er is nog niet1 ticket verkocht, dus er zal wel weer een klinkende naam komenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:22 schreef 5thencounter het volgende: [..] Maar Toeterix weet nog nix.. geen namen, geen bendjes.. ze móet de laptop.. sjahh.. anders weet ze niet hoever ze Achter zijn met de contracten
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Maria44 het volgende:
Brenda wil Shelly overtreffen omdat ze haar dansevenement heeft afgepakt, zeg maar.
Of Brandon nog bekende namen weet.... ze wil een killerband hier hebben staan.
Een jammersessie...quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Soulraven het volgende:
Noem het dan niet jammen als het niet jammen is, dom mens.
En het staat al een week in de uitverkoopquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
er is nog niet1 ticket verkocht, dus er zal wel weer een klinkende naam komen
Ik heb geen idee, maar geloof je onmiddellijk. Ik schreef alleen wat ik hoorde.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....
Vals loeder die Brenda....
[..]
Een jammersessie...
Allleen het geld nog even regelenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cris en His hebben aannemert John en worden huizenbezitters.
Dat betekend dat Tim en Joa voorlopig nog kamperen
De Baggerband.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....
Vals loeder die Brenda....
[..]
Een jammersessie...
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
John in zijn basic huisje
[ afbeelding ]
Die laarsjes ook.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
Het is precies wat de TT zegt.. in princiepe is alles geregeld.. maar niet door Neusfuitje, anders was ze niet zo panisch om die laptop te hebben..quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft mijn vrouw ookquote:
Even in zijn topic plaatsen ook, goede marketing voor Johnny Pisman'squote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
Wat enig.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:32 schreef mazaru het volgende:
WTF! kan ze zich nou niet eens meer zelf aankleden?
[ afbeelding ]
Sjon of John volstaat voor mij.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Even in zijn topic plaatsen ook, goede marketing voor Johnny Pisman's
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die heb ik altijd aan tijdens het cossen
Ze is heel koud van het zwemmen. En toen ging Jeffrey dit doen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:32 schreef mazaru het volgende:
WTF! kan ze zich nou niet eens meer zelf aankleden?
[ afbeelding ]
quote:
Heerlijke humorquote:
Die gozer doet alles voor haar. Ze kikt en hij springt. Veel te goed, dan wordt je al snel gebruikt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is heel koud van het zwemmen. En toen ging Jeffrey dit doen.
quote:
Ja hij doet veel, maar vind dat het over en weer is. Ze hebben het samen leuk dus wat maakt het uit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer doet alles voor haar. Ze kikt en hij springt. Veel te goed, dan wordt je al snel gebruikt.
Maakt niets uit als ze alletwee tevreden zijnquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij doet veel, maar vind dat het over en weer is. Ze hebben het samen leuk dus wat maakt het uit.
Heel erg koud, wild gaan douchen maar dat is ook koud dus om warm te worden geen nutquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is er met het kind? ondrkoeld of gewoon effe lekker neuken tussendoorZe zijn jong en ze genieten ervan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike;als je een half kilootje doet.
John;nee ik wil een pondje.
Daarom.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt niets uit als ze alletwee tevreden zijn
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Leuk tochquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja moest ook lachen hoe simpelquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jahh.. dan is samen in bed liggen de beste oplossing.. hebben Sjellie en Gerritje ook wekenlang gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel erg koud, wild gaan douchen maar dat is ook koud dus om warm te worden geen nut
Is dit wat hij heeft besproken met Jeffrey en nu doet voorkomen alsof dit uit zijn hoofd komt of hij Jeffrey er ook bij benoemd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:38 schreef mazaru het volgende:
Gerrit weer met al zijn plannen. Veel gelul en geen daden
Pats,pats,pats hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:38 schreef mazaru het volgende:
Met dat verschil dat Jessie nu in ijskoud water heeft gezwommen en bij Shelly en maatje het dertig graden was.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. dan is samen in bed liggen de beste oplossing.. hebben Sjellie en Gerritje ook wekenlang gedaan
Ik stap net binnen. Maar als ik Gerrit hoor praten met zijn 'pats.. pats... pats... dan doen we dat en dan gaan we dat doen... pats.. pats.. pats..' dan neem ik daar geen woord serieus van. Het enige wat hij doet is op, onder, naast, in en bij Shelley liggenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is dit wat hij heeft besproken met Jeffrey en nu doet voorkomen alsof dit uit zijn hoofd komt of hij Jeffrey er ook bij benoemd.
Je en nog wel 100%, Joa iemand is al maanden aan het planten. Joa zegt het spel wordt hier al vanaf dag 1 gespeeld. Nee kloothommel dat was toen jullie binnen kwamen. En door die idiote gedachten van jullie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:40 schreef IkFok het volgende:
Tim doet weer aannames. Hij weet het gewoon
Ja, zwaar irritantquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
En Gerrit wil een investeringspot van ¤300
en onmiddelijk SW.. en zo flikt Regie continue dat je geen overzicht houd van die flikkers daar
Een mail gestuurd voor een Yurt.Maar ze hebben nog nix.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:43 schreef mazaru het volgende:
Tim en Joa overleggen hoe ze het best kunnen liegen over de bestelling van de yurt of chalet of God mag weten wat ze nou weer besteld hebben
Gaat de chalet met ingebouwde douche niet meer door danquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een mail gestuurd voor een Yurt.Maar ze hebben nog nix.
Leuk koppel tochquote:
En ze hebben ook nog niets gezegd dat ze dat ding hebben besteld. In tegenstelling tot Mike die wel gelijk vertelde dat hij bezig was met die crepekarquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Net zeiden ze dat ze er een geregeld hadden voor zichzelf.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van die twee dombo´s die een ander het licht in hun ogen niet gunnen. Ze vreten elke dag van de bv, dragen niks bij en maar afgeven op anderen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
En weer staan ze te vreten en niets toe te voegen voor de groep. Joa had het toch goed gezien thuis zei hij. Oh het gaat over een vraag van een paar dagen terug waar Tim nu weer 100% zeker van weet dat een persoon die heeft gemaakt. En weer plannetjes verzinnen wat ze gaan zeggen. Oh ze hebben achterbaks iets geregeld en vragen zich af of ze dat nu moeten gaan zeggen of niet. Dus zonder geld iets regelen en anderen mogen het gaan afbetalen als ze een groep zijn.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:44 schreef mazaru het volgende:
En wat doen Joa en Tim.....
Natuurlijk, het enige wat ze tot nu toe iedere dag doen. Stoken, pannenkoeken vreten en lullen over de rest
[ afbeelding ]
veel ditjes en datjes zekerquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:38 schreef mazaru het volgende:
Ik vermoed dat bedrijven die mails met @talpa.tv zien accuut een rolberoerte krijgen en het in de spamboxz pleurenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Gaat de chalet met ingebouwde douche niet meer door dan
Ben er blij mee, ik voel dat al weken. Ze verwijten anderen en willen daarom Jeffrey dwarszitten met alles en flikken dit nu weer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van die twee dombo´s die een ander het licht in hun ogen niet gunnen. Ze vreten elke dag van de bv, dragen niks bij en maar afgeven op anderen.
Zo dat is eruit.
Ik kan haast niet meer luisteren naar die creep. Ik hoorde 'dan gaan we de hele dag.... pats pats pats' en dan draait mijn maag al rond omdat je weet dat hij de hele dag op Shelley ligt en verder geen reet doetquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
veel ditjes en datjes zeker
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van die twee dombo´s die een ander het licht in hun ogen niet gunnen. Ze vreten elke dag van de bv, dragen niks bij en maar afgeven op anderen.
Zo dat is eruit.
Bijna etenstijd hè... dus ze is plots beter.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Sanne vraagt of sjellie model wil zitten, zodat ze haar kan schilderen....
Zóóó moe van....(?) ja wat eigenlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:50 schreef mazaru het volgende:
Joa: Zo ik krijg een inkakkertje..
Tim: Ik ga zo ff pitten hoor
thanks, ik ben niet gauw van schelden maar deze losers zijn niks waard voor een samenleving.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben er blij mee, ik voel dat al weken. Ze verwijten anderen en willen daarom Jeffrey dwarszitten met alles en flikken dit nu weer.
Pannenkoeken vreten en lullen en stokenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:51 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zóóó moe van....(?) ja wat eigenlijk.
Ik ook samen met Mike als maar 1 van de drie opzout.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:52 schreef Scherzo het volgende:
Ik hoop toch dat Tim en Joa samen op de schopstoel komen...
De groep is niet blind hoor,quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:50 schreef mazaru het volgende:
Joa: Zo ik krijg een inkakkertje..
Tim: Ik ga zo ff pitten hoor
Alsof zij kan schilderenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Sanne vraagt of sjellie model wil zitten, zodat ze haar kan schilderen....
Primaquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook samen met Mike als maar 1 van de drie opzout.
komen ze,gaa ik vor zorgenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:52 schreef Scherzo het volgende:
Ik hoop toch dat Tim en Joa samen op de schopstoel komen...
Ze hebben het erover dat de dames er eventueel ook bij in kunnen maar die hebben net met John om de tafel gezeten voor een eigen huisje van johnquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:59 schreef Soulraven het volgende:
Tim haalt zich van alles in zijn hoofd.
Ja, niet leukquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
Het begint nu wel op te vallen dat overal waar er ook maar iets van geld of zakelijke truc's besproken gaan worden er onmiddelijk een SW volgt
Die hebben echt niet in de gaten dat iedereen ze op dit moment uitkotst daar. Wat ze met mike en co wilde doen krijgen ze ondertussen keihard terug.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze hebben het erover dat de dames er eventueel ook bij in kunnen maar die hebben net met John om de tafel gezeten voor een eigen huisje van john
Nee, ze vinden dat ze broeders zijn en dat iedereen dat ziet. Of zo.. vreemde redenatie iig.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hebben echt niet in de gaten dat iedereen ze op dit moment uitkotst daar. Wat ze met mike en co wilde doen krijgen ze ondertussen keihard terug.
Zelfs Gerrit ziet in dat hij meer bereikt met de anderen dan met die twee lamzakkenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hebben echt niet in de gaten dat iedereen ze op dit moment uitkotst daar. Wat ze met mike en co wilde doen krijgen ze ondertussen keihard terug.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs Gerrit ziet in dat hij meer bereikt met de anderen dan met die twee lamzakken
Ze zijn er heilig van overtuigd dat hen twee het meest populair zijn. Ik kan echt niet wachten op de publieksstemquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, ze vinden dat ze broeders zijn en dat iedereen dat ziet. Of zo.. vreemde redenatie iig.
Zou hij dan toch iets van zijn familie gehoord hebben?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs Gerrit ziet in dat hij meer bereikt met de anderen dan met die twee lamzakken
Nee hoor. In tegendeel. Die vonden dat hij bij Tim en Joa en Sanne moest blijvenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:04 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zou hij dan toch iets van zijn familie gehoord hebben?
toch kann jonge meisjes smelten bij deze filmquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sjellie: Mijn lievelingsfilm is Titanic
Sanne: Mijne ook
Tuuuurlijk.... Parasiet.
Oh, oke, dat vervalt dan..quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. In tegendeel. Die vonden dat hij bij Tim en Joa en Sanne moest blijven
Tja, ik snap die familie ook niet. Die kijken nog streams ook.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:06 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Oh, oke, dat vervalt dan..
maar omdat hij ineens van ´het mekaar leren kennen´ is vandaag dacht ik dat
woensdag alquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:08 schreef Goldencharly het volgende:
Woensdag jammersessie en nu nog geen 1 kaart verkocht ik zeg een groot succes![]()
![]()
Zaterdag toch?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:08 schreef Goldencharly het volgende:
Woensdag jammersessie en nu nog geen 1 kaart verkocht ik zeg een groot succes![]()
![]()
Wordt een mooie febo-truukquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
woensdag al![]()
zal mij niets verbazen als opeens op magische wijze een groot deel van de kaarten verkocht
Tuurlijk, ze moeten presteren ander toneelhaak.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
Miss Crap.. en hoe voel je je nu?
Meik. een APK'tje hé? heeft even 3 weken "afstand genomen" maar is nu weer helemaat "terug"
Meik is dus even zijn rolverdeling wezen doornemen Achter , of de oren gewassen gekregen.. ( wat me logischer lijkt )
Dat meen je niet?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb nu de hele Utopia e-mail lijst Brenda is dommer dan dom
waarom heb je die? en waarom is zij dom?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo dat kan nog wel gevolgen hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
5 euroquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:13 schreef mazaru het volgende:
Hoeveel zakgeld hebben ze dat Sanne drie pakjes sigaretten kan kopen?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:12 schreef mazaru het volgende:
De boodschappen van Sanne: Knakworsten, chocolade, sigaretten, sigaretten, sigaretten, chips, crackers
is een grote fout die zij maaktquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je die? en waarom is zij dom?
kan je me vertelen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:13 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zo dat kan nog wel gevolgen hebben
okequote:Op maandag 27 augustus 2018 17:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
is een grote fout die zij maakt
Ow wat slecht.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wel knap dat je dan voor vijf euro drie pakjes sigaretten kan kopen en een lading snoep en chips en broodbelegquote:
Ja, maar ja, Tim is laks met incasseren, dus geeft ruimte voor zulke dingenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel knap dat je dan voor vijf euro drie pakjes sigaretten kan kopen en een lading snoep en chips en broodbeleg
ojequote:Op maandag 27 augustus 2018 17:15 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Als verkeerde mensen die lijst hebben kunnen ze al hun contacten mailen met bestellingen etc.
Dus hetzelfde als Jeffrey en Jessie willen. Denk dat het van shelly geen probleem is van de andere 2 wel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:13 schreef Maria44 het volgende:
Sanne ook bezig met de boodschappen. Shell wil haar geld houden en wil niks aan de bv overdragen.
Van wat ze tot nu toe heeft verdiend. Vanaf nu gaat het de BV in.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:13 schreef Maria44 het volgende:
Sanne ook bezig met de boodschappen. Shell wil haar geld houden en wil niks aan de bv overdragen.
Tim is druk bezig met zelf de pot leeg maken, pannenkoeken vreten en tukkies doenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, Tim is laks met incasseren, dus geeft ruimte voor zulke dingen
Ok, ze heeft net twee klanten gehad, wat draagt ze nu af?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van wat ze tot nu toe heeft verdiend. Vanaf nu gaat het de BV in.
Sorry Koos. Zit je naast Sjon te klepzeiken op die types. Als je je zo erg zit te ergeren . Is maar tv wat daar gemaakt wordt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Vieze vuile boerende aso's staat zich weer vol te proppen met eten wat een ander betaald heeft. En ze gaan zo even pitten zijn weer moe natuurlijk van het lopen opstoken van elkaar en het smekken met eten. Die kaken verzetten een hoop werk elke dag is heel vermoeiend .
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:21 schreef mario390 het volgende:
daar gaat Febo hoopelijk niet toelaten![]()
Dat weet ik niet, niet gezien. Ze zei dat als het geregeld is dat het geld in de grote pot gaat, zij dat ook zal doen. Ik ben ws voorbarig met vanaf vandaag.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:19 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ok, ze heeft net twee klanten gehad, wat draagt ze nu af?
Deed bas toch ook in utopia 1 die had een klein memo recorder waarmee die gesprekken afluisterdequote:Op maandag 27 augustus 2018 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die Tim nu dat de mensen steeds in dat huisje liggen. Hij ligt zelf ook te slapen Hij gaat er al van uit dat er veel gesproken wordt over hun in het huisje. Hoe verschrikkelijk persoon ben je als je afluisterapparatuur wil plaatsen. Dat is heel goed voor het vertrouwen onderling. Hij lult de hele tijd kwaad over anderen met die Joa. Echt die vent is stapelgek en moet echt heel snel wegwezen.
Dus jij vind het normaal dat er afluisterapparatuur wordt geplaats om een speciale groep mensen af te luisteren terwijl je zelf net zo veel roddelt als zij doen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:21 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Sorry Koos. Zit je naast Sjon te klepzeiken op die types. Als je je zo erg zit te ergeren . Is maar tv wat daar gemaakt wordt.
Irritainment.
Je kan er op een gegeven moment ook om lachen hoe stupide alles gaat.
Nee, maar het lijkt op het Basscript.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat er afluisterapparatuur wordt geplaats om een speciale groep mensen af te luisteren terwijl je zelf net zo veel roddelt als zij doen.
Nou ja, je kan hier niet echt spreken van privacy op de werkvloer schenden of zelfs persoonlijke privacy schenden...quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
As Gerrit hier aan mee gaat werken is hij niet goed bezig.
Ok, we zullen zienquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, niet gezien. Ze zei dat als het geregeld is dat het geld in de grote pot gaat, zij dat ook zal doen. Ik ben ws voorbarig met vanaf vandaag.
Van het geld dat ze nu heeft liggen wil ze een caravankopen voor een kapsalon voor Brenda en haarzelf.
Ja klopt vond ik toen ook misselijk Zelfs dat kopieeren die twee nono's uit utopia 1 en verzinnen ze niet zelf. Ze jagen de strijd alleen maar meer op met dit gedrag.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:22 schreef IkFok het volgende:
[..]
Deed bas toch ook in utopia 1 die had een klein memo recorder waarmee die gesprekken afluisterde
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is Wim Vroege nog aangewaaid heute ?
Ja daarom ze kunnen echt helemaal zelf niets verzinnen. Stumpertjes zijn het.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt op het Basscript.
Niet gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is Wim Vroege nog aangewaaid heute ?
Huldequote:Op maandag 27 augustus 2018 17:24 schreef mazaru het volgende:
En dan gaan we in de nacht dat ding installeren en als de stemmingen er bijna zijn dan laten we het horen en dan gaan ze BOEHOEEEE... Ja man! Dat gaan we doen broeder! Echt man... dat kunnen we makkelijk bestellen zonder dat iemand het weet.
En die graftak van een Joa staat er met zijn lelijke stookhoofd bij te knikken alsof ze de heilige drie eenheid zijn die niet begrepen worden
Gerrit vind het een goed idee.
Misselijke kwallen zijn het die drie. Zolang die drie erin zitten wordt het never nooit 1 groep. Die drie zijn de grootste ratten die er rondlopen en doen er alles aan om de oorlogssfeer te bewaren en aan te wakkeren
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk vind ik dat niet normaal Koos. Maar alles in dat programma is niet normaal. Dat is juist de clou ervan. Irritainment tv!quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat er afluisterapparatuur wordt geplaats om een speciale groep mensen af te luisteren terwijl je zelf net zo veel roddelt als zij doen.
quote:
thnxs..quote:
Ik lees weinig walging over dit plan. Het had beter van John of Mike af kunnen komen dan was dit topic al vol geweestquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:26 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk vind ik dat niet normaal Koos. Maar alles in dat programma is niet normaal. Dat is juist de clou ervan. Irritainment tv!
Dat vertelde Jeff inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
thnxs..
misschien verkeerd gehoord
dacht dat hij vandaag /vanmidd zou komen
er een afspreek was genaakt
Gerrit is heel erg bezig met de stemming en probeert bij iedereen in een goed blaadje te komenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
wat ik niet snap van Gerrit is dat hij vanmiddag tegen Sanne nog zei dat zijn grootste utopia fout is geweest om zich bij die twee Tim en Joa aan te sluiten.
ik hoorde hippie wel zeggen dat meneer Wim Vroege gebeld moest worden kan ook gisteren zijn geweest geen idee meer waarover en of het daadwerkelijk is gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
thnxs..
misschien verkeerd gehoord
dacht dat hij vandaag /vanmidd zou komen
er een afspreek was gemaakt
Dus Gerrit voert een groot toneelstuk op. Nog steeds dezelfde oude rioolrat die hij altijd is geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:24 schreef mazaru het volgende:
En dan gaan we in de nacht dat ding installeren en als de stemmingen er bijna zijn dan laten we het horen en dan gaan ze BOEHOEEEE... Ja man! Dat gaan we doen broeder! Echt man... dat kunnen we makkelijk bestellen zonder dat iemand het weet.
En die graftak van een Joa staat er met zijn lelijke stookhoofd bij te knikken alsof ze de heilige drie eenheid zijn die niet begrepen worden
Gerrit vind het een goed idee.
Misselijke kwallen zijn het die drie. Zolang die drie erin zitten wordt het never nooit 1 groep. Die drie zijn de grootste ratten die er rondlopen en doen er alles aan om de oorlogssfeer te bewaren en aan te wakkeren
[ afbeelding ]
Huilen met de wolven in het bos.... John en Mike zijn de aso´s dus die zijn slecht....quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lees weinig walging over dit plan. Het had beter van John of Mike af kunnen komen dan was dit topic al vol geweest
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Huilen met de wolven in het bos.... John en Mike zijn de aso´s dus die zijn slecht....
wat een onzin, Dus als je sjon en mike niet leuk vind en daar iets over zegt, dan huil je mee met de wolven in het bosquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Huilen met de wolven in het bos.... John en Mike zijn de aso´s dus die zijn slecht....
uto1....Basquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die Tim nu dat de mensen steeds in dat huisje liggen. Hij ligt zelf ook te slapen Hij gaat er al van uit dat er veel gesproken wordt over hun in het huisje. Hoe verschrikkelijk persoon ben je als je afluisterapparatuur wil plaatsen. Dat is heel goed voor het vertrouwen onderling. Hij lult de hele tijd kwaad over anderen met die Joa. Echt die vent is stapelgek en moet echt heel snel wegwezen.
Das de nieuwe Mike helaas...............quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
HUH
Meik komt een knuffel geven aan Timmie
.. tis er loos daar
welke lijken stinken
al maanden, duurt nog wel een paar maanden voor dat ding komt...alstie komtquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim praat alsof de 2 persoons Yurt zo goed als rond is.
Die snap ik ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
wat ik niet snap van Gerrit is dat hij vanmiddag tegen Sanne nog zei dat zijn grootste utopia fout is geweest om zich bij die twee Tim en Joa aan te sluiten.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim praat alsof de 2 persoons Yurt zo goed als rond is.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin, Dus als je sjon en mike niet leuk vind en daar iets over zegt, dan huil je mee met de wolven in het bos
kann niet is verbodenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:32 schreef Goldencharly het volgende:
Jammer Mike tel wordt niet opgenomen
die leeft gewoon in zijn eigen bubbeltje, gewoon niet te serieus nemen wat hij uitkraamtquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik verbaas me over zijn leugens en fantasiën.
Waarom bellen die idioten altijd buiten werktijden?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:32 schreef Goldencharly het volgende:
Jammer Mike tel wordt niet opgenomen
ik negeer hemquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
die leeft gewoon in zijn eigen bubbeltje, gewoon niet te serieus nemen wat hij uitkraamt
goed zo marioquote:
Dat dusquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom bellen die idioten altijd buiten werktijden?
Dat doe ik al een hele tijd niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
die leeft gewoon in zijn eigen bubbeltje, gewoon niet te serieus nemen wat hij uitkraamt
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim en Joa willen goed slapen want overdag moeten ze werken.
Kan het heel makkelijk loslaten. Door ziekte nu veel te veel tijd om te kijken en inderdaad wordt ik geergerd en boos op zoveel domme mensen die daar zitten. Ik schrijf het en ben het weer kwijt. En verbaas me dat de mensen uit utopia 1 allemaal stuk hoor stuk veel normaler dan die er nu rondlopen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:29 schreef Poezewoes het volgende:
Utopia is niet gezond voor sommige mensen hier, die leven zich zo erg in.
Zelf vraag ik mij af waar hebben ze die zotten vandaan gehaald?
Of krijgen ze niet veel aanmeldingen van mensen, die daar willen komen?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim en Joa willen goed slapen want overdag moeten ze werken.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:31 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Das de nieuwe Mike helaas...............
Nou, ze worden wel afgeschilderd als aso´s met bestellen etc. Maar betalen dit zelf. En Tim en Joa hebben geen geld en vinden alle anderen aso´s die wel zelf alles betalen. Terwijl zij op afbetaling een yurt willen kopen. En de afbetaling van de bv willen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin, Dus als je sjon en mike niet leuk vind en daar iets over zegt, dan huil je mee met de wolven in het bos
Preciesquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:29 schreef Poezewoes het volgende:
Utopia is niet gezond voor sommige mensen hier, die leven zich zo erg in.
Zelf vraag ik mij af waar hebben ze die zotten vandaan gehaald?
Of krijgen ze niet veel aanmeldingen van mensen, die daar willen komen?
Waar je mee omgaat hequote:Op maandag 27 augustus 2018 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet.![]()
Wat dat betreft valt Joaquin me enorm tegen. Ik vond hem eerder een leuke gozer,
Tim vond ik meteen al een sneak.
En dat doen John en Mike allang....quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nou, ze worden wel afgeschilderd als aso´s met bestellen etc. Maar betalen dit zelf. En Tim en Joa hebben geen geld en vinden alle anderen aso´s die wel zelf alles betalen. Terwijl zij op afbetaling een yurt willen kopen. En de afbetaling van de bv willen.
er zitten er maar weinig in naar wie ik echt (kan) luisteren...eigenlijk zulke niet interessante personen, ben heel benieuwd naar het nieuwe vlees eind van de maandquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat doe ik al een hele tijd niet.Meestal luister ik niet naar zijn gewauwel.
Mike zei zoiets. Maar dan wat meer genuanceerd dan hoe Tim en Joa het nu zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:37 schreef Soulraven het volgende:
"John zegt 1 pot en geef mij het geld"![]()
Oh dan mogen ze wrl zelf beslissen wat er met het geld gedaan wordt. Jeffrey deed er iets mee voor de groep. Hij voor zichzelf. Is klein detail. Maar als je iemand zoveel verwijten maakt en als het je uitkomt het voor eigen gewin doet.gaat het hem echt de kop kosten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:35 schreef mazaru het volgende:
Tim: Stel we runnen hier een goed evenement dan kunnen we het in 1 keer afbetalen hopppa
Zeg dat wel!quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan het heel makkelijk loslaten. Door ziekte nu veel te veel tijd om te kijken en inderdaad wordt ik geergerd en boos op zoveel domme mensen die daar zitten. Ik schrijf het en ben het weer kwijt. En verbaas me dat de mensen uit utopia 1 allemaal stuk hoor stuk veel normaler dan die er nu rondlopen.
wanneer het niet verboden is,wat is dann in deze kutRLS verboden?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt denk tijd dat je ff de bergen in gaat en Edelweiss gaat plukken........zennn
Dat dus.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike zei zoiets. Maar dan wat meer genuanceerd dan hoe Tim en Joa het nu zeggen
Nee, John en Mike betalen zelf, niet de bv. of staatskasquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat doen John en Mike allang....![]()
Maar omdat het om Joaquin en Tim gaat is het niet ok.
Dubbele maten nemen.
Dat is ieder z'n eigen mening, dat het niet in jouw straatje past maakt niet dat ze meehuilen met de wolven in het bos.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nou, ze worden wel afgeschilderd als aso´s met bestellen etc. Maar betalen dit zelf. En Tim en Joa hebben geen geld en vinden alle anderen aso´s die wel zelf alles betalen. Terwijl zij op afbetaling een yurt willen kopen. En de afbetaling van de bv willen.
Nou echt wel: hout voor John en de tenten van Mike.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, John en Mike betalen zelf, niet de bv. of staatskas
Precies.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is ieder z'n eigen mening, dat het niet in jouw straatje past maakt niet dat ze meehuilen met de wolven in het bos.
Klopt maar waren zij ook gisteravond niet de grootste moraal ridders die jeff van alles verweten. Hou dan je smoel of doe het zelf niet. Jeff voor de groep die twee voor zichzelf groot verschilquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat doen John en Mike allang....![]()
Maar omdat het om Joaquin en Tim gaat is het niet ok.
Dubbele maten nemen.
ja ieder zijn eigen mening en ik dus ookquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is ieder z'n eigen mening, dat het niet in jouw straatje past maakt niet dat ze meehuilen met de wolven in het bos.
Jeffry vind ik een heel ander verhaal, dan John en Mike en Joaquin en Tim.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar waren zij ook gisteravond niet de grootste moraal ridders die jeff van alles verweten. Hou dan je smoel of doe het zelf niet. Jeff voor de groep die twee voor zichzelf groot verschil
Beetje laat... Maar welkom to the Cris Clubquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:41 schreef mazaru het volgende:
Christel!!![]()
![]()
![]()
Die meid vind ik met de dag sympathieker worden
Tuurlijk, maar waarom zeg je dat mensen die een andere mening hebben dat ze meehuilen mdwihb?quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:41 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ja ieder zijn eigen mening en ik dus ook
Daar zit ik al een hele tijd in hoor. Ik heb altijd gezegd dat zij de meest normale was. Stinkend saai maar wel het meest normaalquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beetje laat... Maar welkom to the Cris Club
sowieso hipsiequote:
Omdat ik dat vindquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom zeg je dat mensen die een andere mening hebben dat ze meehuilen mdwihb?
En ze zegt het ook gewoon hardop. Als enige!!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit ik al een hele tijd in hoor. Ik heb altijd gezegd dat zij de meest normale was. Stinkend saai maar wel het meest normaal
goed argumentquote:
Alhoewel vond ik niet zo sympathiek dat ze gisteravond ontkende de graffiti op de tent te hebben gespoten. En toen moedigde ze Tim en Joa zelfs nog aan om wraak te nemen op het huisje van John. Dat had haar wel mooi geleken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:41 schreef mazaru het volgende:
Christel!!![]()
![]()
![]()
Die meid vind ik met de dag sympathieker worden
Dat valt onder kattekwaadquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:43 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Alhoewel vond ik niet zo sympathiek dat ze gisteravond ontkende de graffiti op de tent te hebben gespoten. En toen moedigde ze Tim en Joa zelfs nog aan om wraak te nemen op het huisje van John. Dat had haar wel mooi geleken.
Klopt ..maar ze zal zo ook eens zo naar haar vriendin Hiske moeten kijken ...die draaideur...quote:
Ze ontkende het wel maar aan de manier waarop kon je al horen dat ze het gedaan had. Ze lag in een deuk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:43 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Alhoewel vond ik niet zo sympathiek dat ze gisteravond ontkende de graffiti op de tent te hebben gespoten. En toen moedigde ze Tim en Joa zelfs nog aan om wraak te nemen op het huisje van John. Dat had haar wel mooi geleken.
Ja denk dat Jeff het er beter af brengt dan Tim zelf. Die tim heeft zoveel haat richting Jeff maar wil hem nu wel gaan kopieeren met geld van een evenement en dat voor zichzelf gaan bestedenquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:44 schreef Yaksa het volgende:
Timo wilt niet dat Jeffry bezig gaat met een financieel plan.
Wat een min mannetje is het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |