Balbezit, passnauwkeurigheid, domineren dit datquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat niet de favoriete club van GGMM?
HALLO DAN DAVY.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh, dwaas. Ga lekker met Klaas in de TBS-kliniek over voetbal praten joh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jawel hoor, is dat het enige argument dat je kan bedenken? Ik vind dat "HET ZIT NIET MEE" als het op de paal gaat of dat er net vingertoppen aan zitten gewoon complete onzin.
Ga je verkering vragen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik vind Frenkie echt heel leuk.
In de 70e ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:27 schreef KingRoland het volgende:
als de 1-0 valt rond de 90e minuut ga ik echt helemaal loco worden
Je bent altijd al loco geweest. MadKingRoland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:27 schreef KingRoland het volgende:
als de 1-0 valt rond de 90e minuut ga ik echt helemaal loco worden
Dat ze wat minder willen voetballen en wat meer willen tegenhouden. Lijkt me persoonlijk een slecht planquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:27 schreef skysherrif het volgende:
Idee dat ajax de controle wat verliest.
Nee, die houdt gewoon van jonge jongetjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, die houdt gewoon van jonge jongetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |