Ik zit toch ook niet op jouw noot noot in te hakken?quote:
Totaal anders meiske.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:45 schreef Jojoortje het volgende:
Nespresso wil ik wel een keer proberen.
Maar ben bang voor een Senseo smaak.
Jij werd VIESMAD de vorige keer toen ik de TT in de noot noot stijl omtoverde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit toch ook niet op jouw noot noot in te hakken?
daar zit wel een aardig verschil inquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:45 schreef Jojoortje het volgende:
Nespresso wil ik wel een keer proberen.
Maar ben bang voor een Senseo smaak.
Dat was, vanzelfsprekend, meer dan terecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij werd VIESMAD de vorige keer toen ik de TT in de noot noot stijl omtoverde.
Amen. Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De baby komt als ik wat weesgegroetjes doe.
Maria levert nooit half werk
Verse bonen!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:47 schreef GGMM het volgende:
Alles wat anders is dan normale filterkoffie is troep.
nou nee, bij filterkoffie is alleen het eerste kopje nog net te doen en dan is het nog afhankelijk van hoe het gezet isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:47 schreef GGMM het volgende:
Fijn om dit te horen vriendquote:
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb gebeden dat je veilig aan zou komen in deze SC.
Gelukkig levert God geen half werk.
die koffie ontwikkeling vind ik in verhouding met die van bier nog reuze meevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:05 schreef O_o_ het volgende:
Vroeg zoop iedereen filterkoffie, toen er geavanceerde koffieautomaten voor het huishouden op de markt kwamen ging iedereen daar ook snob over doen.
Zuip je bak pleur of hou je muil.
Maar iedereen heeft er wel een mening over, maar gelul over koffie zit inderdaad nog op het niveau Amstel of Heineken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
die koffie ontwikkeling vind ik in verhouding met die van bier nog reuze meevallen
Ik zet mijn koffie gigantisch goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee, bij filterkoffie is alleen het eerste kopje nog net te doen en dan is het nog afhankelijk van hoe het gezet is
Tot nu toe deel ik je mening, maar nog nooit Nespresso gehad. Jij wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ik zet echt de lekkerste koffie met mijn prachtige DE apparaat en DE koffie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee, bij filterkoffie is alleen het eerste kopje nog net te doen en dan is het nog afhankelijk van hoe het gezet is
Ik ben er klaar voor Roland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fijn om dit te horen vriend![]()
En ben jij al klaar voor de wedstrijd vanavond?
als je achter een stel Amerikanen staat bij de Starbucks word je er wel een beetje kriegelig van en ik ga er alleen maar heen als er verder niets bijzonders aan koffie is zoals in HongKongquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft er wel een mening over, maar gelul over koffie zit inderdaad nog op het niveau Amstel of Heineken.
Nee, ook geen interesse in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tot nu toe deel ik je mening, maar nog nooit Nespresso gehad. Jij wel?
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ook geen interesse in.
Filterkoffie is zo ontzettend lekker dat ik niet zou weten waarom ik een alternatief zou moeten zoeken.
Hef jezelf op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ook geen interesse in.
Filterkoffie is zo ontzettend lekker dat ik niet zou weten waarom ik een alternatief zou moeten zoeken.
Heftig wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. Kapo komt de SC even binnen zeg
Waar ging die rel ook alweer overquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:30 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Netflipper dan eindelijk de ware vinden in Frankrijk?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ans-strand~aa8fcc9b/
Hij had zich afgetrokken in een handpop in de vorm van een dolfijn en dit toen online gezet op Fok! of doorgestuurd.quote:
Ik heb ook geen macbook, jammer he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker met zijn Macbook op schoot toch.
Starbucks hip? Beetje hipster wil daar toch niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs. Ik hou niet van die hippe koffietentjes.
En een schoudertasjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen macbook, jammer he.
DP heeft een macbook.
Oh ja moet je nagaan hoe weinig ik er mee heb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Starbucks hip? Beetje hipster wil daar toch niet dood gevonden worden
Was DAT het verhaal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had zich afgetrokken in een handpop in de vorm van een dolfijn en dit toen online gezet op Fok! of doorgestuurd.
Ja dat weet ik nog, maar waarom waren we zo kwaad op hem toen? Hij had iets verkloot maar weet niet meer watquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had zich afgetrokken in een handpop in de vorm van een dolfijn en dit toen online gezet op Fok! of doorgestuurd.
VBL is ook een keer offline gehaald.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog, maar waarom waren we zo kwaad op hem toen? Hij had iets verkloot maar weet niet meer wat
Kan je trouwens ook gewoon filterkoffie krijgen, halve liter voor 3 euro ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Starbucks hip? Beetje hipster wil daar toch niet dood gevonden worden
Ja dat was toen wzv begon toch? Da's ook ff terugquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VBL is ook een keer offline gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |