Bedankt dat je hem even uitlegtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, die houdt gewoon van jonge jongetjes
Dat is voor Nederlandse clubs altijd een slecht idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ze wat minder willen voetballen en wat meer willen tegenhouden. Lijkt me persoonlijk een slecht plan
Als die lui nog 2x scoren dan vreet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens. Leuk en aardig. Ajax is beter maar scoort niet. En wat is een bekende voetbalwet. Dan scoort de ander! Dit gaat nog fout.²
Ik ben ook toch maar even blijven zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens. Leuk en aardig. Ajax is beter maar scoort niet. En wat is een bekende voetbalwet. Dan scoort de ander! Dit gaat nog fout.²
Zolang ze het maar bij 1 keer houden vind ik het niet ergquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Bedankt voor je nutteloze postquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch maar even quoten..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die lui nog 2x scoren dan vreet ik mijn schoen op.
DIe gaan we onthouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe je toch niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
achja Frank de Boer had ook altijd wel een tja een Frank de Boertjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Je voelt gewoon dat Daley Blind zometeen een enorme fout gaat maken in één van zijn signature breedtepassjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |