We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze ook tijd spendeert aan het opvoeden van jouw kinderen (jullie kinderen gok ik) dus die vlieger gaat naar mijn idee niet op.
Als ik het zo merk speelt er wat meer en lijk je er aardig zeker van dat ze je beduveld.
Noteer hier eens de highlights en lowlights van jullie relatie op chronische volgorde...
Ik zou van kinderen verzorgen geen wedstrijdje koehandel maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?
It takes two to tango. Ik ben best bereid om een "slippertje" te vergeven. (denk ik)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Toch jammer dat wrok en rancune tegen wat er misschien gebeurt kan zijn belangrijker zijn dan de wens om je gezin weer leuk te krijgen.
Dat je hier vooral wantrouwen en negativiteit tentoonstelt. Als je de schijn wil wekken dat jij wel jullie huwelijk zou willen redden, dan kan het nuttig zijn om ook de goede dingen te benoemen. Niet alleen vanwege de logica van waarom je er in vredesnaam überhaupt nog trek in zou hebben voor jezelf, maar ook voor je vrouw en als voorbeeld naar je kinderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?
Hoe bedoel je dat precies? Met die high- en lowlights?
Hoezo staat dat niet op gelijke voet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Daarom stelde ik later ook de vraag wat haar situatie was voordat jullie elkaar leerden kennen, maar daar kreeg ik geen reactie opquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:24 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Als je elkaar tegenkomt op je 27ste ofzo, lijkt die vlieger niet op te gaan. Voor allebei eerste huwelijk ja.
Tja, bedenk ook waarom ze liegt. Omdat ze hoopte dat ze er crisissituaties en scheiding mee kon afwenden. Dat betekent ook dat ze wel om jou en het gezin geeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:57 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
It takes two to tango. Ik ben best bereid om een "slippertje" te vergeven. (denk ik)
Maar ik kan er niet bij dat het louter toevalligheden zijn. Het liegen staat me nu al meer tegen dan het eventuele bedrog zelf. Da's winst voor "het gezin" lijkt me.
je komt vrij naar en berekenend over met de opmerking ‘haar kinderen’. Twee daarvan zijn ook van jou, de eerste heb je ook voor gekozen toen je met haar trouwde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog best aanknopingspunten kunnen zijn die de boel kunnen redden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat je hier vooral wantrouwen en negativiteit tentoonstelt. Als je de schijn wil wekken dat jij wel jullie huwelijk zou willen redden, dan kan het nuttig zijn om ook de goede dingen te benoemen. Niet alleen vanwege de logica van waarom je er in vredesnaam überhaupt nog trek in zou hebben voor jezelf, maar ook voor je vrouw en als voorbeeld naar je kinderen.
Letterlijk en figuurlijk de balans op kunnen en willen maken zeg maar..
Bij een scheiding draagt zij zorg voor 3kinderen, en ik voor 2 kinderen. Da's geen gelijke voet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hoezo staat dat niet op gelijke voet?
Als ik al 100% zeker wist wat ik ging doen, zou ik hier dan zoveel tijd verdrijven?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het maakt helemaal niet uit wat wij hier zeggen, of wat er echt is gebeurd. Je wil gewoon bij haar weg en zoveel mogelijk schade aanrichten. Echt topEn dan gek vinden dat je vrouw niet eerlijk durft te zijn
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Als ik al 100% zeker wist wat ik ging doen, zou ik hier dan zoveel tijd verdrijven?
Als je het topic hebt gevolgd heb ik meerdere keren aangegeven dat ik het graag bij de openingspost wilde houden, o.a. op verzoek van andere (nuttige) posters heb ik meer uit de doeken gedaan, dat anderen zoals jij dit zo zien, kan ik verder niet zo heel veel mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Je houdt jezelf voor de gek. Je relatie is nog prima te redden en het is niet eens zeker dat je vrouw is vreemdgegaan, maar je probeert er steeds meer dingen bij te halen om je gelijk te halen/haar te kwetsen. Maar je hebt gelijk, dat soort dingen doe ik ook altijd als ik nog hoop heb in een relatie. Als ik wil vechten voor een relatie.
Jij bent de enige die er bepaalde zaken (zoals je kinderen) dingen bij haalt hoor. Dingen erbij haalt waarmee je haar wil kwetsen. Bij elk dingetje dat je noemt ga je zelf uit van het meest negatieve scenario. Geen enkel positief woord over je partner te vinden. En ja, ik heb vrijwel alles gelezen. Hou jezelf niet zo voor de gek johquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:25 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Als je het topic hebt gevolgd heb ik meerdere keren aangegeven dat ik het graag bij de openingspost wilde houden, o.a. op verzoek van andere (nuttige) posters heb ik meer uit de doeken gedaan, dat anderen zoals jij dit zo zien, kan ik verder niet zo heel veel mee.
En aan 12 jaar partneralimentatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
Positieve punten worden op zo'n moment naar de achtergrond gedrongen en die zijn er echt wel., maar ik hang nu ff in een negatieve spiraal. Als je even in een dal zit, dan is de zon niet altijd even goed zichtbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er bepaalde zaken (zoals je kinderen) dingen bij haalt hoor. Dingen erbij haalt waarmee je haar wil kwetsen. Bij elk dingetje dat je noemt ga je zelf uit van het meest negatieve scenario. Geen enkel positief woord over je partner te vinden. En ja, ik heb vrijwel alles gelezen. Hou jezelf niet zo voor de gek joh![]()
Je relatie is echt nog te redden, maar met zo'n mentaliteit die je hier toont kom je echt niet verder. Kijk naar je eigen rol in de relatie. Wat zou een reden kunnen zijn dat ze niet helemaal eerlijk is? Ik praat haar gedrag niet goed (ze zou niet hoeven te liegen in een relatie), maar vreemdgaan is enkel een van de redenen waarom ze erover liegt. Er is helemaal geen bewijs dat ze is vreemdgegaan verder, maar toch kies je er voor om enkel stil te staan bij dat scenario.
Als ik zo je posts lees kom je, zoals eerder gezegd, erg controlerend over. Wie weet heeft ze de berichtjes gewoon verwijderd omdat ze weet dat jij al flipt om het minst en geringste. Want zo kom je hier in ieder geval (op mij) over. Als je nog hoop hebt op een relatie en wil vechten voor je relatie kan je dus ook aan dat soort dingetjes gaan werken. Eerlijk het gesprek aangaan. Vertel haar hoe je je voelt en dat je wil knokken voor de relatie. Dat je niet zomaar bij haar weg gaat, maar dat je ook het gevoel hebt dat ze niet helemaal eerlijk is. Sla een arm om haar heen, toon wat emotie (geen boosheid/frustratie). Praat erover. Laat zien dat ze je niet zomaar kwijt raakt.
Er zijn nog zoveel dingen die je kan proberen. Er is nog zoveel onduidelijkheid, dus je helpt jezelf niet om er gewoon al standaard vanuit te gaan dat ze is vreemdgegaan. Het helpt je niet om er allerlei onnodige dingen bij te halen om haar te kunnen kwetsen.
Als je gewoon op zoek bent naar redenen om bij haar weg te gaan dan moet je eerlijk zijn naar jezelf en dat toegeven.
Wowquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
Kind is van haar toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow
Serieus?!
Geeft ook weinig blijk van "er milder in staan" trouwens.
Mijn god wat is dit een lelijk iets om te denkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Er zit zoveel venijn in deze post... het klinkt meer alsof jij haar emotioneel al bij het grof vuil aan het zetten bent.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |