Ik wil dit keer daadwerkelijk weer opbouwen richting de 10km zoals ik eerder gelopen heb. Dus ik erken m’n zwakke punt en ga dan niet meteen erdoorheen.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil dit keer daadwerkelijk weer opbouwen richting de 10km zoals ik eerder gelopen heb. Dus ik erken m’n zwakke punt en ga dan niet meteen erdoorheen.
ik hoop het juist nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een grap is.
[ afbeelding ]
mij lijkt t 10x niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:02 schreef Debsterr het volgende:
Kickboksen lijkt me ook best tof C-E!
Ja, echt leuk om te doen en zeker samen met een collega nog gezellig ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:02 schreef Debsterr het volgende:
Kickboksen lijkt me ook best tof C-E!
Maar heb je dan niet vaak blauwe plekkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, echt leuk om te doen en zeker samen met een collega nog gezellig ook.
Zoals vandaag liep het ook nog eens heel goed, dus moe en voldaan op de bank vanavond.
hi.quote:
ik zat met paaldansen steeds helemaal onderquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar heb je dan niet vaak blauwe plekken?
Is best leuk om te doen hoor. Al is kempo imho nog weer leuker.quote:
Valt reuze mee. Het sparren is vrij beperkt; je spreekt af elkaar niet hard op het hoofd te raken en je hebt van die erg charmante gezichtsbescherming op je hoofd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar heb je dan niet vaak blauwe plekken?
dus nog ff geen kip madras op het menuquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi.
Onze kip is ziek, dus ik ben gisteren met haar naar de da geweest, nu heeft ze antibiotica en ziet ze er al stukken minder uit of ze dood gaat.
Werk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
Schiet mij maar lek_! Wat een gezeik de laatste dagen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
Schiet mij maar lek_! Wat een gezeik de laatste dagen.
Nee joh. Hier.quote:
Is het vrij sparren of vooral combo's op elkaar oefenen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Het sparren is vrij beperkt; je spreekt af elkaar niet hard op het hoofd te raken en je hebt van die erg charmante gezichtsbescherming op je hoofd.
Wel een keer mijn collega K.O. geslagen omdat die in kwam lopen toen ik net een zwaai maakte
Sorry, ik wil je troubles serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Hier.
Nog even en ik kap ermee.
Moet je helemaal niet doen. Het is hilarisch. En niet omdat t leuk is, of zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, ik wil je troubles serieus nemen.
Vooral combo's oefenen; heel af en toe vrij sparren. Maar 3x 2-3 minuten en ik ben helemaal kapotquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is het vrij sparren of vooral combo's op elkaar oefenen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Hier.
Nog even en ik kap ermee.
Zoek maar een andere mod om slecht modschap te verwijtenquote:
I know, bizar hoe snel je moe wordt van sparren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral combo's oefenen; heel af en toe vrij sparren. Maar 3x 2-3 minuten en ik ben helemaal kapot
Wil nog wel een positive note van je voordat je gaat hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek maar een andere mod om slecht modschap te verwijten.
zijn ze ook te klein voor hoor, hele kip ongeveer 300grquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
dus nog ff geen kip madras op het menu
ik wil ook! Kan het nauwelijks, maar wil het vaker doen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
I know, bizar hoe snel je moe wordt van sparren.
En ik had toendertijd ook geen grafconditie of slappe ledematen. Nu wel wat meer: na een uurtje boulderen pleur ik letterlijk van de muur af
en dat is dus levend met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zijn ze ook te klein voor hoor, hele kip ongeveer 300gr
Het is ook vrij intensief als je de hele tijd gefocused moet zijn. Niet opletten is gewoon klappen krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
I know, bizar hoe snel je moe wordt van sparren.
En ik had toendertijd ook geen grafconditie of slappe ledematen. Nu wel wat meer: na een uurtje boulderen pleur ik letterlijk van de muur af
Boulderen? Ja is tof hé?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil ook! Kan het nauwelijks, maar wil het vaker doen..
ik ga op dit moment Ehh nooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Boulderen? Ja is tof hé?
Ik ga gemiddeld genomen 0,8 keer per week denk ik, is echt te weinig want ik vorder ook niet echt zo.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek maar een andere mod om slecht modschap te verwijten.
Ja idd, je kan echt geen seconde je armen rust geven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook vrij intensief als je de hele tijd gefocused moet zijn. Niet opletten is gewoon klappen krijgen.
Boulderen wil ik ook nog een keer gaan doen, geen idee of dat iets voor me is.
Moet met zijn 2en? Heb je het nu niet over gewoon klimmen, met touw enzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga op dit moment Ehh nooit.
Want het moet met zn tweeen minimaal en ik heb geen partner.
Nou ja, Ado kan, maar die moet ik 2 weken vooraf in drievoud vragen
ja, sorry.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moet met zijn 2en? Heb je het nu niet over gewoon klimmen, met touw enzo?
Ik heb overigens wel een klimmaatje met boulderen, maar dat is zo dat ik zeker weten van de bank af kom om te sporten
Np. Hoog klimmen heb ik overigens al tijden niet meer gedaan. Moet ik eerst zeker-certificaat halen en dat is me te veel gedoe als de boulderhal op loopafstand is.quote:
Kom op hup hup.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ook echt weer hardlopen. Al maanden niks gedaan. Ik ben alleen mega motivatieloos.
Dat is inderdaad vrij normaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:31 schreef Trashcanman het volgende:
C-E: heb jij ook dat je met 1 been wel heel goed en hoog kan trappen en met de ander totaal niet? Daar had ik met kickboksen altijd veel last van.
Ga de buurt in en maar de meest waakse hond daar pissig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ook echt weer hardlopen. Al maanden niks gedaan. Ik ben alleen mega motivatieloos.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ga de buurt in en maar de meest waakse hond daar pissig.
Succes
Ik heb sowieso altijd snel blauwe plekken, verdwijnen ook heel langzaam. Nog steeds een vlek op m'n heup van toen ik met de fiets gepleurd ben, begin juniquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zat met paaldansen steeds helemaal onder
Stok op de rug met touwtje eraan. En dan happen naar roze koeken terwijl je hardlooptquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik zit roze koeken te eten op de bank.
Herkenbaar. Wil nu nog even van de bank af voor Ajax aftraptquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet even gaan opruimen in huis, maar kom niet van de bank af.
Hier hetzelfde verhaal. Ga het ook maar even doen. Was ophangen; stofzuigen en alvast luchtbed voor morgen klaarleggen als een vriend blijft slapen.quote:
De wasmachine stond te piepen. Dus idd was ophangen, vaatwasser inruimen en die maar aanzetten. En dan tijd voor voetbal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Ga het ook maar even doen. Was ophangen; stofzuigen en alvast luchtbed voor morgen klaarleggen als een vriend blijft slapen.
Alles goed met Weiss?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb na het eten meteen rondje opruimen gedaan, nu lekker met een wijntje op de bank en even intake invullen voor de jobcoach vrijdag. Tevens net een gefacetimed met koffiemeneer![]()
Ja hoor, hij heeft het naar zijn zin op reis! Weiss op reisquote:
Koffiemeneer is Weiss?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft het naar zijn zin op reis! Weiss op reis.
Misschien dit keer wel leren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, die herkansing kan ik denk ik nog wel een keer over doen
Dacht dat jij arbeider wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, die herkansing kan ik denk ik nog wel een keer over doen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja! Ook gevraagd of ie af wil spreken. Nog geen reactie.
Haha okquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh. Ik lul gewoon braaf mee.
Dat is waarquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha okJe weet het maar nooit hier
Spannend!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spannennnd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij ooit samengewoond? (behalve met je cavia's)
Joël natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zouden ze hun kinderen gaan noemen?
Das de kerstman jonguh!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:08 schreef CherryLips het volgende:
O nee dat is Noël. godver m'n Frans
Dombo. Dat kind moet vernoemd worden naar mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:08 schreef CherryLips het volgende:
O nee dat is Noël. godver m'n Frans
1 jaartje minder maar tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een paar maanden en ik ben 31
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een paar maanden en ik ben 32
Was beter geweest als hij Bob had geheten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef TaMieke het volgende:
Iemand die ik ken van vroeger heet zelf Marvin. Zn kindje heet nu Marly.
Mn ex en ik vonden het allebei geen verstandige keuze![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was beter geweest als hij Bob had geheten.
Ga eens weg! Dan kun je me opvegen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker broeds worden.
Gelukkig nog net een jong blaadje gescoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verlept en verloren dit dat alles.
Twee vragen die ik niet wist, goed voor 35 punten (van de 100). Sowieso 2 andere vragen ook niet goed, dus als ik een 5,5 haal spring ik een gat in de luchtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien dit keer wel leren?
Wel kut
Ben ik ook.quote:
Smooth operator!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig nog net een jong blaadje gescoord.
waarom maak je toetsie danquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Twee vragen die ik niet wist, goed voor 35 punten (van de 100). Sowieso 2 andere vragen ook niet goed, dus als ik een 5,5 haal spring ik een gat in de lucht
[..]
Ben ik ook.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als de zoon van Wolter Kroes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef ElDinosaur het volgende:
DE manier om je te onderscheiden op Tinder. "Hai, ik ben TaMieke en ik wil zo snel mogelijk een kind. Van jou!"quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga eens weg! Dan kun je me opvegen hoor.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als de zoon van Wolter Kroes.
De manier om geen overvolle inbox over te houdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DE manier om je te onderscheiden op Tinder. "Hai, ik ben TaMieke en ik wil zo snel mogelijk een kind. Van jou!"
Genderdiscussies zijn niet leuk zonder Kaneel.quote:
Je gunt mij geen date he?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DE manier om je te onderscheiden op Tinder. "Hai, ik ben TaMieke en ik wil zo snel mogelijk een kind. Van jou!"
het enige wat je dan scoort zijn pandapuntenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je gunt mij geen date he?!
Ik gok dat ik dan bij iemand anders meer punten gescoord had
Dat is wel zuur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Twee vragen die ik niet wist, goed voor 35 punten (van de 100). Sowieso 2 andere vragen ook niet goed, dus als ik een 5,5 haal spring ik een gat in de lucht
[..]
Ben ik ook.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef TaMieke het volgende:
Iemand die ik ken van vroeger heet zelf Marvin. Zn kindje heet nu Marly.
Mn ex en ik vonden het allebei geen verstandige keuze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms moet je je richten op een nichemarktquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je gunt mij geen date he?!
Ik gok dat ik dan bij iemand anders meer punten gescoord had
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:21 schreef madam-april het volgende:
[..]goed verhaal, lekker kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dan van die a,b,c,d,e vragen. Vijf punten voor elk, maar als je de eerste niet weet ben je al genaaidquote:
Super irritant. Wat voor vak is het?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn dan van die a,b,c,d,e vragen. Vijf punten voor elk, maar als je de eerste niet weet ben je al genaaid
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn dan van die a,b,c,d,e vragen. Vijf punten voor elk, maar als je de eerste niet weet ben je al genaaid
Wiskunde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Super irritant. Wat voor vak is het?
Bijna geen vrouwen te vinden in dat deel van het gebouwquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god. Zoek even een vriendje die je bijles geeft.
Oh nee...
wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook nog wel trek in hebben
wtf wonen er daar zoveel Polen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:36 schreef Elvi het volgende:
Ik zit een YouTube filmpje te kijken met 2 gasten die Poolse snoep uit proberen. En het ziet er best lekker uiter zijn wel 2 Poolse supermarkten in Gouda dus misschien ga ik wel even kijken of ze dit ook allemaal hebben
wat voor snoep? Polen is wel een favoriete bestemming van mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:36 schreef Elvi het volgende:
Ik zit een YouTube filmpje te kijken met 2 gasten die Poolse snoep uit proberen. En het ziet er best lekker uiter zijn wel 2 Poolse supermarkten in Gouda dus misschien ga ik wel even kijken of ze dit ook allemaal hebben
Blijkbaar. Supermarkt hier in de wijk heeft ook een Pools schapquote:
ah vandaar dat ik d'r niet kenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
zat vreselijk te trollen in het boektopic van Keep Walking
ah nog vrij nieuw zie ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Blijkbaar. Supermarkt hier in de wijk heeft ook een Pools schapPolen zijn de nieuwe Marokkanen
Een pinda-omhulsel met hazelnoot vulling. Die leek mij wel interessant. En ik bedacht me dat ik nooit Pools snoep heb gegeten dus wil een poging wagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
wat voor snoep? Polen is wel een favoriete bestemming van mij
Ja de andere zat er al wel een tijdje maar is vrij klein.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah nog vrij nieuw zie ik
https://www.ad.nl/gouda/j(...)t-in-gouda~ab958bbe/
Ja uurtje *plopperdeplopquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu nog even genieten van je avond.
hoe gaat het tussen al die Polen en Marokkanen? Polen zijn niet echt fan van moslims over het algemeenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja de andere zat er al wel een tijdje maar is vrij klein.
Ze zijn wel eenkennigik was met m'n moeder in de eerste supermarkt/winkel en toen vroeg een jongen wat wij daar deden als we niet Pools zijn
waarheen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga volgende week weer een paar dagen voor mijn werk.
wat valt daar te zien?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
#metoo
Gdansk staat hoog op mijn lijstje.
Ik probeer altijd de negers te tellen die je op een dag in zulke landen ziet, vaak op 1 hand te tellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Oost Europeanen zijn sowieso vrij stug en eenkennig, viel me in Kroatië ook op
Yes, Warschau met ex voor weekendje weg, Wroclaw werkgerelateerd. Zou zo weer gaan!quote:
Eerst naar Gdańsk, best een leuke stad en goedkoop naartoe te vliegen. Daarna vlieg ik door naar Boekarest via Warsaw. Niet echt het meest efficiënte, maar beter dan het uitsmeren over 2 weken.quote:
Binnenstad Gdansk heb je snel gezien, gelukkig genoeg te doen in de omgeving en met de Westerplatte ook een zeer belangrijke plek tijdens WW2.quote:
moet altijd voornamelijk denken aan die protesten en vakbondsneuk vroegahquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de negers te tellen die je op een dag in zulke landen ziet, vaak op 1 hand te tellen
Aantal jaar geleden was ik in Istanbul toen daar protesten waren. Lekker eten op een terras waar met traangas gesmeten werd. Niet echt bevordelijk voor de smaak van het eten. Blij dat ik daar niet meer naartoe hoef zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet altijd voornamelijk denken aan die protesten en vakbondsneuk vroegah
Geen idee? Volgens mij is er niks aan de hand?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe gaat het tussen al die Polen en Marokkanen? Polen zijn niet echt fan van moslims over het algemeen
kan me paar jaar terug wel iets herinneren van rellen tussen Marokkanen en Molukkers ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen idee? Volgens mij is er niks aan de hand?
nee, zou ik ook niet echt op zitten te wachten om naar dat land te gaan met die gekke dictatorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden was ik in Istanbul toen daar protesten waren. Lekker eten op een terras waar met traangas gesmeten werd. Niet echt bevordelijk voor de smaak van het eten. Blij dat ik daar niet meer naartoe hoef zeg.
heb wel wat collega's die wel wat voor me zouden zijn z ben alleen bang dat mevr Koen het niet zo'n goed idee vindtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Besloten dat ze niks voor mij is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Besloten dat ze niks voor mij is.
maak het bespreekbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel wat collega's die wel wat voor me zouden zijn z ben alleen bang dat mevr Koen het niet zo'n goed idee vindt
Jij hebt echt zo’n zin in een ander sneetje he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel wat collega's die wel wat voor me zouden zijn z ben alleen bang dat mevr Koen het niet zo'n goed idee vindt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo’n zin in een ander sneetje he?
Stel dan eens een trio voor met je “vrouwtje”.
hahahah yeah rightquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet voorstellen, gewoon die boel regelen als een alpha.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond het toen al niets, tegenwoordig is het er allemaal niet beter op geworden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, zou ik ook niet echt op zitten te wachten om naar dat land te gaan met die gekke dictator
Hoe zou jij reageren als kaneelstok dat regelt danquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet voorstellen, gewoon die boel regelen als een alpha.
Zou proberen niet uit te lachen en vriendelijk afwijzen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als kaneelstok dat regelt dan
En als kaneel zijn stokje als een alpha gewoon in die andere vrouw steekt dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou proberen niet uit te lachen en vriendelijk afwijzen.
Weet niet, het wordt nu wel een erg fictieve situatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als kaneel zijn stokje als een alpha gewoon in die andere vrouw steekt dan?
dat niet, maar ik zoe smakelijk uitgelachen worden om zo'n voorstelquote:
Jij kan je wel wat slippertjes veroorloven?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als kaneel zijn stokje als een alpha gewoon in die andere vrouw steekt dan?
Nee ben zo monogaam als een aap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niet, maar ik zoe smakelijk uitgelachen worden om zo'n voorstel
Als een bonobo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ben zo monogaam als een aap.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer zilverrug Gorrila. Mijn vrouw noemt mij altijd Bokito
Doen!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer post voor de oude bewoners. Volgens mij een cadeaubon ofzo van de postcodeloterij. Heb al eerder aangegeven dat ze zijn verhuisd, kreeg tot een paar maanden geleden ook nooit post van de postcodeloterij.
Wel heel verleidelijk dit
Gewoon houden tochquote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer post voor de oude bewoners. Volgens mij een cadeaubon ofzo van de postcodeloterij. Heb al eerder aangegeven dat ze zijn verhuisd, kreeg tot een paar maanden geleden ook nooit post van de postcodeloterij.
Iew nee. Gewoon nette sokken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat vinden jullie van mannen die nette schoenen met enkelsokjes dragen onder een pak?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:37 schreef TaMieke het volgende:
Slapen
Beste nieuws van vandaag, nu al; Ed Sheeran neemt een pauze
had ik best nog even kunnen volhoudenquote:
Hij heeft wel echt veel pussy gehad in z'n leven denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag johny vd mol gister op tv, hij zei dat “hij snapte dat als je uit een achterbuurt kwam en minimum loon had je problemen had met de komst van vluchtelingen”
Vond het een goede gast maar Manmanman wat een deugnietje.
Ja ik vind dat echt lelijk. Net als die lui met blote voeten erin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het echt een raar verschijnsel
Ja dat denk ik ook!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt veel pussy gehad in z'n leven denk ik
dit ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt lelijk. Net als die lui met blote voeten erin.
Ja dat bedoelde ik met enkelsokjes. Mag hopen dat ze niet met blote poten in die schoenen zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt lelijk. Net als die lui met blote voeten erin.
Ken je hem zo goed?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook!
Die farce trekt natuurlijk vrouwtjes aan.
Beetje hoog water en dan blote poten, dat is toch Italiaans stijlvol?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met enkelsokjes. Mag hopen dat ze niet met blote poten in die schoenen zitten
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje hoog water en dan blote poten, dat is toch Italiaans stijlvol?
Waar is ze eigenlijk ?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:01 schreef MCH het volgende:
Sinds moeraskat weg is heb ik hier een banner naar een datingsite voor alleenstaande moeders.
Waarschijnlijk net als veel andere vrouwen hier ff toe aan een pauze. Zie Elvi, MissMSX, of Lot88 etc.quote:
En fripsel?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net als veel andere vrouwen hier ff toe aan een pauze. Zie Elvi, MissMSX, of Lot88 etc.
Dankje Dop!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik duik afspraken in. Fijne werkdag allemaal
what's wrong?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:18 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij gaat dit de eerste keer zijn sinds ik hier werk, dat ik ziek naar huis ga.
mehquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:18 schreef Samzz het volgende:
Of ziek. Hoofdpijn, beetje misselijk, lamlendig gevoel.
Zwanger!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:18 schreef Samzz het volgende:
Ja dat denk ik ook. 5e keer dit jaar. Toch knap.quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:18 schreef Samzz het volgende:
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:25 schreef Samzz het volgende:
Die grapjes komen m'n neus ook wel uit, trouwens.
mijne niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:27 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn broek zit minder strak, weer een beetje slanker
Had je een berenklauw pindasaus genomen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne niet.
er stond een frituurwagen gisteravond
nee, de keuze was beperkt tot friet, frikandellen en kroketten, maar goed, het was gratis..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je een berenklauw pindasaus genomen?
Ah, jammer, maar een paar kroketten kunnen er ook wel mee door natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de keuze was beperkt tot friet, frikandellen en kroketten, maar goed, het was gratis..
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:27 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn broek zit minder strak, weer een beetje slanker
Volgens mij is het zo'n bon voor verantwoord voer in de AHquote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon houden toch. Moeten ze hun shit maar regelen.
Groentensquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n bon voor verantwoord voer in de AH
gratis voeder, gratis bier, een mens kan snel tevreden zijn..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, jammer, maar een paar kroketten kunnen er ook wel mee door natuurlijk.
Wel apart, in een curry.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Gister voor het eerst curry met tofu gemaakt ipv kip. Viel niet tegen.
Ik wil ook nog eens Thaise curry leren maken, zijn toch weer net wat andere ingredienten enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In Thailand ook wel regelmatig tegengekomen als vegetarische optie.
Tofu lijkt mij helemaal niets hequote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Gister voor het eerst curry met tofu gemaakt ipv kip. Viel niet tegen.
Massamanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil ook nog eens Thaise curry leren maken, zijn toch weer net wat andere ingredienten enzo.
Wat is je favoriet?
Waarom niet, het is een beetje als kaas, maar dan van soja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tofu lijkt mij helemaal niets he
Ja weet niet, moet het dan al ergens gaan proeven dan dat ik het zelf koop, heb het idee dat je een soort harde pudding gaat eten of zoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet, het is een beetje als kaas, maar dan van soja.
Ben laatst begonnen met zelf boemboes en pastas maken, maar in een elektrische hakmolen in plaats van in een vijzel, dan gaat het best snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
MassamanMet aardappel.
![]()
Ik maak de currypasta niet zelf, dat is echt veel te veel werk.maar een goede van de toko is ook prima.
Ik heb het nu wat langer laten pruttelen, dan neemt het nog wat smaak op van de curry. En van te voren even bakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet, het is een beetje als kaas, maar dan van soja.
niks mis met vissausquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
Klinkt wel lekker, ga het eens opzoeken.
Moet wel verzwijgen als er vissaus/trassi door gaat.
Die kun je toch niet zelf gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n bon voor verantwoord voer in de AH
Wanneer kan ik komen eten?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben laatst begonnen met zelf boemboes en pastas maken, maar in een elektrische hakmolen in plaats van in een vijzel, dan gaat het best snel.
Ik eet geen groente nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die kun je toch niet zelf gebruiken.
besengek?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:56 schreef Lokasenna het volgende:
Denk dat ik vanavond rijst met besengek eieren en sperziebonen ga maken.
Ow kut. Nou ja, retour afzender dan maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan er ook chocolade van kopen
maar je moet hem activeren
Eens wat anders dan met een doos.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:58 schreef HostiMeister het volgende:
Je dag beginnen met een DDOS, lekker wakker worden.
Liever een doos. Hue. Hue. Hue.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens wat anders dan met een doos.
Huehue
Dan weet ik nog wel een mooie brug voor jequote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liever een doos. Hue. Hue. Hue.
Ik krijg hem meestal van mijn ouders. Koop dan vooral koekjes en chocoladequote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow kut. Nou ja, retour afzender dan maar.
Van die blikkendozen stroopwafels en verkadekoekjes inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik krijg hem meestal van mijn ouders. Koop dan vooral koekjes en chocolade
Gebruik je de website van user robinook niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:
Recept:
http://carolinebrouwer.bl(...)e-eieren-in-een.html
nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo heten eieren in Indische gele saus, heb ik geleerd van kaneel.
en dit ga ik niet eten..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:
Recept:
Geschreven door een fokker zeker?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:
Recept:
quote:Bereiden:
Kook de eieren 6 minuten. Spoel ze koud en pel ze. Maal ondertussen de ui, knoflook, smabal......
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Geschreven door een fokker zeker?
[..]
Wel eens op gekeken, nog nooit wat van gekookt...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Gebruik je de website van user robinook niet?
De prijs is dan toch op jouw postcode gevallen? Fuck datquote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Nee dat zijn andere prijzenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Van die blikkendozen stroopwafels en verkadekoekjes inderdaad
Ik slaap al onder een mooie brug.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een mooie brug voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |