SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Goeie tip! Ga ik doen, zodra het weer wegvalt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kwartiertje je UTP kabel uit je modem halen. Dan vind ie hem niet meer, krijg je een nieuw IP en dan kan je weer lekker verder je ding doen
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eerst even checken of het modem wel aan staat.
rofl! Die startte op die wijze?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:35 schreef knokkels het volgende:
Jij heette vroeger niet meneer Jansen die de gironet postbank migratielijn belde toen ik werd ingewerkt?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
rofl! Die startte op die wijze?
quote:Hij: Ja ehh, m'n internet doetutnie~! Is er een probleem bij jullie dan?
Ik: Onze systemen werken allemaal meneer. Staat uw modem aan (analoog, aan/uitknopje? Zitten de kabels er goed in?
Hij: Ja natuurlijk staat die aan! Kabels ook natuurlijk. IK kom daar niet aan.
Ik: Prima meneer, we moeten het even checken. Gaat u voor mij even naar de DUN settings, en dan gaan we daar het eea bekijken.
Hij *TIKTIKTIKTIK.........................................Tik .... tik.... tiktik.... ehh meneer ik zie net dat de UTPkabel er uitligt, mijn vrouw heeft hem eruit getikt met stofzuigen. *KLIK* TUUTTUUTTUUTTUUT
Ik kon me nog net inhouden om te gaan schaterlachen toen de man aan de telefoon was. Toen hij had opgehangen lagen mijn collega en ik dubbelquote:
Knap dat je het volhield.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kon me nog net inhouden om te gaan schaterlachen toen de man aan de telefoon was. Toen hij had opgehangen lagen mijn collega en ik dubbel
Iedereen van:"Hey wtf is hier aan de hand?"
Wachtwat. Hier zit een goed verhaal achterquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb tijdens mijn eerste helpdeskbaan een internationaal bedrijfsspionage-alarm bij Compaq af laten gaan. Hoge heren kwamen diezelfde dag nog bij me om het één en ander even door te spreken. Sta je daar als 22-jarig broekkie.
Het halve bedrijf in Nederland, de VS en Zuid Afrika in paniek.
Good times.
Ik werkte op detacheringsbasis bij Compaq. Maar op een dedicated helpdesk voor Dow Chemicals, bij Compaq in Utrecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wachtwat. Hier zit een goed verhaal achter
Whahaha wat een prutserquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Drie maanden later belde hij weer. Toen hij zijn naam noemde, rinkelde bij mij meteen een bel. "Wait.. die naam ken ik..". Dus ik snel dingen proberen uit te zoeken en in de tussentijd de man aan de telefoon proberen af te leiden. Toen zag ik dus al die wachtwoordresets van een paar maanden eerder. Dus ik zeg dat de systemen even niet werkten (altijd een goed smoesje) en dat ik hem terug zou bellen. Daarna meteen naar de manager gelopen en het gemeld. Die begon meteen allerlei instanties binnen Compaq en binnen Dow te bellen. De security van Dow was in de VS en de werknemer zat in Zuid Afrika. Dus daar werd het ook lekker opgeschud.
Yep.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed verhaal spijkerbroek en was dat bij Compaq op Kanaleneiland?
vriendin van mij werkte er, niet bij de helpdesk maar bij het tenderbureau, ben er wel eens binnen geweestquote:
Ja, die vent heeft gewoon naar de namen gekeken, niet verder gekeken dan zijn neus lang was en niet gedacht dat het wel eens een andere persoon zou kunnen zijn met dezelfde naam.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:20 schreef knokkels het volgende:
Whahaha wat een prutser![]()
Hey, Deze heren hebben dezelfde naam! En toch zijn het twee verschillende mannen. Laat ik toch maar even makkelijk doen en de accounts mergen.
Dat is sowieso alleen al een beveiligingsrisicoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die vent heeft gewoon naar de namen gekeken, niet verder gekeken dan zijn neus lang was en niet gedacht dat het wel eens een andere persoon zou kunnen zijn met dezelfde naam.
Wij zaten rechts van de hoofdingang, in een totaal afgescheiden ruimte van de rest van het gebouw. We moesten door de lobby om de rest van het gebouw (lees: kantine) te bezoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vriendin van mij werkte er, niet bij de helpdesk maar bij het tenderbureau, ben er wel eens binnen geweest
In dat bedrijf had iedereen een persoonlijke drive voor documenten e.d. met als format \\<servernaam>\<gebruikersnaam>.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is sowieso alleen al een beveiligingsrisico
Alrighty then.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In dat bedrijf had iedereen een persoonlijke drive voor documenten e.d. met als format \\<servernaam>\<gebruikersnaam>.
Een nieuwe werknemer belde en zei dat hij geen toegang kreeg tot zijn persoonlijke drive. Dus ik even kijken en zag het probleem. Ik bellen naar security en kreeg een collega van Japie aan de foon. Dus ik zeg: "Hi! Can I get my own server too?"
Hij: "Euh.. what?"
Dus ik uitleggen wat Japie had gedaan: hij had als persoonlijke drive \\<gebruikersnaam>\<servernaam> ingevoerd.
Collega van Japie: *kreun* "Him again.."
Japie had wel meer van die geintjes. En na het "2 men 1 account" debacle mocht ie het dus ergens anders proberen.
Wij hadden wel een server voor de helpdesk, maar die zat vol met mp3's. Toen kon dat nogquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alrighty then.
Persoonlijke drive van een paar gig![]()
![]()
Werden ze inderdaad vast niet blij van
Joh, je moet toch iets doen met je tijd en de snelle server?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij hadden wel een server voor de helpdesk, maar die zat vol met mp3's. Toen kon dat nog![]()
Precies! En vanaf 6 uur 's avonds belden er toch niet zoveel mensen, dus hadden we tijd zat voor andere dingenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Joh, je moet toch iets doen met je tijd en de snelle server?
haha bij mijn eerste stage zoveel genapsterd. Dat was de enige manier om volledige bestanden te krijgen, als je het thuis deed had je nooit genoeg tijd om het hele bestand door de telefoon te halen.. gevolg cd's vol met "songnaam~incomplete.mp3" bestanden die op random plekken stopten. Bij de uni hadden ze T1 en kon je de PC gewoon aan laten staanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij hadden wel een server voor de helpdesk, maar die zat vol met mp3's. Toen kon dat nog![]()
Foei!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha bij mijn eerste stage zoveel genapsterd. Dat was de enige manier om volledige bestanden te krijgen, als je het thuis deed had je nooit genoeg tijd om het hele bestand door de telefoon te halen.. gevolg cd's vol met "songnaam~incomplete.mp3" bestanden die op random plekken stopten. Bij de uni hadden ze T1 en kon je de PC gewoon aan laten staan![]()
1 persoon op 1200quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ander leuk verhaal.
Een andere Japie bij security vond het een goed idee om een backup van een aantal maanden geleden terug te zetten. Waarbij dus alle wachtwoorden van heel Europa veranderd waren naar die van een paar maanden geleden. Met als gevolg dat 30.000 mensen belden voor een wachtwoordreset. Zit je daar met 25 man...
Dankzij napster/kazaa/erzatnogietstussenwaarvanikdenaamnietmeerweet/oink/waffles heb ik nu een platenkast vol toffe muziekquote:
Oeh ja. Bij Epson, hoogzomer op het dakterras gaan zitten en dan naar binnen lopen wanneer er eens een telefoontje binnenkomt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies! En vanaf 6 uur 's avonds belden er toch niet zoveel mensen, dus hadden we tijd zat voor andere dingen
Er hing zo'n mooi elektronisch bord met daarop de verschillende taalqueues, maar die kon het niet meer aan en begaf het. Iedereen die voor een latere shift binnenkwam keek naar dat bord, hoorde de chaos om zich heen en begon meteen te hyperventileren. Ik kan mer herinneren dat we latere-shifters begroetten met "welcome to the jungle!"quote:
Oeh, tofjes.quote:Ach ja, een paar jaar geleden. T-Mobile met een vaag issue dat Henk Tinus probeerde te bellen maar Annie aan de lijn kreeg met het nummer van Tinus. Er was *iets* fout gegaan in de nummertoewijzing of zo.![]()
Dat was ook nogal chaotisch. Constant een mannetje of 100 in de wacht per CCA, en we zaten met 30 man daar
Seek eens dieper in je Soulquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dankzij napster/kazaa/erzatnogietstussenwaarvanikdenaamnietmeerweet/oink/waffles heb ik nu een platenkast vol toffe muziek
(anders had ik waarschijnlijk een platenkast vol met iets minder toffe muziek)
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb tijdens mijn eerste helpdeskbaan een internationaal bedrijfsspionage-alarm bij Compaq af laten gaan. Hoge heren kwamen diezelfde dag nog bij me om het één en ander even door te spreken. Sta je daar als 22-jarig broekkie.
Het halve bedrijf in Nederland, de VS en Zuid Afrika in paniek.
Good times.
Juist jaquote:
Dat is ook een grote platenkastquote:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik destijds niet meer heb gekopieerd voor thuisgebruik. Maar ja, jong en dom...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dankzij napster/kazaa/erzatnogietstussenwaarvanikdenaamnietmeerweet/oink/waffles heb ik nu een platenkast vol toffe muziek
(anders had ik waarschijnlijk een platenkast vol met iets minder toffe muziek)
Daar hebben ze allang iets op gevonden, hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Storing e-mail
Door een storing zijn er problemen met het sturen van e-mail. We werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Ja, dat is lastig verzenden zonder verbinding.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ik destijds niet meer heb gekopieerd voor thuisgebruik. Maar ja, jong en dom...
Ja, dat vertelden ze er niet bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar hebben ze allang iets op gevonden, hoor.
Het heet Sneakernet.
HIP97, WANNULL. MegaBIT vooral.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ik destijds niet meer heb gekopieerd voor thuisgebruik. Maar ja, jong en dom...
Dan is het nog immer lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had koffie staan, maar vergeten, dus nu is die koud.
In de koelkast en vanavond ijskoffie maken!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
In de koelkast en vanavond ijskoffie maken!
toch wel Jersey Melk?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
In de blender.. ijsklontjes, volle melk, siroop.. inschenken en dan slagroom erop
OMG KNOKKELS, ik heb die vorige week voor het eerst gekocht...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
toch wel Jersey Melk?![]()
Lekker romig
Dat spul is goedquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
OMG KNOKKELS, ik heb die vorige week voor het eerst gekocht...
Was eigenlijk opzoek naar die glazen flessen melk, van vroegah.
Daar moeten we hem ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Er wordt niet gedraaid nog.. lekker vbl-sc'en verder
Dat kan!quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan!Op www.radio49.nl zie je de inhoudt van de database van Gup; onze automatische verzoekjesmachine.
inhoudquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan!Op www.radio49.nl zie je de inhoudt van de database van Gup; onze automatische verzoekjesmachine.
Fuck!quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck!Ik zat ff met mijn gedachten helemaal ergens anders en heb er per ongeluk een werkwoord van gemaakt!
Topgozer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff op artiest zoeken i.p.v. titel.En vink voor de zekerheid "Alles doorzoeken" aan: 78 hits.
Hey beetje lief zijn hè.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Topgozer.
Heb een leuk liedje van Meredith Brooks aangevraagd. Als ode aan Charlotte.
Kijk, Lucky. Sneakernet!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:17 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even een brief posten die verkeerd bezorgd is.
op de omamanier opwarmen: in een pannetje met melk op het vuur zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
En toen heb je V.O.F. de Kunst maar aangevraagd bij Gup?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
I'm an angel underneath, Innocent and sweet..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Topgozer.
Heb een leuk liedje van Meredith Brooks aangevraagd. Als ode aan Charlotte.
Poncho aan en gaan, van wie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:41 schreef livelink het volgende:
Ik ga vanavond naar een open-lucht-concert. Met als doel natgeregend worden, vrees ik.
Ja, ik ga sowieso. Naar Blaudzun. Ik ken eigenlijk alleen dat Tour-de-France-nummer van hem, dus ik ben benieuwd.quote:
Hmm.. zegt me niksquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso. Naar Blaudzun. Ik ken eigenlijk alleen dat Tour-de-France-nummer van hem, dus ik ben benieuwd.
Hou ONZ dan ook lekker in ONZ.quote:
Ik ken de naam, en heb hem op tv wel wat liedjes zien spelen, maar het heeft me kennelijk weinig kunnen boeien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso. Naar Blaudzun. Ik ken eigenlijk alleen dat Tour-de-France-nummer van hem, dus ik ben benieuwd.
Valt eens een keer mee vandaag dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Treinperikelen: tot heden geen.
Schiphol perikelen: snorders die met een bordje "official Amsterdam taxi" borden proberen toeristen op te lichten
even melden, worden ze gezellig in elkaar gemeptquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Schiphol perikelen: snorders die met een bordje "official Amsterdam taxi" borden proberen toeristen op te lichten
Tim Knol. Die was gisteren. Dat was achteraf de betere keuze geweest, weertechnisch.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, de keuze was tussen Blaudzun en nog wat
Mijn nichtje werkt op schiphol. Ze waarschuwt toeristen altijd dat ze niet met hen mee moeten gaan. Laatst hield ze toeristen tegen die mee wilden gaan, ze werd daarna serieus bedreigdquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
niet alleen weertechnisch. Blaudzun is zo’n pretentieuze kwal en dan dat gehinnik van hem, bleghquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Tim Knol. Die was gisteren. Dat was achteraf de betere keuze geweest, weertechnisch.
Wel knap.. livelink's avond verpesten voordat ie is begonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet alleen weertechnisch. Blaudzun is zo’n pretentieuze kwal en dan dat gehinnik van hem, blegh
Doen wequote:
Ja, waarschijnlijk heb je gelijk, maar ik wilde weer eens wat anders. Tim Knol leek de veilige keuze te zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet alleen weertechnisch. Blaudzun is zo’n pretentieuze kwal en dan dat gehinnik van hem, blegh
toen ze vroeg welke act ze moest kiezen heb ik mijn ongezouten mening ook al gegevenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel knap.. livelink's avond verpesten voordat ie is begonnen
De reis is nog niet voorbijquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Valt eens een keer mee vandaag dan.
of z’n sleutels liggen nog binnenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeker een hele lange brief waar knok mee op pad ging.
Ik ga mij daar niet tussen mengen. Dat mag het taxi volk onderling uitvechten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
even melden, worden ze gezellig in elkaar gemept
Straks is jouw nichtje een collegaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn nichtje werkt op schiphol. Ze waarschuwt toeristen altijd dat ze niet met hen mee moeten gaan. Laatst hield ze toeristen tegen die mee wilden gaan, ze werd daarna serieus bedreigd![]()
Gelukkig is ze niet bang uitgevallen.
Zelf ben ik een keer in de Filipijnen belazerd door zo'n neptaxi.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn nichtje werkt op schiphol. Ze waarschuwt toeristen altijd dat ze niet met hen mee moeten gaan. Laatst hield ze toeristen tegen die mee wilden gaan, ze werd daarna serieus bedreigd![]()
Gelukkig is ze niet bang uitgevallen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
of z’n sleutels liggen nog binnen
Zal een aardig bedrag zijn wat ze per werkdag binnen harken. Stelletje tuig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf ben ik een keer in de Filipijnen belazerd door zo'n neptaxi.
Ik moest alleen ff naar een andere gate toe van het vliegveld. Was wel een redelijk stukje, dus nam ik een taxi.
Voordat ik instap: "Turn on the taxi meter. I don't want to pay a fixed price!"
- "Yes yes, taxi meter, sure!"
"Really DO turn it on, I want to pay the METER price!"
Eenmaal in de taxi begint hij mijn aandacht af te leiden door als een bezetene te lullen en me allemaal vragen te stellen over Nederland.
Ik wijs naar het lege schermpje op de taximeter en probeer te vragen of-ie echt wel aan staat.
"Yes yes, it's turned on, oh look: a fuel pump! What are the fuel prices in The Netherlands?"
En aan het eind van de rit laat hij een lijst zien met idioot hoge prijzen van ritten van punt A naar punt B. Mijn ritje zou zo'n ¤50 kosten, terwijl het normaal ergens rond de ¤3 zou moeten zijn.
"I said I wanted to pay the METER price, not a FIXED price!"
- "Yes yes, these are meter prices! You pay 2500 pesos!"
Ik ontplof als een malle tegen hem en hij speelt de vermoorde onschuld van dat hij dit van het taxibedrijf moet doen en zegt dat hij me dan gaat matsen omdat hij mijn vriend is, en ik hoef "maar" 1000 pesos te betalen; 2 tientjes dus voor een ritje van 3 euro.
Wel van geleerd. Sindsdien als ik een taximeter op 0 zie staan (zonder starttarief dus), eis ik meteen dat ze me laten uitstappen.
Soms krijg je te horen dat er geen instaptarief is en dat de meter vanzelf begint te lopen. Dat zie ik dan voor pakweg een kilometertje aan, maar dan eis ik alsnog dat ik uit de taxi gelaten word.
Taxi's zonder instaptarief bestaan daar niet.
Gezinnen moeten er vaak van ¤60 per maand rond komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal een aardig bedrag zijn wat ze per werkdag binnen harken. Stelletje tuig.
Als ze per dag een paar mensen op kunnen lichten zitten ze al aan die ¤60. Kon me op vakantie ook kapot ergeren aan die lui die met verkoopwaar, prullaria, op het strand liepen te leuren. Aanpakken die handel. Dat kost een land op termijn echt toeristen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezinnen moeten er vaak van ¤60 per maand rond komen.
Het gebeurt er ook vaak dat als je een taxi wil nemen, dat je verplicht in een rij moet staan en dan wordt er gezegd dat je je bagage naast je neer moet zetten. Als de taxi er aan komt, pakt iemand ongevraagd je bagage op, steekt de straat over en stop dat in de kofferbak van de taxi. Kost je wel ff 2 euro voor de service.
En die mannetjes lopen echt continu heen en weer. Die verdienen echt idioot veel geld.
Zijn ze wel stil vandaag?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ultra kort boemel treintjestampvol uiteraard
Geen kinderen. Altijd prettig.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze per dag een paar mensen op kunnen lichten zitten ze al aan die ¤60. Kon me op vakantie ook kapot ergeren aan die lui die met verkoopwaar, prullaria, op het strand liepen te leuren. Aanpakken die handel. Dat kost een land op termijn echt toeristen.
Ik verwacht van niet. Ze werkt voor een soort enquetebureau en moet de hele dag toeristen 'ondervragen'.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Straks is jouw nichtje een collega
"Question number one: are you here for the weed, for the prostitutes, or for both?"quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Ze werkt voor een soort enquetebureau en moet de hele dag toeristen 'ondervragen'.
"Oh, here's my card. Call me if you need anything *wink* "quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
"Question number one: are you here for the weed, for the prostitutes, or for both?"
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Oh, here's my card. Call me if you need anything *wink* "
Dus het was een beetje vergelijkbaar met:quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iets teveel sambal door het eten gedaan, lol.
[ afbeelding ]
Daar heb ik echt veel van gezien in de loop der tijd, omdat je met verbazing blijft kijken dat mensen weddenschappen aangaan en dan vaak geen idee hebben wat zo'n peper op de Scoville schaal doet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het was een beetje vergelijkbaar met:
?
Ja eentje was met een maagbloeding naar het ziekenhuis afgevoerd!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik echt veel van gezien in de loop der tijd, omdat je met verbazing blijft kijken dat mensen weddenschappen aangaan en dan vaak geen idee hebben wat zo'n peper op de Scoville schaal doet.
Hier een brandende bek, maar verder niets.
Sjezus. Als ze het nu combineren met coma zuipen en kaneel snuiven, dan gaat het wat vlotter.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eentje was met een maagbloeding naar het ziekenhuis afgevoerd!
Bleek dat dat jonge gastje al eerder een maagzweer had opgelopen van andere idiote dingen die hij gedaan had, en die was nu gaan bloeden door die pepers.
Op de React channel zie je overigens wel geinige filmpjes van lui die pittige zooi vreten. Dat is er nog relatief onschuldig bij:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus. Als ze het nu combineren met coma zuipen en kaneel snuiven, dan gaat het wat vlotter.
In de USA heb je een keten met allemaal peperprodukten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik echt veel van gezien in de loop der tijd, omdat je met verbazing blijft kijken dat mensen weddenschappen aangaan en dan vaak geen idee hebben wat zo'n peper op de Scoville schaal doet.
Hier een brandende bek, maar verder niets.
quote:
https://www.drankgigant.nl/naga-chili-250-000-scovilles.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA heb je een keten met allemaal peperprodukten.
Alles staat opgesteld in volgorde van sterkte op de schaal van Scoville en je mag alles proeven.
Het leukste is dat er altijd figuren onder de bezoekers zijn die willen laten zien dat ze wel van een beetje pittig houden en die beginnen dan halverwege de line-up met proeven. Dan zit je echter al op een niveau dat de vlammen je reet uitvliegen.
De reacties van de proevers zijn dan vaak voor een buitenstaander ook fantastisch, van ingehouden adem met zweetaanvallen tot rondrennende, gillende volwassenen die niet meer wteen wat ze moeten doen en voor lul staan t.o.v. hun medebezoekers...
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA heb je een keten met allemaal peperprodukten.
Alles staat opgesteld in volgorde van sterkte op de schaal van Scoville en je mag alles proeven.
Het leukste is dat er altijd figuren onder de bezoekers zijn die willen laten zien dat ze wel van een beetje pittig houden en die beginnen dan halverwege de line-up met proeven. Dan zit je echter al op een niveau dat de vlammen je reet uitvliegen.
De reacties van de proevers zijn dan vaak voor een buitenstaander ook fantastisch, van ingehouden adem met zweetaanvallen tot rondrennende, gillende volwassenen die niet meer wteen wat ze moeten doen en voor lul staan t.o.v. hun medebezoekers...
Ze heeft best geinige video's waarin ze meer van dit soort idiote dingen doet!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Lekker rustig vrouwtje ook.
Enne...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft best geinige video's waarin ze meer van dit soort idiote dingen doet!
Ik word al gestoord van de lucht van sambal badjak...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De tijd dat Madame Jeanette nog heet was ligt inmiddels ver achter ons.
Surinaamse stoofpot:quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Er ligt hier een madame Jeanette in de diepvries, maar eens kijken wat ik daarmee ga maken, het heeft iets lekker fruitigs, maar is natuurlijk wel heet.
Chica Chica...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, anders was er weinig aan geweest.
Dat ziet er goed uit, iets Surinaams moest het inderdaad worden. Ik ben helaas niet zo bekend met die keuken, wel qua eten, niet qua zelfmaken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Surinaamse stoofpot:
1 kilo Kippendijen in stukken gesneden
2 rode uien 1 fijngesneden, 1 in ringen gesneden
5 teentjes knoflook fijngesneden
2 tomaten in stukjes gesneden
1 stuk loas 3cm
1 stuk gember 3cm
handje selderij fijngesneden
1 rode peper fijngesneden
1 Madame Jeanette
1,5 groentebouillonblokjes
2 theelepels suiker
gemalen zwarte peper zeezout
1 theelepel trassi
1,5 theelepel five spice poeder
5 eetlepels ketjap manis
2 eetlepels ketjap asin
350 gram rijst
quote:
Heb ik zelf ook nul ervaring mee, maar ik kon me herinneren dat iemand van een peperforum vaak stoofpotten maakte met die pepers en dat scheen nogal smullen te zijn. Dus zocht ik op stoofpot Madame Jeanette en kwam hier op uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit, iets Surinaams moest het inderdaad worden. Ik ben helaas niet zo bekend met die keuken, wel qua eten, niet qua zelfmaken.
Nooit van gehoord. Ik ken wel een Jam El Mar....quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie de 2e naam.
Zie je daar?
Moest even zoeken, maar gevonden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu heb je inderdaad zo ongeveer het nummer samengevat. Oh yeah, bam bam en sjikka sjikka.
![]()
Oh en nog een soort van gesampled trompetje.
Details...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ik ken wel een Jam El Mar....
Hier past het ook prachtig bij:quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest even zoeken, maar gevonden.
Mw. MM heeft nog meegewerkt aan onderstaande commercial, ergens midden/eind jaren 80.
Let op de track die er onder zit:
Zeker, maar toch.... wel slordig. En "a.k.a. Jam & Spoon" klopt feitelijk ook al niet, want daar was hij de helft van; hij was dat niet in z'n eentje...quote:
Je hebt gelijk, maar zo zei Wolfgang Flür afgelopen weekend ook bijna niemand iets.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker, maar toch.... wel slordig. En "a.k.a. Jam & Spoon" klopt feitelijk ook al niet, want daar was hij de helft van; hij was dat niet in z'n eentje...
Maar goed... leuk dat hij komt draaien
Hij is de laatste tijd weer erg actief, ook met nieuw werk.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog 20 minuten.
[ afbeelding ]
Je bent een vrouw?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog 20 minuten.
[ afbeelding ]
Niet alleen weertechnisch...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 16:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Tim Knol. Die was gisteren. Dat was achteraf de betere keuze geweest, weertechnisch.
quote:
Yo, tot volgend jaar dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef peaceman het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met het samenstellen van de voorkeuzelijst voor mijn allertijden lijst van dit jaar. Dus als ik even een tijdje niets post, weten jullie waarom...
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef brother52 het volgende:
Ga helemaal stuk hier...![]()
Ik wil ook zo'n kitten!
dat is wellicht wat overdreven, maar dat er tijd in gaat zittenquote:
Een derde meer, succes!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is wellicht wat overdreven, maar dat er tijd in gaat zitten![]()
Zeker omdat ik m wil uitbreiden van 1000 naar 1500
We hebben er alle begrip voor als je daar vier seizoenen de tijd voor neemtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef peaceman het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met het samenstellen van de voorkeuzelijst voor mijn allertijden lijst van dit jaar. Dus als ik even een tijdje niets post, weten jullie waarom...
nou ja, eigenlijk 50% he?!quote:
De helft.....quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:02 schreef brother52 het volgende:
Ga helemaal stuk hier...![]()
Ik wil ook zo'n kitten!
en aan de lengte te zien ookquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Ik hoor extra geluiden.
Ik heb er nu 76 versies van, die wil ik nog eens live aan elkaar plakken...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo heb je ook ongeveer 8598240 uitvoeringen van Donna Summer's I Feel Love, maar het origineel blijft tijdloos fraai.
Dat is tofquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nu 76 versies van, die wil ik nog eens live aan elkaar plakken...
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nu 76 versies van, die wil ik nog eens live aan elkaar plakken...
Robert Palmer is al een paar jaar wegquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was ff weg, Robert Palmer, toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Looking For Clues, you?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik zocht naar een aanwijzing.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Robert Palmer is al een paar jaar weg
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zocht naar een aanwijzing.
die hangt al over het glazen hoofdquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Symph zit inmiddels met een onderbroek op zijn hoofd.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker nummer ja. Slipjes aanhouden dames!
Op een Yeah van Neil kan je jaren teren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem aan dat we nog wel een 'Ooh Yeah' van Metallica gaan tegenkomen?
Hell Yeahquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op een Yeah van Neil kan je jaren teren.
Niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze kende ik niet, maar ik herken de artiest direct
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:25 schreef ToT het volgende:
We zijn ff weg, maar de radio blijft aan.
PLOPquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:51 schreef ToT het volgende:
En weer terug!
Buurmeisje doet de der open zodra wij uit de auto stappen: "Hebben jullie de baby al?"
- Nee?"
"Wat hebben jullie gedaan dan?"
- "Wij hebben boodschappen gedaan."
"Daar hebben jullie dan wel HEEL lang over gedaan!"
* ToT scrollt even terug naar de vorige post:
[..]20 minuten!
Dat zou een snelle bevalling geweest zijn!
dit is wel een lekker nummer jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Onder de 'Yeah' nummers zou dit op nr 1 komen.
Ik bedoelde meer zo vaak als er yeah klinkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is wel een lekker nummer ja
Straks blijkt dat gewoon de naam van mini-ToT te zijnquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks blijkt dat gewoon de naam van mini-ToT te zijn![]()
De vader komt volgens mij uit een gebied waar ze nogal vaak Grolsch drinken, dus Plop zou maar zo de shortlist gehaald kunnen hebben....
Dan krijg je een soort kabouter Plop.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vader komt volgens mij uit een gebied waar ze nogal vaak Grolsch drinken, dus Plop zou maar zo de shortlist gehaald kunnen hebben....
bij de geboorte direct aan de beugel ookquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
wel lekker makkelijk uit te spreken. Schilder de naam op de muur maar over, ToTquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk, kan 'ie daten met die van just me...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort kabouter Plop.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel lekker makkelijk uit te spreken. Schilder de naam op de muur maar over, ToT
Dat zal de 3.0 moeten worden, anders is het leeftijdsverschil al te groot.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, kan 'ie daten met die van just me...
Er zijn hier grotere leeftijdsverschillen aanwezig...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal de 3.0 moeten worden, anders is het leeftijdsverschil al te groot.
jaartje of vier kan wel, toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal de 3.0 moeten worden, anders is het leeftijdsverschil al te groot.
of je zegt het even wat minder subtielquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn hier grotere leeftijdsverschillen aanwezig...
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn hier grotere leeftijdsverschillen aanwezig...
Ja, als date wel, maar 1.0 zal er weinig trek in hebben om met een baby op te trekken. Hou oud is dat kind nu eigenlijk?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jaartje of vier kan wel, toch?
Alsof leeftijd vandaag de dag in relaties nog een rol speelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
of je zegt het even wat minder subtiel
Volgens mij 5 of 6.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ja, als date wel, maar 1.0 zal er weinig trek in hebben om met een baby op te trekken. Hou oud is dat kind nu eigenlijk?
1.0 is vierquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ja, als date wel, maar 1.0 zal er weinig trek in hebben om met een baby op te trekken. Hou oud is dat kind nu eigenlijk?
ja dat begint ook allemaal weerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister ook nog hoor. Ik ben alleen even alle voetbalwedstrijden van zowel Twan en Lennon in de agenda aan het zetten. Best nog een werkje.
Heeft de voetbalclub zelf geen openbare, digitale agenda die je kan koppelen in je Google agenda?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister ook nog hoor. Ik ben alleen even alle voetbalwedstrijden van zowel Twan en Lennon in de agenda aan het zetten. Best nog een werkje.
Yeps, aanstaande zaterdag de eerste wedstrijden... voor de beker.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat begint ook allemaal weer
nu nog 3 weken schuim in huis?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dienstmededeling: de vitrage is weer zichtbaar. Einde dienstmededeling.
Daar was ik wel even bang voor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu nog 3 weken schuim in huis?
Van buiten af ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De voetbalclub niet helaas. De voetbalapp van KNVB wel, maar dan moet je per seizoen en per team 2,29 betallen. En dat weiger ik. Als het nou eenmalig 2,29 was, dan was het prima. Het is dus een beetje eigen keuze.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft de voetbalclub zelf geen opanbare, digitale agenda die je kan koppelen in je Google agenda?
Even er vanuit gaande dat je die gebruikt...
Is ideaal, hoef je ook niet zelf bij te houden...
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tering, wat een werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef peaceman het volgende:
op dit moment zit ik op ruim 1700 nummers en dan moet ik eigenlijk nog beginnen met het doorlopen van de mappen met muziek
Ah, de honkbalbond heeft dat dus ook, maar gratis.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De voetbalclub niet helaas. De voetbalapp van KNVB wel, maar dan moet je per seizoen en per team 2,29 betallen. En dat weiger ik. Als het nou eenmalig 2,29 was, dan was het prima. Het is dus een beetje eigen keuze.
Het ergste komt nog... het selecteren of een nummer mag blijven. Het is zeker niet mijn hobby.quote:
Mijn moeder van 86 tegen mij toen ik vitrage wilde kopen: "Dat is niet meer van deze tijd joh! Dat is hartstikke ouderwets, niemand heeft dat meer!"quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ik kende iemand die een theelepeltje dreft in de vaatwasser deed..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar was ik wel even bang voor.Er was lange tijd alleen maar schuim te zien. Echt vol.
Maar niets aan de hand. Leer ik op dat gebied ook nog eens wat op mijn leeftijd.
Kijk dat is veel beterquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, de honkbalbond heeft dat dus ook, maar gratis.
Die gebruik ik dan ook...
tja als ie af is, is het vaak de moeite wel waard geweest, maar tot die tijd voelt het soms bijna als werkquote:
En terecht ook. Vreselijk werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ergste komt nog... het selecteren of een nummer mag blijven. Het is zeker niet mijn hobby.
vitrage veroorzaakt natuurlijk veel schuim, beetje dezelfde werking als een badspons of een douchepuff, het wordt door kleine gaatjes geperstquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar was ik wel even bang voor.Er was lange tijd alleen maar schuim te zien. Echt vol.
Maar niets aan de hand. Leer ik op dat gebied ook nog eens wat op mijn leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |