er is nog niet1 ticket verkocht, dus er zal wel weer een klinkende naam komenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:22 schreef 5thencounter het volgende: [..] Maar Toeterix weet nog nix.. geen namen, geen bendjes.. ze móet de laptop.. sjahh.. anders weet ze niet hoever ze Achter zijn met de contracten
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Maria44 het volgende:
Brenda wil Shelly overtreffen omdat ze haar dansevenement heeft afgepakt, zeg maar.
Of Brandon nog bekende namen weet.... ze wil een killerband hier hebben staan.
Een jammersessie...quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Soulraven het volgende:
Noem het dan niet jammen als het niet jammen is, dom mens.
En het staat al een week in de uitverkoopquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
er is nog niet1 ticket verkocht, dus er zal wel weer een klinkende naam komen
Ik heb geen idee, maar geloof je onmiddellijk. Ik schreef alleen wat ik hoorde.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....
Vals loeder die Brenda....
[..]
Een jammersessie...
Allleen het geld nog even regelenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cris en His hebben aannemert John en worden huizenbezitters.
Dat betekend dat Tim en Joa voorlopig nog kamperen
De Baggerband.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley heeft helemaal niets afgepakt ..alleen een mail alvast gestuurd....
Vals loeder die Brenda....
[..]
Een jammersessie...
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
John in zijn basic huisje
[ afbeelding ]
Die laarsjes ook.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
Het is precies wat de TT zegt.. in princiepe is alles geregeld.. maar niet door Neusfuitje, anders was ze niet zo panisch om die laptop te hebben..quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft mijn vrouw ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |