik meteen dat ze me laten uitstappen.
Soms krijg je te horen dat er geen instaptarief is en dat de meter vanzelf begint te lopen. Dat zie ik dan voor pakweg een kilometertje aan, maar dan eis ik alsnog dat ik uit de taxi gelaten word.
Taxi's zonder instaptarief bestaan daar niet.
pi_181548212
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

of z’n sleutels liggen nog binnen
:D
L2B's Mixcloud
pi_181548509
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Zelf ben ik een keer in de Filipijnen belazerd door zo'n neptaxi.
Ik moest alleen ff naar een andere gate toe van het vliegveld. Was wel een redelijk stukje, dus nam ik een taxi.
Voordat ik instap: "Turn on the taxi meter. I don't want to pay a fixed price!"
- "Yes yes, taxi meter, sure!"
"Really DO turn it on, I want to pay the METER price!"
Eenmaal in de taxi begint hij mijn aandacht af te leiden door als een bezetene te lullen en me allemaal vragen te stellen over Nederland.
Ik wijs naar het lege schermpje op de taximeter en probeer te vragen of-ie echt wel aan staat.
"Yes yes, it's turned on, oh look: a fuel pump! What are the fuel prices in The Netherlands?"
En aan het eind van de rit laat hij een lijst zien met idioot hoge prijzen van ritten van punt A naar punt B. Mijn ritje zou zo'n ¤50 kosten, terwijl het normaal ergens rond de ¤3 zou moeten zijn.
"I said I wanted to pay the METER price, not a FIXED price!"
- "Yes yes, these are meter prices! You pay 2500 pesos!"
Ik ontplof als een malle tegen hem en hij speelt de vermoorde onschuld van dat hij dit van het taxibedrijf moet doen en zegt dat hij me dan gaat matsen omdat hij mijn vriend is, en ik hoef "maar" 1000 pesos te betalen; 2 tientjes dus voor een ritje van 3 euro.

Wel van geleerd. Sindsdien als ik een taximeter op 0 zie staan (zonder starttarief dus), eis ik meteen dat ze me laten uitstappen.
Soms krijg je te horen dat er geen instaptarief is en dat de meter vanzelf begint te lopen. Dat zie ik dan voor pakweg een kilometertje aan, maar dan eis ik alsnog dat ik uit de taxi gelaten word.
Taxi's zonder instaptarief bestaan daar niet.
Zal een aardig bedrag zijn wat ze per werkdag binnen harken. Stelletje tuig.
L2B's Mixcloud
pi_181548590
Ultra kort boemel treintje :') stampvol uiteraard
pi_181548610
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zal een aardig bedrag zijn wat ze per werkdag binnen harken. Stelletje tuig.
Gezinnen moeten er vaak van ¤60 per maand rond komen.
Het gebeurt er ook vaak dat als je een taxi wil nemen, dat je verplicht in een rij moet staan en dan wordt er gezegd dat je je bagage naast je neer moet zetten. Als de taxi er aan komt, pakt iemand ongevraagd je bagage op, steekt de straat over en stop dat in de kofferbak van de taxi. Kost je wel ff 2 euro voor de service.
En die mannetjes lopen echt continu heen en weer. Die verdienen echt idioot veel geld.
pi_181548786
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Gezinnen moeten er vaak van ¤60 per maand rond komen.
Het gebeurt er ook vaak dat als je een taxi wil nemen, dat je verplicht in een rij moet staan en dan wordt er gezegd dat je je bagage naast je neer moet zetten. Als de taxi er aan komt, pakt iemand ongevraagd je bagage op, steekt de straat over en stop dat in de kofferbak van de taxi. Kost je wel ff 2 euro voor de service.
En die mannetjes lopen echt continu heen en weer. Die verdienen echt idioot veel geld.
Als ze per dag een paar mensen op kunnen lichten zitten ze al aan die ¤60. Kon me op vakantie ook kapot ergeren aan die lui die met verkoopwaar, prullaria, op het strand liepen te leuren. Aanpakken die handel. Dat kost een land op termijn echt toeristen.
L2B's Mixcloud
pi_181548793
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ultra kort boemel treintje :') stampvol uiteraard
Zijn ze wel stil vandaag?
L2B's Mixcloud
pi_181548822
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zijn ze wel stil vandaag?
Geen kinderen. Altijd prettig.
pi_181548842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Als ze per dag een paar mensen op kunnen lichten zitten ze al aan die ¤60. Kon me op vakantie ook kapot ergeren aan die lui die met verkoopwaar, prullaria, op het strand liepen te leuren. Aanpakken die handel. Dat kost een land op termijn echt toeristen.
Mee eens.
Probeert iemand op het strand met een zielig verhaaltje voor $25 een zelfgemaakte hangmat te verkopen om zijn vrouw en kinderen eten te geven. Lul je de prijs naar beneden naar $12....kom je diezelfde hangmat later in diverse souvenirwinkeltjes tegen voor $6.......en blijkt het ding bij thuiskomt SUUUUUPERsmal te zijn, zodat je er amper in kan liggen! _O-
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:38:43 #118
37150 livelink
pi_181548872
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:15 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Straks is jouw nichtje een collega :o
Ik verwacht van niet. Ze werkt voor een soort enquetebureau en moet de hele dag toeristen 'ondervragen'.
pi_181548933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik verwacht van niet. Ze werkt voor een soort enquetebureau en moet de hele dag toeristen 'ondervragen'.
"Question number one: are you here for the weed, for the prostitutes, or for both?"
pi_181549029
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:40 schreef ToT het volgende:

[..]

"Question number one: are you here for the weed, for the prostitutes, or for both?"
"Oh, here's my card. Call me if you need anything *wink* "
pi_181549045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Oh, here's my card. Call me if you need anything *wink* "
_O-
pi_181549377
Iets teveel sambal door het eten gedaan, lol.

L2B's Mixcloud
pi_181549426
Het is een plastic fles, waarvan de inhoud wel erg vloeibaar is.
L2B's Mixcloud
pi_181549544
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iets teveel sambal door het eten gedaan, lol.

[ afbeelding ]
Dus het was een beetje vergelijkbaar met:

?
pi_181549827
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus het was een beetje vergelijkbaar met:

?
Daar heb ik echt veel van gezien in de loop der tijd, omdat je met verbazing blijft kijken dat mensen weddenschappen aangaan en dan vaak geen idee hebben wat zo'n peper op de Scoville schaal doet. _O-

Hier een brandende bek, maar verder niets.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:14:27 #126
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181550018
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Daar heb ik echt veel van gezien in de loop der tijd, omdat je met verbazing blijft kijken dat mensen weddenschappen aangaan en dan vaak geen idee hebben wat zo'n peper op de Scoville schaal doet. _O-

Ja eentje was met een maagbloeding naar het ziekenhuis afgevoerd! :')
Bleek dat dat jonge gastje al eerder een maagzweer had opgelopen van andere idiote dingen die hij gedaan had, en die was nu gaan bloeden door die pepers.

Op de React channel zie je overigens wel geinige filmpjes van lui die pittige zooi vreten. Dat is er nog relatief onschuldig bij:

pi_181550021
Há Mad.
L2B's Mixcloud
pi_181550034
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:14 schreef MadMaster het volgende:
G'middag...
:W Yow!
pi_181550074
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja eentje was met een maagbloeding naar het ziekenhuis afgevoerd! :')
Bleek dat dat jonge gastje al eerder een maagzweer had opgelopen van andere idiote dingen die hij gedaan had, en die was nu gaan bloeden door die pepers.

Op de React channel zie je overigens wel geinige filmpjes van lui die pittige zooi vreten. Dat is er nog relatief onschuldig bij:

Sjezus. Als ze het nu combineren met coma zuipen en kaneel snuiven, dan gaat het wat vlotter.
L2B's Mixcloud
pi_181550127
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Sjezus. Als ze het nu combineren met coma zuipen en kaneel snuiven, dan gaat het wat vlotter.

*O*
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:20:46 #132
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181550143
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

In de USA heb je een keten met allemaal peperprodukten.
Alles staat opgesteld in volgorde van sterkte op de schaal van Scoville en je mag alles proeven.

Het leukste is dat er altijd figuren onder de bezoekers zijn die willen laten zien dat ze wel van een beetje pittig houden en die beginnen dan halverwege de line-up met proeven. Dan zit je echter al op een niveau dat de vlammen je reet uitvliegen.
De reacties van de proevers zijn dan vaak voor een buitenstaander ook fantastisch, van ingehouden adem met zweetaanvallen tot rondrennende, gillende volwassenen die niet meer wteen wat ze moeten doen en voor lul staan t.o.v. hun medebezoekers...
pi_181550216
quote:
_O- Lekker rustig vrouwtje ook.
L2B's Mixcloud
pi_181550263
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Alles staat opgesteld in volgorde van sterkte op de schaal van Scoville en je mag alles proeven.

Het leukste is dat er altijd figuren onder de bezoekers zijn die willen laten zien dat ze wel van een beetje pittig houden en die beginnen dan halverwege de line-up met proeven. Dan zit je echter al op een niveau dat de vlammen je reet uitvliegen.
De reacties van de proevers zijn dan vaak voor een buitenstaander ook fantastisch, van ingehouden adem met zweetaanvallen tot rondrennende, gillende volwassenen die niet meer wteen wat ze moeten doen en voor lul staan t.o.v. hun medebezoekers...
https://www.drankgigant.nl/naga-chili-250-000-scovilles.html

"Naga Chili Vodka 250.000 scovilles is een bijzondere vodka verrijkt met de heetste chili pepers. Door de toevoeging van Naga Jolokia en word beoordeeld op de Scovilles schaal !! Zeer hete Vodka die vooral in de mix of in de keuken gebruikt word en nauwelijk puur gedronken word."

Ik was eigenlijk op zoek naar een andere, waarvan ik me kan herinneren dat er een tip bij stond van dat je deze wodka maar links moest laten liggen! _O-
Er is er eentje van 500.000 scovilles, maar die verkopen ze niet (meer?). Misschien was dat 'm wel.
pi_181550268
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]

_O- Zulke mensen kan ik niet vaak genoeg zien. Beetje interessant lopen doen en vervolgens jezelf zo te kakken zetten dat ze een jaar niet meer buiten de deur komen.
L2B's Mixcloud
pi_181550290
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O- Lekker rustig vrouwtje ook.
Ze heeft best geinige video's waarin ze meer van dit soort idiote dingen doet! _O-
pi_181550318
De tijd dat Madame Jeanette nog heet was ligt inmiddels ver achter ons.
L2B's Mixcloud
pi_181550333
Ow, 100.000 is al sterker dan pepperspray! _O-
pi_181550352
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze heeft best geinige video's waarin ze meer van dit soort idiote dingen doet! _O-
Enne...

L2B's Mixcloud
pi_181550368
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Enne...

[ afbeelding ]
:D Ook dat! :T
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:37:49 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181550585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De tijd dat Madame Jeanette nog heet was ligt inmiddels ver achter ons.
Ik word al gestoord van de lucht van sambal badjak... :X
pi_181550594
Straks wordt het Yeah *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:38:51 #143
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181550630
quote:
die zeker :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181550632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:38 schreef Symphonic het volgende:
Straks wordt het Yeah *O*
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:40:33 #146
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181550673
Er ligt hier een madame Jeanette in de diepvries, maar eens kijken wat ik daarmee ga maken, het heeft iets lekker fruitigs, maar is natuurlijk wel heet.
pi_181550760
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Er ligt hier een madame Jeanette in de diepvries, maar eens kijken wat ik daarmee ga maken, het heeft iets lekker fruitigs, maar is natuurlijk wel heet.
Surinaamse stoofpot:

1 kilo Kippendijen in stukken gesneden
2 rode uien 1 fijngesneden, 1 in ringen gesneden
5 teentjes knoflook fijngesneden
2 tomaten in stukjes gesneden
1 stuk loas 3cm
1 stuk gember 3cm
handje selderij fijngesneden
1 rode peper fijngesneden
1 Madame Jeanette
1,5 groentebouillonblokjes
2 theelepels suiker
gemalen zwarte peper zeezout
1 theelepel trassi
1,5 theelepel five spice poeder
5 eetlepels ketjap manis
2 eetlepels ketjap asin
350 gram rijst
L2B's Mixcloud
pi_181550805
Goedemiddag :W
pi_181550819
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Bam Bam...
Ja, anders was er weinig aan geweest. :P
L2B's Mixcloud
pi_181550825
Há 11!
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:48:42 #152
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181550908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Surinaamse stoofpot:

1 kilo Kippendijen in stukken gesneden
2 rode uien 1 fijngesneden, 1 in ringen gesneden
5 teentjes knoflook fijngesneden
2 tomaten in stukjes gesneden
1 stuk loas 3cm
1 stuk gember 3cm
handje selderij fijngesneden
1 rode peper fijngesneden
1 Madame Jeanette
1,5 groentebouillonblokjes
2 theelepels suiker
gemalen zwarte peper zeezout
1 theelepel trassi
1,5 theelepel five spice poeder
5 eetlepels ketjap manis
2 eetlepels ketjap asin
350 gram rijst
Dat ziet er goed uit, iets Surinaams moest het inderdaad worden. Ik ben helaas niet zo bekend met die keuken, wel qua eten, niet qua zelfmaken.
pi_181551019
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Chica Chica...
_O- Nu heb je inderdaad zo ongeveer het nummer samengevat. Oh yeah, bam bam en sjikka sjikka. _O-
Oh en nog een soort van gesampled trompetje. :D
L2B's Mixcloud
pi_181551057
quote:
staat ook klaar :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181551111
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Dat ziet er goed uit, iets Surinaams moest het inderdaad worden. Ik ben helaas niet zo bekend met die keuken, wel qua eten, niet qua zelfmaken.
Heb ik zelf ook nul ervaring mee, maar ik kon me herinneren dat iemand van een peperforum vaak stoofpotten maakte met die pepers en dat scheen nogal smullen te zijn. Dus zocht ik op stoofpot Madame Jeanette en kwam hier op uit.

Lijkt me erg lekker.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:59:23 #157
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181551339
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie de 2e naam.
Zie je daar?
Nooit van gehoord. Ik ken wel een Jam El Mar....
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:12:26 #159
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181551506
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O- Nu heb je inderdaad zo ongeveer het nummer samengevat. Oh yeah, bam bam en sjikka sjikka. _O-
Oh en nog een soort van gesampled trompetje. :D
Moest even zoeken, maar gevonden.
Mw. MM heeft nog meegewerkt aan onderstaande commercial, ergens midden/eind jaren 80.
Let op de track die er onder zit:

woensdag 29 augustus 2018 @ 18:12:54 #160
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181551611
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Moest even zoeken, maar gevonden.
Mw. MM heeft nog meegewerkt aan onderstaande commercial, ergens midden/eind jaren 80.
Let op de track die er onder zit:

Hier past het ook prachtig bij:

L2B's Mixcloud
pi_181551640
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Details...
Zeker, maar toch.... wel slordig. En "a.k.a. Jam & Spoon" klopt feitelijk ook al niet, want daar was hij de helft van; hij was dat niet in z'n eentje...

Maar goed... leuk dat hij komt draaien :)
Hij is de laatste tijd weer erg actief, ook met nieuw werk.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:24:05 #163
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181551839
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zeker, maar toch.... wel slordig. En "a.k.a. Jam & Spoon" klopt feitelijk ook al niet, want daar was hij de helft van; hij was dat niet in z'n eentje...

Maar goed... leuk dat hij komt draaien :)
Hij is de laatste tijd weer erg actief, ook met nieuw werk.
Je hebt gelijk, maar zo zei Wolfgang Flür afgelopen weekend ook bijna niemand iets.
Totdat ze lazen dat hij een voormalig lid van Kraftwerk is geweest...

Ben overigens gek op Kraftwerk, maar meneer Flür solo met z'n wat overdone geremixte versies van Kraftwerk songs kon me niet bekoren...
pi_181552254
Nog 20 minuten.

L2B's Mixcloud
pi_181552283
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog 20 minuten.

[ afbeelding ]
*O* Wij luisteren ook mee! :Y
pi_181552305
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:41 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* Wij luisteren ook mee! :Y
Oké dan!

L2B's Mixcloud
pi_181552307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog 20 minuten.

[ afbeelding ]
Je bent een vrouw? :o
pi_181552345
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:42 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Je bent een vrouw? :o
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:44:38 #169
20720 brother52
Dus..........
pi_181552389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:06 schreef livelink het volgende:

[..]

Niet alleen weertechnisch...
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_181552643
quote:
:D Knappe pofferd.
L2B's Mixcloud
pi_181552673
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D Knappe pofferd.
Best wel! :D
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:57:30 #173
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181552844
Eej peace, goedenavond.
L2B's Mixcloud
pi_181552876
Even geduld aub, de geluidskaart stopt ermee
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:01:03 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181552892
Goede avond....
waar blijft Symph..
pi_181552898
Oh, ik dacht even dat jullie ook Ziggo hadden. :@
L2B's Mixcloud
pi_181552903
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:01 schreef peaceman het volgende:
Goede avond....
waar blijft Symph..
pi_181552931
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:01 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Omg, hier ga je niet zo'n beetje scheel van kijken. _O-
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:02:08 #180
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181552937
Ik ben ondertussen begonnen met het samenstellen van de voorkeuzelijst voor mijn allertijden lijst van dit jaar. Dus als ik even een tijdje niets post, weten jullie waarom...
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:02:49 #181
20720 brother52
Dus..........
pi_181552962
Ga helemaal stuk hier... _O-
Ik wil ook zo'n kitten! O+
pi_181552964
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef peaceman het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met het samenstellen van de voorkeuzelijst voor mijn allertijden lijst van dit jaar. Dus als ik even een tijdje niets post, weten jullie waarom...
Yo, tot volgend jaar dan. :P
L2B's Mixcloud
pi_181552985
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef brother52 het volgende:
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:03:46 #184
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181553010
Zo dan :)

Geluidskaart had er ff geen zin in...
stomd ing
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:04:13 #186
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181553020
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Yo, tot volgend jaar dan. :P
dat is wellicht wat overdreven, maar dat er tijd in gaat zitten :Y
Zeker omdat ik m wil uitbreiden van 1000 naar 1500 :@
pi_181553022
Ome Henk krijgt alles voor elkaar. Het werkt al.
L2B's Mixcloud
pi_181553037
Yeah, yeah, yeah *O*
pi_181553054
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

dat is wellicht wat overdreven, maar dat er tijd in gaat zitten :Y
Zeker omdat ik m wil uitbreiden van 1000 naar 1500 :@
Een derde meer, succes!
L2B's Mixcloud
pi_181553133
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef peaceman het volgende:
We hebben er alle begrip voor als je daar vier seizoenen de tijd voor neemt :Y
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:07:03 #192
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181553137
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Een derde meer, succes!
nou ja, eigenlijk 50% he?!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:07:08 #193
20720 brother52
Dus..........
pi_181553138
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Een derde meer, succes!
De helft..... :P
pi_181553231
Ehm ja, de helft. :@
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:09:47 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181553274
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:09 schreef MadMaster het volgende:
I Feel For Yeah?
Zit ook te luisteren.
L2B's Mixcloud
pi_181553278
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:09 schreef MadMaster het volgende:
I Feel For Yeah?
Yeah :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181553289
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:10:38 #199
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_181553298
Goedenavond :W

Ik luister ook mee *O*
Make love, not war ☮
pi_181553302
Het is naar aanleiding van dit topic: MUZ / De mooiste 'yeahs' in de popmuziek
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:11:03 #201
114177 Diaan73
pi_181553317
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef brother52 het volgende:
O+
Make love, not war ☮
pi_181553322
Ha Diaan.
L2B's Mixcloud
pi_181553349
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond :W

Ik luister ook mee *O*
ola :W
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181553418
*O*
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:14:20 #205
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181553569
Het was ff wachten
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:18:30 #208
20720 brother52
Dus..........
pi_181553580
*O* *O*
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:18:43 #209
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181553587
L2B's Mixcloud
pi_181553780
We zijn ff weg, maar de radio blijft aan. :)
pi_181553813
Yeahhhhhh :P
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:27:09 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181553827
Nou Mad, daar is het dan.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:28:40 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181553898
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zo te horen de 12”...
Denk het ook ja. Ik hoor extra geluiden. :D
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:29:50 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181553956
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Denk het ook ja. Ik hoor extra geluiden. :D
en aan de lengte te zien ook
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181553984
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:30 schreef Symphonic het volgende:

[..]

en aan de lengte te zien ook
Blijft een lekker nummer.
L2B's Mixcloud
pi_181554027
Zo heb je ook ongeveer 8598240 uitvoeringen van Donna Summer's I Feel Love, maar het origineel blijft tijdloos fraai.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:33:17 #221
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554053
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit?
The Press?
Leningrad Cowboys
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:33:57 #223
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554060
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo heb je ook ongeveer 8598240 uitvoeringen van Donna Summer's I Feel Love, maar het origineel blijft tijdloos fraai.
Ik heb er nu 76 versies van, die wil ik nog eens live aan elkaar plakken...
pi_181554080
quote:

[..]

Dat is tof :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:36:18 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554215
quote:

[..]

_O- Eergisteren ben ik bezig geweest om 2 versies te mixen, mèh. Geen succes.
L2B's Mixcloud
pi_181554236
Was ff weg, Robert Palmer, toch?
L2B's Mixcloud
pi_181554243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Robert Palmer is al een paar jaar weg :+
pi_181554255
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
:Y
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:40:12 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Robert Palmer is al een paar jaar weg :+
Ik zocht naar een aanwijzing.
L2B's Mixcloud
pi_181554276
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Looking For Clues, you?
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ik zocht naar een aanwijzing.
L2B's Mixcloud
pi_181554313
Tevens gedraaid in mijn Trevor Horn-show :Y
pi_181554337
Lekker nummer ja. Slipjes aanhouden dames!
L2B's Mixcloud
pi_181554356
Symph zit inmiddels met een onderbroek op zijn hoofd.
L2B's Mixcloud
pi_181554374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Symph zit inmiddels met een onderbroek op zijn hoofd.
die hangt al over het glazen hoofd
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:44:42 #237
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554434
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het zal op je afkomen zeg....
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:46:09 #239
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554460
Ik neem aan dat we nog wel een 'Ooh Yeah' van Metallica gaan tegenkomen?

Master Of Puppets van het S&M album bijvoorbeeld...
pi_181554500
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem aan dat we nog wel een 'Ooh Yeah' van Metallica gaan tegenkomen?
Op een Yeah van Neil kan je jaren teren.
L2B's Mixcloud
pi_181554513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Op een Yeah van Neil kan je jaren teren.
Hell Yeah
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181554540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Hell Yeah
Een sieraad, zo zeldzaam.
L2B's Mixcloud
pi_181554593
Deze kende ik niet, maar ik herken de artiest direct
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:50:15 #244
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554632
En weer terug! :P

Buurmeisje doet de der open zodra wij uit de auto stappen: "Hebben jullie de baby al?"
- Nee?"
"Wat hebben jullie gedaan dan?"
- "Wij hebben boodschappen gedaan."
"Daar hebben jullie dan wel HEEL lang over gedaan!"

* ToT scrollt even terug naar de vorige post:

quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:25 schreef ToT het volgende:
We zijn ff weg, maar de radio blijft aan. :)
_O- 26 minuten! :D Dat zou een snelle bevalling geweest zijn! :D
pi_181554652
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:51 schreef ToT het volgende:
En weer terug! :P

Buurmeisje doet de der open zodra wij uit de auto stappen: "Hebben jullie de baby al?"
- Nee?"
"Wat hebben jullie gedaan dan?"
- "Wij hebben boodschappen gedaan."
"Daar hebben jullie dan wel HEEL lang over gedaan!"

* ToT scrollt even terug naar de vorige post:

[..]

_O- 20 minuten! :D Dat zou een snelle bevalling geweest zijn! :D
PLOP
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181554663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:51 schreef Symphonic het volgende:

[..]

PLOP
_O- idd! :D
pi_181554664
_O-
L2B's Mixcloud
pi_181554696
Overduidelijk yeah
pi_181554701
Onder de 'Yeah' nummers zou dit op nr 1 komen.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:54:19 #251
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181554729
Ik luister nog steeds mee hoor :)
pi_181554736
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:54 schreef peaceman het volgende:
Ik luister nog steeds mee hoor :)
Ja ja, wij ook.
L2B's Mixcloud
pi_181554742
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Onder de 'Yeah' nummers zou dit op nr 1 komen.
dit is wel een lekker nummer ja :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181554763
Volgens mij zit er ietwat teveel waspoeder bij de vitrage. _O-
L2B's Mixcloud
pi_181554786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:55 schreef Symphonic het volgende:

[..]

dit is wel een lekker nummer ja :Y
Ik bedoelde meer zo vaak als er yeah klinkt.
L2B's Mixcloud
pi_181554787
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:51 schreef Symphonic het volgende:

[..]

PLOP
Straks blijkt dat gewoon de naam van mini-ToT te zijn :o
De vader komt volgens mij uit een gebied waar ze nogal vaak Grolsch drinken, dus Plop zou maar zo de shortlist gehaald kunnen hebben....
pi_181554802
quote:
11s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De vader komt volgens mij uit een gebied waar ze nogal vaak Grolsch drinken, dus Plop zou maar zo de shortlist gehaald kunnen hebben....
_O- :D !

Nee de naam is al te zien op mijn Facebookpagina! :P
pi_181554803
quote:

[..]

Dan krijg je een soort kabouter Plop. :o
L2B's Mixcloud
pi_181554808
quote:

[..]

bij de geboorte direct aan de beugel ook :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181554813
quote:

[..]

wel lekker makkelijk uit te spreken. Schilder de naam op de muur maar over, ToT
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:57:42 #261
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dan krijg je een soort kabouter Plop. :o
Leuk, kan 'ie daten met die van just me...
pi_181554829
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

wel lekker makkelijk uit te spreken. Schilder de naam op de muur maar over, ToT
_O- idd! :')
pi_181554844
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Leuk, kan 'ie daten met die van just me...
Dat zal de 3.0 moeten worden, anders is het leeftijdsverschil al te groot.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 19:59:43 #264
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554873
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Er zijn hier grotere leeftijdsverschillen aanwezig...
pi_181554874
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

jaartje of vier kan wel, toch?
pi_181554876
Heerlijk slechte grap
pi_181554877
Niet CCR, maar? Of live?
L2B's Mixcloud
pi_181554879
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Heerlijk slechte grap
Best wel! _O-
pi_181554882
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]

of je zegt het even wat minder subtiel _O-
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:00:26 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet CCR, maar? Of live?
John Fogerty live :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181554912
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

jaartje of vier kan wel, toch?
Ja, als date wel, maar 1.0 zal er weinig trek in hebben om met een baby op te trekken. Hou oud is dat kind nu eigenlijk? :@
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:02:29 #273
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554930
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

of je zegt het even wat minder subtiel _O-
Alsof leeftijd vandaag de dag in relaties nog een rol speelt.
Zie Dreetje Hazes, die leeft ook alsof het haar laatste dag is...
pi_181554932
Dit gitaarspel, heerlijk.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:03:26 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181554953
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

[..]

Ja, als date wel, maar 1.0 zal er weinig trek in hebben om met een baby op te trekken. Hou oud is dat kind nu eigenlijk? :@
Volgens mij 5 of 6.
Die vinden baby's juist heel interessant...
pi_181554956
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

[..]

1.0 is vier
pi_181554974
Mijn vader werd net niet gek als dit nummer op stond in de auto op weg naar de camping. Maar hij liet het toch aan. _O_ DAT GEJENGEL! :D
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:04:51 #278
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:06:21 #279
114177 Diaan73
pi_181555021
Ik luister ook nog hoor. Ik ben alleen even alle voetbalwedstrijden van zowel Twan en Lennon in de agenda aan het zetten. Best nog een werkje.
Make love, not war ☮
pi_181555032
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister ook nog hoor. Ik ben alleen even alle voetbalwedstrijden van zowel Twan en Lennon in de agenda aan het zetten. Best nog een werkje.
ja dat begint ook allemaal weer
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:07:47 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181555059
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft de voetbalclub zelf geen openbare, digitale agenda die je kan koppelen in je Google agenda?
Even er vanuit gaande dat je die gebruikt...

Is ideaal, hoef je ook niet zelf bij te houden...
pi_181555078
Dienstmededeling: de vitrage is weer zichtbaar. Einde dienstmededeling.
L2B's Mixcloud
pi_181555090
Britpop *O*
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:08:56 #284
114177 Diaan73
pi_181555100
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ja dat begint ook allemaal weer
Yeps, aanstaande zaterdag de eerste wedstrijden... voor de beker.
Make love, not war ☮
pi_181555104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
nu nog 3 weken schuim in huis?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181555147
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:09 schreef Symphonic het volgende:

[..]

nu nog 3 weken schuim in huis?
Daar was ik wel even bang voor. :D Er was lange tijd alleen maar schuim te zien. Echt vol.

Maar niets aan de hand. Leer ik op dat gebied ook nog eens wat op mijn leeftijd.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:10:18 #287
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181555149
op dit moment zit ik op ruim 1700 nummers en dan moet ik eigenlijk nog beginnen met het doorlopen van de mappen met muziek :')
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:10:18 #288
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181555150
quote:
Van buiten af ook?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:10:30 #289
114177 Diaan73
pi_181555157
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Heeft de voetbalclub zelf geen opanbare, digitale agenda die je kan koppelen in je Google agenda?
Even er vanuit gaande dat je die gebruikt...

Is ideaal, hoef je ook niet zelf bij te houden...
De voetbalclub niet helaas. De voetbalapp van KNVB wel, maar dan moet je per seizoen en per team 2,29 betallen. En dat weiger ik. Als het nou eenmalig 2,29 was, dan was het prima. Het is dus een beetje eigen keuze.
Make love, not war ☮
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:10:54 #290
114177 Diaan73
pi_181555167
quote:
*O*
Make love, not war ☮
pi_181555168
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef peaceman het volgende:
op dit moment zit ik op ruim 1700 nummers en dan moet ik eigenlijk nog beginnen met het doorlopen van de mappen met muziek :')
Tering, wat een werk.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:11:18 #292
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_181555184
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

De voetbalclub niet helaas. De voetbalapp van KNVB wel, maar dan moet je per seizoen en per team 2,29 betallen. En dat weiger ik. Als het nou eenmalig 2,29 was, dan was het prima. Het is dus een beetje eigen keuze.
Ah, de honkbalbond heeft dat dus ook, maar gratis.
Die gebruik ik dan ook...
pi_181555190
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Van buiten af ook?
Haha! :D Het zit, of ligt nog in de machine.
L2B's Mixcloud
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:11:39 #294
114177 Diaan73
pi_181555197
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Tering, wat een werk.
Het ergste komt nog... het selecteren of een nummer mag blijven. Het is zeker niet mijn hobby. :N
Make love, not war ☮
pi_181555199
quote:
Mijn moeder van 86 tegen mij toen ik vitrage wilde kopen: "Dat is niet meer van deze tijd joh! Dat is hartstikke ouderwets, niemand heeft dat meer!" _O-
pi_181555210
quote:

[..]

Daar was ik wel even bang voor. :D Er was lange tijd alleen maar schuim te zien. Echt vol.

Maar niets aan de hand. Leer ik op dat gebied ook nog eens wat op mijn leeftijd.
ik kende iemand die een theelepeltje dreft in de vaatwasser deed..
Whehehe die hoefde geen behangstomer meer te huren
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:12:30 #297
114177 Diaan73
pi_181555224
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ah, de honkbalbond heeft dat dus ook, maar gratis.
Die gebruik ik dan ook...
Kijk dat is veel beter :Y Vorig jaar was het ook gratis omdat de agenda het eerste seizoenshelft niet beschikbaar was... toen heb ik het wel gebruikt en is inderdaad ideaal.
Make love, not war ☮
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:12:32 #298
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181555225
quote:

[..]

Tering, wat een werk.
tja als ie af is, is het vaak de moeite wel waard geweest, maar tot die tijd voelt het soms bijna als werk :P
pi_181555233
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het ergste komt nog... het selecteren of een nummer mag blijven. Het is zeker niet mijn hobby. :N
En terecht ook. Vreselijk werk.
L2B's Mixcloud
pi_181555239
quote:

[..]

vitrage veroorzaakt natuurlijk veel schuim, beetje dezelfde werking als een badspons of een douchepuff, het wordt door kleine gaatjes geperst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')