Hup, de stal in met jou, zuigers aan de tieten en loeien maar.quote:
Little Caprice zit er tussenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:45 schreef Saind het volgende:
GGMM bekijk jij ff wat van die filmpjes voor ons om te kijken of die vrouwen ook Nederlands zijn
Ben wel benieuwd eigenlijk
Denk er even goed over na.quote:
Smooth.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk er even goed over na.Je mag ook hier nee zeggen en dat je het walgelijk vindt enzo en dat we via dm wat afspreken, snap dat je hier niet per se mee geassocieerd wil worden.
Bedenk wel dat dit een unieke mogelijkheid is om wat nieuws uit te proberen.
Mijn moeder zei altijd 'Als je het niet vraagt is het antwoord sowieso nee'. (Dat ging wel over iets anders)quote:
Hallo dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hup, de stal in met jou, zuigers aan de tieten en loeien maar.
Ben nu in Beek en Donk da's nog ergerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt mee. Grondprijs is wel verrassend hoog.
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk er even goed over na.Je mag ook hier nee zeggen en dat je het walgelijk vindt enzo en dat we via dm wat afspreken, snap dat je hier niet per se mee geassocieerd wil worden.
Bedenk wel dat dit een unieke mogelijkheid is om wat nieuws uit te proberen.
ze is hoogzwanger joh, die hormonen ploppen aan iedere kant haar lichaam uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Word je er nou opgewonden van als iemand zo tegen je praat?
Jammer dat Drizzt de boel ridiculiseert. Als je je er even in zou verdiepen zou je merken dat dit een zeer spannende hobby is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
En ga nou niet zeggen: ‘Bedankt voor je DM.’
Waarschijnlijk over een niet al te lange tijd gemeente Eindhovenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt mee. Grondprijs is wel verrassend hoog.
Nee, zit nog in Legion bezig om flying te unlocken. Pas wanneer dat gebeurd is ga ik BFA kopen en naar 120 knallen. Raiden vind ik saai, dus ik zal wel weer ergens ilvl 315 halen ofzo.quote:
Goed verhaalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zit nog in Legion bezig om flying te unlocken. Pas wanneer dat gebeurd is ga ik BFA kopen en naar 120 knallen. Raiden vind ik saai, dus ik zal wel weer ergens ilvl 315 halen ofzo.
Nee. Zou Eindhoven willen. Gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over een niet al te lange tijd gemeente Eindhoven
Wat moet je daar dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben nu in Beek en Donk da's nog erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |