er is nog niet1 ticket verkocht, dus er zal wel weer een klinkende naam komenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:22 schreef 5thencounter het volgende: [..] Maar Toeterix weet nog nix.. geen namen, geen bendjes.. ze móet de laptop.. sjahh.. anders weet ze niet hoever ze Achter zijn met de contracten
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Maria44 het volgende:
Brenda wil Shelly overtreffen omdat ze haar dansevenement heeft afgepakt, zeg maar.
Of Brandon nog bekende namen weet.... ze wil een killerband hier hebben staan.
Een jammersessie...quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Soulraven het volgende:
Noem het dan niet jammen als het niet jammen is, dom mens.
En het staat al een week in de uitverkoopquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
er is nog niet1 ticket verkocht, dus er zal wel weer een klinkende naam komen
Ik heb geen idee, maar geloof je onmiddellijk. Ik schreef alleen wat ik hoorde.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....
Vals loeder die Brenda....
[..]
Een jammersessie...
Allleen het geld nog even regelenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cris en His hebben aannemert John en worden huizenbezitters.
Dat betekend dat Tim en Joa voorlopig nog kamperen
De Baggerband.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....
Vals loeder die Brenda....
[..]
Een jammersessie...
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
John in zijn basic huisje
[ afbeelding ]
Die laarsjes ook.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
Het is precies wat de TT zegt.. in princiepe is alles geregeld.. maar niet door Neusfuitje, anders was ze niet zo panisch om die laptop te hebben..quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft mijn vrouw ookquote:
Even in zijn topic plaatsen ook, goede marketing voor Johnny Pisman'squote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
Wat enig.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:32 schreef mazaru het volgende:
WTF! kan ze zich nou niet eens meer zelf aankleden?
[ afbeelding ]
Sjon of John volstaat voor mij.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Even in zijn topic plaatsen ook, goede marketing voor Johnny Pisman's
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die heb ik altijd aan tijdens het cossen
Ze is heel koud van het zwemmen. En toen ging Jeffrey dit doen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:32 schreef mazaru het volgende:
WTF! kan ze zich nou niet eens meer zelf aankleden?
[ afbeelding ]
quote:
Heerlijke humorquote:
Die gozer doet alles voor haar. Ze kikt en hij springt. Veel te goed, dan wordt je al snel gebruikt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is heel koud van het zwemmen. En toen ging Jeffrey dit doen.
quote:
Ja hij doet veel, maar vind dat het over en weer is. Ze hebben het samen leuk dus wat maakt het uit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer doet alles voor haar. Ze kikt en hij springt. Veel te goed, dan wordt je al snel gebruikt.
Maakt niets uit als ze alletwee tevreden zijnquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij doet veel, maar vind dat het over en weer is. Ze hebben het samen leuk dus wat maakt het uit.
Heel erg koud, wild gaan douchen maar dat is ook koud dus om warm te worden geen nutquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is er met het kind? ondrkoeld of gewoon effe lekker neuken tussendoorZe zijn jong en ze genieten ervan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike;als je een half kilootje doet.
John;nee ik wil een pondje.
Daarom.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt niets uit als ze alletwee tevreden zijn
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Leuk tochquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja moest ook lachen hoe simpelquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jahh.. dan is samen in bed liggen de beste oplossing.. hebben Sjellie en Gerritje ook wekenlang gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel erg koud, wild gaan douchen maar dat is ook koud dus om warm te worden geen nut
Is dit wat hij heeft besproken met Jeffrey en nu doet voorkomen alsof dit uit zijn hoofd komt of hij Jeffrey er ook bij benoemd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:38 schreef mazaru het volgende:
Gerrit weer met al zijn plannen. Veel gelul en geen daden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |