abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:42:24 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181514023
Toch jammer dat wrok en rancune tegen wat er misschien gebeurt kan zijn belangrijker zijn dan de wens om je gezin weer leuk te krijgen.
pi_181514216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Neem aan dat ze ook tijd spendeert aan het opvoeden van jouw kinderen (jullie kinderen gok ik) dus die vlieger gaat naar mijn idee niet op.

Als ik het zo merk speelt er wat meer en lijk je er aardig zeker van dat ze je beduveld.

Noteer hier eens de highlights en lowlights van jullie relatie op chronische volgorde...
We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?

Hoe bedoel je dat precies? Met die high- en lowlights?
pi_181514320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?
Ik zou van kinderen verzorgen geen wedstrijdje koehandel maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181514332
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Toch jammer dat wrok en rancune tegen wat er misschien gebeurt kan zijn belangrijker zijn dan de wens om je gezin weer leuk te krijgen.
It takes two to tango. Ik ben best bereid om een "slippertje" te vergeven. (denk ik)
Maar ik kan er niet bij dat het louter toevalligheden zijn. Het liegen staat me nu al meer tegen dan het eventuele bedrog zelf. Da's winst voor "het gezin" lijkt me.
pi_181514448
quote:

[..]

Dat je hier vooral wantrouwen en negativiteit tentoonstelt. Als je de schijn wil wekken dat jij wel jullie huwelijk zou willen redden, dan kan het nuttig zijn om ook de goede dingen te benoemen. Niet alleen vanwege de logica van waarom je er in vredesnaam überhaupt nog trek in zou hebben voor jezelf, maar ook voor je vrouw en als voorbeeld naar je kinderen.
Letterlijk en figuurlijk de balans op kunnen en willen maken zeg maar..
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:08:10 #256
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181514573
quote:

[..]

Hoezo staat dat niet op gelijke voet?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181514695
Als ze vreemd gaat, gewoon scheiden, zo simpel is het. Echter weet je niet of ze vreemd gaat. Wel weet je dat ze liegt over het verwijderen van berichten. Genoeg reden om verder onderzoek te doen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:19:26 #258
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181514789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:24 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Als je elkaar tegenkomt op je 27ste ofzo, lijkt die vlieger niet op te gaan. Voor allebei eerste huwelijk ja.
Daarom stelde ik later ook de vraag wat haar situatie was voordat jullie elkaar leerden kennen, maar daar kreeg ik geen reactie op ;)
With love :*
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:23:25 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181514883
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:57 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

It takes two to tango. Ik ben best bereid om een "slippertje" te vergeven. (denk ik)
Maar ik kan er niet bij dat het louter toevalligheden zijn. Het liegen staat me nu al meer tegen dan het eventuele bedrog zelf. Da's winst voor "het gezin" lijkt me.
Tja, bedenk ook waarom ze liegt. Omdat ze hoopte dat ze er crisissituaties en scheiding mee kon afwenden. Dat betekent ook dat ze wel om jou en het gezin geeft.

Anders had ze wel gezegd: "hee lunk, ik vind jou niet leuk meer en heb al een nieuwe vriend die precies is wat ik al jaren aan jou mis. Je komt er wel uit met mn advocaat, de mazzel!"
pi_181514884
quote:

[..]

je komt vrij naar en berekenend over met de opmerking ‘haar kinderen’. Twee daarvan zijn ook van jou, de eerste heb je ook voor gekozen toen je met haar trouwde.
Ik lees geen liefde of respect in jouw berichten
pi_181514924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:02 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat je hier vooral wantrouwen en negativiteit tentoonstelt. Als je de schijn wil wekken dat jij wel jullie huwelijk zou willen redden, dan kan het nuttig zijn om ook de goede dingen te benoemen. Niet alleen vanwege de logica van waarom je er in vredesnaam überhaupt nog trek in zou hebben voor jezelf, maar ook voor je vrouw en als voorbeeld naar je kinderen.
Letterlijk en figuurlijk de balans op kunnen en willen maken zeg maar..
Ik denk dat er nog best aanknopingspunten kunnen zijn die de boel kunnen redden.
Maar ik ben nu te gefocust op dit gebeuren. En eerlijk gezegd zie ik de positieve punten nu niet, maar enkele weken geleden nog wel, dus ze zullen er vast zijn.
pi_181514958
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo staat dat niet op gelijke voet?
Bij een scheiding draagt zij zorg voor 3kinderen, en ik voor 2 kinderen. Da's geen gelijke voet.
pi_181515423
Wauw. Inmiddels hoop ik eigenlijk dat je een scheiding aanvraagt, want ik denk dat geen enkele vrouw dit verdient. Je bent zó boos op haar en in elf pagina's heb je nog steeds niet vertelt waarom. En nou niet zeggen dat dat "dit gedoe" is, want dat is ook onzin. Eerst is je grootste angst dat ze is vreemdgegaan want dan zou je onmiddellijk weg zijn, en nu maakt dat opens niet zoveel meer uit, maar is het liegen het probleem. Je draait en je schuurt en je bent onverbiddelijk. Maar wat heeft je vrouw in hemelsnaam gedaan om deze ijskoude reacties te verdienen? Of wil je gewoon al een tijdje weg bij haar en zoek je gewoon naar redenen?
Your opinion of me is none of my business.
pi_181515439
Ts, waarom doe je nog steeds alsof je niet weet wat je moet doen? Het is overduidelijk dat je gewoon redenen aan het zoeken bent om bij d'r weg te gaan en haar pijn te doen |:( . Het maakt je overduidelijk niet meer uit dat de relatie eventueel nog te redden valt. Je hebt geen enkel bewijs dat ze 100% zeker is vreemdgegaan. Wie weet heeft ze die berichtjes gewoon verborgen gehouden, omdat ze weet dat licht flirten jou al helemaal gek maakt. Je komt onwijs controlerend over. En zoals ik in mijn vorige bericht al zei...je verhaal wordt steeds extremer. Volgens mij is het helemaal niet zo extreem, maar wil je gewoon bevestiging dat je weg moet gaan bij haar. Dat gebeurd niet zoveel als je wil (steun hier), dus dan haal je er maar steeds meer dingen bij. Als je zo gek wordt over wat berichtjes is het des te gekker dat je het verder geen groot punt vond dat meerdere mannen haar aan het betasten waren en zo :+ Je bent iemand die stinkjaloers over komt en die overweegt om bij iemand weg te gaan puur omdat er misschien wat berichtjes zijn verwijderd (geen bewijs wat er in stond verder), maar dát was zo vergeven? :')

Nu weer die kinderen. Mijn hemel zeg. Ben je echt zo'n verschrikkelijk figuur die wraak wil nemen (zonder dat er concreet vreemdgaan bewijs is..) en waarbij het niet uitmaakt wie je er verder mee raakt? Die kinderen kunnen er niks aan doen en verdienen gewoon jouw steun. Dat het überhaupt in je opkomt om hun te gebruiken om haar te kwetsen. Dat zegt al genoeg over jouw rol in jullie relatie.

Het maakt helemaal niet uit wat wij hier zeggen, of wat er echt is gebeurd. Je wil gewoon bij haar weg en zoveel mogelijk schade aanrichten. Echt top *O* En dan gek vinden dat je vrouw niet eerlijk durft te zijn _O-
pi_181515728
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

Het maakt helemaal niet uit wat wij hier zeggen, of wat er echt is gebeurd. Je wil gewoon bij haar weg en zoveel mogelijk schade aanrichten. Echt top *O* En dan gek vinden dat je vrouw niet eerlijk durft te zijn _O-
Als ik al 100% zeker wist wat ik ging doen, zou ik hier dan zoveel tijd verdrijven?

Van sommigen van jullie heb ik echt wel iets geleerd, dat mijn standpunt lijkt te wijzigen, wijt ik aan voortschrijdend inzicht, dus maakt het wel degelijk uit wat sommigen hier zeggen.

Ik weet nog steeds niet wat te doen, maar mijn emotie is wel naar een lager level.
pi_181515795
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Als ik al 100% zeker wist wat ik ging doen, zou ik hier dan zoveel tijd verdrijven?

Blijkbaar wel.

Je houdt jezelf voor de gek. Je relatie is nog prima te redden en het is niet eens zeker dat je vrouw is vreemdgegaan, maar je probeert er steeds meer dingen bij te halen om je gelijk te halen/haar te kwetsen. Maar je hebt gelijk, dat soort dingen doe ik ook altijd als ik nog hoop heb in een relatie. Als ik wil vechten voor een relatie. :D
pi_181516173
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.

Je houdt jezelf voor de gek. Je relatie is nog prima te redden en het is niet eens zeker dat je vrouw is vreemdgegaan, maar je probeert er steeds meer dingen bij te halen om je gelijk te halen/haar te kwetsen. Maar je hebt gelijk, dat soort dingen doe ik ook altijd als ik nog hoop heb in een relatie. Als ik wil vechten voor een relatie. :D
Als je het topic hebt gevolgd heb ik meerdere keren aangegeven dat ik het graag bij de openingspost wilde houden, o.a. op verzoek van andere (nuttige) posters heb ik meer uit de doeken gedaan, dat anderen zoals jij dit zo zien, kan ik verder niet zo heel veel mee.
pi_181516582
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:25 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Als je het topic hebt gevolgd heb ik meerdere keren aangegeven dat ik het graag bij de openingspost wilde houden, o.a. op verzoek van andere (nuttige) posters heb ik meer uit de doeken gedaan, dat anderen zoals jij dit zo zien, kan ik verder niet zo heel veel mee.
Jij bent de enige die er bepaalde zaken (zoals je kinderen) dingen bij haalt hoor. Dingen erbij haalt waarmee je haar wil kwetsen. Bij elk dingetje dat je noemt ga je zelf uit van het meest negatieve scenario. Geen enkel positief woord over je partner te vinden. En ja, ik heb vrijwel alles gelezen. Hou jezelf niet zo voor de gek joh :Y

Je relatie is echt nog te redden, maar met zo'n mentaliteit die je hier toont kom je echt niet verder. Kijk naar je eigen rol in de relatie. Wat zou een reden kunnen zijn dat ze niet helemaal eerlijk is? Ik praat haar gedrag niet goed (ze zou niet hoeven te liegen in een relatie), maar vreemdgaan is enkel een van de redenen waarom ze erover liegt. Er is helemaal geen bewijs dat ze is vreemdgegaan verder, maar toch kies je er voor om enkel stil te staan bij dat scenario.

Als ik zo je posts lees kom je, zoals eerder gezegd, erg controlerend over. Wie weet heeft ze de berichtjes gewoon verwijderd omdat ze weet dat jij al flipt om het minst en geringste. Want zo kom je hier in ieder geval (op mij) over. Als je nog hoop hebt op een relatie en wil vechten voor je relatie kan je dus ook aan dat soort dingetjes gaan werken. Eerlijk het gesprek aangaan. Vertel haar hoe je je voelt en dat je wil knokken voor de relatie. Dat je niet zomaar bij haar weg gaat, maar dat je ook het gevoel hebt dat ze niet helemaal eerlijk is. Sla een arm om haar heen, toon wat emotie (geen boosheid/frustratie). Praat erover. Laat zien dat ze je niet zomaar kwijt raakt.

Er zijn nog zoveel dingen die je kan proberen. Er is nog zoveel onduidelijkheid, dus je helpt jezelf niet om er gewoon al standaard vanuit te gaan dat ze is vreemdgegaan. Het helpt je niet om er allerlei onnodige dingen bij te halen om haar te kunnen kwetsen.

Als je gewoon op zoek bent naar redenen om bij haar weg te gaan dan moet je eerlijk zijn naar jezelf en dat toegeven.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:09:25 #269
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181516889
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
En aan 12 jaar partneralimentatie. :)

(Kennelijk heb je financiele motieven nodig om in therapie te gaan)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:32:15 #270
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_181517316
TS als je van d'r af wil.
Gewoon twee Samsonites kopen en je naait haar gewoon buiten.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_181521779
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jij bent de enige die er bepaalde zaken (zoals je kinderen) dingen bij haalt hoor. Dingen erbij haalt waarmee je haar wil kwetsen. Bij elk dingetje dat je noemt ga je zelf uit van het meest negatieve scenario. Geen enkel positief woord over je partner te vinden. En ja, ik heb vrijwel alles gelezen. Hou jezelf niet zo voor de gek joh :Y

Je relatie is echt nog te redden, maar met zo'n mentaliteit die je hier toont kom je echt niet verder. Kijk naar je eigen rol in de relatie. Wat zou een reden kunnen zijn dat ze niet helemaal eerlijk is? Ik praat haar gedrag niet goed (ze zou niet hoeven te liegen in een relatie), maar vreemdgaan is enkel een van de redenen waarom ze erover liegt. Er is helemaal geen bewijs dat ze is vreemdgegaan verder, maar toch kies je er voor om enkel stil te staan bij dat scenario.

Als ik zo je posts lees kom je, zoals eerder gezegd, erg controlerend over. Wie weet heeft ze de berichtjes gewoon verwijderd omdat ze weet dat jij al flipt om het minst en geringste. Want zo kom je hier in ieder geval (op mij) over. Als je nog hoop hebt op een relatie en wil vechten voor je relatie kan je dus ook aan dat soort dingetjes gaan werken. Eerlijk het gesprek aangaan. Vertel haar hoe je je voelt en dat je wil knokken voor de relatie. Dat je niet zomaar bij haar weg gaat, maar dat je ook het gevoel hebt dat ze niet helemaal eerlijk is. Sla een arm om haar heen, toon wat emotie (geen boosheid/frustratie). Praat erover. Laat zien dat ze je niet zomaar kwijt raakt.

Er zijn nog zoveel dingen die je kan proberen. Er is nog zoveel onduidelijkheid, dus je helpt jezelf niet om er gewoon al standaard vanuit te gaan dat ze is vreemdgegaan. Het helpt je niet om er allerlei onnodige dingen bij te halen om haar te kunnen kwetsen.

Als je gewoon op zoek bent naar redenen om bij haar weg te gaan dan moet je eerlijk zijn naar jezelf en dat toegeven.
Positieve punten worden op zo'n moment naar de achtergrond gedrongen en die zijn er echt wel., maar ik hang nu ff in een negatieve spiraal. Als je even in een dal zit, dan is de zon niet altijd even goed zichtbaar.

Dat controlerende had ik eerst nooit, laten we zeggen dat het na dat feestje in Maart een knop is omgezet in mijn hoofd. Na Maart is het een hele tijd stil geweest en medio Juni/Juli speelde die gedachten weer op (in de tussentijd dus niet). Dat er meerdere relaties in onze directe omgeving kapot gingen door overspelige vrouwen, was ook nieuw voor me. En helpt ook niet voor mijn situatie.

Dat controlerende is dus iets van het laatste half jaar, en dat is getriggerd door haar gedrag.

Dat ik overtrokken reageer geloof ik graag, wellicht mijn angst om dingen kwijt te raken? Dat sommige mij wegzetten als controle-freak kan ik ook niks mee. Het zijn nl. slechts 2 voorbeelden in jaren. Ik herken me daar dus niet in.

Zoeken naar redenen om maar bij haar weg te gaan, daar heb ik het forum niet voor nodig.
Maar nogmaals bedankt voor diegene die serieus antwoord geven, sommige adviezen kan ik echt wat mee. Laten we zeggen dat ik er iets milder in sta.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:01:54 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181524116
quote:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
Wow :o
Serieus?!

Geeft ook weinig blijk van "er milder in staan" trouwens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181524875
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wow :o
Serieus?!

Geeft ook weinig blijk van "er milder in staan" trouwens.
Kind is van haar toch?
pi_181526584
quote:
Mijn god wat is dit een lelijk iets om te denken :r
IK verdien het meeste en MOET ook nog voor een AUTISTISCH kind zorgen dat niet eens van mij is, dus ik ben degene die het voor het zeggen heeft.
Dit is natuurlijk een beetje kort door de bocht maar zo komt het wel over.
pi_181529955
quote:
Er zit zoveel venijn in deze post... het klinkt meer alsof jij haar emotioneel al bij het grof vuil aan het zetten bent.

Het is geen gedachte die helpt bij het in stand houden van het huwelijk.

Bovendien: het is wel de moeder van jouw kinderen.

Ik heb er echt een hard hoofd in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')