Hebben we dat in NL?quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat dat ook geen At is maar een rrt
Ik hoorde een deskundige op de radio zeggen dat de uitlevering snel kan gaan als een verdachte ermee instemt, maar dat de procedure maanden kan duren als hij niet vrijwillig meewerkt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor opmerking dan? Ik kan de Spanjaarden wel begrijpen.
Die vent is op verzoek van Nederland opgepakt. Waarom zouden de Spanjaarden hem niet uitleveren dan??
De rechter moet daarover beslissen, maar als het nu al akkoord is dan zal Jos B. zelf ook akkoord zijn gegaan en niet voor de rek-mogelijkheden hebben gekozen die hij heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor opmerking dan? Ik kan de Spanjaarden wel begrijpen.
Die vent is op verzoek van Nederland opgepakt. Waarom zouden de Spanjaarden hem niet uitleveren dan??
Een Spaanse cel is minder aantrekkelijk dan een Nederlands hotelquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:37 schreef nanuk het volgende:
Wie komt nu als eerste dat een Spaanse cel minder aantrekkelijk is dan een Nederlands hotel?
Voor Jos is een Nederlandse cel wat voor ons een suite in het Amstelhotel is.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:37 schreef nanuk het volgende:
Wie komt nu als eerste dat een Spaanse cel minder aantrekkelijk is dan een Nederlands hotel?
Ik denk dat het voor hem geen bal uitmaakt of hij opgesloten zit in een basic cel of een luxe hotel, het feit dat hij opgesloten zit zal hij veel erger vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:37 schreef nanuk het volgende:
https://www.spanjevandaag(...)aanse-gevangenissen/quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:39 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Een Spaanse cel is minder aantrekkelijk dan een Nederlands hotel
Misschien is fotobehang in zijn cel een optie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hem geen bal uitmaakt of hij opgesloten zit in een basic cel of een luxe hotel, het feit dat hij opgesloten zit zal hij veel erger vinden.
Oh nee daar komt het "hotel argument" weerquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:37 schreef nanuk het volgende:
Dat zou misschien sowieso een goed idee zijn in cellen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien is fotobehang in zijn cel een optie.
Dus hij werd pas verdacht nadat hij werd opgepakt?quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:02 schreef bingoman het volgende:
[..]
Niet als verdachte maar als vermiste. Nu is hij niet meer vermist dus .....
Met een beetje mazzel werkt het tevens enigszins rustgevend.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou misschien sowieso een goed idee zijn in cellen.
Mag iemand kiezen of hij een strand met zee, een bos, heide of een lavendelveld wil.
Een 3D-bril van een bos.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja van kinderen voor kinderen!quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Hij had gewoon zijn paspoort bij zich. Gebruikte geen andere naam.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:28 schreef _The_General_ het volgende:
De vraag die opkomt is, was hij wel ondergedoken? Dit lijkt gewoon op zijn normale leefwijze, rondreizen, af en toe aansluiten bij een groepje (bushcrafters of commune etc.)
Als hij volledig zonder telefoon, internet en media leeft kan hij de ophef rondom hem zelf niet meegekregen hebben!
In zijn nieuwe waggiequote:
Doet me denken aan Game of Thrones, die Sandor Clegane 'the Hound' zat op een gegeven moment ook bij zo'n commune en was hout aan het hakken.quote:
Dat kan slechts:quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:13 schreef Black_Baron het volgende:
Het verwantschapsonderzoek gaat nu nog steeds door omdat er meer sporen zijn gevonden.
Wie van die sporen eventueel de misbruiker en wie de mogelijke moordenaar is, lijkt me iets om als advocaat lekker mee aan de haal te gaan.
En het onderzoek kan nog maanden duren..
Kunnen ze hem vasthouden tot het hele onderzoek volledig afgerond is?
Als hij helemaal geen internet had wist hij natuurlijk ook niet dat hij gezocht werd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:20 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Klinkt alsof Jos zich er niet bewust van was dat ie:
a. gezocht wordt
b. iets op zijn kerfstok heeft.
Vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |