Geklikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
F1 / [live] Formula 1 2018 Grand Prix van België #124
Nattekrant slaat onzin uit en gooit dan het topic maar dicht.
Dit kan toch niet jongens.
Ja mag het van mezelf ook maar 3 nachten achter elkaar gebruiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Schadelijker dan aspartaam waar jij zo over miept
De mods van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
F1 / [live] Formula 1 2018 Grand Prix van België #124
Nattekrant slaat onzin uit en gooit dan het topic maar dicht.
Dit kan toch niet jongens.
Ik ben heel benieuwd naar de reactie hierop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
René ik zag je poes gisteren. Lief.
Die van jou mag er ook w.. Dank jequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever dan dat hij zelf isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig is Lenny er in de F1 Feedback om mij bij te staan.
Zo herken je een echte vriend.
die kat heeft wel vaker van die dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wacht op haar creditcardquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij begint meteen met kaarten te strooien.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij begint meteen met kaarten te strooien.
Misschien had je gewoon niet geboren moeten worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja alles gaat mis vandaag.
Ik had in bed moeten blijven.
wow, op je vrienden kan je bouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien had je gewoon niet geboren moeten worden.
Dit is onnodigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien had je gewoon niet geboren moeten worden.
Onlo heeft slootwater op kantoor.quote:
Dan moet 'ie zijn baas een schop onder z'n reet geven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo heeft slootwater op kantoor.
🖕🏿🖕🏿🖕🏿quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:14 schreef Jojoortje het volgende:
Een randdebiel zou nu zeggen: v-v-v-vier op een rij.
💪🏿👍🏿💪🏿quote:
Hier verkopen ze Nespresso bij de Appie. Nespressogoden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Thuis heb ik Nespresso (what else?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |