HAHAHAHAquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:41 schreef Saind het volgende:
Godverdomme boete uit Duitsland
klootzakken
Ik moet er ook nog eentje krijgen. Redelijk belachelijk om te flitsen heuvel afquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:41 schreef Saind het volgende:
klootzakken
Ik 39 bij 30 toegestaan in Berlijnquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog eentje krijgen. Redelijk belachelijk om te flitsen heuvel af
Die boetes voor kleine overtredingen vallen best mee in Duitslandquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:41 schreef Saind het volgende:
klootzakken
Had er voor die 15 eu wel op z'n minst een mugshot erbij gewildquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die boetes voor kleine overtredingen vallen best mee in Duitsland
Volgens mij kan je bezwaar maken als die er niet bij zitquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Had er voor die 15 eu wel op z'n minst een mugshot erbij gewild
Ik denk dat ik rond de 12 te hard zit. 30 eu oid.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik 39 bij 30 toegestaan in Berlijn
Denk langs werkzaamheden ofzo
Maar gelukkig maar 15 euro
Met wie dan allemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
@GGMM
Nee niet in mijn eentje
Voor die prijs is het bijna leuk om te hard te rijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik 39 bij 30 toegestaan in Berlijn
Denk langs werkzaamheden ofzo
Maar gelukkig maar 15 euro
De eu zit weer in de maand want ik heb ook een boete gehad. In Onlo zn hometown welteverstaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Had er voor die 15 eu wel op z'n minst een mugshot erbij gewild
Hier is ook een mooie film over volgens mij. Everest heet ie. (lol) Geweldige sceneryquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/1996_Mount_Everest_disaster
Fascinerende wiki
fietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:05 schreef Saind het volgende:
Moet zo ergens heen
uurtje fietsen of half uurtje bus
ik twijfel
Alleen proleten nemen de bus.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:05 schreef Saind het volgende:
Moet zo ergens heen
uurtje fietsen of half uurtje bus
ik twijfel
Ik vind het toch wel vreemd dat mensen het gewoon ok vinden dat iemand ligt dood te gaan. Ik snap nog wel dat het onmogelijk is om iemand te redden, maar je hebt toch geen zin meer om verder te klimmen of wat. Wat is nog de "winst" van op de top staan als je net 1 van je collega's ziet sterven. Alsof je door blijft voetballen als de keeper wordt neergeschoten. Hup wisseltje en weer door.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier is ook een mooie film over volgens mij. Everest heet ie. (lol) Geweldige scenery
Wowquote:
Ik zit nu drie kwartier blablabla aan te horen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Succes met je 1e schooldag maatje
Geef ze van katoen
Ok dan een vraagje om je bezig te houdenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zit nu drie kwartier blablabla aan te horen.
Ze hadden een bord met dagelijks wisselende hoofdgerechten, en dan nog een aantal vaste bijgerechten. Vandaag geen stifado, in Griekenland wel een paar keer gehad.quote:
Nee. Wat interessant zeg!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wist je al dat Johannes en ik tegenwoordig zo ongeveer buren zijn?
Ondertussen kijken hoeveel dark horses je hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zit nu drie kwartier blablabla aan te horen.
Huesca? Ik maak me momenteel het meest zorgen om Valladolid, Rayo Vallecano en Eibar maar het is nog heel vroeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan een vraagje om je bezig te houden
Blijft dat hueva erin ?
Niemand houdt me bij als ik strak sta op melkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Wat interessant zeg!
Gaan jullie dan ook wel eens samen fietsen?
McCarthy en Prades grijs, Geschke zwart.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen kijken hoeveel dark horses je hebt
Ben mad dat Conti met 10,4% geen horse is
De dag is nog lang. Pas vanavond weer een stelling.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat.
Voel je vrij deze mening te toetsen via de stelling van vandaag
Die twee grijze paarden heb ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
McCarthy en Prades grijs, Geschke zwart.
Jojo geeft nu ook melkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef GGMM het volgende:
Deze SC wordt mede mogelijk gemaakt door www.hucows.com
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef GGMM het volgende:
Ga meteen bestellenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef GGMM het volgende:
Hè wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou dit ook best met Jojo willen doen.
Ben benieuwd wat Jojo hiervan vindt.
Hucow van je maken. Moet kunnen dacht ik zo.quote:
Hup, de stal in met jou, zuigers aan de tieten en loeien maar.quote:
Little Caprice zit er tussenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:45 schreef Saind het volgende:
GGMM bekijk jij ff wat van die filmpjes voor ons om te kijken of die vrouwen ook Nederlands zijn
Ben wel benieuwd eigenlijk
Denk er even goed over na.quote:
Smooth.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk er even goed over na.Je mag ook hier nee zeggen en dat je het walgelijk vindt enzo en dat we via dm wat afspreken, snap dat je hier niet per se mee geassocieerd wil worden.
Bedenk wel dat dit een unieke mogelijkheid is om wat nieuws uit te proberen.
Mijn moeder zei altijd 'Als je het niet vraagt is het antwoord sowieso nee'. (Dat ging wel over iets anders)quote:
Hallo dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hup, de stal in met jou, zuigers aan de tieten en loeien maar.
Ben nu in Beek en Donk da's nog ergerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt mee. Grondprijs is wel verrassend hoog.
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk er even goed over na.Je mag ook hier nee zeggen en dat je het walgelijk vindt enzo en dat we via dm wat afspreken, snap dat je hier niet per se mee geassocieerd wil worden.
Bedenk wel dat dit een unieke mogelijkheid is om wat nieuws uit te proberen.
ze is hoogzwanger joh, die hormonen ploppen aan iedere kant haar lichaam uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Word je er nou opgewonden van als iemand zo tegen je praat?
Jammer dat Drizzt de boel ridiculiseert. Als je je er even in zou verdiepen zou je merken dat dit een zeer spannende hobby is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
En ga nou niet zeggen: ‘Bedankt voor je DM.’
Waarschijnlijk over een niet al te lange tijd gemeente Eindhovenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt mee. Grondprijs is wel verrassend hoog.
Nee, zit nog in Legion bezig om flying te unlocken. Pas wanneer dat gebeurd is ga ik BFA kopen en naar 120 knallen. Raiden vind ik saai, dus ik zal wel weer ergens ilvl 315 halen ofzo.quote:
Goed verhaalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zit nog in Legion bezig om flying te unlocken. Pas wanneer dat gebeurd is ga ik BFA kopen en naar 120 knallen. Raiden vind ik saai, dus ik zal wel weer ergens ilvl 315 halen ofzo.
Nee. Zou Eindhoven willen. Gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over een niet al te lange tijd gemeente Eindhoven
Wat moet je daar dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben nu in Beek en Donk da's nog erger
het is ook wel een treurigheid dat ze na dat kampioenschap eigenlijk niks zijn opgeschoten behalve de schuldpositie waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind t captain hindsight gehalte in t Feyenoord topic best hoog
Weet ikquote:
Jazeker.quote:
Stiekem kan ik daar wel om lachen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook wel een treurigheid dat ze na dat kampioenschap eigenlijk niks zijn opgeschoten behalve de schuldpositie waarschijnlijk
Ik ridiculiseer niks, zo zie ik het er vaak aan toe gaan in die filmpjes. Oké, minus geloei, maar u snapt mequote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat Drizzt de boel ridiculiseert. Als je je er even in zou verdiepen zou je merken dat dit een zeer spannende hobby is.
Maar hoe dan ook; ik respecteer je keuze. Hopelijk kunnen we gewoon vrienden blijven.
Nee nou goed, je leek er een beetje denigrerend over te doen ofzo, terwijl je er zelf ook maar al te graag naar kijkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ridiculiseer niks, zo zie ik het er vaak aan toe gaan in die filmpjes. Oké, minus geloei, maar u snapt me
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nou goed, je leek er een beetje denigrerend over te doen ofzo, terwijl je er zelf ook maar al te graag naar kijkt.
Maar als ik dat niet juist geïnterpreteerd heb dan heb ik niks gezegd.
Ik wel, ja. Als je sport dan merk je dat op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:18 schreef O_o_ het volgende:
Sporten jullie als jullie weinig geslapen hebben?
Gist halenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan?
Hun burgemeester was gisteren met de dood bedreigd toch? Heb jij daar iets mee te maken?
http://www.omroepbrabant.(...)en+nog+mogelijk.aspxquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Zou Eindhoven willen. Gaat nooit gebeuren.
Geloof alsnog niet dat dit gaat gebeuren. Treurig voor een dorp als Nuenen als dit doorgaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)en+nog+mogelijk.aspx
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:18 schreef O_o_ het volgende:
Sporten jullie als jullie weinig geslapen hebben?
Maakt toch weinig uitquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geloof alsnog niet dat dit gaat gebeuren. Treurig voor een dorp als Nuenen als dit doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |