abonnement Unibet Coolblue
pi_181495902
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Matig stukje ondanks dat het vreemd blijft in Nederland, als verdachte werd zijn naam alle kanten rondgestrooid maar nu die opgepakt is moet er opeens wel discreet worden omgegaan met de achternaam.
Niet als verdachte maar als vermiste. Nu is hij niet meer vermist dus .....
pi_181495906
Nu ook duidelijk wie de andere persoon was op de foto:

-----------

B. werd gearresteerd in een veld in de buurt van het dorp Castellterçol, waar hij hout wilde hakken. Hij was daar met de eigenaar van een commune, waar B. al sinds mei bij woonde.

De politie had de eigenaar van tevoren ingeseind over de actie. Omdat er kinderen wonen in de commune, besloot de man B. mee te nemen naar een veld in de buurt, zodat de aanhouding daar kon plaatsvinden.

Omdat de politie niet wist wie wie was, zijn beide mannen uit voorzorg geboeid, zoals op de foto hierboven te zien is. Nadat B. was geïdentificeerd, is de eigenaar van de commune weer vrijgelaten.

Bron: NOS
pi_181495911
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:02 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Ik vermoed dat illuminatie ook het een en ander hier mee te maken heeft. Als je het nummer: baby van Justin Bieber achterstevoren draait, hoor je: “Josh bee stays in spaayynn”
Pfoeh, ik ben dus niet de enige die dat hoort, dacht al dat ik gek aan het worden was. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181495934
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:58 schreef Knip het volgende:
De omstandigheden waaronder Jos B. gelieerd zijn aan de dood van Nicky kunnen nog zo verdacht zijn, net als zijn verdwijning, maar bewijs is dat nog niet. Denk aan Joran van der S. die de laatste geweest is die Nathalie H. in leven heeft gezien, die zelfs voor de camera van Patrick van der E. een bekentenis heeft afgelegd, maar desondanks niet veroordeeld kon worden voor de moord op Nathalie.

Interessant is het in deze ook om de afwikkeling van de zaak Milica van Doorn te volgen. Het gevonden DNA wordt nu door de advocaat ter discussie gesteld en opnieuw onderzocht.

https://nos.nl/artikel/22(...)ieuw-onderzocht.html
Dat DNA aangetroffen bij Nicky lijkt me ook nogal mee gezeuld.
pi_181495994
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:02 schreef Stupidisco het volgende:
Nu ook duidelijk wie de andere persoon was op de foto:

-----------

B. werd gearresteerd in een veld in de buurt van het dorp Castellterçol, waar hij hout wilde hakken. Hij was daar met de eigenaar van een commune, waar B. al sinds mei bij woonde.

De politie had de eigenaar van tevoren ingeseind over de actie. Omdat er kinderen wonen in de commune, besloot de man B. mee te nemen naar een veld in de buurt, zodat de aanhouding daar kon plaatsvinden.

Omdat de politie niet wist wie wie was, zijn beide mannen uit voorzorg geboeid, zoals op de foto hierboven te zien is. Nadat B. was geïdentificeerd, is de eigenaar van de commune weer vrijgelaten.

Bron: NOS
Dat Vogezen verhaal is dus echt wel een dwaalspoor geweest.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181496032
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:02 schreef Stupidisco het volgende:
Nu ook duidelijk wie de andere persoon was op de foto:

-----------

B. werd gearresteerd in een veld in de buurt van het dorp Castellterçol, waar hij hout wilde hakken. Hij was daar met de eigenaar van een commune, waar B. al sinds mei bij woonde.

De politie had de eigenaar van tevoren ingeseind over de actie. Omdat er kinderen wonen in de commune, besloot de man B. mee te nemen naar een veld in de buurt, zodat de aanhouding daar kon plaatsvinden.

Omdat de politie niet wist wie wie was, zijn beide mannen uit voorzorg geboeid, zoals op de foto hierboven te zien is. Nadat B. was geïdentificeerd, is de eigenaar van de commune weer vrijgelaten.

Bron: NOS
Kinderen in de commune.. Kregen die ook privéles van Jos?
pi_181496054
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:02 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Ik vermoed dat illuminatie ook het een en ander hier mee te maken heeft. Als je het nummer: baby van Justin Bieber achterstevoren draait, hoor je: “Josh bee stays in spaayynn”
:D
pi_181496077
quote:
Ik moet zeggen dat het vertalen van een webpagina via Chrome beter werkt dan in het verleden. Redelijk vloeiend verhaal. Het lijkt erop dat de politie in Spanje redelijk op de hoogte is. Ze stellen alleen dat hij als leider actief was op het kamp. Dat is of een vertaalfout van Chrome of de politie heeft het verhaal niet helemaal begrepen.
pi_181496078
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:01 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ja, de dood van een soldaat in Irak is vast in scene gezet :')

Of: de foto + naam is overal in het nieuws geweest, 1 van de 17 miljoen Nederlanders heeft hem toevallig niet zo lang geleden gezien en hij schijnt nog op dezelfde plaats in Spanje te zitten. Wat zou hier zo opvallend aan zijn?
Blof kan ook wel aangeklaagd worden, "Holiday in Spain" heeft Jos toch maar mooi op gedachte gebracht.
pi_181496103
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat Vogezen verhaal is dus echt wel een dwaalspoor geweest.
Hij is echt wel vanuit de Vogezen verdwenen. Geen dwaalspoor maar een begin.
Alleen die inbraak in dat hok is hij dus zeer waarschijnlijk niet geweest.
pi_181496106
thejermaine twitterde op maandag 27-08-2018 om 13:11:30 BREEK: Rechter-commissaris in Madrid heeft besloten dat #JosBrech wordt overgeleverd aan Nederland. Hij wordt overgebracht naar een gevangenis, daar zullen ze het vervoer plannen zodat hij overgedragen kan worden aan de Nederlandse autoriteiten. #NickyVerstappen reageer retweet
pi_181496140
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:02 schreef Stupidisco het volgende:
Nu ook duidelijk wie de andere persoon was op de foto:

-----------

B. werd gearresteerd in een veld in de buurt van het dorp Castellterçol, waar hij hout wilde hakken. Hij was daar met de eigenaar van een commune, waar B. al sinds mei bij woonde.

De politie had de eigenaar van tevoren ingeseind over de actie. Omdat er kinderen wonen in de commune, besloot de man B. mee te nemen naar een veld in de buurt, zodat de aanhouding daar kon plaatsvinden.

Omdat de politie niet wist wie wie was, zijn beide mannen uit voorzorg geboeid, zoals op de foto hierboven te zien is. Nadat B. was geïdentificeerd, is de eigenaar van de commune weer vrijgelaten.

Bron: NOS
Lijkt me nog best een risicovolle actie?
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2018 @ 13:15:13 #188
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181496144
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik ooit opgepakt wordt ergens voor zal er waarschijnlijk iets staan van:"politie sleurt autist achter pc vandaan."
Hij had zijn piemel nog in zijn handen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181496158
Al sinds mei. Die inbraak is hij dus niet geweest. Wel apart aangezien overal staat dat dat chalet zo afgelegen is en moeilijk te vinden.
pi_181496161
Je zou daar happy de Peppy zitten met je kids in die commune, ver weg van de "enge bewoonde wereld"...
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2018 @ 13:17:42 #191
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181496181
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Je zou daar happy de Peppy zitten met je kids in die commune, ver weg van de "enge bewoonde wereld"...
Gezellig met ome Jos.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181496194
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lijkt me nog best een risicovolle actie?
Zeker als je dit leest:

Smoes
„De politie belde me gisterochtend uit bed”, laat hij thuis weten, terwijl hij kruidenthee drinkt. „Ze bleven me maar onder druk zetten, en vragen waar we verbleven. Ik had totaal geen zin dat ze ons hier lastigvallen. Dus uiteindelijk heb ik een pact met ze gesloten.”

De eigenaar sprak met de politie af dat hij Brech met een smoesje van het terrein af zou leiden, zodat agenten hem daarbuiten konden inrekenen. „Ik ben met ’Josep’ (Jos Brech, red.) het toegangspad afgewandeld. Daar stonden de politieagenten te wachten. Je zag hem verbaasd kijken. Hij had misschien geen idee dat hij hij gezocht werd. Toen is hij ingerekend.” Op politiebeelden is ook te zien hoe de eigenaar van het huis zelf tegen de grond gewerkt wordt.

Aparte man
Wanneer Brech voor het eerst het terrein op wandelde? De bewoners die willen praten, moeten even nadenken. ,,Rond mei, juni denken we. Hij kwam vanaf de Catalaanse gemeente Terrassa, zei hij. Daar zat hij ook ergens in de bergen. Hij hield van survivallen, van de natuur. Hij was al vijf jaar onderweg, vertelde hij. We vonden hem een aparte man, niet bepaald sympathiek, maar hij wist ontzettend veel van planten."

'Josep', zoals hij bij de bewoners bekendstond, sliep op een plekje op 100 à 150 meter van het huis. Niet in een tent, maar in een hangmat, zegt de terreineigenaar. ,,In het begin aten we ook wel met hem. Maar hij was heel erg op zichzelf. Hij trok het liefste de bossen in." Brech vertelde dat hij geen mobiele telefoon had en geen internet. ,,Ja, je kunt achteraf zeggen dat hij wat raars had. Maar dat hebben wel meer mensen natuurlijk."

Bron: Telegraaf
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:19:49 #193
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_181496233
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:37 schreef Breekfast het volgende:
Mag de titel van het topic nog wel? Het is nu weer Jos B. Grove privacyschending dit.
Absurd regeltjesfetisjisme, Kafka in de polder. Straks denken mensen die even niet hebben opgelet nog dat het Jos Brink is. :7
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_181496235
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:18 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Zeker als je dit leest:

Smoes
„De politie belde me gisterochtend uit bed”, laat hij thuis weten, terwijl hij kruidenthee drinkt. „Ze bleven me maar onder druk zetten, en vragen waar we verbleven. Ik had totaal geen zin dat ze ons hier lastigvallen. Dus uiteindelijk heb ik een pact met ze gesloten.”

De eigenaar sprak met de politie af dat hij Brech met een smoesje van het terrein af zou leiden, zodat agenten hem daarbuiten konden inrekenen. „Ik ben met ’Josep’ (Jos Brech, red.) het toegangspad afgewandeld. Daar stonden de politieagenten te wachten. Je zag hem verbaasd kijken. Hij had misschien geen idee dat hij hij gezocht werd. Toen is hij ingerekend.” Op politiebeelden is ook te zien hoe de eigenaar van het huis zelf tegen de grond gewerkt wordt.

Aparte man
Wanneer Brech voor het eerst het terrein op wandelde? De bewoners die willen praten, moeten even nadenken. ,,Rond mei, juni denken we. Hij kwam vanaf de Catalaanse gemeente Terrassa, zei hij. Daar zat hij ook ergens in de bergen. Hij hield van survivallen, van de natuur. Hij was al vijf jaar onderweg, vertelde hij. We vonden hem een aparte man, niet bepaald sympathiek, maar hij wist ontzettend veel van planten."

'Josep', zoals hij bij de bewoners bekendstond, sliep op een plekje op 100 à 150 meter van het huis. Niet in een tent, maar in een hangmat, zegt de terreineigenaar. ,,In het begin aten we ook wel met hem. Maar hij was heel erg op zichzelf. Hij trok het liefste de bossen in." Brech vertelde dat hij geen mobiele telefoon had en geen internet. ,,Ja, je kunt achteraf zeggen dat hij wat raars had. Maar dat hebben wel meer mensen natuurlijk."

Bron: Telegraaf
Klinkt alsof Jos zich er niet bewust van was dat ie:
a. gezocht wordt
b. iets op zijn kerfstok heeft.

Vreemd.
pi_181496242
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:18 schreef Stupidisco het volgende:
terwijl hij kruidenthee drinkt
Lekker relevant.
Telegraaf :')
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2018 @ 13:21:08 #196
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181496252
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:20 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Lekker relevant.
Telegraaf :')
Komt wel heel erg dichtbij nu.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181496255
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:20 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Klinkt alsof Jos zich er niet bewust van was dat ie:
a. gezocht wordt
b. iets op zijn kerfstok heeft.

Vreemd.
Ik denk eerder:
c: dat de politie hem al zo dicht op de hielen zat.

Feit dat die van de wereld verdween geeft wel aan dat hij wel doorhad in wat voor positie die zat?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181496273
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Komt wel heel erg dichtbij nu.
Voor mij niet, ik drink geen kruidenthee. Maar ik leef met je mee.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 27 augustus 2018 @ 13:22:13 #199
408813 crew  trein2000
pi_181496275
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:25 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet serieus nemen als AT :')
Omdat dat ook geen At is maar een rrt
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181496281
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:18 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Zeker als je dit leest:

Smoes
„De politie belde me gisterochtend uit bed”, laat hij thuis weten, terwijl hij kruidenthee drinkt. „Ze bleven me maar onder druk zetten, en vragen waar we verbleven. Ik had totaal geen zin dat ze ons hier lastigvallen. Dus uiteindelijk heb ik een pact met ze gesloten.”

De eigenaar sprak met de politie af dat hij Brech met een smoesje van het terrein af zou leiden, zodat agenten hem daarbuiten konden inrekenen. „Ik ben met ’Josep’ (Jos Brech, red.) het toegangspad afgewandeld. Daar stonden de politieagenten te wachten. Je zag hem verbaasd kijken. Hij had misschien geen idee dat hij hij gezocht werd. Toen is hij ingerekend.” Op politiebeelden is ook te zien hoe de eigenaar van het huis zelf tegen de grond gewerkt wordt.

Aparte man
Wanneer Brech voor het eerst het terrein op wandelde? De bewoners die willen praten, moeten even nadenken. ,,Rond mei, juni denken we. Hij kwam vanaf de Catalaanse gemeente Terrassa, zei hij. Daar zat hij ook ergens in de bergen. Hij hield van survivallen, van de natuur. Hij was al vijf jaar onderweg, vertelde hij. We vonden hem een aparte man, niet bepaald sympathiek, maar hij wist ontzettend veel van planten."

'Josep', zoals hij bij de bewoners bekendstond, sliep op een plekje op 100 à 150 meter van het huis. Niet in een tent, maar in een hangmat, zegt de terreineigenaar. ,,In het begin aten we ook wel met hem. Maar hij was heel erg op zichzelf. Hij trok het liefste de bossen in." Brech vertelde dat hij geen mobiele telefoon had en geen internet. ,,Ja, je kunt achteraf zeggen dat hij wat raars had. Maar dat hebben wel meer mensen natuurlijk."

Bron: Telegraaf
5 jaar onderweg....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')